SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Gewoon wakker blijvenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:46 schreef alinity het volgende:
AhhwwMaar ik wil dan ook op stap
dus ik denk dan sowieso al niet meer dat er een trein terug gaat, niet eerder dan de volgende ochtend
daar ben ik nog nooit geweest, ik weet ook eigenlijk niet eens naar welk eiland ik gaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad
Oh heerlijkBen je al eens in Griekenland geweest? Ik nog niet, lijkt me wel wat.
Oh, lekker handigquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest, ik weet ook eigenlijk niet eens naar welk eiland ik ga
Klinkt inderdaad goed jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik heb er wel zin in.. lekker relaxen en vrouwen versieren met mijn nichtje
Hai Rivalquote:
Ligt eraan waar de meet dus is, maar wij hebben ook een tent.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef alinity het volgende:
En ik weet ook niet of ik dan nog wel zo laat met het OV terug naar huis kan
Matje in de bosjes en gaaaaaaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de meet dus is, maar wij hebben ook een tent.
Heb nog nooit op een matje geslapen.quote:
Goed voor je rugquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb nog nooit op een matje geslapen.
Lijkt me niet, liever gewoon zo'n bed wat zichzelf opblaast.quote:
Ja, tot ze lek zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me niet, liever gewoon zo'n bed wat zichzelf opblaast.
Dadelijk liggen wij in de tent en de rest binnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de meet dus is, maar wij hebben ook een tent.
Mij krijg je niet meer op een luchtbed. Als dat ding lek gaat kun je beter op een matje slapen. En zo vreselijk liggen die nu ook weer niet. Als je een goede hebt uiteraardquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me niet, liever gewoon zo'n bed wat zichzelf opblaast.
Denken wij wel aan hetzelfde? Ik denk echt aan een rieten matje van 2 cm dik!quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij krijg je niet meer op een luchtbed. Als dat ding lek gaat kun je beter op een matje slapen. En zo vreselijk liggen die nu ook weer niet. Als je een goede hebt uiteraard
Oh, nee die bedoel ik inderdaad nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denken wij wel aan hetzelfde? Ik denk echt aan een rieten matje van 2 cm dik!
Gewoon pro-matjes die een par cm dik zijn maar wel zalig liggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denken wij wel aan hetzelfde? Ik denk echt aan een rieten matje van 2 cm dik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |