Frank, help me even. Wat zijn mijn rechten?quote:
Stfu.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef Aberkullie het volgende:
Wacht, je zoekt in de klaagbaak naar slimme gamers?
Dit gaat over betalingen en je rechten als verkoper dit heeft niks te maken met gamenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:34 schreef BlueNumber het volgende:
MIsschien moet je een leven krijgen i.p.v. alleen maar gamen.
Natuurlijk wel. Hij heeft zijn transacties kunnen doen naar aanleiding van gamen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:35 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Dit gaat over betalingen en je rechten als verkoper dit heeft niks te maken met gamen
Ergens krijg ik toch de indruk dat gamen een vrij prominente rol heeft in de OP.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:35 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Dit gaat over betalingen en je rechten als verkoper dit heeft niks te maken met gamen
Wat zijn mijn rechten dan als verkoper? Ik heb bewijs dat hij het kreeg. Nu moet ik terugbetalen EN 6 euro bovenop betalen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:35 schreef ZoDiep het volgende:
DIgitale spullen zijn spullen, is een bekend arrest over geweest, iets met Habbo. Zelfde situatie als wanneer je mij een waterkoker verkoopt, opstuurt en ik dan niet betaal.
Juist. Niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:35 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat je slimme gamers nodig hebt, een persoon met veel verstand van rechten lost dit veel beter op, met kennis over games kun je TS niet helpenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:36 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ergens krijg ik toch de indruk dat gamen een vrij prominente rol heeft in de OP.
Klagen maar zonder gedoe verder. Daar zijn wij namelijk geen platform voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:34 schreef JCVD het volgende:
[..]
Frank, help me even. Wat zijn mijn rechten?
Kon toch ook bijvoorbeeld voor een site een layout hebben gemaakt en vervolgens een chargeback van paypal voor mijn harde werk op photoshop.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hij heeft zijn transacties kunnen doen naar aanleiding van gamen.
Geen WoW. Ja, wat is bewijs...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:36 schreef Cactus1 het volgende:
Speel je WoW?
Heb je ergens bewijs van jullie deal?
Ik bedoel in deze zaak van 110¤. Die emails zijn fake. Hij gebruikte fake emails zei hij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klagen maar zonder gedoe verder. Daar zijn wij namelijk geen platform voor.
Is goed hoor gamertjequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef JCVD het volgende:
[..]
Kon toch ook bijvoorbeeld voor een site een layout hebben gemaakt en vervolgens een chargeback van paypal voor mijn harde werk op photoshop.Dat zijn ook virtuele goederen.
[..]
Geen WoW. Ja, wat is bewijs...
Dat zou al aanleiding genoeg zijn om de transactie niet door te voeren Gquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef JCVD het volgende:
[..]
Ik bedoel in deze zaak van 110¤. Die emails zijn fake. Hij gebruikte fake emails zei hij.
Ik denk dat je een andere hobby moet gaan zoeken of dit topic laten verplaatsen naar WGR.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef JCVD het volgende:
[..]
Kon toch ook bijvoorbeeld voor een site een layout hebben gemaakt en vervolgens een chargeback van paypal voor mijn harde werk op photoshop.Dat zijn ook virtuele goederen.
[..]
Geen WoW. Ja, wat is bewijs...
O ja, dat zal best. Van die scammails laat ik ook weleens staan, maar ik heb absoluut geen verstand van games en het wereldje daar om heen en dan ga ik liever voor het credo 'better safe than sorry'.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef JCVD het volgende:
[..]
Ik bedoel in deze zaak van 110¤. Die emails zijn fake. Hij gebruikte fake emails zei hij.
Je rechten zijn dat je dat waarschijnlijk niet hoeft te betalen, tenzij ik ergens iets mis mbt paypall. Dat is redelijk makkelijk te vinden op internet neem ik aan, maar ik zou gewoon mailen dat jij je aan jouw kant van de afspraak hebt gehouden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:36 schreef JCVD het volgende:
[..]
Wat zijn mijn rechten dan als verkoper? Ik heb bewijs dat hij het kreeg. Nu moet ik terugbetalen EN 6 euro bovenop betalen.
Staat er niet bij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat geeft PayPall als reden op waarom het geld terug moet
G, dat wist ik niet van te voren. Hij komt uit Amerika. Ik rock international. JWZ.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Dat zou al aanleiding genoeg zijn om de transactie niet door te voeren G
Kopers zijn nogal beschermd als zij betalen via PayPallquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:40 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Je rechten zijn dat je dat waarschijnlijk niet hoeft te mag betalen, \
Hahah watquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef JCVD het volgende:
Deurwaarde en zo? Het gaat om in-game goederen dus het heeft niet echt fiscale waarde.
Die koper heeft zijn spullen gekregen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kopers zijn nogal beschermd als zij betalen via PayPall
Bewijs maar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:42 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Die koper heeft zijn spullen gekregen!
Ja maar hij heeft gekregen waar hij voor heeft betaaldquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kopers zijn nogal beschermd als zij betalen via PayPall
Je geeft nu wel een hele vrije interpretatie van mijn post.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:37 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat je slimme gamers nodig hebt, een persoon met veel verstand van rechten lost dit veel beter op, met kennis over games kun je TS niet helpen
Frank, maar dit gaat niet om de game!! Het gaat om het feit dat ik iets geleverd heb en vervolgens die man het gewoon terugvordert?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
O ja, dat zal best. Van die scammails laat ik ook weleens staan, maar ik heb absoluut geen verstand van games en het wereldje daar om heen en dan ga ik liever voor het credo 'better safe than sorry'.
ja dat wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:40 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Je rechten zijn dat je dat waarschijnlijk niet hoeft te betalen, tenzij ik ergens iets mis mbt paypall. Dat is redelijk makkelijk te vinden op internet neem ik aan, maar ik zou gewoon mailen dat jij je aan jouw kant van de afspraak hebt gehouden.
Als ze dreigen met de deurwaarder moet je maar naar een rechtswinkel gaan, ik meen dat je ze voor het kantongerecht kunt slepen- zonder een advocaat te hoeven inhuren- maar dat is ook al veel moeite voor 110 euro.
Zo werkt PayPall dus nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Bewijs maar dat hij het niet heeft gekregen!
Dat kan ts waarschijnlijk wel door middel van screenshots en berichten van 'je hebt dat en dat aan die en die gegeven' verder skype gesprek.quote:
Ja klopt sorry ik had de verkeerde comment gequote, ik wou deze comment quoten:quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Je geeft nu wel een hele vrije interpretatie van mijn post.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef Aberkullie het volgende:
Wacht, je zoekt in de klaagbaak naar slimme gamers?
Ja dat is dus iets tussen jou en die man, mag je anoniem over klagen maar daar blijft het bij helaas. Twee vechtende partijen, ik ga niet alle verhalen na, ik ga het zeker niet faciliteren. Dus ergernis uiten mag maar anoniem.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef JCVD het volgende:
[..]
Frank, maar dit gaat niet om de game!! Het gaat om het feit dat ik iets geleverd heb en vervolgens die man het gewoon terugvordert?
Elk betaalbedrijf werkt zo, je kunt niet zomaar zeggen: oh ik kreeg niks, geacht bedrijf, bewijs dat ik het heb, anders mijn geld terug!quote:
Virtuele goederen zijn geld waard, dat heeft de Hoge Raad een paar jaar geleden bepaald.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef JCVD het volgende:
ja dat wel.Maar virtuele goederen worden vaak gelabeled als "Geen fiscale waarde"
Geeft niet hoor dat je niet snapt hoe PayPall/de betalingswereld werkt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Elk betaalbedrijf werkt zo, je kunt niet zomaar zeggen: oh ik kreeg niks, geacht bedrijf, bewijs dat ik het heb, anders mijn geld terug!
Is vaak bij paypal wel zo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Elk betaalbedrijf werkt zo, je kunt niet zomaar zeggen: oh ik kreeg niks, geacht bedrijf, bewijs dat ik het heb, anders mijn geld terug!
HAHA is een ruzie tussen 2 kleine kindjes serieus zo erg uit de hand gelopen dat er een advocaat nodig was?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Virtuele goederen zijn geld waard, dat heeft de Hoge Raad een paar jaar geleden bepaald.
Er was toen een gastje dat op runescape spullen had gejat van een klasgenootje en zijn advocaat voorde aan dat die spullen geen waarde hadden. HR besloot van wel omdat je die kunt verdienen en er wat aan hebt in die game.
Gast, paypall beschemt kopers tot in de max.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Ja maar als TS wordt aangeklaagd dan is TS onschuldig tot het tegendeel is bewezen, oftewel bewijs maar dat TS spullen niet gafquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Gast, paypall beschemt kopers tot in de max.
Uh, jawel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Klopt het is verboden. Dus kan niet bij hen aankloppen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef Bill_E het volgende:
Je bent de lul, waarschijnlijk is het volgens de policy van de game ook verboden om goederen etc te verkopen. Dus dat helpt je ook niet. Daarnaast is Paypall een kut organisatie voor verkopers.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Virtuele goederen zijn geld waard, dat heeft de Hoge Raad een paar jaar geleden bepaald.
Er was toen een gastje dat op runescape spullen had gejat van een klasgenootje en zijn advocaat voorde aan dat die spullen geen waarde hadden. HR besloot van wel omdat je die kunt verdienen en er wat aan hebt in die game.
Dit gaat om RuneScape.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Runescape GP is dit man.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
HAHA is een ruzie tussen 2 kleine kindjes serieus zo erg uit de hand gelopen dat er een advocaat nodig was?
Runescape.quote:
Geweldig andere mensen proberen uit te leggen waarom ik fout zit, jij komt aan met een kutcomment: Uh, jawel? WTF man, flikker op met je comments zonder waardequote:
Aangeklaagd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Ja maar als TS wordt aangeklaagd dan is TS onschuldig tot het tegendeel is bewezen, oftewel bewijs maar dat TS spullen niet gaf
Lees je eerst maar eens in over paypall transactie problemen..quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Ja maar als TS wordt aangeklaagd dan is TS onschuldig tot het tegendeel is bewezen, oftewel bewijs maar dat TS spullen niet gaf
Oh shit, vergeet altijd de 'I agree' knop!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Aangeklaagd.![]()
Misschien even de voorwaarden lezen voordat je ergens mee akkoord gaat.
Sterker, dit is via het kantongerecht, naar de rechtbank, naar het Hof en toen naar de Hoge Raad gegaan- dat is het hoogste rechtsorgaan in Nederland. Of nouja, zeker weet ik het niet meer, maar het ging verder dan de gewone rechter. Iets soortgelijks is sowieso voor de HR verschenen en misschien was het deze zaak wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
HAHA is een ruzie tussen 2 kleine kindjes serieus zo erg uit de hand gelopen dat er een advocaat nodig was?
Ja vader was ook iets vergeten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:49 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Oh shit, vergeet altijd de 'I agree' knop!
Jouw vader was vergeten te checken waar je moeder gisteravond wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja vader was ook iets vergeten.
Wat als hij PayPals heeft gehacked en daarmee betaald heeft? Wat dan? Dat gebeurt ook weleens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Sterker, dit is via het kantongerecht, naar de rechtbank, naar het Hof en toen naar de Hoge Raad gegaan- dat is het hoogste rechtsorgaan in Nederland. Of nouja, zeker weet ik het niet meer, maar het ging verder dan de gewone rechter. Iets soortgelijks is sowieso voor de HR verschenen en misschien was het deze zaak wel.
Er was hier sprake van diefstal, want ze hadden hem zijn password afgetroggeld, dus andere casus dan hier.
En jij bent een w vergeten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:51 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Jou vader was vergeten te checken waar je moeder gisteravond was
Wasbeertje, even genoeg gebaggerd weer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:51 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Jou vader was vergeten te checken waar je moeder gisteravond was
Dat is runescape altijd. Alsnog wordt het voor de rechters etc. gehaald...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:51 schreef ZoDiep het volgende:
Ik zie net dat het verboden is spullen te verkopen, dan zou ik maar in een hoekje gaan huilen ts.
Jaja, ik probeer Ts te helpen komt hij aan met een of andere kutcomment zonder enige waardequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wasbeertje, even genoeg gebaggerd weer.
Dat was diefstal, geen koop.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef JCVD het volgende:
[..]
Dat is runescape altijd. Alsnog wordt het voor de rechters etc. gehaald...
Nee tuurlijk niet, maar ze kunnen je wel dwingen het aan hun te gevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef JCVD het volgende:
Btw, het geld staat al op mijn bank. Kunnen ze het zomaar eruit graaien? Weet iemand dat?
Ja, ik las ik het even globaal, ik zag nu net ook je andere comments. My bad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Jaja, ik probeer Ts te helpen komt hij aan met een of andere kutcomment zonder enige waarde
Dit is toch ook diefstal?quote:
Hoe willen ze mij dwingen????? Ik heb mij aan de deal gehouden. Heb zelfs bewijs dat hij zegt: Ik heb het ontvangen. EN bij de paypal betaling staat:"Voor runescape gold."quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:54 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar ze kunnen je wel dwingen het aan hun te geven
Yeah!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:54 schreef KingLeonidas het volgende:
Ben voor TS bezig. Hopen dat TS zijn grote dievenvriend blij gaat zijn met mijn computerbezoekje.
Ja maar nu kom je weer bij het verhaal dat je niet kunt bewijzen dat hij het ook daadwerkelijk heeft ontvangenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef JCVD het volgende:
[..]
Dit is toch ook diefstal?
[..]
Hoe willen ze mij dwingen????? Ik heb mij aan de deal gehouden. Heb zelfs bewijs dat hij zegt: Ik heb het ontvangen. EN bij de paypal betaling staat:"Voor runescape gold."
Wat als hij iemand ander's paypal gebruikt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:58 schreef wasbeer31 het volgende:
[..]
Ja maar nu kom je weer bij het verhaal dat je niet kunt bewijzen dat hij het ook daadwerkelijk heeft ontvangen
Een deal sluiten is verboden op dat spel en dus sta je er niet sterk voor als het mis gaat, je kunt het alsnog proberen, maar misschien sturen ze wel een deurwaarder en dat wil je niet want dat is allemaal tuig.quote:
Wat kan die deurwaarder doen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:59 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Een deal sluiten is verboden op dat spel en dus sta je er niet sterk voor als het mis gaat, je kunt het alsnog proberen, maar misschien sturen ze wel een deurwaarder en dat wil je niet want dat is allemaal tuig.
Volgens het boekje alleen een brief afgeven met een verhaaltje erbij. In het echt gaat hij je intimideren wat niet tof is.quote:
Dagvaarden. Oei. Komen daar extra kosten bij denk je? Dat zou het wel fucked-up maken man.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:03 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Volgens het boekje alleen een brief afgeven met een verhaaltje erbij. In het echt gaat hij je intimideren wat niet tof is.
Dagen ze je voor de rechter, dan komt de gerechtsdeurwaarder je de dagvaarding brengen ofzo- ik neem aan dat dat een andere categorie deurwaarders is, maar weet het ook niet.
Ja, de verliezende partij zal meestal de kosten moeten betalen, maar zelfs als je wint is het het niet waard. In welke range je dan moet denken weet ik niet- niet gestoord veel, maar het zou zomaar naar de 1000 euro kunnen gaan met alle incasso kosten erbij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:05 schreef JCVD het volgende:
[..]
Dagvaarden. Oei. Komen daar extra kosten bij denk je? Dat zou het wel fucked-up maken man.
tijd = geldquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef Rawberry het volgende:
Wat je eigenlijk kwijt bent, zijn de uren die je aan dat spelletje besteed hebt?
Ja man, what the fuck. Dat zou kapot veel zijn 1000 euro. En HIJ scamt mij nog wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ja, de verliezende partij zal meestal de kosten moeten betalen, maar zelfs als je wint is het het niet waard. In welke range je dan moet denken weet ik niet- niet gestoord veel, maar het zou zomaar naar de 1000 euro kunnen gaan met alle incasso kosten erbij.
Nee. Het is een in-game valuta. 1.000.000 coins is 4-5 euro.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef Rawberry het volgende:
Wat je eigenlijk kwijt bent, zijn de uren die je aan dat spelletje besteed hebt?
Heb je geen bewijs gehad o.i.d.?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je zal moeten terugbetalen aan PayPal. Heb ik vroeger ook gehad. Heeft jaren geduurd, maar na meerdere dreigementen van deurwaarders toch maar aan toegegeven. In die tijd wel een paar 100 euro koersverschil, in mijn voordeel.
Waarvan? Had bewijs van de hele transactie enzo, maar de creditcardgegevens bleken gestolen. PP betaalde de cc eigenaar terug, en verhaalde het vervolgens bij mij.quote:
Die geldwaarde hangt af van?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef JCVD het volgende:
Nee. Het is een in-game valuta. 1.000.000 coins is 4-5 euro.
Worst-case scenario.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef JCVD het volgende:
[..]
Ja man, what the fuck. Dat zou kapot veel zijn 1000 euro. En HIJ scamt mij nog wel.
Dus als ze gestolen zijn heb je geen poot om op te staan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waarvan? Had bewijs van de hele transactie enzo, maar de creditcardgegevens bleken gestolen. PP betaalde de cc eigenaar terug, en verhaalde het vervolgens bij mij.
ja denk je?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Bewijs leveren daarna gewoon negeren.
Stel het is een gestolen paypal. Wat dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Worst-case scenario.
Je hebt een redelijke kans, maar het gaat om zo weinig geld en dan is er nog de kans dat ze je te slim af zijn. Maar voor hetzelfde geld som je in een email wat wetsartikeltjes op en binden ze in.
Ik weet niet wat een gestolen paypal is, niet hoe dat werkt en ook niet hoe dat zit in het recht. Logischerwijs zou ik zeggen dat ze tegen de kopende partij moeten procederen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:22 schreef JCVD het volgende:
[..]
Stel het is een gestolen paypal. Wat dan?
Ze hacken een paypal en betalen zo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:27 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een gestolen paypal is, niet hoe dat werkt en ook niet hoe dat zit in het recht. Logischerwijs zou ik zeggen dat ze tegen de kopende partij moeten procederen.
Ik kan het bewijzen d.m.v. een skypechatlog. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij het ontvangen heeft en heen in de payment een note gezet:"Voor xxx goederen" (in het engels dan)quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Bartcoah het volgende:
Als hij kan bewijzen dat hij die goederen niet heeft ontvangen, dan zou je het terug moeten claimen. Of er komt gewoon makkelijk gezegd een closure op jouw Paypal account. Dat betekent dat jij niet meer een paypal account kan aanmaken onder jouw eigen bankgegevens.
Het vervelende in dit geval is dat jij ook weer niet kan aantonen dat jij die goederen wel degelijk hebt geleverd. Of dat doe je wel, dat vertel jij er in ieder geval niet bij. Mits je dit wel hebt gedaan dan hoef je totaal geen zorgen te maken. Dan zal je dit moeten aangeven bij Paypal.
Voor een deurwaarder hoef jij je geen zorgen te maken aangezien die verkoper ook niet aan kan tonen dat hij jouw dienst niet heeft gekregen.
Nou meer vertel ik er niet over.
Juist. 07scape man. Nostalgisch .quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef GhpH het volgende:
Spel klinkt als runescape...
Runescape vandaag
Vroeger
stuur hun emails met de Skpye chatlog dat hij ZEGT dat hij ze ontvangen heeft, ik heb niet alle reactie's gelezen maar het lijkt erop dat je het nog niet gedaan hebt.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Da's klote
Denk ik,
want ik heb het ff snel gelezen
Niet weten dat ik stacks maak door ingame valuta te sellen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:00 schreef Matip het volgende:
je warrior level 87 voor 30 euro verkopen
hey ik krijg nog gold van je wtf manquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
ts verkoopt diablo 3 items aan kansloze stakkertjes met een micropenis en is nu genaaid
haterquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
hey ik krijg nog gold van je wtf man
??? Hater 2quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Plaats de mails op Fok! Hier en klacht.nl zal ze lerenx 100.
Is ook gebeurt man. Stond een note bij met zo iets erin.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:55 schreef Bushalte het volgende:
Volgende keer eisen dat de koper het geld overmaakt als een gift met in de beschrijving: "This is a payment for a virtual item in a game, I will never chargeback"
Dan heb jij al het recht om het geld terug te eisen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef JCVD het volgende:
[..]
Is ook gebeurt man. Stond een note bij met zo iets erin.
Paypal haalt het geld terug als de koper protesteert. Verkoper krijgt dan nog wel de kans om zijn gelijk te bewijzen overigens, maar dat is bij dit soort virtuele goederen natuurlijk lastig te bewijzen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:29 schreef JCVD het volgende:
inbe4nietgelezen.
BTW: chargebacks doen de creditcard bedrijven. Niet PayPal als ik het goed heb.
Ach, een micropenis kan hooguit een beetje kriebelen, dat zal geen pijn doen. Het gaat om virtuele goederen zonder werkelijke waarde, ik kan me voorstellen dat TS zich genaaid voelt maar échte schade is er niet aangericht, toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
ts verkoopt diablo 3 items aan kansloze stakkertjes met een micropenis en is nu genaaid
Is dat instant betaling vanuit andere landen of duurt dat een paar dagen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:50 schreef eQuaL het volgende:
Tsja, daarom gebruik je PayPal alleen bij winkels en niet bij individuele transacties. Bij winkels kan je tenminste recensies/rating lezen. Volgende keer maar gewoon via de bankrekening doen? Internationaal kan ook prima, met IBAN nummer...
lul jij, ik had die trade allang gedaan noob.. als je biggie wilt doen kom duel dan kneusje, ik hak je in de pan met me divine sword of the praying endless sun of hellfire screams and chaos noobquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
hey ik krijg nog gold van je wtf man
Het is divine spirit shieldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
lul jij, ik had die trade allang gedaan noob.. als je biggie wilt doen kom duel dan kneusje, ik hak je in de pan met me divine sword of the praying endless sun of hellfire screams and chaos noob
QFTquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef Straatklinker het volgende:
Ik heb ook iets soortgelijks voorgehad. Het ging dan wel om wat boeken.
Het werd keurig betaald en later kreeg ik ook een bevestiging van dat hij het ontvangen had en blij was met de boeken.
Echter een week later was hij er blijkbaar opeens niet meer blij mee omdat hij had aangegeven aan paypal dat hij het niet ontvangen had zodat automatisch het betaalde bedrag werd bevroren.
Ik had alles doorgestuurd emails etc. en werd in eerste instantie in het gelijk gesteld door paypal en kreeg dus mijn geld terug. Maand later werd alles vrolijk terug gedraaidEr werd mij verteld dat ze alleen een papieren bewijs accepteren van een verzendbedrijf en niets anders.
Paypal is gewoon kut voor verkopers en makkelijk voor kopers om iemand op te lichten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |