PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Als je de volgende keer even leestquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ie niks over zijn zoon hoor.
ssssttttquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee Rijstbal, dat legt hij niet uit !!
konko dikke faal van mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je de volgende keer even leest [ afbeelding ]
TR gemacht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee Rijstbal, dat legt hij niet uit !!
Ik heb altijd een haat-liefde relatie met hem als tegenstander. In de duels is hij zo achterlijk goed, maar hij trekt ook vaak de hele verdediging open..dat merkte ik tegen jou ook wel weer (beide kanten van het verhaal dus).quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ow als CB gaat hij niet zo vaak mee naar voren.
Straks verder in div 2.... iedereen liet me in de steek. Ik heb die notifications uit dus ik vraag gaan jullie nog verder, bleek ik alleen met hugh in de party te zitten die ook weggingquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe is het gisteren met clubs afgelopen?
heb ik ook met 4321 en 433quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
Is dat altijd zo met 4-3-2-1 dat je spelers van positie wisselen.
Oxlade van LF naar ST en Sturridge die dan op LF komt te staan? Of is dat per speler verschillend?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Straks verder in div 2.... iedereen liet me in de steek. Ik heb die notifications uit dus ik vraag gaan jullie nog verder, bleek ik alleen met hugh in de party te zitten die ook wegging
Hahaha, iedereen pullde gewoon een thorben!! ZO VOELT DAT NOU!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Straks verder in div 2.... iedereen liet me in de steek. Ik heb die notifications uit dus ik vraag gaan jullie nog verder, bleek ik alleen met hugh in de party te zitten die ook wegging
Daarom vind ik 4321 zo klote. Iedereen loopt elkaar in de weg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
Oxlade van LF naar ST en Sturridge die dan op LF komt te staan? Of is dat per speler verschillend?
Het staat voorin erg dicht op elkaar dus dan wil er nog weleens wat verschuiven ja..workrates zijn hier wel van invloed nog.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
jajajquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hahaha, iedereen pullde gewoon een thorben!! ZO VOELT DAT NOU!!!
jajaquote:
Nu maakt het bij Oxlade en Sturridge niet zoveel uit. PEES jeweet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het staat voorin erg dicht op elkaar dus dan wil er nog weleens wat verschuiven ja..workrates zijn hier wel van invloed nog.
Ik vind 4321 echt verneukt dit jaar..had ook wel last van het feit dat mijn targetman steeds op de vleugel stond enzo..in 3421 heb ik dat totaal niet..net alsof 4321 kapot is ofzo
Ik vond zijn UP slecht. Voelde iid traag aan en mistte behoorlij kveel kansen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:59 schreef Fuszy het volgende:
Lens is wel konko traag.
Althans dat gevoel heb ik, maar ik denk niet dat het handig is om Narsingh op RF te zetten
Ik heb ook 4-3-2-1 gespeeld. Alles ging fout. Toen ging ik 4-3-3 spelen, daarna maakte ik promotie op mijn werk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-3-2-1 is dit jaar echt een kut formatieVorig jaar was het veel beter.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook 4-3-2-1 gespeeld. Alles ging fout. Toen ging ik 4-3-3 spelen, daarna maakte ik promotie op mijn werk.
echt totaal geen last van gehad toenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:00 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik vond zijn UP slecht. Voelde iid traag aan en mistte behoorlij kveel kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |