PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Als je de volgende keer even leestquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ie niks over zijn zoon hoor.
ssssttttquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee Rijstbal, dat legt hij niet uit !!
konko dikke faal van mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je de volgende keer even leest [ afbeelding ]
TR gemacht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee Rijstbal, dat legt hij niet uit !!
Ik heb altijd een haat-liefde relatie met hem als tegenstander. In de duels is hij zo achterlijk goed, maar hij trekt ook vaak de hele verdediging open..dat merkte ik tegen jou ook wel weer (beide kanten van het verhaal dus).quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ow als CB gaat hij niet zo vaak mee naar voren.
Straks verder in div 2.... iedereen liet me in de steek. Ik heb die notifications uit dus ik vraag gaan jullie nog verder, bleek ik alleen met hugh in de party te zitten die ook weggingquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe is het gisteren met clubs afgelopen?
heb ik ook met 4321 en 433quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
Is dat altijd zo met 4-3-2-1 dat je spelers van positie wisselen.
Oxlade van LF naar ST en Sturridge die dan op LF komt te staan? Of is dat per speler verschillend?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Straks verder in div 2.... iedereen liet me in de steek. Ik heb die notifications uit dus ik vraag gaan jullie nog verder, bleek ik alleen met hugh in de party te zitten die ook wegging
Hahaha, iedereen pullde gewoon een thorben!! ZO VOELT DAT NOU!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Straks verder in div 2.... iedereen liet me in de steek. Ik heb die notifications uit dus ik vraag gaan jullie nog verder, bleek ik alleen met hugh in de party te zitten die ook wegging
Daarom vind ik 4321 zo klote. Iedereen loopt elkaar in de weg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
Oxlade van LF naar ST en Sturridge die dan op LF komt te staan? Of is dat per speler verschillend?
Het staat voorin erg dicht op elkaar dus dan wil er nog weleens wat verschuiven ja..workrates zijn hier wel van invloed nog.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
jajajquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hahaha, iedereen pullde gewoon een thorben!! ZO VOELT DAT NOU!!!
jajaquote:
Nu maakt het bij Oxlade en Sturridge niet zoveel uit. PEES jeweet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het staat voorin erg dicht op elkaar dus dan wil er nog weleens wat verschuiven ja..workrates zijn hier wel van invloed nog.
Ik vind 4321 echt verneukt dit jaar..had ook wel last van het feit dat mijn targetman steeds op de vleugel stond enzo..in 3421 heb ik dat totaal niet..net alsof 4321 kapot is ofzo
Ik vond zijn UP slecht. Voelde iid traag aan en mistte behoorlij kveel kansen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:59 schreef Fuszy het volgende:
Lens is wel konko traag.
Althans dat gevoel heb ik, maar ik denk niet dat het handig is om Narsingh op RF te zetten
Ik heb ook 4-3-2-1 gespeeld. Alles ging fout. Toen ging ik 4-3-3 spelen, daarna maakte ik promotie op mijn werk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-3-2-1 is dit jaar echt een kut formatieVorig jaar was het veel beter.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook 4-3-2-1 gespeeld. Alles ging fout. Toen ging ik 4-3-3 spelen, daarna maakte ik promotie op mijn werk.
echt totaal geen last van gehad toenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:00 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik vond zijn UP slecht. Voelde iid traag aan en mistte behoorlij kveel kansen.
Serieus over 4-3-2-1.., Ik vond het echt een ramp om mee te spelen. Ook al ziet je team er sterk uit, met 4-3-2-1 zul je nooit domineren. Alleen maar hopen op een goede dag van je keeper.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb er dan ook pas 1 potje mee gespeeld. Wel gewonnen. Was meer omdat mijn tegenstander nog slechter was. Honderden kansen gemist, maar hij maakte elke keer de sliding zo dat ik helemaal niks kon.
Klopt. Zelfs met de beste spelers kwam mijn spel totaal niet uit de verf in die formatie. Maak vervolgens van de RF een RW, van de LF een LW, en zet je formatie om in 433, en het speelt weer prima.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Serieus over 4-3-2-1.., Ik vond het echt een ramp om mee te spelen. Ook al ziet je team er sterk uit, met 4-3-2-1 zul je nooit domineren. Alleen maar hopen op een goede dag van je keeper.
Ik heb 5 wedstrijden met 4-3-3 gespeeld en dat speelde erg goed. Ja, het was wel bronze maar toch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook 4-3-2-1 gespeeld. Alles ging fout. Toen ging ik 4-3-3 spelen, daarna maakte ik promotie op mijn werk.
Wat boeit het jou nou weer. EA is toch kut en ze hebben een plaat voor hun kopquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
hoe duur denken jullie dat TOTS Messi zal zijn,misschien dat ik die ga kopen als hij een leuke prijs heeft, heb nog 2,5m coins nu
Goede vraag!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
hoe duur denken jullie dat TOTS Messi zal zijn,misschien dat ik die ga kopen als hij een leuke prijs heeft, heb nog 2,5m coins nu
Mijn voorstel is dat je er gewoon een uit een pakje haalt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Ze lopen elkaar niet in de weg, ze lopen op elkaars positie. Dat is juist genieten, omdat (bijvoorbeeld bij mij) soms Mertens op RF loopt, waardoor je beter kan crossen. Zo blijft je spel ook wat onvoorspelbaar (ook voor jezelf misschien, maar okquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom vind ik 4321 zo klote. Iedereen loopt elkaar in de weg.
Ja, lachen en genieten als Mario Gomez opeens tegenover de RB van de tegenstander staat aan de zijlijn en Mertens en Lens in de 16 op de assist wachtenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze lopen elkaar niet in de weg, ze lopen op elkaars positie. Dat is juist genieten, omdat (bijvoorbeeld bij mij) soms Mertens op RF loopt, waardoor je beter kan crossen. Zo blijft je spel ook wat onvoorspelbaar (ook voor jezelf misschien, maar ok)
Maar het is wat Timmm zegt. Ik wil handige jongens op de flanken, en een allrounder (goed in combinatie's, redelijk sterk met het hoofd, aardige finishing) centraal. Mijn spel wordt er niet beter op als Higuain op de flanken gaat lopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze lopen elkaar niet in de weg, ze lopen op elkaars positie. Dat is juist genieten, omdat (bijvoorbeeld bij mij) soms Mertens op RF loopt, waardoor je beter kan crossen. Zo blijft je spel ook wat onvoorspelbaar (ook voor jezelf misschien, maar ok)
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, lachen en genieten als Mario Gomez opeens tegenover de RB van de tegenstander staat aan de zijlijn en Mertens en Lens in de 16 op de assist wachten
Ik heb niet echt het gevoel te hebben dat mijn RF en LF heel erg breed staan.. Bovendien speel ik met Mertens, IF Milito en Palacio. Als Milito op LF ineens staat, dan gewoon LB+Y op Pacelacioquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar het is wat Timmm zegt. Ik wil handige jongens op de flanken, en een allrounder (goed in combinatie's, redelijk sterk met het hoofd, aardige finishing) centraal. Mijn spel wordt er niet beter op als Higuain op de flanken gaat lopen.
Ah, dus toch Van der Hoorn. Gaat PSV veel plezier aan beleven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Achterlijke fout van Vd Hoorn bij de goal ja..en nu deze megamisser
Of Ajaxquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dus toch Van der Hoorn. Gaat PSV veel plezier aan beleven.
Beetje half/halfquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef Fuszy het volgende:
Speelt spanje gewoon met de eerste keuze?
Ik hoor De gea, Muniain en Isco al
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo, die jongen geeft hier even zijn visitekaartje af
Een goed geinformeerde scout wel ja....nu ook de luie scouts dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier zou ik hem als scout al van mijn lijstje halen
Op de training zijn ze altijd gelijkwaardig in het partijspelquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Fijn hoor, dat de reserves bij Jong Oranje zo dicht tegen de basisploeg aanzitten
Ach....morgen of overmorgen komt Louis langs, dan komt alles goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de training zijn ze altijd gelijkwaardig in het partijspel
Maar dit is tactisch..hij wil in hetzelfde stadion spelen en alvast underdog zijn voor de finale.
iraqminister.jpg
En liever tegen Noorwegen dan Italie zekerquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de training zijn ze altijd gelijkwaardig in het partijspel
Maar dit is tactisch..hij wil in hetzelfde stadion spelen en alvast underdog zijn voor de finale.
iraqminister.jpg
Italië is poulewinnaar..daar moeten ze nu tegen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
En liever tegen Noorwegen dan Italie zeker
De enige spelers die er daar wat van kunnen zijn imo Insigne en Giabbadiniquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Italië is poulewinnaar..daar moeten ze nu tegen.
Lekker boeiend, om kampioen te worden, moet je van iedereen winnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zag dat Willem Cornelis al op zijn pik was getrapt nav kritiek van Louis via de media.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach....morgen of overmorgen komt Louis langs, dan komt alles goed
Ja, dat was mijn punt hier gisteren ook, maar B-teams opstellen moet je gewoon niet aan beginnen in zo'n toernooi..pakt nooit goed uit. En als ze er nu tegen Italië uitvliegen geeft iedereen Pot de schuld "omdat we tegen Noorwegen vast wel door waren gegaan". Ook niet handig voor zijn eigen positie dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekker boeiend, om kampioen te worden, moet je van iedereen winnen.
Nee, gisteren ofzo is het laatste beroep afgewezen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:39 schreef diedjuh het volgende:
Die straf voor Malaga waar die commentator over lult, die is toch al weer ingetrokken?
Oh okequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, gisteren ofzo is het laatste beroep afgewezen.
Oh, ja iemand zei gister dat we tweede moesten wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
Ja, maar dat was toen Noorwegen vlak voor tijd op 1-0 kwam. Daarna werd het nog 1-1.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh, ja iemand zei gister dat we tweede moesten wordenIk ging ervanuit dat je beter tegen Noorwegen kan spelen dan tegen Italië
Ah oke, mensen die weer voor hun beurt sprekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toen Noorwegen vlak voor tijd op 1-0 kwam. Daarna werd het nog 1-1.
Ik had ook gemist dat het 1-1 werd eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah oke, mensen die weer voor hun beurt spreken
Ik heb helemaal niet gekeken, vind de wedstrijden van Nederland wel leuk maar voor Italie - Noorwegen zet ik de TV niet aanquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had ook gemist dat het 1-1 werd eigenlijk.
Ik kijk eigenlijk alleen AZ, of ik moet op een wedstrijd gewed hebben. (uitzonderingen: vanaf halve finale CL en alle wedstrijden van grote landen toernooien)quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gekeken, vind de wedstrijden van Nederland wel leuk maar voor Italie - Noorwegen zet ik de TV niet aan
De topscorert eruithalen, bende gij gekquote:
scorebordjournalistiekquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De topscorert eruithalen, bende gij gek
Ja hij zegt ook maar watquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Timmy Turner is helemaal geen journalist
Zou jij een examen kopen als het je aangeboden wordt? (Ja, en als je uiteraard examen moet doen)quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef DuTank het volgende:
Hahahah nog 9 examens erbij die gejat zijn
Mooi. Vanavond en morgen maar fitnesskaarten voor 150 binnen halen. Hoeveel zouden squad fitness gaan lukken?quote:
Neenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou jij een examen kopen als het je aangeboden wordt? (Ja, en als je uiteraard examen moet doen)
Tuurlijk. Want wat er ook gebeurt je bent anders toch de lul. Of je hebt ervoor moeten ploeteren en anderen komen ermee weg, of iedereen moet over doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou jij een examen kopen als het je aangeboden wordt? (Ja, en als je uiteraard examen moet doen)
Ik geloof er niks vanquote:
Lastig. Ik zou dat misschien niet gedurfd hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo ben je de lul. Je bent pas de lul als je hem koopt en hem daarna alsnog overnieuw moet doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want wat er ook gebeurt je bent anders toch de lul. Of je hebt ervoor moeten ploeteren en anderen komen ermee weg, of iedereen moet over doen
Ik denk dat het minder spectaculair gaat worden dan men denkt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mooi. Vanavond en morgen maar fitnesskaarten voor 150 binnen halen. Hoeveel zouden squad fitness gaan lukken?
Waarom zou ik geld betalen voor iets dat ik niet nodig hebt en dat ook nog fraude is.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar dit is toch niet het Marca team van de BBVA? Dat was die van Lindgren toch?
Dan ben je net in beide gevallen net zo de lul jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoezo ben je de lul. Je bent pas de lul als je hem koopt en hem daarna alsnog overnieuw moet doen. Of als je hem overnieuw moet doen als je hem gewoon eerlijk gehaald hebt.
Ik weet het niet.. De community is naïef.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het minder spectaculair gaat worden dan men denkt.
- Er is al veel geld uitgegeven, mensen zijn TOTS moe
- Men heeft nu eindelijk wel door dat de kans een TOTS Messi of TOTS Ronaldo te pullen erg klein is
- Liga BBVA heeft zijn glans verloren door met name de sloop partij van Bayern tegen Barcelona.
Tjah op de middelbare school had ik het (met mijn punten voor SE's ) ook niet nodig gehad nee. Maar op de Uni scheelt het al een hoop werk. Maar daar gebeurt het nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zou ik geld betalen voor iets dat ik niet nodig hebt en dat ook nog fraude is.
(misschien kan ik dit beter morgen posten)
Ik ben het met alle 3 eens, ik denk alleen dat de community het met alle 3 oneens isquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het minder spectaculair gaat worden dan men denkt.
- Er is al veel geld uitgegeven, mensen zijn TOTS moe
- Men heeft nu eindelijk wel door dat de kans een TOTS Messi of TOTS Ronaldo te pullen erg klein is
- Liga BBVA heeft zijn glans verloren door met name de sloop partij van Bayern tegen Barcelona.
Fijn dat in elk geval 1 iemand het met me eens is. Ik hoop wel dat de prijzen van de league 1 spelers gaan dalen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben het met alle 3 eens, ik denk alleen dat de community het met alle 3 oneens is
De ligue 1 bedoel jequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fijn dat in elk geval 1 iemand het met me eens is. Ik hoop wel dat de prijzen van de league 1 spelers gaan dalen.
?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:01 schreef Thorb het volgende:
Ze zijn weer vergeten de TOTS en TOTW neer te zetten
Haha, dat is dus mijn idee ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De ligue 1 bedoel je
Tjah dat ligt wel in de lijn der verwachtingen, maar ik durf er niks over te zeggenIk wil ook een team met een paar leuke Ligue 1's.
Eredivisie team en Ligue 1 team (allebei wel hybrids) moeten er wel komen komende dagen.
Voor die ingame stats heb ik TOTW/TOTS Challenge nodig maar net zoals 2/3 weken geleden staat er wel dat de nieuwe er is, maar als je er heen gaat speel je nog tegen ligue 1quote:
Geen TOTS (of ze moeten weer een MLS all stars team uitbrengen) maar wel nieuwe transfersquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk iig dat over 1 week het gaat beginnen dat TOTSen gaan stijgen. Daarna komt er namelijk helemaal niks meer
Tjah wij snappen het spellekequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat is dus mijn idee ookAlweer
Normaal gaan ze er om half 7 uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
BTW die Mattwidz zegt dus dat je packs moet kopen tussen half 7 en 7 uur. Dat de nieuwe er dan inkomen maar de oude er nog niet uit zijnHij zegt dat hij de afgelopen 5 minuten 3 ligue 1 totsen gepulled heeft maar komt niet met bewijs
Maar packs kopen gaat ff /10quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen TOTS (of ze moeten weer een MLS all stars team uitbrengen) maar wel nieuwe transfers
Ik vond dat de ST te vaak op de LF of RF te vinden was. Daardoor was het onspeelbaar voor mij. Onsamenhangend. Als B-pupillen die nog niet veel tactische kennis hebben. Al heeft Mertens toch wel 4 goals in 4 wedstrijden gemaakt voor me.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef el-blanchito het volgende:
Staan je buitenspelers heel ver naar binnen in 4321?
Hij zegt dus dat dat onzin isquote:
MLS all stars. Zo mag ik het horen DS2quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen TOTS (of ze moeten weer een MLS all stars team uitbrengen) maar wel nieuwe transfers
quote:
Ik wilde miss iets doen met IF Seedorf op RFquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond dat de ST te vaak op de LF of RF te vinden was. Daardoor was het onspeelbaar voor mij. Onsamenhangend. Als B-pupillen die nog niet veel tactische kennis hebben. Al heeft Mertens toch wel 4 goals in 4 wedstrijden gemaakt voor me.
Neuer is denk ik een van de beste keepers deze Fifa, en iig de beste by far van de bundesliga keepers die ik heb gehadquote:
Dat zou ik maar gewoon niet doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik wilde miss iets doen met IF Seedorf op RF
Cool ben voor Gustavo gegaan ipv Luiz dus ik kan Neuer nu op goal zettenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neuer is denk ik een van de beste keepers deze Fifa, en iig de beste by far van de bundesliga keepers die ik heb gehad
Gustavo als CB?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Cool ben voor Gustavo gegaan ipv Luiz dus ik kan Neuer nu op goal zetten
4* Skills en WF en erg duur zal hij ook niet wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou ik maar gewoon niet doen
Hodson zei iig flikker maar opquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op het EA forum hebben ze bewijs geleverd dat Seedorf op CAM/CF speelde. Daar zullen ze bij EA wel niks aan gedaan hebben
Dem Pacequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
4* Skills en WF en erg duur zal hij ook niet worden
Nee ik wou IF Luiz halen op CM. Nu zet ik Gustavo daar neer en Santana op CBquote:
Ahja oke. Ik denk dat Gustavo daar idd veel beter isquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Nee ik wou IF Luiz halen op CM. Nu zet ik Gustavo daar neer en Santana op CB
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
Lukoki 433 in pack.
Tim kom maar met je gif
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
Lukoki 433 in pack.
Tim kom maar met je gif
Waar is Rachelquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
Fucking irritant als je gebeld wordt onder een fifa potje. Daarnet 2x zelfs. Wel gewonnen met 4-1
Jezus wat een hoop werk voor niets zegquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ahja oke. Ik denk dat Gustavo daar idd veel beter is![]()
Btw wat Rob nu weer bedacht heeft, wat een ongelooflijke uitgebreide onzinDat kunnen we zelf ook wel zien hoor http://forum.ea.com/uk/posts/list/2481363.page
Snel verkopen zou ik zeggen.quote:
die 20k die ik er misschien voor krijg. ik denk dat ik deze baas gewoon hou voor een vet belgium teamquote:
Ja dat is wel verneukt..dan zou ik daar liever IF Mirallas neerzetten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die 20k die ik er misschien voor krijg. ik denk dat ik deze baas gewoon hou voor een vet belgium team
wel jammer dat hij geen cam is trouwens
barca badgequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
Wtf is de belonging: 1 badge(s)
Zie ik nu bij dat la liga toernooi. Staat ook bij de ligue 1 beker
silver ja?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
TOTS staat erin, Filipe Luis, Navas en Benat eigenlijk de enige interessante veldspelers imo
Ebert wel goede stats voor silver natuurlijk
Nee, foutjequote:
Thanksquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Sakho voor veel te duur gekocht, omdat de teamnaam van de verkoper AZ Alkmaar is
Als die foto via whatsapp verspreid is, dan gaat dat vliegensvlug natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eindexamens dus ook verkocht buiten Rotterdam. Bommetje onder het eindexamen
Omdat de goede resultaten van vorig jaar ze veel subsidie opleverde waarschijnlijk, waardoor ze reisjes naar Mekka konden financieren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef DePresident. het volgende:
Ik vraag me af waarom die school niet gewoon een andere kluis kocht? Dat is toch zo gepiept, en dat zit je ook niet te klooien met een gestolen sleutel.
Ik blijf het vreemd vinden. Ik weet eigenlijk al bijna zeker dat ik geslaagd ben. Ik ben meer zenuwachtig voor de loting voor mijn vervolgopleiding, er moeten 150 mensen afvallen van de 490 ingeschreven leerlingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat de goede resultaten van vorig jaar ze veel subsidie opleverde waarschijnlijk, waardoor ze reisjes naar Mekka konden financieren.
Welke studie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:42 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden. Ik weet eigenlijk al bijna zeker dat ik geslaagd ben. Ik ben meer zenuwachtig voor de loting voor mijn vervolgopleiding, er moeten 150 mensen afvallen van de 490 ingeschreven leerlingen.
Commerciële economie in Utrecht. Ik heb nu wel een mooie cijferlijst, hoop dat ik dat behouden heb na de examens.quote:
Is dat een lotingsstudie? Moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:43 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Commerciële economie in Utrecht. Ik heb nu wel een mooie cijferlijst, hoop dat ik dat behouden heb na de examens.
Bijna alle economische opleidingen in Utrecht waren lotingsstudies.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat een lotingsstudie? Moet niet gekker worden
Wanneer vier je dan je eindexamen feest ? En wie van het forum mogen allemaal komen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:42 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden. Ik weet eigenlijk al bijna zeker dat ik geslaagd ben. Ik ben meer zenuwachtig voor de loting voor mijn vervolgopleiding, er moeten 150 mensen afvallen van de 490 ingeschreven leerlingen.
Ik ga waarschijnlijk wel een feestje met 5 vrienden als die geslaagd zijn. Klein zaaltje huren waar zo'n 100 man kan komen. Misschien is er nog wel een plekje over voor een FOK-ker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wanneer vier je dan je eindexamen feest ? En wie van het forum mogen allemaal komen?
Die had jij ook niet gemaakt door de stuit. Gewoon beetje pech en nu valt hij aan de andere kantquote:
Dan zit VDM er zowieso niet bij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:42 schreef DePresident. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had jij ook niet gemaakt door de stuit. Gewoon beetje pech en nu valt hij aan de andere kant
Dan past VdM er zeker niet in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:46 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk wel een feestje met 5 vrienden als die geslaagd zijn. Klein zaaltje huren waar zo'n 100 man kan komen. Misschien is er nog wel een plekje over voor een FOK-ker.
Dat hoor je mij niet zeggen hoor. Ben een rationele jongemanquote:
Nee iddquote:
Achja dat is nog wel te traceren, daar gaan ze nu dan ook mee aan de gangquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als die foto via whatsapp verspreid is, dan gaat dat vliegensvlug natuurlijk.
Tsja paar bronnen hebben verklaard dat het afgelopen jaren daar op school ook niet volgens de regels ging he.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar mensen doen net alsof dit ieder jaar zo isMaar ik heb nog nooit iets gehoord van gestolen examens
Die stuit kwam door hem zelf hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had jij ook niet gemaakt door de stuit. Gewoon beetje pech en nu valt hij aan de andere kant
Ja gast ik had zoveel dingen niet gedaan die die profs wel doen, mag ik ze nog wel beoordelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tot 2009 o.i.d was die school '' zeer zwak '' door de onderwijsinspectie, het jaar daarna bijna een slagingspercentage van 100%, toevallig is in dat jaar ook de sleutel ''kwijtgeraakt''.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja dat is nog wel te traceren, daar gaan ze nu dan ook mee aan de gang
[..]
Tsja paar bronnen hebben verklaard dat het afgelopen jaren daar op school ook niet volgens de regels ging he.
wacht ik bel ff NSA op, die weten het zo wie er allemaal inzage heeft gehadquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als die foto via whatsapp verspreid is, dan gaat dat vliegensvlug natuurlijk.
Confetti is ook al jaren aan het tamperen. Omdat hij het dit jaar massaal deelde ging het voor het eerst pas fout en werd het echt nieuwsquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja dat is nog wel te traceren, daar gaan ze nu dan ook mee aan de gang
[..]
Tsja paar bronnen hebben verklaard dat het afgelopen jaren daar op school ook niet volgens de regels ging he.
okquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja gast ik had zoveel dingen niet gedaan die die profs wel doen, mag ik ze nog wel beoordelen.
Zo'n kans hoor je gewoon te maken, het is niet omdat je voor ajax bent dat je het moet ontkennen.quote:
jij hebt het lef om je er weer mee te bemoeien dus ga maar eens iemand anders pestenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En nu nog het lef hebben om mij te quoten ook. BELACHELIJK IS HET.
Wtf is ditquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Tim86 het volgende:
Naam van dat programma op NL2 nu![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn lieve kankerhond![]()
![]()
Eredivisie TOTSquote:
Ja inderdaadquote:
Haha ik moest even op tvgids.nl checken of het echt zo isquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:51 schreef Tim86 het volgende:
Naam van dat programma op NL2 nu![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn lieve kankerhond![]()
![]()
raak die klote Janmaat maar niet kwijtquote:
Oh hahaha, maar consumables dus ook lijkt welquote:
Hoe kan die nu al zo laag zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
150k BIN al Courtois, nice
En mensen blijven maar 170k+ bieden op de eerste Courtois kaarten terwijl die BINs er al staan..mongooltjes
Sakho en SIlva omdraaien?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Miss dit maar maken
Prijs valt nog best mee, maar doe denk ik toch Ben arfa ipv Aubameyang
Echt he, wat een ranzige p's hoerquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga maar niks meer zeggen over pace na gisteren.
pace pace pace paceabuser paceuser mag nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Miss dit maar maken
Prijs valt nog best mee, maar doe denk ik toch Ben arfa ipv Aubameyang
Kan jaquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik geen paceabuser benquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pace pace pace paceabuser paceuser mag niet
Zelfs nu?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
De WC schoonmaken is een prettigere klus dan 3-5-2 kaartjes scoren
HAHA NIET SNEL GENOEG SNAPPIE??quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme een super cheape Mangala net misgelopen
Ja hij is dan ook bijna de sloomste uit mijn teamquote:
quote:
Hee jo sorry man gr grquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zelfs nu. Anders post ik het toch niet?
Goedkopere zijn te snel weg voor dat ding om te bevattenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Gaat toch helemaal nergens over, zo vlak na de release van TOTS BBVA?
Alles gaat via open bid joh, je moet niet naar bins zoeken. Luie mensen zetten ze er voor 150c startprijs op, niet bin.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Gaat toch helemaal nergens over, zo vlak na de release van TOTS BBVA?
Ja, kutbug af en toe. Snel switchen naar tradepile en hopen dat je op tijd bent.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat altijd voor kutzooi?
Inderdaad, consumables voor lage BINs oppikken werkte in FUT11 wel heel goed maar dit jaar niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles gaat via open bid joh, je moet niet naar bins zoeken. Luie mensen zetten ze er voor 150c startprijs op, niet bin.
Werkt nu ook niet goed door die autobettersquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, consumables voor lage BINs oppikken werkte in FUT11 wel heel goed maar dit jaar niet.
Nee, heb al gekeken van 500 tot 800. Niks te vinden gewoon. Maar goed, het is een goede formatie, dus de kaartjes zijn het waard. Dit is het tot nu toe.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goedkopere zijn te snel weg voor dat ding om te bevatten
Nicequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heb al gekeken van 500 tot 800. Niks te vinden gewoon. Maar goed, het is een goede formatie, dus de kaartjes zijn het waard. Dit is het tot nu toe.
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
lekker 7 chemquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef Maver24 het volgende:
http://wefut.nl/player/13228
Wat een stats![]()
![]()
, die moet je LM zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |