Daar ben ik dus bang voor....zometeen krijgt ze te horen dat ze alles over moet doen....en dan kan ik dus de rest van de avond en nacht ook niet meer lerenquote:
Je komt nooit meer van haar af en daardoor kun jij ook niet leren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor....zometeen krijgt ze te horen dat ze alles over moet doen....en dan kan ik dus de rest van de avond en nacht ook niet meer leren![]()
Ik zeg al de hele dag tegen haar: Tuurlijk moet je het niet overdoen.
Alleen begin ik me langzamerhand af te vragen of ik wel gelijk heb. Dat ze zo lang doen over het nemen van een besluit betekent dat er wel degelijk iets aan de hand is.
Bouchbach heeft ambities...ze wil niet trouwen. Ze wil de politiek in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef Nober het volgende:
Neuk haar aangezien jullie toch gaan trouwen, da's jullie cultuur en daar heb ik respect voor.
dit was eigenlijk geen echte angsttopic....ik heb niets meer met die examens te maken....maar door bouchbach haar gepieker begin ik me idd ook angstig te voelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:22 schreef Dimens het volgende:
Sanasoufi angsttopics.
Schrijf het in je angstboek.
Ah beter dan zo'n iemand die alleen maar een rijke man wil trouwenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bouchbach heeft ambities...ze wil niet trouwen. Ze wil de politiek in.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ah beter dan zo'n iemand die alleen maar een rijke man wil trouwen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:14 schreef sanasoufi het volgende:
"Helaas is besluit over examens nu nog niet mogelijk. Informatie volgt zo spoedig mogelijk. Veel sterkte voor alle betrokkenen.”
+
![]()
Mijn nichtje Bouchbach 17 jaar en bloedmooi valt mij op dit moment lastig. Sinds 11 uur s'ochtends hangt ze al in mijn huis. Telkens mij storen met: Wanneer hoor ik nou iets? Ik ben niet geslaagd
en nog meer onzin. De tv en radio en internet en voortdurend telefoneren met haar mede havo vriendinnen
![]()
En het mooiste: Ik kan haar niet wegsturen. Waarom niet? Omdat ze zichzelf heeft buitengesloten en haar ouders er pas over een paar uurtjes weer zijn.
Nog iets leuks: Mijn ouders zijn er ook niet dus die kunnen mij niet helpen door tegen haar te zeggen hou je kop of laat sanasoufi met rust![]()
IK MOET OOK LEREN! IK KAN DIT NIET MEER AAN! IK BEN BANG! WANNEER GEVEN ZE NOU DE UITSLAG EN STOPT ZE MET MIJ LASTIG TE VALLEN?
Zonde, laat haar lekker haar eigen gang gaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]NEE! Haar ouders maken dagelijks ruzie met haar. Als het aan hun lag dan zou ze volgend jaar als ze 18 is al trouwen
Hoezo zonde? Wat is er mis met trouwen en kinderen krijgen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zonde, laat haar lekker haar eigen gang gaan.
ot: Waarom zou je je überhaupt druk maken over de centrale examens?quote:
Hou toch eens op met die Bush te bashen, die man is allang geen president meer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef sanasoufi het volgende:
Je spreekt het uit als: Bushbash...is een echte Libaneze druus moslim naam
ik idd niet. maar zoals ik al aangaf ze heeft al alles gepland. Eerst wil ze volgende week naar Brussel om die Europese Unie instellingen te gaan bekijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
ot: Waarom zou je je überhaupt druk maken over de centrale examens?
nee, wij zijn druus....tenminste onze ouders zijn dat. Wij zelf hebben geen tijd voor religie. Ik omdat ik bezig ben met mannen en bouchbach omdat ze alleen maar bezig wil zijn met studerenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen nog maar triester.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef Anno2012 het volgende:
ga dan ook niet in rotterdam wonen, en 2, ga dan niet naar zo'n pauperige allochtonen school
Heel goed meid distantieer jezelf van religie en het komt helemaal goed met je.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, wij zijn druus....tenminste onze ouders zijn dat. Wij zelf hebben geen tijd voor religie. Ik omdat ik bezig ben met mannen en bouchbach omdat ze alleen maar bezig wil zijn met studeren
zie dan punt 1quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef sanasoufi het volgende:
[..]ze zit niet op een allochtonen school
We hebben gezien dat het al goed gaat met haar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef pussycatdoll het volgende:
Heel goed meid distantieer jezelf van religie en het komt helemaal goed met je.
Ze moet nog bloeien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef PriesterB het volgende:
[..]
We hebben gezien dat het al goed gaat met haar.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, wij zijn druus....tenminste onze ouders zijn dat. Wij zelf hebben geen tijd voor religie. Ik omdat ik bezig ben met mannen en bouchbach omdat ze alleen maar bezig wil zijn met studeren
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vind ik niets....ik hou meer van oudere mannen.
Daar ging het me ook niet omquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vind ik niets....ik hou meer van oudere mannen.
ik stem niet, want ze slaan je IP dan op. EN IK BEN BANG.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:52 schreef PriesterB het volgende:
Poll: Heeft sanasoufi hulp nodig?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem niet zo eigenlijk.
Nancy Ajram wel
die klinkt als een varken.....bovendien lijkt ze op een vis....carmen suleimanquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem niet zo eigenlijk.
Nancy Ajram wel
Waarom zo jaloers op mooie vrouwen/quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die klinkt als een varken.....bovendien lijkt ze op een vis....carmen suleiman![]()
bouchbach is aan het huilen nu
![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom er scholen bestaan? Leren lezen en rekenen is voldoende. Verder mooi zijn en trouwen. Al deze onnodige stress en de stress waarmee ik zelf zometeen mee ga kampen
Hoho, je moet ook nog leren sandwiches maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef sanasoufi het volgende:
die klinkt als een varken.....bovendien lijkt ze op een vis....carmen suleiman![]()
bouchbach is aan het huilen nu
![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom er scholen bestaan? Leren lezen en rekenen is voldoende. Verder mooi zijn en trouwen. Al deze onnodige stress en de stress waarmee ik zelf zometeen mee ga kampen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |