In een bejaardentehuis jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
Duurde lang man![]()
eerst even je fapje afgemaakt zeker?
bewijs het maarquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wij wappen hele dagen en nachten, je moest eens weten.
Niet van mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook en dat van VA, Fok it, en nog een heleboel andere FOK!(st)ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Niet zo slim danquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah ok, want daar staat ie ook volgens mij.
Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
Het heeft me precies 4 minuten en 2 seconden geduurd om je nummer te fixen nick
quote:Gefeliciteertd voor alle geslaagde maak er een toffe dag van !!
Hierom hou ik van jequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
Gefeliciteertd
geslaagde
spatie !!
Geen interpunctie
ga met zwerty flirten ze is bikinimodelquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
Ik hou alleen van mezelf
moet nog meisje vinden om van te houden
Dit soort mensenquote:Ja heb een custom build Linux distro en een custom build rom voor me phone.
En ja, er zit een stickertje op de lens van me build in cam's
Nog net geen aluminium hoedje op, dit helpt namelijk niet.
Ik snap best dat er mensen zijn die dit allemaal wel willen, Maar men vergeet steeds. Dat dit weer een stapje in de "verkeerde" richting kan zijn. Straks kan je niet meer kiezen voor een device zonder camera!
En mijn verloofde gr grquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga met zwerty flirten ze is bikinimodel
Moet jij zeggen krabs, je werkt toch bij abercrombie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga met zwerty flirten ze is bikinimodel
ja ik zorg dus dat de eh normal creators de euh de dienst uitmakenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
Moet jij zeggen krabs, je werkt toch bij abercrombie?
Oh wacht zoiets?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de illoeminadi kijkt stiekem door je camera!! open je ogen mensun!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |