Arcade Fire, Boards of Canada*, Caribou.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:01 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel interessant.
Canada als 3e land, ff kijken hoe dat komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Paramore, en dan iets van mij zeggen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:01 schreef Tchock het volgende:
Ik luister iets vrouwelijkere muziek dan gemiddeld en ben meer dan vier jaar te jong voor wat ik luister. Awesome.
[ afbeelding ]
Mijn zoontje luistert K3. Zal 'm eens aanmelden bij Last.fmquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:03 schreef Kerftminister het volgende:
Wie gaat mijn Gusttavo Lima trouwens verslaan als jongst geluisterde?
17.5
In my defence: sinds januari 2011 maar één play.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haha Paramore, en dan iets van mij zeggen!
Wie de fuck is Pieranuzi en waarom heeft hij hoogbejaarde fansquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:04 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld wel goed lijkt mij.
Huh, waren die op RW vorig jaar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Hee!I was there....vorig jaar op Rock Werchter.
Waren best leuk. Leuker dan RHCP
Haha ja, ik ben een grote fan. Maar ik kan niet ontkennen dat hun fanbase voornamelijk uit 16-jarige meisjes bestaat. Ach, het is beter dan de bejaarden bij Roger Waters.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Hee!I was there....vorig jaar op Rock Werchter.
Waren best leuk. Leuker dan RHCP
Euh ja. En best goed ook. Live prima. Jammer van de matige nummersquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Huh, waren die op RW vorig jaar?
We zitten pas op pagina 2, gaan we nooit redden....quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:06 schreef Kerftminister het volgende:
Dit topic wordt een record trouwens, 1 avond slechts.
Pagina's gebruikenquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:07 schreef Moody het volgende:
[..]
We zitten pas op pagina 2, gaan we nooit redden....
My Morning Jacket gezien?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh ja. En best goed ook. Live prima. Jammer van de matige nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |