quote:'Alle gestolen examens Ibn Ghaldoun ongeldig
Na huiszoekingen is duidelijk geworden dat er dertien eindexamens op scholengemeenschap Ibn Ghaldoun gestolen. Deze zijn ongeldig verklaard.
Dat zei staatssecretaris Sander Dekker (Onderwijs) dinsdag in het wekelijkse vragenuur in de Tweede Kamer. Aanvankelijk leek alleen het vwo-examen Frans te zijn gestolen, afgelopen zondag bleken ook op de niveaus havo en vmbo eindtoetsen te zijn buitgemaakt.
De Onderwijsinspectie laat dinsdag aan NU.nl weten niet zeker te weten of er vandaag nog al duidelijkheid kan worden gegeven. Maandag zei de inspectie te hopen dinsdag de conclusies van het onderzoek te kunnen presenteren. Het College van Examens wil zo snel mogelijk opheldering geven over wat er met de examens gebeurt. Komende dagen moeten de examenleerlingen de uitslag krijgen.
Aanhoudingen
Inmiddels zijn vier verdachten aangehouden. Afgelopen weekend werden al een meisje van 18 en een jongen van 19 opgepakt. Eerder werd al een 22-jarige Rotterdammer aangehouden.
Maandag werd na sporenonderzoek een vierde verdachte aangehouden. Een 18-jarige Rotterdamse scholier op Ibn Ghaldoun wordt verdacht van betrokkenheid bij de examenroof.
De derde verdacht kon worden gearresteerd, nadat examenleerlingen en medewerkers vingerafdrukken afgaven. Hoe groot de omvang van de diefstal is kon rector Bart Reinders maandag op een persconferentie nog niet zeggen.
Hmm kan ook andersom in je nadeel werken hequote:Op woensdag 12 juni 2013 08:38 schreef gelezwembroek het volgende:
Wat wel oneerlijk is, is dat IBN ghaldoun 1 herkansing meer heeft. Stel je hebt deze keer eerlijk je examen gemaakt. En je was gezakt, dan heb je nu nog 2 herkansingen.
Ja kan, maar opzich als je straks gezakt bent is dat best frustrerend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:43 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Hmm kan ook andersom in je nadeel werken he
Huh? Hoe is dat een herkansing?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:38 schreef gelezwembroek het volgende:
Wat wel oneerlijk is, is dat IBN ghaldoun 1 herkansing meer heeft. Stel je hebt deze keer eerlijk je examen gemaakt. En je was gezakt, dan heb je nu nog 2 herkansingen.
Ja maar stel je hebt tijdvak 1 kut gemaakt. Heb je in tijdvak 2 weer een poging en ook in tijdvak 3.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:10 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Huh? Hoe is dat een herkansing?
Het is gewoon eigenlijk een extra examen-oefening, maar een herkansing niet.
Het is niet irrelevant. Je hebt 3 kansen in plaats van 2 kansen. Dat is relevant.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:33 schreef Examenspoiler het volgende:
Echter telt het eerste tijdvak niet dus wat je ook gehaald had is irrelevant.
Je hebt 2 kansen want tijdvak 1 heeft die school geen kansen geleverd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:37 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Het is niet irrelevant. Je hebt 3 kansen in plaats van 2 kansen. Dat is relevant.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je hebt 2 kansen want tijdvak 1 heeft die school geen kansen geleverd.
Als je de eerste keer verkloot hebt, heb je nu twee kansen in plaats van één. Een keer extra dus.quote:Wat wel oneerlijk is, is dat IBN ghaldoun 1 herkansing meer heeft. Stel je hebt deze keer eerlijk je examen gemaakt. En je was gezakt, dan heb je nu nog 2 herkansingen.
En mensen die het de eerste keer op een eerlijke manier goed gedaan hebben, zijn genaaid. Dat lijkt me erger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef IBAZ het volgende:
[..]
[..]
Als je de eerste keer verkloot hebt, heb je nu twee kansen in plaats van één. Een keer extra dus.
twitter:vanderzande twitterde op woensdag 12-06-2013 om 09:38:36Onderwijsinspectie vergadert om 13.30 uur over situatie, voor die tijd geen besluit! Daarna zo snel mogelijk uitsluitsel, uiterlijk 17 uur reageer retweet
twitter:vanderzande twitterde op woensdag 12-06-2013 om 09:21:13De onderwijsinspectie benadrukt nog een keer dat de kans NIHIL is dat er op andere scholen eindexamens moeten worden over gedaan reageer retweet
Het niveau van het Nederlands examen ligt veel hoger dan het niveau van de vreemde talen qua moeilijkheid (omdat men er van uitgaat dat iedereen die vwo-examen doet al zeer behoorlijk Nederlands beheersen).quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef Svensonn het volgende:
@TT
Want Nederlanders halen ook altijd 10-en voor Nederlands
10'en.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef Svensonn het volgende:
@TT
Want Nederlanders halen ook altijd 10-en voor Nederlands
Bronquote:Docenten maakten afspraken met leerlingen om de resultaten van hun examens op te krikken. Een bekend trucje was om de multiple choice-opgaven met zwarte pen in te vullen, en de vragen die men niet kon beantwoorden open te laten. De docent kon dan bij het nakijken het juiste vakje zwart maken. Waarom zwart? Omdat blauwe pennen onderling nogal van kleur kunnen verschillen.
Of het is niet zo'n makkelijk besluit als jij denkt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef AlanGarner het volgende:
Walgelijk hoe ze de leerlingen nog even lekker laten bungelen.
Volgens mij hebben ze echt niet door hoe vervelend deze onzekerheid is voor scholieren...
Ze doen dit echt niet allemaal om jou te pesten hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef AlanGarner het volgende:
Volgens mij hebben ze echt niet door hoe vervelend deze onzekerheid is voor scholieren...
Er zijn wel meer dingen in het leven niet makkelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
onzekerheid is voor scholieren...
Of het is niet zo'n makkelijk besluit als jij denkt?
Het gaat niet om mij, ik heb m'n examens gelukkig al een tijdje geleden gehaald.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:09 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ze doen dit echt niet allemaal om jou te pesten hoor.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:23 schreef raptorix het volgende:
Ik heb hier al eerder een vrij simpele methode bedacht om het stelen van examens te omzeilen, verstuur de examens een week van te voren met een zware encryptie (AES) naar de scholen.
De school plaatst een printer in het examenlocaal, eventueel nog met een backup printer. 1 uur voor het examen geef je het password van de encrypte file vrij via teletekst, de rector kan dan het bestand unencrypten en op de aanwezige printers afdrukken, op deze manier kan een examen nooit van te voren lekken (tenzij het door de examencommisie gebeurt).
Gaat om de oe en ou.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:10 schreef Miss_Lioness het volgende:
Er staat toch Ghaldoun en niet Ghladoun in de laatste plaatje.
Oe en ouquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:10 schreef Miss_Lioness het volgende:
Er staat toch Ghaldoun en niet Ghladoun in de laatste plaatje.
Schadevergoeding van 1000 euro dan maar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef AlanGarner het volgende:
Ahahah en dat wordt de sleutel gejat en kan je in heel het land opnieuw examens doen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Dergelijke innovatieve ideeën ontbreken volledig bij de huidige groep mensen die hier over gaat. Wat deze hele zaak toch wel duidelijk heeft gemaakt, is dat die examencommissie volgens mij bestaat uit een stel fossielen van 60+ zonder enige drang tot vernieuwing. Conservatieve zooi, die internet nog als een totaal vreemde wereld zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door xzaz op 12-06-2013 15:31:54 ]
Gast, wat doe jij hier verder in het topic? Lekker leedvermaak ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schadevergoeding van 1000 euro dan maar?
Jou uitlachen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:44 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Gast, wat doe jij hier verder in het topic? Lekker leedvermaak ofzo?
Bron: http://nos.nl/artikel/517(...)oun-via-dakraam.htmlquote:Inbraak Ibn Ghaldoun via dakraam
De diefstal van de 15 examens op de Rotterdamse school Ibn Ghaldoun is niet gepleegd met de sleutel die al jaren zoek was.
Persbureau ANP meldt op basis van bronnen rond het onderzoek dat de verdachten via een dakraam en vervolgens een verlaagd plafond bij de afgesloten ruimte met examens zijn gekomen.
Plafond
De inbrekers kwamen via het dakraam in een ruimte naast de afgesloten kamer die als kluis diende. Vanuit die ruimte zouden ze een paar plafondplaten hebben verwijderd en konden ze de kluiskamer in.
Eerder waren er berichten dat de inbrekers met een kwijtgeraakte sleutel in de kluiskamer waren gekomen. Daar werd onder meer van uitgegaan omdat er geen sporen van inbraak waren.
Sleutel
Een van de drie kluissleutels raakte in 2010 kwijt, maar het schoolbestuur besloot om alleen een sleutel bij te bestellen en niet om het slot te vervangen. De verdwenen sleutel is nooit teruggevonden.
Vanwege de diefstal van de examens moeten op Ibn Ghaldoun alle gestolen examens opnieuw worden afgenomen. De Onderwijsinspectie maakt vanmiddag bekend wat de gevolgen voor de scholieren in de rest van het land zijn.
Bron: http://nos.nl/artikel/517289-school-sluiten-niet-gemakkelijk.htmlquote:School sluiten niet gemakkelijk.
De Rotterdamse school Ibn Ghaldoun ligt onder vuur door de fraude met eindexamens. Van verschillende kanten wordt gesuggereerd dat de school zou moeten sluiten.
Volgens Paul Zoontjens, onderwijsjurist verbonden aan de Universiteit van Tilburg, gaat dat niet zomaar. "De Ibn Ghaldoun is een 'bijzondere' school, omdat de school islamitisch is. Dit betekent dat de school niet door de gemeente kan worden gesloten. Bij een openbare school kan dat wel."
Strenge regels
Alleen de minister van Onderwijs kan de procedure in gang zetten om een bijzondere school te sluiten. "Maar dat is gebonden aan heel strenge regels. Ook de minister kan zoiets niet op eigen houtje doen."
De kwaliteit van de school moet dan langdurig beneden het vereiste niveau liggen. Bijvoorbeeld als het gaat om rekenen of taal in het basisonderwijs of wiskunde en Nederlands in het voorgezet onderwijs. Dit is volgens Zoontjens op de Ibn Ghaldoun niet aan de orde.
Ook bestuurlijk wanbeheer kan een reden zijn. De minister kan de school dan een 'aanwijzing' geven. Dit houdt volgens Zoontjens vaak in dat het bestuur moet vertrekken of dat er een nieuwe bewindvoerder moet komen. Als de school die aanwijzing niet opvolgt, kan de subsidie worden stopgezet.
Lange procedure
De procedures om een school te sluiten duren over het algemeen erg lang, zegt Zoontjens. "Eerst zal er een onderzoek komen, daarna moet de minister een aanwijzing formuleren. Vervolgens krijgt de school nog de kans om zich te verbeteren. Dan ben je zo een half jaar tot een jaar verder."
De Inspectie voor het Onderwijs doet nu onderzoek naar het examenprotocol van de Rotterdamse school. Volgens Zoontjens kan daaruit eventueel een aanwijzing volgen. Hij benadrukt dat het niet vaak voorkomt dat een school wordt gesloten. "Dat is zeer uitzonderlijk. Maar alles hangt af van de medewerking van de school."
Ja en iedereen 'ja de resultaten gingen snel omhoog toen de kluissleutel kwijt was!1!1!!1 VERBAND!1!1!' en nu blijkt dat heel dat kutding niet eens is gebruiktquote:
Jawel, gewoon smoesjes zodat de school niet dicht hoeft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Ja en iedereen 'ja de resultaten gingen snel omhoog toen de kluissleutel kwijt was!1!1!!1 VERBAND!1!1!' en nu blijkt dat heel dat kutding niet eens is gebruikt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:08 schreef louisdeveertiende het volgende:
En dan dit: 'Voor iedereen die gezakt is voor het eindexamen vmbo-t, meedoen is belangrijker dan winnen.' Meen je die
Alsof dat hok niet sowieso dicht gaat. Als de overheid de school niet sluit, haalt elke weldenkende ouder zijn kind asap van die school lijkt me.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:07 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Jawel, gewoon smoesjes zodat de school niet dicht hoeft.
Nee, man die ouders zijn zo dom. Gisteren dacht er zo'n moeder dat zij naar school moest voor de diploma uitreiking ipv van de persconferentie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Alsof dat hok niet sowieso dicht gaat. Als de overheid de school niet sluit, haalt elke weldenkende ouder zijn kind asap van die school lijkt me.
Watquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Nee, man die ouders zijn zo dom. Gisteren dacht er zo'n moeder dat zij naar school moest voor de diploma uitreiking ipv van de persconferentie.
IBN Ghaldownyquote:
wanneer krijgen we nou te horen dan wat het besluit is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef louisdeveertiende het volgende:
Onderwijsinspectie liet vanmiddag weten dat 'landelijk ongeldig nihil was, maar wel per school een examen ongeldig verklaard kan worden.' Hoop dat mijn medeleerlingen netjes hun tatten thuis hebben gehouden
Als ik mede-leerlingen ken, zal het mij niets verbazen als een van hen die examens inderdaad heeft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef louisdeveertiende het volgende:
Onderwijsinspectie liet vanmiddag weten dat 'landelijk ongeldig nihil was, maar wel per school een examen ongeldig verklaard kan worden.' Hoop dat mijn medeleerlingen netjes hun tatten thuis hebben gehouden
17:00quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Basxt het volgende:
[..]
wanneer krijgen we nou te horen dan wat het besluit is?
LOLWUT?? waar deze info vandaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef louisdeveertiende het volgende:
Hoe vager hoe eerder de school dicht moet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:12 schreef iBenny het volgende:
Via het dakraam?
Het verhaal wordt serieus met de dag vager en idioter_!
Ja dit dus. Wij hebben een vrij grote school met relatief veel eindexamenkandidaten, een half uurtje van Rotterdam. Er hoeft maar 1 klapjosti tussen te zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Als ik mede-leerlingen ken, zal het mij niets verbazen als een van hen die examens inderdaad heeft.
Hier nog minder dan half uurtje Rotterdam. En ook grote school, en genoeg mensen kennen mensen uit Rotterdam.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:17 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Ja dit dus. Wij hebben een vrij grote school met relatief veel eindexamenkandidaten, een half uurtje van Rotterdam. Er hoeft maar een klapjosti tussen te zitten
Wat is zijn naam?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:22 schreef louisdeveertiende het volgende:
Had vandaag de naam van 1 van de verdachten gegoogled en kwam op de prezi van zijn PWS. Tweede dia: 'hoe zijn wij op deze onderwerp gekomen?'_____!
Linkje?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:22 schreef louisdeveertiende het volgende:
Had vandaag de naam van 1 van de verdachten gegoogled en kwam op de prezi van zijn PWS. Tweede dia: 'hoe zijn wij op deze onderwerp gekomen?'
Whehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:22 schreef louisdeveertiende het volgende:
Had vandaag de naam van 1 van de verdachten gegoogled en kwam op de prezi van zijn PWS. Tweede dia: 'hoe zijn wij op deze onderwerp gekomen?'_____!
Lol zeker een 10 voor PWS met knip en plakwerk in eigen woorden en beetje eigen inbreng (deze onderwerp)quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:23 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
http://prezi.com/u36iwupfedpy/pws-snelste-baan/
(Anass Bofarid)
Lijkt me niet, anders hadden ze de N-term ook wel gepubliceerd denk ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik las dat als het examen Economie geldig is dat scholieren vandaag nog gebeld worden. Klopt dat?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Nee, man die ouders zijn zo dom. Gisteren dacht er zo'n moeder dat zij naar school moest voor de diploma uitreiking ipv van de persconferentie.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ahahah en dat wordt de sleutel gejat en kan je in heel het land opnieuw examens doen...Dan hak je sleutel in 5 delen. Elk deel naar 1 notaris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
En jij gelooft wat hij zegt?quote:
Standaard opzet die prezi zelf al voorstelt als je een blanco presentatie opent dacht ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:47 schreef Metapod het volgende:
Anass heeft wel mooien presentationen gemaakt
Nee, normering wordt pas morgen gepubliceerd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik las dat als het examen Economie geldig is dat scholieren vandaag nog gebeld worden. Klopt dat?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:59 schreef hevigehengst het volgende:
Waar wordt de persconferentie uitgezonden?
Als er een is waarschijnlijk RTV rijnmondquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:59 schreef hevigehengst het volgende:
Waar wordt de persconferentie uitgezonden?
quote:
FTFY.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:12 schreef iBenny het volgende:
Via het dakraam?
Het verhaal wordt serieus met het uur vager en idioter_!
Pffquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:07 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
FTFY.
En kom op jongens, gewoon even wat meer geduld opbrengen!
Babyboomers, nergens goed voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Onderwijsinspectie vindt het gewoon leuk dat ze nu in de schijnwerpers staan en pakken hun uurtje of fame. Moet toch wat als je maar 4000 volgers hebt, beetje opkrikken dat trieste aantal.
Kan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Basxt het volgende:
zeg wat je wilt, maar al was er 100% dat alle examens gewoon goed bleven dus geen ongeldigheid in het land en geen herkansingen, dan hadden ze dat allang gezegd. Dit betekend gewoon dat ze straks met iets komen wat de meest niet leuk gaan vinden.
de hel gaat los barsten
doe dan alles.quote:
Nou ik vind enkele dagen anders niet gek. Tuurlijk als er voor het einde van de dag nog geen duidelijkheid is, geef ik ze gelijk. Maar omdat ze zeggen rond 17.00 uur meer nieuws te hebben, dat niet kunnen brengen, dan direct te roepen dat de maat vol is. Overigens is er niet veel anders wat je nu kunt doen dan gewoon nog meer geduld hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:08 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Pffik geef ze groot gelijk. Ze hebben gvd al genoeg geduld gehad.
Omg ik hoop het zo!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Basxt het volgende:
zeg wat je wilt, maar al was er 100% dat alle examens gewoon goed bleven dus geen ongeldigheid in het land en geen herkansingen, dan hadden ze dat allang gezegd. Dit betekend gewoon dat ze straks met iets komen wat de meest niet leuk gaan vinden.
de hel gaat los barsten
Er had gisteren al duidelijkheid moeten zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:11 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Nou ik vind enkele dagen anders niet gek. Tuurlijk als er voor het einde van de dag nog geen duidelijkheid is, geef ik ze gelijk. Maar omdat ze zeggen rond 17.00 uur meer nieuws te hebben, dat niet kunnen brengen, dan direct te roepen dat de maat vol is. Overigens is er niet veel anders wat je nu kunt doen dan gewoon nog meer geduld hebben.
Wat ben jij een teringtriest figuur. Volgens mij heb jij echt een kutleven.quote:
Eens. Zeker na zo'n lange periode. Dan krijg je Haren 2.0, maar dan in heel Nederlandquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:14 schreef raptorix het volgende:
Ze gaan echt niet ongeldig verklaren. Te grote impact.
Don't feed the troll.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:14 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Wat ben jij een teringtriest figuur. Volgens mij heb jij echt een kutleven.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:14 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb precies die vakken verkloot, dus ik kan niet klagenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:14 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook 0,01% dat het wel gaat gebeuren, maar ik vraag me af waar ze nu over vergaderen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:14 schreef raptorix het volgende:
Ze gaan echt niet ongeldig verklaren. Te grote impact.
Ja want Nederland is zo rel gevoelig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:15 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Eens. Zeker na zo'n lange periode. Dan krijg je Haren 2.0, maar dan in heel Nederland
Ik denk dat omgeving Rotterdam meer een probleem heeft dan de rest v.h. land.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook 0,01% dat het wel gaat gebeuren, maar ik vraag me af waar ze nu over vergaderen...
Ow zo, sorryquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:15 schreef Fox19 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb precies die vakken verkloot, dus ik kan niet klagen
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:15 schreef CWAV het volgende:
Check politiek 24 via internet of 405 upc nu dekker zo
Lekker toch. Met je nicht trouwen enzo uut het dorp.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:16 schreef mauwauhauw het volgende:
Ben blij dat ik maar een simpele jongen ben die uit een klein dorp kom xd
even kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:16 schreef Basxt het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
live Nieuws!
Misschien steek je er wat van op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef Kartmans het volgende:
Lekker Politiek 24 kijken over de oorlog enzoooo. Zo chill!
grappig man echt keistoerquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker toch. Met je nicht trouwen enzo uut het dorp.
quote:
Dit is toch wel wat minder bullshit dan examensquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:24 schreef Kartmans het volgende:
Jezus Christus, wist niet dat er ook om dit soort bullshit zaken wordt gedebatteerd.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is toch wel wat minder bullshit dan examens
Nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is toch wel wat minder bullshit dan examens
ik zie hier minachting..quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker toch. Met je nicht trouwen enzo uut het dorp.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef Nafi het volgende:
Chille baan, in een lege kamer beetje lopen lullen met elkaar
Mensenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef Jirdo het volgende:
Mensen die boos zijn op het CvEZij kunnen er ook niet veel aan doen.
Haha Etsu, fok ze hier nog wat meer op joh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Etsu het volgende:
Ik begin te denken dat er wel iets gaat gebeuren. Ik vraag me af waarom het zo lang duurt. Als het safe was, hadden ze dat allang geroepen.
Misschien moeten ze nog wat scholen uitzoeken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Etsu het volgende:
Ik begin te denken dat er wel iets gaat gebeuren. Ik vraag me af waarom het zo lang duurt. Als het safe was, hadden ze dat allang geroepen.
Maak het maar nog erger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Etsu het volgende:
Wel aan de belachelijk slechte communicatie, op z'n minst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef Jirdo het volgende:
Mensen die boos zijn op het CvEZij kunnen er ook niet veel aan doen.
Ik moest lachen hahahahaha.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HOE LAAT IS DAT IK MOET HET WETEN WANT HET ETEN KOOKT!!!!
Zou goed kunnen dat sommige scholen het over moeten doen. Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Neraice het volgende:
[..]
Misschien moeten ze nog wat scholen uitzoeken.
Welke slechte communicatie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Wel aan de belachelijk slechte communicatie, op z'n minst.
Staat er weer hoor, komt en gaat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef Neraice het volgende:
Hoezo hebben ze trouwens de examenmelding weggehaald bij Politiek24?
Is weer terugquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef Neraice het volgende:
Hoezo hebben ze trouwens de examenmelding weggehaald bij Politiek24?
Ja, want het CvE en de Onderwijsinspectie zijn het zelfde orgaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke slechte communicatie?
Ze hebben inderdaad 17:00 beloofd, maar blijkbaar zijn ze nog niet uitgediscussieerd.
Oh ging het over CvE.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, want het CvE en de Onderwijsinspectie zijn het zelfde orgaan
Dan moet je het niet beloven. Maar sowieso had dat onderzoek allang afgerond moeten zijn. Je zet maar extra mensen in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke slechte communicatie?
Ze hebben inderdaad 17:00 beloofd, maar blijkbaar zijn ze nog niet uitgediscussieerd.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef Etsu het volgende:
Kan iemand een zakdoek in hun muilen stoppen, dan kan ik even luisteren wat er gezegd wordt en dan verder aan mn studie.
Ik las op twitterquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Etsu het volgende:
Zou echt idioot zijn dan. Van scholieren eisen ze perfectie, check check dubbel check en verantwoordelijkheid maar zelf komen ze hun eigen afspraken niet eens na. Goed voorbeeldquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ik las op twitterdat die vent laat is en dat ie nog onderweg is.
Wie weet zit die man in de file. Weet jij veel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:34 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Zou echt idioot zijn dan. Van scholieren eisen ze perfectie, check check dubbel check en verantwoordelijkheid maar zelf komen ze hun eigen afspraken niet eens na. Goed voorbeeld
Hij zit al meer dan 20 minuten in die zaal...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ik las op twitterdat die vent laat is en dat ie nog onderweg is.
Ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Maakt het voor jou nog uit wat ze vandaag zeggen?
En met deze redenering mogen scholieren ook later in de les of op het examen later komen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie weet zit die man in de file. Weet jij veel.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou de daders overigens elke dag een examen laten maken, en elke keer als ze niet slagen de isoleer in
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou de daders overigens elke dag een examen laten maken, en elke keer als ze niet slagen de isoleer in
goede uitspraak ik mag je welquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
En met deze redenering mogen scholieren ook later in de les of op het examen later komen?
Dan krijgen ze te horen: "je pakt maar 3 treinen eerder of je gaat maar 2 uur extra vroeg van huis weg'
Nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef undifined1 het volgende:
Die man met die papieren, is dat die Dekkers?
Jij altijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:37 schreef Ezell het volgende:
Doe dit jaar geen examens, maar vind het wel boeiend. Ben ook wel benieuwd naar wat Dekker te vertellen heeft. Mag hier vast wel meebeppen toch?
Ga wegquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:37 schreef Ezell het volgende:
Doe dit jaar geen examens, maar vind het wel boeiend. Ben ook wel benieuwd naar wat Dekker te vertellen heeft. Mag hier vast wel meebeppen toch?
quote:
dat mag ook, op de uni tenminste mehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
En met deze redenering mogen scholieren ook later in de les of op het examen later komen?
Dan krijgen ze te horen: "je pakt maar 3 treinen eerder of je gaat maar 2 uur extra vroeg van huis weg'
hoe ging je tentamen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:37 schreef Ezell het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Nafi het volgende:
jordy heeft wel humor, in tegenstelling tot sommigen die d.m.v. spot grappig proberen te zijn
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Is zijn toespraak gestolen ofzo?
en dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:38 schreef Kartmans het volgende:
Waarom doet Dekker niet gewoon even een duimpje omhoog naar de camera. Zo van, jaaaa alles is goed boyyysss!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:38 schreef mauwauhauw het volgende:
ik denk dat die mannen over het weekend aant praten zijn...
Misschien is niet alles goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:38 schreef Kartmans het volgende:
Waarom doet Dekker niet gewoon even een duimpje omhoog naar de camera. Zo van, jaaaa alles is goed boyyysss!
hahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef mister.bucket het volgende:
Misschien is heel de examendiefstal een sluwe reclamecampagne van politiek24 om jongeren kennis te maken met het kanaal. Ik kan me alleen slecht voorstellen dat iemand hier ooit nog vrijwillig naar gaat kijken.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef mister.bucket het volgende:
Misschien is heel de examendiefstal een sluwe reclamecampagne van politiek24 om jongeren kennis te maken met het kanaal. Ik kan me alleen slecht voorstellen dat iemand hier ooit nog vrijwillig naar gaat kijken.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef mister.bucket het volgende:
Ik ook. Maar niet de hoop opgeven. Ik zou het heel onredelijk vinden als heel Nederland het overnieuw moest doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik vrees het ergste, zeker nu het steeds wordt uitgesteld.
nou, als jij het onredelijk vindt, dan komt 't goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet de hoop opgeven. Ik zou het heel onredelijk vinden als heel Nederland het overnieuw moest doen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nou, als jij het onredelijk vindt, dan komt 't goed.
opnieuw contaminatie maakt niet uit mooie baardquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet de hoop opgeven. Ik zou het heel onredelijk vinden als heel Nederland het overnieuw moest doen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef mauwauhauw het volgende:
[..]
opnieuw contaminatie maakt niet uit mooie baard
Ja, dat is denk ook het probleem. Dat ze het eigenlijk landelijk ongeldig willen verklaren. Maar dat dat niet mogelijk is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Denk dat ze eerder druk maken om de gevolgen die dan komen (en dus ook rechtszaken, bureaucratie etc.)quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ja, dat is denk ook het probleem. Dat ze het eigenlijk landelijk ongeldig willen verklaren. Maar dat dat niet mogelijk is.
Iedereen vindt het onredelijk (op een enkele triest leedvermaak-figuur na) dus ja, dan komt het wel goed lijkt me ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nou, als jij het onredelijk vindt, dan komt 't goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |