In een bejaardentehuis jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
Duurde lang man![]()
eerst even je fapje afgemaakt zeker?
bewijs het maarquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wij wappen hele dagen en nachten, je moest eens weten.
Niet van mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook en dat van VA, Fok it, en nog een heleboel andere FOK!(st)ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Niet zo slim danquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah ok, want daar staat ie ook volgens mij.
Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
Het heeft me precies 4 minuten en 2 seconden geduurd om je nummer te fixen nick
quote:Gefeliciteertd voor alle geslaagde maak er een toffe dag van !!
Hierom hou ik van jequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
Gefeliciteertd
geslaagde
spatie !!
Geen interpunctie
ga met zwerty flirten ze is bikinimodelquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
Ik hou alleen van mezelf
moet nog meisje vinden om van te houden
Dit soort mensenquote:Ja heb een custom build Linux distro en een custom build rom voor me phone.
En ja, er zit een stickertje op de lens van me build in cam's
Nog net geen aluminium hoedje op, dit helpt namelijk niet.
Ik snap best dat er mensen zijn die dit allemaal wel willen, Maar men vergeet steeds. Dat dit weer een stapje in de "verkeerde" richting kan zijn. Straks kan je niet meer kiezen voor een device zonder camera!
En mijn verloofde gr grquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga met zwerty flirten ze is bikinimodel
Moet jij zeggen krabs, je werkt toch bij abercrombie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga met zwerty flirten ze is bikinimodel
ja ik zorg dus dat de eh normal creators de euh de dienst uitmakenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
Moet jij zeggen krabs, je werkt toch bij abercrombie?
Oh wacht zoiets?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de illoeminadi kijkt stiekem door je camera!! open je ogen mensun!!!
Ik wil mijn boor wel in jou gaatje stoppenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
weet iemand hier iets van boren af
er is nog geen gat als je niks hebt geboord dus wat wil je hiermee zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik wil mijn boor wel in jou gaatje stoppen![]()
![]()
Hoeft niet. je hebt ook schroefborenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er is nog geen gat als je niks hebt geboord dus wat wil je hiermee zeggen
Wat wil je dr over weten? Niet heel veel over te zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
weet iemand hier iets van boren af
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er is nog geen gat als je niks hebt geboord dus wat wil je hiermee zeggen
Yes you are.quote:
ik zie dat topic niet in je posthistoryquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:57 schreef zwerty het volgende:
[..]
Yes you are.
Mijn god, dat 'ik heb t nog nooit gedaan' topic zit ineens vol met kandidaten van dat programma
nee ik las t ffquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zie dat topic niet in je posthistory
hoiquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
yo’ bitch beater
I suggest that you don’t kiss or hug her, and don’t eat her
I Run DMC’s in this bitch in my Adidas
ahahahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
Uh, I’ve been pumpin’ pussy like gas nigga
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hartelijk dank voor uw bestelling
Uw bestelling is verzonden.
Supergestroomlijnde robotstofzuiger
![]()
![]()
![]()
![]()
Slijptolquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
wtf iemand heeft zn/dr fiets om mijn fiets op slot gedaan
Dat is wel stom zegquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
droeftoeterquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
klapharkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
-edit-weghalen aub heb er copyright opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weghalen aub heb er copyright op
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
Zodat je op de kleding let?quote:
nee die echte modellen zijn toch knapquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zodat je op de kleding let?
Welke?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:30 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee die echte modellen zijn toch knap
maar die net-niet modellen
Gewoon zelf net-niet model worden en keihard geld vangenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:30 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee die echte modellen zijn toch knap
maar die net-niet modellen
zwerty zonder slipjequote:
quote:
Julliequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zwerty zonder slipje
Maar dat mag ik pas in de huwelijksnacht zien, zo zijn we dan wel
quote:
neequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben krabs en brownie nou een relaasie of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
neeNu is het niet meer geheimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Ben jij dat in je UI?quote:
Ze is mod om verhalen over haar relatie te kunnen editten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan edit LB het toch lekker. Ze is niet voor niets mod...
niet wetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze is mod om verhalen over haar relatie te kunnen editten?
Dan heb ik ook nog nooit een pic van jou gezienquote:
Wil je ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog nooit een pic van jou gezien
Sorry schat, kusje eropquote:
Eigenlijk welquote:
Oke, maar niet zo onzeker heaquote:
Waarom denkt iedereen dat gelijk? Ik praat gewoon een beetje mee.quote:
Ik ga even kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee joh haha. Er staat een foto van mij in het user topic. Ergens..
Is een grapje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat gelijk? Ik praat gewoon een beetje mee.
[..]
Ik ga even kijken
Dm als je het hebt gevonden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat gelijk? Ik praat gewoon een beetje mee.
[..]
Ik ga even kijken
Nee niet zó moeilijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, is je teennagel afgebroken?
heyquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
Omg, word gewoon gehosseld waar je bij staat
Ik ben slecht met grapjesquote:
jmjquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ey limbo
[/quote
Eeeeey mnan lls goedd?
ben trots op jequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
3 oefententamens gemaakt, 1tje niet gehaald en 2 andere welomg.
nog eentje dan ga ik stoppen.
Weet je wat ik vandaag al heb gedaan.quote:
ouwe hosselaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Drabit het volgende:
Oh, xcachet, ik heb je foto gevondenHij is niet lelijk hoor.
(Nee ik hossel niet!)
Het is wel een zijquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Drabit het volgende:
(Nee ik hossel niet!)
Hij is niet lelijk hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Drabit het volgende:
(Nee ik hossel niet!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je dan doen? En vooral, waar? Elk weekend alsnog naar de thuisbasis voor je werk?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik.
na morgen vakantietot begin september
Wel een mooie creatieve reactie hoorquote:
Foto is mannelijk, toch?quote:
Maar hoezo nergens mee opgeschoten dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet je wat ik vandaag al heb gedaan.
Engels, Nederlands, maatschappijleer.
En wil nog wiskunde doen.
Maar ben nergens mee opgeschoten want moest ook nog even taart eten bij geslaagd iemand.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk hoor
Hij = de foto, zo moeilijk is dat toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Hangt er vanaf wat de arts vrijdag met mij wilt. Of ik geopereerd moet worden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? En vooral, waar? Elk weekend alsnog naar de thuisbasis voor je werk?
Zijn alle dronken mensen zulke slechte typers (ik ben gewoon nooit dronken achter pc ja!)quote:
Le photoquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wel een mooie creatieve reactie hoor
[..]
Foto is mannelijk, toch?
Snap ik ook wel hoor. Maar hij is niet lelijk is ook niet een geweldig iets om te horenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hij = de foto, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik heb voor mijn gevoel niet de kennis binnengehaald die ik binnen de tijd dat ik mezelf gemarteld heb binnen had moeten kunnen hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar hoezo nergens mee opgeschoten dan?
"Ik heb een foto, is HIJ niet mooi?"quote:
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Le = mannelijk en la = vrouwelijk toch?
Ja dat straalt natuurlijk uit dat 'hij' ook niet knap is, maar we weten allemaal dat dat natuurlijk onzin zou zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor. Maar hij is niet lelijk is ook niet een geweldig iets om te horen
Ik dacht dat jij hem lelijk vond, dus ik zeg even dat hij dat niet is..quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor. Maar hij is niet lelijk is ook niet een geweldig iets om te horen
Oh ja ik ken dat probleem, literatuurgeschiedenisquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
"Ik heb een foto, is HIJ niet mooi?"
"Ik heb een foto, is ZIJ niet mooi?"
Volgens mij is het toch echt "hij"Maar ik heb vandaag een 4,7 voor Nederlands gehaald dus het kan anders zijn
(literatuurgeschiedenis
)
okidokiquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hem lelijk vond, dus ik zeg even dat hij dat niet is..
Ja, maar Nederlands gebruikt niet dezelfde regels ans Frans om mannelijk of vrouwelijk te bepalen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Le = mannelijk en la = vrouwelijk toch?
Nee oké.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar Nederlands gebruikt niet dezelfde regels ans Frans om mannelijk of vrouwelijk te bepalen.
Denk ik.
''Ik heb een foto, is HET niet mooi?''quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
"Ik heb een foto, is HIJ niet mooi?"
"Ik heb een foto, is ZIJ niet mooi?"
Volgens mij is het toch echt "hij"Maar ik heb vandaag een 4,7 voor Nederlands gehaald dus het kan anders zijn
(literatuurgeschiedenis
)
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
''Ik heb een foto, is HET niet mooi?''
Klinkt dat niet beter?
Beter komt het allemaal goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat de arts vrijdag met mij wilt. Of ik geopereerd moet worden.
Zou ook nog mogelijk kunnen zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
Vidole betekent vinger
Dus misschien bedoelde hij iets van: 'dikke vinger' of 'ringvinger'
Bij het 'is het niet mooi' is het mooier om erachter te zeggen: 'is het niet een mooie foto?' in plaats van 'is het niet mooi?'quote:
Is niet nodigquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mag ik even officieel mijn excuses aanbieden voor het gezeik gisteren?
Gr.
Oh het betekent 'tien vingers'quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zou ook nog mogelijk kunnen zijn
tien vingers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zou ook nog mogelijk kunnen zijn
Als je dat bij hij doet klinkt het dan weer niet, 'is hij niet een mooie foto?'quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij het 'is het niet mooi' is het mooier om erachter te zeggen: 'is het niet een mooie foto?' in plaats van 'is het niet mooi?'
Wauw wat een veelzijdige taal, je ontdekt steeds nieuwe leuke dingetjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je dat bij hij doet klinkt het dan weer niet, 'is hij niet een mooie foto?'
Ven ot tellquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn alle dronken mensen zulke slechte typers (ik ben gewoon nooit dronken achter pc ja!)
of is dit meneer acteur?
Doe wat je niet laten kanquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:30 schreef zwerty het volgende:
[..]
beter voor je want ik knipoog al naar VA
Een beetje, maar het ziet er denk ik best raar uit als ik het doe.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun jij met allebei jouw ogen knipogen?
haha tegelijk zekerquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun jij met allebei jouw ogen knipogen?
Als ik het doe, dan knippert het andere oog eeeeeen heeeeeel klein beeeetje mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een beetje, maar het ziet er denk ik best raar uit als ik het doe.
Ik kijk even op me webcam.
he emielquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Waarom negeer je mijn dmquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
MAAIKE O MIJN GOD TROUW MET MEquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
nou bedankt voor het hartelijke welkom iedereen
nice gr slaap lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
bestelling is verzonden. wilde ik even melden. gr gr slaap lekker
Hoi, welkom binnen in dit topic waar je erg gewenst bent.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
Slaap lekker in de hel, gr gr.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
wanneer besteld?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
hoiquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
woordt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je dat woordt nou nog 100 keeren gebruiken?
Jij denkt echt dat ik dom ben hequote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 21:45:06 ]
Nee.quote:
Kluizenaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.
Ik houd allen van mezelf. Geen behoefte aan contact met andere levende wezens. Die mogen de goot in!!!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik dom ben he
Kusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef Toto69 het volgende:
HOPPAA BITCHESS GESLAAAAD. ZOOOO BLIJ!!!!!!!!!
Ik had er een: "yes ik ben geslaagt, als ik ben geslaagt is iedereen geslaagt"quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef Toto69 het volgende:
HOPPAA BITCHESS GESLAAAAD. ZOOOO BLIJ!!!!!!!!!
PWNED WIENE NOOBquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had er een: "yes ik ben geslaagt, als ik ben geslaagt is iedereen geslaagt"
Ik ga echt huilen hiervan..
ff kiekequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef xcachet het volgende:
toto heb je deze al gezien?
http://www.upcoming.nl/tb(...)en-die-geslaagt-zijn
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef xcachet het volgende:
Die twitteraccounts spreken al voor zich joh. Prinsesje Maria. Duidelijk een kamper.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef xcachet het volgende:
Denk dat je vriendinnetje Pressie er ook wel tussen zitquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die twitteraccounts spreken al voor zich joh. Prinsesje Maria. Duidelijk een kamper.
Pressiequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat je vriendinnetje Pressie er ook wel tussen zit
Wat had je over mij meit?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat je vriendinnetje Pressie er ook wel tussen zit
Ze bedoelde haar UI, dat staat voor User Icon, en het is 'schat' in plaats van 'sgat'.quote:
sorry sgatje, wanneer deten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze bedoelde haar UI, dat staat voor User Icon, en het is 'schat' in plaats van 'sgat'.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mijn niveau hier niet tot verlagen toto..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |