Er moet wel een aanleiding zijn, AIVD en PRISM gaan niet uit voorzorg de mail, whatsapp, sms, etc. van 210.000 leerlingen checken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
AIVD jongeh of ze bellen hun matties bij de NSA op checken je hele fucking whatsapp en shit je weet!!!!!
No shit, PI.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er moet wel een aanleiding zijn, AIVD en PRISM gaan niet uit voorzorg de mail, whatsapp, sms, etc. van 210.000 leerlingen checken.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er moet wel een aanleiding zijn, AIVD en PRISM gaan niet uit voorzorg de mail, whatsapp, sms, etc. van 210.000 leerlingen checken.
Klopt ja, maar dat is niet voldoende dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Snap ik maar je moet toch ergens een keer contact gelegd hebben. Zeker omdat er nu al geruchten zijn dat de examens al tot in Brabant zijn geweest.
Ja vast, maar dat hoeft dus zeker niet te leiden tot bewijs.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Ze checken echt wel de lijnen van die drie opgepakte scholieren.
Vandaar ook de inkeerregeling.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja vast, maar dat hoeft dus zeker niet te leiden tot bewijs.
Dus nogmaals mijn vraag. Als je jezelf niet aangeeft, hoe kan men ooit bewijzen dat je hebt gefraudeerd? Het kan alleen maar als je het examen ooit in je mailbox hebt gehad, zij het ontvangen of verstuurd, anders niet.quote:
Er zullen genoeg leerlingen zijn die de gok wagen denk ik en die er mee weg komen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus nogmaals mijn vraag. Als je jezelf niet aangeeft, hoe kan men ooit bewijzen dat je hebt gefraudeerd? Het kan alleen maar als je het examen ooit in je mailbox hebt gehad, zij het ontvangen of verstuurd, anders niet.
Ik ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren met de leerlingen die 'geslaagd' zijn in 2011 en 2012 en die dus wellicht ten onrechte hun diploma hebben gekregen en nu brutaal op de universiteit zitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:17 schreef MCH het volgende:
Ze laten deze zaak echt niet met een sisser aflopen.
Ik denk niets. Het is niet te bewijzen namelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren met de leerlingen die 'geslaagd' zijn in 2011 en 2012 en die dus wellicht ten onrechte hun diploma hebben gekregen en nu brutaal op de universiteit zitten.
Toegegeven, op de dag dat ze hun BSc, BA of LLB halen maakt het ook niets meer uit, dan hebben ze toch wel bewezen WO niveau aan te kunnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk niets. Het is niet te bewijzen namelijk.
Gevolg is natuurlijk wel dat de school jouw gegevens doorgeeft aan de pliesie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
He maar stel he: Ik word morgen gebeld dat ik op bv. aardrijkskunde en M&O gezakt ben. Een herkansing heeft geen zin meer. Wat nou als ik dan zeg dat ik dat aardrijkskunde examen al ingezien heb, dan mag ik die dus overnieuw doen en M&O nog herkansen waardoor ik dus alsnog slaag?!?!?
Ja en dan? Hoogstwaarschijnlijk een sepo als je een beetje zielig doet of anders een taak, beter als een jaar opnieuw doen lijkt me zo...quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Gevolg is natuurlijk wel dat de school jouw gegevens doorgeeft aan de pliesie.
Gast. Als je gezakt bent, dan beheers je de stof niet en/of je kan het niveau niet aan, dus ga niet allemaal tactieken verzinnen om alsnog aan je diploma te komen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
He maar stel he: Ik word morgen gebeld dat ik op bv. aardrijkskunde en M&O gezakt ben. Een herkansing heeft geen zin meer. Wat nou als ik dan zeg dat ik dat aardrijkskunde examen al ingezien heb, dan mag ik die dus overnieuw doen en M&O nog herkansen waardoor ik dus alsnog slaag?!?!?
Ja ok maar ik vroeg me af of het zou werken dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast. Als je gezakt bent, dan beheers je de stof niet en/of je kan het niveau niet aan, dus ga niet allemaal tactieken verzinnen om alsnog aan je diploma te komen.
Liever nog een jaartje dan dat je jezelf in de nesten gaat werken en je bekend staat als fraudeur.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ja ok maar ik vroeg me af of het zou werken dus.
minderjarig je kan het er op wagen..quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ja ok maar ik vroeg me af of het zou werken dus.
mwah, you gotta do what you gotta do. Soms moet je wat alternatieve wegen zien te vindenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast. Als je gezakt bent, dan beheers je de stof niet en/of je kan het niveau niet aan, dus ga niet allemaal tactieken verzinnen om alsnog aan je diploma te komen.
Ik ben niet minderjarig hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
minderjarig je kan het er op wagen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |