Al die kledingshit past vast niet op je verwarming (is dat wel zo fris?). Grote wasjes doen > kleine beetjes telkens. Op een droogrek past vaak net twee ladingen. Dus ja, liever meteen twee wasjes draaien dan twee dagen achter elkaar. Zo'n droogrek neemt niet eens zó veel ruimte in (opvouwbaar vaak) en heb je al voor een tientje. Zo verdwijnt ook niks achter je kachel.quote:
Oja, dat moet je beter kunnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een 6,2. Dat vind ik slecht ja op vmbo
Als ik iets doe, dan doe ik het het liefst ook meteen goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, dat moet je beter kunnen.
Ben je wel een beetje een perfectionistisch typje of niet?
Die opvouwbare zijn wel handig jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al die kledingshit past vast niet op je verwarming (is dat wel zo fris?). Grote wasjes doen > kleine beetjes telkens. Op een droogrek past vaak net twee ladingen. Dus ja, liever meteen twee wasjes draaien dan twee dagen achter elkaar. Zo'n droogrek neemt niet eens zó veel ruimte in (opvouwbaar vaak) en heb je al voor een tientje. Zo verdwijnt ook niks achter je kachel.
Ja en anders later aanschaffen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die opvouwbare zijn wel handig ja. En kosten niet zo veel. Wel het overwegen waard als het eraf kan. Zo niet: op de verwarming.
Krijg de rambamquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik nu gelijk heb hahahahahaha.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit niet zo te lachen Maaike, eet je pizza.
Goed punt. Ik ga zo naar de blokker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al die kledingshit past vast niet op je verwarming (is dat wel zo fris?). Grote wasjes doen > kleine beetjes telkens. Op een droogrek past vaak net twee ladingen. Dus ja, liever meteen twee wasjes draaien dan twee dagen achter elkaar. Zo'n droogrek neemt niet eens zó veel ruimte in (opvouwbaar vaak) en heb je al voor een tientje. Zo verdwijnt ook niks achter je kachel.
Oké danquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik iets doe, dan doe ik het het liefst ook meteen goed
al blijkt dat niet uit mijn examencijfers
Ik ga ook kijken. Waar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:00 schreef xcachet het volgende:
oke 17u. ik wil weten of ik mijn economie examen mag overdoen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)foto-s-lerares.dhtmlquote:Rebelse tieners uit een school in het Russische Rostov die dachten even de examenvragen van hun leraar te ontfutselen, hebben op diens laptop heel wat anders ontdekt: een halfnaakte foto van zijn vriendin annex geschiedenislerares op een nabijgelegen school. Al snel ging het plaatje van de 34-jarige Natalia Molokova viraal en is de reputatie van de lerares zwaar geschonden.
De vijftienjarigen maakten gebruik van een afwezigheid van enkele minuten van de leraar om diens laptop even te hacken op zoek naar examenvragen. Ze zouden echter snel botsen op de foto van Molokova in een witte bh, die ze snel deelden met hun vrienden op sociale media. De virale foto zorgt ervoor dat de vernederde lerares geschiedenis weigert nog les te geven in de school. Volgens de directie van de school heeft de politie een onderzoek ingesteld.
Pannekoek!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, daar schiet ik wat mee op, flapdrol
Gaan ze die foto én haar naam plaatsen. Godverdomme, wat is deze.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
HAHA! Owned!
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)foto-s-lerares.dhtml
Het zijn en blijven Russen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gaan ze die foto én haar naam plaatsen. Godverdomme, wat is deze.
ADquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zijn en blijven Russen.
In Soviet Russia, ball chase you!
Telegraafquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
AD![]()
Lijkt wel alsof die steeds meer op De Telegraaf gaat lijken.
Het is de Volkskrant met klein lettertje en De Telegraaf met hoofdletter.quote:
Ga fietsen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is de Volkskrant met klein lettertje en De Telegraaf met hoofdletter.
Vind jij vast leuk om te weten, nietwaar?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het zelf anders best leuk hoor.
Heb ik al gelezen lieve schat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:08 schreef xcachet het volgende:
Toto69 lees dit:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_via_dakraam___.html
Wanneer wel dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
Helaas is besluit over examens nu nog niet mogelijk. Informatie volgt zo spoedig mogelijk. Veel sterkte voor alle betrokkenen.
Godverquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Zo spoedig mogelijk"
Vanavond uiterlijk lijkt mij.
Het ezell examen. Je moet Ezell een uur lang adoreren. Dan slaag je.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:12 schreef Ezell het volgende:
Jongens, stel jullie zijn tegen CSE's, wat zou een goed alternatief zijn als eindexamen?
Misschien een soort test gerelateerd aan de opleiding die je wilt doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:12 schreef Ezell het volgende:
Jongens, stel jullie zijn tegen CSE's, wat zou een goed alternatief zijn als eindexamen?
Ach, storm in een glas water.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:13 schreef Etsu het volgende:
Ik ben blij dat ik van de CSE's af ben. Wat een zeikjaar.
Het Ezellexamen is een examen dat nooit afloopt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het ezell examen. Je moet Ezell een uur lang adoreren. Dan slaag je.
Hoe bedoel je dat dan? Elke mbo, hbo en wo-instelling moet toelatingstoetsen hebben?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien een soort test gerelateerd aan de opleiding die je wilt doen
Geen idee, ik heb nog lang te gaan tot ik examen mag doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het Ezellexamen is een examen dat nooit afloopt.
[..]
Hoe bedoel je dat dan? Elke mbo, hbo en wo-instelling moet toelatingstoetsen hebben?
wiskunde is wel goed voor je algemeneontwikkelingquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog lang te gaan tot ik examen mag doen
Maar ja, zoiets wel denk ik. Je hebt bijvoorbeeld niet een al te hoog niveau wiskunde nodig als je iets met taal wilt doen.
Dus eigenlijk zo'n toets die ze ook hebben bij de decentrale selectie van opleidingen met numerus fixus. Geen idee of dat jou wat zegt. Wat doe jij nu dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog lang te gaan tot ik examen mag doen
Maar ja, zoiets wel denk ik. Je hebt bijvoorbeeld niet een al te hoog niveau wiskunde nodig als je iets met taal wilt doen.
Zit nu in de 4e, vwoquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zo'n toets die ze ook hebben bij de decentrale selectie van opleidingen met numerus fixus. Geen idee of dat jou wat zegt. Wat doe jij nu dan?
Ik gok, dat ze niet landelijk over worden gedaan..quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/ Zo meteen Dekkers over de examens.
Goh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik gok, dat ze niet landelijk over worden gedaan..
Ik hoef alleen economie over te doen waar ik maar een 6,2 voor heb gok ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen? Dat alles opnieuw moet?
Een opleiding met numerus fixus is een opleiding waar veel te veel mensen zich voor inschrijven. Dan moet er om de plekken worden geloot. Decentrale selectie is een voorselectie die door de opleidingen worden uitgevoerd om de 'beste kandidaten' te selecteren. Dit heb in de vorm van toetsen zoals jij bedoelt, maar ook in de vorm van gesprekken. Weinig studies werken enkel met decentrale selectie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zit nu in de 4e, vwo
Zegt me helemaal niks
Goed lezen en oefenen is het antwoord. Nou ja, in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:18 schreef TienVingers het volgende:
Maar als ik nu steeds hoor dat examens 50% bestaan uit tekst ofzo, heb ik echt zoiets van; shit, dit ga ik nóóit halen, teksten en luistertoetsen bij talen haal ik altijd lage cijfers.
Ook ga ik nooit alle wiskundetheorie voor dat examen onthouden en kunnen toepassen, als 1 hoofdstuk nauwelijks lukt
You badassquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoef alleen economie over te doen waar ik maar een 6,2 voor heb gok ik.
En als ik een 6,5 had. Zou ik een 7 gemiddeld kunnen staan en dan krijg ik mijn rijbewijs.
Daarom!
Wat moet je eigenlijk doen als je niet wordt ingeloot? Dan zit je een jaar zonder opleiding of kan je dan nog gauw een andere opleiding zoeken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een opleiding met numerus fixus is een opleiding waar veel te veel mensen zich voor inschrijven. Dan moet er om de plekken worden geloot. Decentrale selectie is een voorselectie die door de opleidingen worden uitgevoerd om de 'beste kandidaten' te selecteren. Dit heb in de vorm van toetsen zoals jij bedoelt, maar ook in de vorm van gesprekken. Weinig studies werken enkel met decentrale selectie.
[..]
Goed lezen en oefenen is het antwoord. Nou ja, in de meeste gevallen.
schoolquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:22 schreef zwerty het volgende:
Morgen half 12 uit
verwachte reactie:
geen vakantie hebben
geen vakantie hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:22 schreef zwerty het volgende:
Morgen half 12 uit
verwachte reactie:
geen vakantie hebben
quote:
Mja, op zich wel een goede stap. Rechten is, net zoals mijn studie, zo'n geval waar mensen zich snel voor aanmelden omdat ze het wel 'leuk' lijkt of niets anders weten. Alleen kut als je het echt wilt en niet de krans krijgt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef Etsu het volgende:
Rechten wordt ook een lotingsstudie volgend jaar, gelukkig heb ik daar net niks mee te maken.
Mwah, je kan door naar de tweede loting, maar die is pas heel laat in het jaar (augustus?). Vaak kan je je nog op tijd voor een opleiding zonder loting inschrijven. Je mag trouwens drie keer meedoen met de loting van opleiding X. Daarna ben je officieel de lul.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen als je niet wordt ingeloot? Dan zit je een jaar zonder opleiding of kan je dan nog gauw een andere opleiding zoeken?
Jij hebt ook veel tussen urenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:23 schreef TienVingers het volgende:
Morgen 1e uur les, 2 tussenuren en dan toets![]()
:'Pquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
Laat die man op politiek 24 even zijn mond houden.. Dan kan ik daarna weer veder met mijn leven.
Meligerd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
Hé Ezell, was vannacht gezellig hé in de SC
Waarom?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoor het woord 'regeer accoord' begin ineens te lachen
'quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, heb best veel vakken
Heb normaal gesproken 2 tussenuren in de week.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik ook niet meer helemaal, maar je zat op een gegeven moment wel heel raar te typen. Allemaal verkeerde letters en shit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik allemaal zei
Het 4e uur is perfect voor tussenurenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
'
Tussen uren zijn altijd wel lekker
Tenzij je tot het 8e hebt ofzo
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef Ezell het volgende:
[..]Serieus of pest je Toto?
[..]
Weet ik ook niet meer helemaal, maar je zat op een gegeven moment wel heel raar te typen. Allemaal verkeerde letters en shit.
Neen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ken je dat plaatje van Rutten en Samson niet?
+pauze is extra tijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het 4e uur is perfect voor tussenuren
Oh daarom moet je een 7 staan!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoef alleen economie over te doen waar ik maar een 6,2 voor heb gok ik.
En als ik een 6,5 had. Zou ik een 7 gemiddeld kunnen staan en dan krijg ik mijn rijbewijs.
Daarom!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
Etsu loopt de boel lekker op te fokken in EXA![]()
! baas
ah vast wel 6.2quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, viel mee maar ook weer niet. Ben benieuwd.
Ja, hele grote kans. Alles is gestolen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is nou even de samenvatting van EXA want ik ga dat echt nite allemaal lezen, is er kans dat ik vakken opnieuw moet doen?
Crack_quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hele grote kans. Alles is gestolen.
Huh ben je piano aan het spelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
als het gedeeld is met andere scholen zal het wel over moetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hele grote kans. Alles is gestolen.
Iedereen is gezakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is nou even de samenvatting van EXA want ik ga dat echt nite allemaal lezen, is er kans dat ik vakken opnieuw moet doen?
WTF ECHT?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
fuck mijn bestelling is ook verzonden, de home cinema
fffffffffuuuuuuuuuuuuuuu
Waarom fffffffuuuu?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
fuck mijn bestelling is ook verzonden, de home cinema
fffffffffuuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Tering, mensen wachten al 'n uur op uitslag examens
Havo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij ook examens gedaan, en zo ja welk niveau?
Ahh oke, was daar ook veel van gestolen? Ik weet 't al niet meerquote:
Volgens mij wel wat, maar stel dat ik het over moet doen, is dat dan in het 2e tijdvak of later? ivm leertijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh oke, was daar ook veel van gestolen? Ik weet 't al niet meer..
Ik heb echt werkelijk waar geen ideequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij wel wat, maar stel dat ik het over moet doen, is dat dan in het 2e tijdvak of later? ivm leertijd.
hihiquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
dan ga ik er op stampen
en philips zo 'huh mijn home cinema set wat doe je'
en ik zo 'ja heb m toch gekocht mehehehe'
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
dan ga ik er op stampen
Dan koop ik hem wel van je over voor voor een tientjequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
dan ga ik er op stampen
WAT?! nooooooo. Badassquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb een koptelefoon besteld ipv home cinema van 1300 euro
Ze kunnen het altijd terug vragenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil een mp4 bestellen, maar ik ben eerlijk; ik ben bang dat ze wel iets door hebben of zo.
True.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
Stomme fout van het bedrijf. Kunnen ze niet boos op de gene worden die het hebben besteld toch? Maar een koptelefoon van 1300 euro? Hoe dan? Welke?
Lezen, koptelefoon ipv stereoquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
Stomme fout van het bedrijf. Kunnen ze niet boos op de gene worden die het hebben besteld toch? Maar een koptelefoon van 1300 euro? Hoe dan? Welke?
Maar ze kunnen het gewoon terug vragen ookal is het hun foutquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
Dat is fraude. Dit is natuurlijk iets heel andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het gewoon terug vragen ookal is het hun fout.
Je mag toch ook geen geld van duo hebben als ze perongeluk stufi hebben gegeven waar je geen recht op had, moet je ook gewoon terug sturen.
Gewoon terug gevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is fraude. Dit is natuurlijk iets heel andersMaar je maakt wel gebruik van een bug in hun systeem. Weet niet precies hoe het zit maar denk wel dat ze je voor de rechter slepen als je daar voor 10k spullen wegplukt
Ze zullen het eerst terugvragen denk ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is fraude. Dit is natuurlijk iets heel andersMaar je maakt wel gebruik van een bug in hun systeem. Weet niet precies hoe het zit maar denk wel dat ze je voor de rechter slepen als je daar voor 10k spullen wegplukt
Zeker, ik vind die spanning voor de rest van Nederland al kut. Echt, man man man.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi kut als je op die school zit, echt.
Jup... ik vind het ook ver gaan dat je zoiets steelt eigenlijk hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeker, ik vind die spanning voor de rest van Nederland al kut. Echt, man man man.
Ik vraag mij af of dat die mensen flink hebben verdiend aan die examens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup... ik vind het ook ver gaan dat je zoiets steelt eigenlijk hoor. Gewoon leren..
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat die mensen flink hebben verdiend aan die examens.
Hun foutquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef wietparkiet het volgende:
Je hebt er uiteindelijk toch voor betaald
het is niet zo dat je het steelt
Je maakt wel gebruik van een bug héquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef wietparkiet het volgende:
Je hebt er uiteindelijk toch voor betaald
het is niet zo dat je het steelt
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Je maakt wel gebruik van een bug hé
Computervredebreuk kunnen ze het zo noemen.
moest hardop lachenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
dan ga ik er op stampen
Idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Het werkt niet zo van 'ja hun fout dus ik mag 't houden'..
Maar dat dit kan is wel kun fout. Zeg ook niet dat ze het mogen houden. Lijkt me nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Het werkt niet zo van 'ja hun fout dus ik mag 't houden'..
Nee, gewoon terug vragen.. maar ik hoor net dat ze echt fucking lang terug kunnen vragen dus wat moet je er dan meequote:
Hoe lang dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon terug vragen.. maar ik hoor net dat ze echt fucking lang terug kunnen vragen dus wat moet je er dan mee.
Wat dan?quote:
Ja maar ze gaan je niet aanklagen omdat je zoiets gedaan hebt, alleen om het terug te eisen misschien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:34 schreef nodig het volgende:
[..]
En waarom niet? Je gebruikt de site natuurlijk niet zoals je hem hoort te gebruiken.
Ik kan niet zo direct de artikelen vinden, maar ik weet gewoon dat je als koper weet dat iets niet klopt ivm de aanschafprijs (die kost 1,50 ofzo terwijl het 1300 euro kost), dat je dan niet te goede trouw bent en dan kan de verkoper het terugvragen.quote:
Terugvragen oké, dat snap ik. Ik bedoel echt rechtszaken etc.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet zo direct de artikelen vinden, maar ik weet gewoon dat je als koper weet dat iets niet klopt ivm de aanschafprijs (die kost 1,50 ofzo terwijl het 1300 euro kost), dat je dan niet te goede trouw bent en dan kan de verkoper het terugvragen.
Toch Tchock?
Jij hebt jouw kans gehad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef supersof het volgende:
we kunnen toch ook zeggen dat we onderzoeksjournalisten zijn
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef supersof het volgende:
we kunnen toch ook zeggen dat we onderzoeksjournalisten zijn
quote:
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Terugvragen oké, dat snap ik. Ik bedoel echt rechtszaken etc.
Wut, een rechtszaak om bijv. een product van 120 euro? terugvragen snap ik, maar het moet niet gekker worden.quote:
Ah okquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoor net vijf jaar.. maar dat is niet zeker maar zoiets.
Dat kan hoor, daarvoor hebben we de kantonrechter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wut, een rechtszaak om bijv. een product van 120 euro? terugvragen snap ik, maar het moet niet gekker worden.
Ja okequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ok, denk eigenlijk niet dat de school het zou toestaan.
En wat kan de straf dan ongeveer zijn? Denk je?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan hoor, daarvoor hebben we de kantonrechter.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan hoor, daarvoor hebben we de kantonrechter.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
En wat kan de straf dan ongeveer zijn? Denk je?
Weet ik veel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
En wat kan de straf dan ongeveer zijn? Denk je?
Dan doen ze het niet om de 120 euroquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wut, een rechtszaak om bijv. een product van 120 euro? terugvragen snap ik, maar het moet niet gekker worden.
Dan moet je die proceskosten toch ook betalen? Wat kost dat geintje wel niet dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet als je toch in je recht staat? Je wint de zaak sowieso.
Kan je verhalen op de andere partij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet je die proceskosten toch ook betalen? Wat kost dat geintje wel niet dan?
Hmm ik zeg gewoon dat ik die link van een vriend had gekregen en dacht dat de koptelefoon was afgeprijsd naar 3,75quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je verhalen op de andere partij.
Maar of de rechter daartoe beslist, hangt van de rechter af.
Dan hebben ze hem gewonnen, kunnen ze dan geld krijgen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet als je toch in je recht staat? Je wint de zaak sowieso.
Het ging toch over dat ding van 1300 euro?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm ik zeg gewoon dat ik die link van een vriend had gekregen en dacht dat de koptelefoon was afgeprijsd naar 3,75Kan realistisch zijn bij goedkope rotzooi
Goed argument voor tijdens de rechtzaakquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Kut, ik wil annuleren maar dat kan niet![]()
.
Nouja in de praktijk kan je ieder artikel bestellen voor 2,50quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ging toch over dat ding van 1300 euro?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja in de praktijk kan je ieder artikel bestellen voor 2,50Krabs heeft idd een home cinema set van 1300
Ja, maar Krabs is niet te goede trouw.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja in de praktijk kan je ieder artikel bestellen voor 2,50Krabs heeft idd een home cinema set van 1300
awww. Ruzie hihiquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:38 schreef Ezell het volgende:
Jeugdjournaalpersconferentie met basisscholieren:
"Heeft u nog steeds ruzie met Geert Wilders. Zo ja, waarom?"
Ik heb het geprobeerd te meldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik m hoor misschienquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mirrors van Justin Timberlake. Ken je toch wel?
Eetse enquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef supersof het volgende:
eten en ik sluit de laptop afdus tot morgen ofzo
![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd te meldenen nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doen ze er nu ook niks aan en ga ik ook zo een cinema set bestellenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat was een tijd geleden en ze waren te lui om er iets aan te doen
¤7,50 is niks verleken ¤1300 x 5quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gaat dat je geen 25 euro kosten?
of was het 1,50 per stuk? Alsnog 7,50 hoor...
Oh dat noemen ze emo.gifquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe eens normaal moet ik naar zeeland komen?
Het heet gewoon zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat noemen ze emo.gif
Maar het is toch helemaal geen emo, ik bedoel hij huilt omdat het zo grappig is toch, hij lacht toch niet door de pijn van het snijden?
Ja snap ik ook wel, dat is gewoon het stereotype ja...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iets met niet alleen snijden en mijn beeld
Alleen animated gifs doen dat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
Maar wacht, waarom is het .gif?
Het beweegt toch niet ofso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |