PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Als je de volgende keer even leestquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ie niks over zijn zoon hoor.
ssssttttquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee Rijstbal, dat legt hij niet uit !!
konko dikke faal van mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je de volgende keer even leest [ afbeelding ]
TR gemacht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee Rijstbal, dat legt hij niet uit !!
Ik heb altijd een haat-liefde relatie met hem als tegenstander. In de duels is hij zo achterlijk goed, maar hij trekt ook vaak de hele verdediging open..dat merkte ik tegen jou ook wel weer (beide kanten van het verhaal dus).quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ow als CB gaat hij niet zo vaak mee naar voren.
Straks verder in div 2.... iedereen liet me in de steek. Ik heb die notifications uit dus ik vraag gaan jullie nog verder, bleek ik alleen met hugh in de party te zitten die ook weggingquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe is het gisteren met clubs afgelopen?
heb ik ook met 4321 en 433quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
Is dat altijd zo met 4-3-2-1 dat je spelers van positie wisselen.
Oxlade van LF naar ST en Sturridge die dan op LF komt te staan? Of is dat per speler verschillend?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Straks verder in div 2.... iedereen liet me in de steek. Ik heb die notifications uit dus ik vraag gaan jullie nog verder, bleek ik alleen met hugh in de party te zitten die ook wegging
Hahaha, iedereen pullde gewoon een thorben!! ZO VOELT DAT NOU!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Straks verder in div 2.... iedereen liet me in de steek. Ik heb die notifications uit dus ik vraag gaan jullie nog verder, bleek ik alleen met hugh in de party te zitten die ook wegging
Daarom vind ik 4321 zo klote. Iedereen loopt elkaar in de weg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
Oxlade van LF naar ST en Sturridge die dan op LF komt te staan? Of is dat per speler verschillend?
Het staat voorin erg dicht op elkaar dus dan wil er nog weleens wat verschuiven ja..workrates zijn hier wel van invloed nog.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
jajajquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hahaha, iedereen pullde gewoon een thorben!! ZO VOELT DAT NOU!!!
jajaquote:
Nu maakt het bij Oxlade en Sturridge niet zoveel uit. PEES jeweet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het staat voorin erg dicht op elkaar dus dan wil er nog weleens wat verschuiven ja..workrates zijn hier wel van invloed nog.
Ik vind 4321 echt verneukt dit jaar..had ook wel last van het feit dat mijn targetman steeds op de vleugel stond enzo..in 3421 heb ik dat totaal niet..net alsof 4321 kapot is ofzo
Ik vond zijn UP slecht. Voelde iid traag aan en mistte behoorlij kveel kansen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:59 schreef Fuszy het volgende:
Lens is wel konko traag.
Althans dat gevoel heb ik, maar ik denk niet dat het handig is om Narsingh op RF te zetten
Ik heb ook 4-3-2-1 gespeeld. Alles ging fout. Toen ging ik 4-3-3 spelen, daarna maakte ik promotie op mijn werk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-3-2-1 is dit jaar echt een kut formatieVorig jaar was het veel beter.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook 4-3-2-1 gespeeld. Alles ging fout. Toen ging ik 4-3-3 spelen, daarna maakte ik promotie op mijn werk.
echt totaal geen last van gehad toenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:00 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik vond zijn UP slecht. Voelde iid traag aan en mistte behoorlij kveel kansen.
Serieus over 4-3-2-1.., Ik vond het echt een ramp om mee te spelen. Ook al ziet je team er sterk uit, met 4-3-2-1 zul je nooit domineren. Alleen maar hopen op een goede dag van je keeper.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb er dan ook pas 1 potje mee gespeeld. Wel gewonnen. Was meer omdat mijn tegenstander nog slechter was. Honderden kansen gemist, maar hij maakte elke keer de sliding zo dat ik helemaal niks kon.
Klopt. Zelfs met de beste spelers kwam mijn spel totaal niet uit de verf in die formatie. Maak vervolgens van de RF een RW, van de LF een LW, en zet je formatie om in 433, en het speelt weer prima.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Serieus over 4-3-2-1.., Ik vond het echt een ramp om mee te spelen. Ook al ziet je team er sterk uit, met 4-3-2-1 zul je nooit domineren. Alleen maar hopen op een goede dag van je keeper.
Ik heb 5 wedstrijden met 4-3-3 gespeeld en dat speelde erg goed. Ja, het was wel bronze maar toch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook 4-3-2-1 gespeeld. Alles ging fout. Toen ging ik 4-3-3 spelen, daarna maakte ik promotie op mijn werk.
Wat boeit het jou nou weer. EA is toch kut en ze hebben een plaat voor hun kopquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
hoe duur denken jullie dat TOTS Messi zal zijn,misschien dat ik die ga kopen als hij een leuke prijs heeft, heb nog 2,5m coins nu
Goede vraag!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
hoe duur denken jullie dat TOTS Messi zal zijn,misschien dat ik die ga kopen als hij een leuke prijs heeft, heb nog 2,5m coins nu
Mijn voorstel is dat je er gewoon een uit een pakje haalt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Ze lopen elkaar niet in de weg, ze lopen op elkaars positie. Dat is juist genieten, omdat (bijvoorbeeld bij mij) soms Mertens op RF loopt, waardoor je beter kan crossen. Zo blijft je spel ook wat onvoorspelbaar (ook voor jezelf misschien, maar okquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom vind ik 4321 zo klote. Iedereen loopt elkaar in de weg.
Ja, lachen en genieten als Mario Gomez opeens tegenover de RB van de tegenstander staat aan de zijlijn en Mertens en Lens in de 16 op de assist wachtenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze lopen elkaar niet in de weg, ze lopen op elkaars positie. Dat is juist genieten, omdat (bijvoorbeeld bij mij) soms Mertens op RF loopt, waardoor je beter kan crossen. Zo blijft je spel ook wat onvoorspelbaar (ook voor jezelf misschien, maar ok)
Maar het is wat Timmm zegt. Ik wil handige jongens op de flanken, en een allrounder (goed in combinatie's, redelijk sterk met het hoofd, aardige finishing) centraal. Mijn spel wordt er niet beter op als Higuain op de flanken gaat lopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze lopen elkaar niet in de weg, ze lopen op elkaars positie. Dat is juist genieten, omdat (bijvoorbeeld bij mij) soms Mertens op RF loopt, waardoor je beter kan crossen. Zo blijft je spel ook wat onvoorspelbaar (ook voor jezelf misschien, maar ok)
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, lachen en genieten als Mario Gomez opeens tegenover de RB van de tegenstander staat aan de zijlijn en Mertens en Lens in de 16 op de assist wachten
Ik heb niet echt het gevoel te hebben dat mijn RF en LF heel erg breed staan.. Bovendien speel ik met Mertens, IF Milito en Palacio. Als Milito op LF ineens staat, dan gewoon LB+Y op Pacelacioquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar het is wat Timmm zegt. Ik wil handige jongens op de flanken, en een allrounder (goed in combinatie's, redelijk sterk met het hoofd, aardige finishing) centraal. Mijn spel wordt er niet beter op als Higuain op de flanken gaat lopen.
Ah, dus toch Van der Hoorn. Gaat PSV veel plezier aan beleven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Achterlijke fout van Vd Hoorn bij de goal ja..en nu deze megamisser
Of Ajaxquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dus toch Van der Hoorn. Gaat PSV veel plezier aan beleven.
Beetje half/halfquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef Fuszy het volgende:
Speelt spanje gewoon met de eerste keuze?
Ik hoor De gea, Muniain en Isco al
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo, die jongen geeft hier even zijn visitekaartje af
Een goed geinformeerde scout wel ja....nu ook de luie scouts dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier zou ik hem als scout al van mijn lijstje halen
Op de training zijn ze altijd gelijkwaardig in het partijspelquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Fijn hoor, dat de reserves bij Jong Oranje zo dicht tegen de basisploeg aanzitten
Ach....morgen of overmorgen komt Louis langs, dan komt alles goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de training zijn ze altijd gelijkwaardig in het partijspel
Maar dit is tactisch..hij wil in hetzelfde stadion spelen en alvast underdog zijn voor de finale.
iraqminister.jpg
En liever tegen Noorwegen dan Italie zekerquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de training zijn ze altijd gelijkwaardig in het partijspel
Maar dit is tactisch..hij wil in hetzelfde stadion spelen en alvast underdog zijn voor de finale.
iraqminister.jpg
Italië is poulewinnaar..daar moeten ze nu tegen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
En liever tegen Noorwegen dan Italie zeker
De enige spelers die er daar wat van kunnen zijn imo Insigne en Giabbadiniquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Italië is poulewinnaar..daar moeten ze nu tegen.
Lekker boeiend, om kampioen te worden, moet je van iedereen winnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zag dat Willem Cornelis al op zijn pik was getrapt nav kritiek van Louis via de media.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach....morgen of overmorgen komt Louis langs, dan komt alles goed
Ja, dat was mijn punt hier gisteren ook, maar B-teams opstellen moet je gewoon niet aan beginnen in zo'n toernooi..pakt nooit goed uit. En als ze er nu tegen Italië uitvliegen geeft iedereen Pot de schuld "omdat we tegen Noorwegen vast wel door waren gegaan". Ook niet handig voor zijn eigen positie dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekker boeiend, om kampioen te worden, moet je van iedereen winnen.
Nee, gisteren ofzo is het laatste beroep afgewezen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:39 schreef diedjuh het volgende:
Die straf voor Malaga waar die commentator over lult, die is toch al weer ingetrokken?
Oh okequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, gisteren ofzo is het laatste beroep afgewezen.
Oh, ja iemand zei gister dat we tweede moesten wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
Ja, maar dat was toen Noorwegen vlak voor tijd op 1-0 kwam. Daarna werd het nog 1-1.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh, ja iemand zei gister dat we tweede moesten wordenIk ging ervanuit dat je beter tegen Noorwegen kan spelen dan tegen Italië
Ah oke, mensen die weer voor hun beurt sprekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toen Noorwegen vlak voor tijd op 1-0 kwam. Daarna werd het nog 1-1.
Ik had ook gemist dat het 1-1 werd eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah oke, mensen die weer voor hun beurt spreken
Ik heb helemaal niet gekeken, vind de wedstrijden van Nederland wel leuk maar voor Italie - Noorwegen zet ik de TV niet aanquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had ook gemist dat het 1-1 werd eigenlijk.
Ik kijk eigenlijk alleen AZ, of ik moet op een wedstrijd gewed hebben. (uitzonderingen: vanaf halve finale CL en alle wedstrijden van grote landen toernooien)quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gekeken, vind de wedstrijden van Nederland wel leuk maar voor Italie - Noorwegen zet ik de TV niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |