half 9quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Buitendam het volgende:
Hoe laat is de aftrap, of spelen ze al?
Bijna afgelopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Buitendam het volgende:
Het is rust.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
hoesen meest overschatte talent van Nederland, zeg het maar jongens?
Bek houden oetlulquote:
Ik zie er ongeveer 11quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
Vilhena meest overschatte talent van Nederland, zeg het maar jongens?
Bek houden west-Friesquote:
Verdientquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het geinige is dat Cor Pot nu de hele B-selectie compleet gaat afbranden in de rust waardoor de goede sfeer helemaal naar de tering wordt geholpen en er een tweescheiding ontstaat tussen de basis en de rest.
Zolang je daar maar achter staat. Ik waardeer dat wel in mensen, gewoon schijt hebben aan wat mensen van je verwachten/hopenquote:
Oke Mr.mokey.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
hij is zo slecht dat ik hem maar 1 s gun
Jij kijkt duidelijk niet naar wedstrijden van Ajax. Best jammer van zo'n user als jijquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
hij is zo slecht dat ik hem maar 1 s gun
Die Isco is wel een speler hoor, wowquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het geinige is dat Cor Pot nu de hele B-selectie compleet gaat afbranden in de rust waardoor de goede sfeer helemaal naar de tering wordt geholpen en er een tweescheiding ontstaat tussen de basis en de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |