SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Als je er een tegenkomt, laat het me wetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
nephorloges nog niet echt gezien hier
Hoezo durf je dat nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:44 schreef Studeur het volgende:
vanavond aan de wodka en misschien een poging wagen ergens een nachtclub binnen te gaan, als ik het dan wel durf
alleen uitgaan lijkt me gewoon vreemdquote:
Truequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
alleen uitgaan lijkt me gewoon vreemd
al helemaal in een ander land
je bent daar alleen met je ouders?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
alleen uitgaan lijkt me gewoon vreemd
al helemaal in een ander land
met mn ma jaquote:
Fuck dat, ik zou ook met mn ouders mee gaan als ze me uitnodigden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
met mn ma ja
ik weet dat je normaal gesproken op deze leeftijd met vrienden op vakantie gaat maar zij kwam er mee en ik vind het wel chill hier
Echt he.. Je komt daar voor het eten, niet om je ego te strelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:20 schreef Studeur het volgende:
wel echt irritant die restaurants hier. ze doen iets te enthousiast om je er terug te laten komen. helemaal een nederlandse vlag op tafel zetten als je vertelt waar je vandaan komt en leuk doen en keiharde top 40 muziek![]()
doe mij maar een simpel restaurantje die ipv een hele show gewoon goed eten voor je neus zet
Ja. Terwijl nederlanders sowieso al niet echt nationalistisch zijn ofzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:20 schreef Studeur het volgende:
wel echt irritant die restaurants hier. ze doen iets te enthousiast om je er terug te laten komen. helemaal een nederlandse vlag op tafel zetten als je vertelt waar je vandaan komt en leuk doen en keiharde top 40 muziek![]()
doe mij maar een simpel restaurantje die ipv een hele show gewoon goed eten voor je neus zet
Konde niet afdingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
860 euro bemiddelingskosten voor een rondleiding van 10 minuten
Ik wil die baanquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
860 euro bemiddelingskosten voor een rondleiding van 10 minuten
Preciesquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaan wel afdingen, die gasten waren een half uur te laat voor de bezichtiging, a.k.a. hebben niet aan hun verplichtingen voldaan. 500 eu is streef
Geen wortel shit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ff een flinke eiwitshake drinken om er extra buff uit te zien bij het afdingen
Whehehehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee man, dat is veel schoonmaakwerk. Dat doe ik wel als ik samenwoon
Kom jij nou pas uit je bed rollen?quote:
No, ben net terug van school...quote:
alleen maar leuke dingen, je Kent ons tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
No, ben net terug van school...
Ik zat echt 2x op het uiterste randje van knockie gaan (ook een keer in de treinIk ging staan... normaal krijg ik dan een headrush van 2seconde, maar ik zat te tellen 1... 2... 3... 4... wtf nog steeds niet over... ik ging meteen weer zitten, iedereen mij raar aankijken
) Anyway, werk maar afgezegd, als ik daar onwel werd zou het niet goed zijn, en ik sprak met de baas en hij had er wel begrip voor, dus ontslagen word ik niet. Nu ga ik wel pitten denk ik hoor.
Tenzij er nog iets leuks is gebeurd?
Al tetpics gepost ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen maar leuke dingen, je Kent ons toch
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
No, ben net terug van school...
Ik zat echt 2x op het uiterste randje van knockie gaan (ook een keer in de treinIk ging staan... normaal krijg ik dan een headrush van 2seconde, maar ik zat te tellen 1... 2... 3... 4... wtf nog steeds niet over... ik ging meteen weer zitten, iedereen mij raar aankijken
) Anyway, werk maar afgezegd, als ik daar onwel werd zou het niet goed zijn, en ik sprak met de baas en hij had er wel begrip voor, dus ontslagen word ik niet. Nu ga ik wel pitten denk ik hoor.
Tenzij er nog iets leuks is gebeurd?
laat maar doorkomenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]klinkt niet best!
Nee hier is alles nog hetzelfde
Doorsturen die hap!quote:
Tja, flauwvallen is sowieso niet erg. Moest gewoon wat eten denk ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]klinkt niet best!
Nee hier is alles nog hetzelfde
Jij bent de Mod, jij moet toch weten wat er gaande isquote:
Ken dat gevoel ja, ik heb vandaag alleen een ontbijtje gehad, verder niksquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tja, flauwvallen is sowieso niet erg. Moest gewoon wat eten denk ik.
Na een tosti voel ik me al een stuk beter.
(En hij is nog niet eens verteerd)
Ik weet wel wat er speelt hoor, lees net pas terug. Daarnaast ben ik geen KLB-modquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Jij bent de Mod, jij moet toch weten wat er gaande is
Ja zie het, mehquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ken dat gevoel ja, ik heb vandaag alleen een ontbijtje gehad, verder niks(geld vergeten, dus kon geen lunch halen).
Tosti's
Hoe is het tot nu toe?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:59 schreef Studeur het volgende:
FOK!ken tijdens je vakantie, je moet toch wat
nee ik was er nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Al de schoonmaakster in handen gehad?
Maar moslims mogen geen alcohol toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee ik was er niet
morgen voer ik haar dronken
chill, beetje op t strand gelegen de hele dag en nu alleen "thuis" met bier op t balkon FOK!kenquote:
Maar de wiet ontbreekt nog cker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
chill, beetje op t strand gelegen de hele dag en nu alleen "thuis" met bier op t balkon FOK!ken
ik vermaak me wel
zon?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
chill, beetje op t strand gelegen de hele dag en nu alleen "thuis" met bier op t balkon FOK!ken
ik vermaak me wel
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Moira. het volgende:
Smsje van Mono: "Ik rijd nu een duif dood haha"
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Moira. het volgende:
wowquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Moira. het volgende:
Sadist.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Moira. het volgende:
Muy bien, pero hay número pelos púbicos en mi lechequote:
quote:
quote:
quote:
Ja ik weet ook nietquote:
eigen schuld, heb ook vaak genoeg een noodstop moeten maken door die kankibeestenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja ik weet ook nietDat was pretty much het enige dat hij te melden had
![]()
Duifresten op je trein
oh mi kankiquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
eigen schuld, heb ook vaak genoeg een noodstop moeten maken door die kankibeesten
stoppen voor duivenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
eigen schuld, heb ook vaak genoeg een noodstop moeten maken door die kankibeesten
Ff door de berm hossen daarna, danquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil geen duifresten aan m'n wielen
arme eendquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:22 schreef LompeHork het volgende:
Ah, zo heb ik wel eens een eend aangereden, wat een teringbende gaf dat
Sowieso autorijden in Amsterdamquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je midden in de stad zit.
Ja, deze eend was ook niet snugger, die liep achter een vrouwtje aan dat overstak over de provinciale weg, ik ga dan echt niet remmen voor zo'n beestquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
arme eend![]()
Niet zo lang geleden ook zaten er duiven in de berm. Auto komt eraan, duiven zitten daar in principe veilig. Maargoed een aantal van die duiven vliegen dus heel logisch WÉG van de auto, maar één duif vloog er recht tegenop
Ja dan ben je ook gewoon tantoedom
Als hij nou gewoon was blijven zitten of ELKE andere richting op was gevlogen, had hij nog geleefdrip aan de nabestaanden van de duifmeneer
* LompeHork steekt hand op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso autorijden in AmsterdamWie dóét dat
Brommer toch, heb geeneens een autorijbewijsquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso autorijden in AmsterdamWie dóét dat
whehe idd, zou wat zijn als je daar dan een kettingbotsing mee veroorzaaktquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, deze eend was ook niet snugger, die liep achter een vrouwtje aan dat overstak over de provinciale weg, ik ga dan echt niet remmen voor zo'n beest
Quack quack motherfucker
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork steekt hand op.
Drama is het
Precies dat inderdaad, reed namelijk wel iemand achter me en die eend maar stom blijven kijken naar hoe ik aan kom rijden, godverquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe idd, zou wat zijn als je daar dan een kettingbotsing mee veroorzaakt
Hahaha en dan die laatste seconden denk je "GA DAN WEG GODVERDOMME DOMME KUTEE-- oh, dan niet."quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies dat inderdaad, reed namelijk wel iemand achter me en die eend maar stom blijven kijken naar hoe ik aan kom rijden, godver
Mja, ik heb maar wat gas bijgegeven toen, ook zielig als dat beest halfdood langs de weg ligt te creperen toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha en dan die laatste seconden denk je "GA DAN TOCH WEG GODVERDOMME DOMME KUTEE-- oh, dan niet."
Idd, denk dat ik dat op het laatste moment dan ook nog zou doen. Gewoon ff zeker weten dat hij dan ook in één keer dood isquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, ik heb maar wat gas bijgegeven toen, ook zielig als dat beest halfdood langs de weg ligt te creperen toch?
zat ik zo lekker te cruisen met 80 ofzo, lekker weertje, lege weg, WOOSH PLOF VERENquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
arme eend![]()
Niet zo lang geleden ook zaten er duiven in de berm. Auto komt eraan, duiven zitten daar in principe veilig. Maargoed een aantal van die duiven vliegen dus heel logisch WÉG van de auto, maar één duif vloog er recht tegenop
Ja dan ben je ook gewoon tantoedom
Als hij nou gewoon was blijven zitten of ELKE andere richting op was gevlogen, had hij nog geleefdrip aan de nabestaanden van de duifmeneer
Oh je zat op de motorquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zat ik zo lekker te cruisen met 80 ofzo, lekker weertje, lege weg, WOOSH PLOF VEREN
zwarte vogel half tegen mn helm, blind teringbeest
Netjes van je zus ja!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef Moira. het volgende:
Mijn zus heeft een keer een kat aangereden, kon ze niks aan doen want hij rende gewoon ineens de weg op en zat direct al onder haar wielen.
Is ze langs de kant gestopt en heeft de dierenambulance gebeld. Ze werkt zelf bij de dierenarts als assistente maar daar kon ze niet snel heen
Is bij die kat gebleven tot de dierenambulance er was, maar hij was toen al overleden
Later heeft ze op d'r eigen werk zelf de eigenaren gebeld nadat de chip was uitgelezen.
Vond echt wel netjes. Wij hebben vet veel katten aangereden gehad, mensen rijden gewoon door zonder te beseffen dat iemand misschien wel wil weten dat je zojuist hun huisdier hebt doodgereden
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef Moira. het volgende:
Mijn zus heeft een keer een kat aangereden, kon ze niks aan doen want hij rende gewoon ineens de weg op en zat direct al onder haar wielen.
Is ze langs de kant gestopt en heeft de dierenambulance gebeld. Ze werkt zelf bij de dierenarts als assistente maar daar kon ze niet snel heen
Is bij die kat gebleven tot de dierenambulance er was, maar hij was toen al overleden
Later heeft ze op d'r eigen werk zelf de eigenaren gebeld nadat de chip was uitgelezen.
Vond echt wel netjes. Wij hebben vet veel katten aangereden gehad, mensen rijden gewoon door zonder te beseffen dat iemand misschien wel wil weten dat je zojuist hun huisdier hebt doodgereden
Netjes van jezusquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef Moira. het volgende:
waarschijnlijk keihard op mn bek gaan als ie recht tegen mij aan vloogquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh je zat op de motorDa's helemaal kut
zo blij dat dit een ekte kattenbuurt is, overal lieve poezelsquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef Moira. het volgende:
JuahZe moest ook huilen enzo
Ik zou ook moeten huilen als er een kat in mijn armen dood ligt te gaan
Katten
Ja precies, echt naar is dat. Ook dat mensen doen alsof het niks is ofzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes van jezus1 van onze poezen is ook ooit aangeraden, maar leeft nog, liep helemaal mank, nageltjes naar de kloten en snorharen aan één kant helemaal weg. Beter laten mensen het dan even weten ofzo. Zelfde als je een kat dood rijdt inderdaad.
Maar die raakte je niet toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarschijnlijk keihard op mn bek gaan als ie recht tegen mij aan vloog
een keer snachts, zelfde weg () en ik zie 3 meter voor mij opeens een metersgroot wit ding de weg op schieten, thuis meteen ondergoed verschoont
, kutzwanen
Serieusquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarschijnlijk keihard op mn bek gaan als ie recht tegen mij aan vloog
een keer snachts, zelfde weg () en ik zie 3 meter voor mij opeens een metersgroot wit ding de weg op schieten, thuis meteen ondergoed verschoont
, kutzwanen
Katten zijn baas en lief en ook als ze niet lief zijn zijn ze liefquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zo blij dat dit een ekte kattenbuurt is, overal lieve poezels
"Hé wat een rare verkeersdrempel?"quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, echt naar is dat. Ook dat mensen doen alsof het niks is ofzo.
Soms komt een eigenaar er echt niet achter dat zijn/haar kat is aangereden, en blijft die kat voor hun gewoon vermist. Dat is echt klote. Dan heb ik liever dat ik gewoon weet dattie dood is.
Hier in de straat is er vorig jaar ook één aangereden, onze eigen straat waar je 30 mag.
Als je met 30 km überhaupt al een kat kan doodrijden (zal vast harder gereden hebben) gaat dat in elk geval niet onopgemerkt. Kun je best even uitstappen en bij iemand aanbellen ofzo, alle buren weten dat wij 'de kattenmensen' zijn
Daarom Groningenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork steekt hand op.
Drama is het
Ja zelf weet je ook van 'daar kunnen katten/honden/kinderen vandaan komen, daar zit een bocht waar ik niet goed kan zien of er tegenliggers komen' etc etc, dus meestal rijden buurtgenoten wel gewoon braafquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Hé wat een rare verkeersdrempel?"
Hier ook een echte katenbuurt waar ook maar dertig gereden mag worden, gebeurd zelden, zelf doe ik het wel altijd.
ach met 30 rijd je ook gewoon een volwassen man dood, hier mag je ook 30, en minimaal de helft scheurt ook echt met 30 door de beurt heen, terwijl je allemaal drempels en bochten hebt.. ach babyboomer mentaliteitquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Hé wat een rare verkeersdrempel?"
Hier ook een echte katenbuurt waar ook maar dertig gereden mag worden, gebeurd zelden, zelf doe ik het wel altijd.
"Ja godverdomme ik moet er hier af, ik moet daar in!" "Ja godverdomme dat kan toch niet jongen je mag alleen rechtdoor!"quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Net zo kut om door de binnenstad van Groningen te rijden, éénrichtingsverkeer is een bitch.
Ik moet het nog leren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muy bien, pero hay número pelos púbicos en mi lecheno sé porque
ik zag ooit een kitten bijna doodgereden worden, want hij bleef zitten en ik zag een ouder paar in de auto aankomen (en die blinden zien nooit iets natuurlijk) maar de bijrijder schreeuwde STOOOOP en toen stond kitten nog veilig vlak voor de autoquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zelf weet je ook van 'daar kunnen katten/honden/kinderen vandaan komen, daar zit een bocht waar ik niet goed kan zien of er tegenliggers komen' etc etc, dus meestal rijden buurtgenoten wel gewoon braaf
Maargoed haat op de mensen die mijn katten hebben doodgereden
Natuurlijk deden ze dat niet expres, maar je bent wel doorgeredenBloedhont
True.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ach met 30 rijd je ook gewoon een volwassen man dood, hier mag je ook 30, en minimaal de helft scheurt ook echt met 30 door de beurt heen, terwijl je allemaal drempels en bochten hebt.. ach babyboomer mentaliteit
Zelfs in onze binnenstad is het een drama hoor, niet enkel grote steden. Rijden in binnensteden met de auto vermijd ik graagquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
"Ja godverdomme ik moet er hier af, ik moet daar in!" "Ja godverdomme dat kan toch niet jongen je mag alleen rechtdoor!"En dan rondjes rijden tot je eindelijk in de juiste richting zit om een straatje binnen te rijden
Kutverkeer in grote steden
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet het nog leren.![]()
Gelukkig een zeer fijne lerares.![]()
Maar iets met schaamhaar en melk?
nawww da's wel nicequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zag ooit een kitten bijna doodgereden worden, want hij bleef zitten en ik zag een ouder paar in de auto aankomen (en die blinden zien nooit iets natuurlijk) maar de bijrijder schreeuwde STOOOOP en toen stond kitten nog veilig vlak voor de auto
Daar ben ik gewoon echt bang voor als ik m'n katten buiten zou latenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zelf weet je ook van 'daar kunnen katten/honden/kinderen vandaan komen, daar zit een bocht waar ik niet goed kan zien of er tegenliggers komen' etc etc, dus meestal rijden buurtgenoten wel gewoon braaf
Maargoed haat op de mensen die mijn katten hebben doodgereden
Natuurlijk deden ze dat niet expres, maar je bent wel doorgeredenBloedhont
betonblok, kensersquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True.![]()
Op de motor trouwens ook wel rare shit meegemaakt, inclusief een betonblok midden op de snelweg 's nachts, nog nooit zo hard gescheten.
[..]
Zelfs in onze binnenstad is het een drama hoor, niet enkel grote steden. Rijden in binnensteden met de auto vermijd ik graag
Wij hadden in Amsterdam een soort trap-plankje van het balkon naar beneden lopen voor de kattenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar ben ik gewoon echt bang voor als ik m'n katten buiten zou latenMaarja anders vallen ze weer uit ramen of van balkons af dus het is altijd wat
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
"Heel goed, maar ik heb een aantal schaamharen in mijn melkweet niet waarom
"
zo waar, katten en 'overal vanaf tiefen'quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maarja anders vallen ze weer uit ramen of van balkons af dus het is altijd wat
Ja, vonden ze leuk om midden in de nacht de weg op te slepen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
betonblok, kensers
gelukkig behalve zand en plastic zakken daar nooit veel last van gehad, wel een keer dat er een stuk metaal van een auto afstuiterd zo breed over de weg heen, met geknepen billetjes overheen
Op de motor lijkt me dat helemaal eng, dan ben je veel fragieler eigenlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True.![]()
Op de motor trouwens ook wel rare shit meegemaakt, inclusief een betonblok midden op de snelweg 's nachts, nog nooit zo hard gescheten.
[..]
Zelfs in onze binnenstad is het een drama hoor, niet enkel grote steden. Rijden in binnensteden met de auto vermijd ik graag
Nogal ja, geen stalen kooi om je heenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op de motor lijkt me dat helemaal eng, dan ben je veel fragieler eigenlijk
Jullie woonden op de eerste verdieping neem ik aan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij hadden in Amsterdam een soort trap-plankje van het balkon naar beneden lopen voor de kattenNaar de tuin van de onderburen dus, maar die waren/zijn goed bevriend met ons dus dat was chill
Nooit iets misgegaan daarPas toen we naar Ede verhuisden en langs een grote drukke rijksweg kwamen te wonen
whehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Sardu het volgende:
[..]Mono stond vast met z'n slaapdronken kop hasjmelk te maken.
Grotere kreukelzone ja, hendig sjiekquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nogal ja, geen stalen kooi om je heenben dan ook blij dat mijn aanrijdingen over het algemeen enkel in de auto zijn gebeurd.
koeienquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, vonden ze leuk om midden in de nacht de weg op te slepen.ook dingen als koeien van plastic en zuks gebeurde hier nog wel in de buurt.
damn, dat komt ook zwaar onverwacht, mazzel dat je er dan nog netjes overheen kon!
Haha ja 1 hoog. Ja, met 3 hoog zou ik dat ook niet zo snel doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie woonden op de eerste verdieping neem ik aan?Wij 3 helaas
Wel fucking slim bedacht
Ja dat waren ook mijn spaanse skills. Zit nu wel serieus te denken om het te leren. Lekker de hele dag random talen lopen schreeuwen naar mensen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
wheheheik pak gewoon wat random woorden die ik ken joh, heb 3 jaar spaans gehad maar zodra ik geslaagd was 2 jaar geleden is alles er ook weer uitgestroomd
Kan nog wel vragen naar bier en waar de WC is, maar dat kunnen ook mensen zonder spaans op hun diploma
Spaans is wel een toffe en handige taal om te lerenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja dat waren ook mijn spaanse skills. Zit nu wel serieus te denken om het te leren. Lekker de hele dag random talen lopen schreeuwen naar mensen.
Hehequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij is die bij deze uitgenodigd
Dat gebeurd sowieso nooit meer.. Al zou ik het nog zo graag willen. Maar nee een andere ex..quote:
Is het geen idee om een een fwb te zoeken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gebeurd sowieso nooit meer.. Al zou ik het nog zo graag willen. Maar nee een andere ex..
oh wacht, geen a meer (niet dat ik enig idee had) wie nu?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gebeurd sowieso nooit meer.. Al zou ik het nog zo graag willen. Maar nee een andere ex..
dat is een ex toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is het geen idee om een een fwb te zoeken?
Na dat is een beetje wat iedereen alleen maar met mij wilt..quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is het geen idee om een een fwb te zoeken?
Lang verhaal dus?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na dat is een beetje wat iedereen alleen maar met mij wilt..
I cum and go when I want to bro.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij is die bij deze uitgenodigd
quote:
wat ik?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar serieus jezelf nog nooit in je gezicht geraakt?
Ik heb mijn muur ook al eens geraaktquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Wat voor een gesprek wordt dit nou weer? Jezelf in je gezicht spuiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb mijn muur ook al eens geraaktpffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
heb je je kamer al opgeruimd dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:
Zo, dit is toch een lekker lui-flikker dagje (wilde eigenlijk de wasbak ff schrobben maar doe ik vanavond of morgen wel) dus dan gaat bij deze ook een lekkere jonko aan
Mijn vriendin krijgt het ook altijd uit dr haarquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
mn schouder was het engste.gezocht nog nooit, maar was echt bang voor mn dreads. :")
Zij heeft ook dreads?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt het ook altijd uit dr haar
jouw vriendin heeft geen dreads.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt het ook altijd uit dr haar
steady aim fire, in die volgende, niet andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar serieus jezelf nog nooit in je gezicht geraakt?
Haha mur, eigenlijk zou je dan elke keer zo'n haarnetje om je dreads/hoofd moeten doen bij het fappenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
mn schouder was het engste.gezocht nog nooit, maar was echt bang voor mn dreads. :")
Ze komt niet op huisbezoekquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
jouw vriendin heeft geen dreads.maar mocht het een keer echt fout gaan zal ik haar bellen om het eruit te halen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha mur, eigenlijk zou je dan elke keer zo'n haarnetje om je dreads/hoofd moeten doen bij het fappen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha mur, eigenlijk zou je dan elke keer zo'n haarnetje om je dreads/hoofd moeten doen bij het fappen
[ afbeelding ]
Denken dat ik zelf richtquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
steady aim fire, in die volgende, niet anders
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon 2 maal daags om de kracht laag te houden.
whehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon 2 maal daags om de kracht laag te houden.
Ik vind het wel mooi om af en toe te sparen. Dikke supersoaker allesquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar eigenlijk die je een mooie dame te gebruiken om dat soort banaliteiten op te vangen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om af en toe te sparen. Dikke supersoaker alles
Whahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om af en toe te sparen. Dikke supersoaker alles
Ga mij nietquote:
Ik ga proberen om drie week te sparen als ze op vakantie is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whaha
Nouja, na ff sparen zit je wel echt fucked up hard vol met frustratie om te botvieren.
3 wekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga proberen om drie week te sparen als ze op vakantie is.
Pilletje erbij en je ramt zo die hele paspop kapotquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
3 wekenna 2 weken geil ik al op paspoppen en shit als ik door een winkelstraat loop.
Ga jij eens niet vrouwen generaliserenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga mij niet'en dan. Vrouwen vinden het altijd kapotgeil als ze mijn potente lading mogen slikken/uitsmeren.
Ik ben high class wat is neggen?quote:
Niet om vervelend te doen hoor, ik kan het wel uittypen, maar luister gewoon even het liedje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Zit er aan te denken om Emmen te verlaten. Ik denk serieus dat ik hier in Emmen nooit gelukkig ga worden in de liefde (er loopt hier gewoon niemand rond voor mij) en ik zit er al veel langer mee dat ik wel naar een andere plek wil
Ik luister zo. Ik wou sowieso al weg he!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen hoor, ik kan het wel uittypen, maar luister gewoon even het liedje.
Nouja, ondanks of je weg wil of niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister zo. Ik wou sowieso al weg he!Zit hier al paar jaar mee.. Ben sowieso uitgekeken op Emmen
3 weken, wil je dood ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga proberen om drie week te sparen als ze op vakantie is.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze zocht ik voor je Mur, pure kwaliteitstrips. Ik denk dat je er wel op kan fappen.
http://somethingdickful.com/archives/electricretard/
Check strip 6
Mijn vriendin claimde dat ik haar geen blauw oog kon spuiten, ik zei dat zullen we nog wel eens zien.quote:
je hebt ze allemaal al gehad?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Zit er aan te denken om Emmen te verlaten. Ik denk serieus dat ik hier in Emmen nooit gelukkig ga worden in de liefde (er loopt hier gewoon niemand rond voor mij) en ik zit er al veel langer mee dat ik wel naar een andere plek wil
ik zou het niet doen, 3 weken, uit veiligheidsoverwegingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn vriendin claimde dat ik haar geen blauw oog kon spuiten, ik zei dat zullen we nog wel eens zien.
Zodoende.
Helemaal stuk om nummer 4.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn vriendin claimde dat ik haar geen blauw oog kon spuiten, ik zei dat zullen we nog wel eens zien.
Zodoende.
Emmen is kut. Ik kom sowieso wel weer terecht bij iemand die wel weer een vriend heeft die ik gehad heb (en ik heb er niet eens veel gehad) en naja.. Ik zie ook niet echt meer nieuwe mensen rondlopen na 23 jaar en dat ben ik ook zatquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat een homo, bij mij had ze geen kans om zich van me af te drukken.
[ afbeelding ]
die stripjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gastquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verander jij dan ook in zo'n beest?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kankiquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze zocht ik voor je Mur, pure kwaliteitstrips. Ik denk dat je er wel op kan fappen.
http://somethingdickful.com/archives/electricretard/
Check strip 6
Dat ziet er echt vreemd uit zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=e33_1370108327
Haha, die heeft ook op Dumpert gestaan. Fucking mooi hoe die gast die hopjes maaktquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
Grote mond voor zo'n mannetje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
wtfquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf![]()
Misschien moet je wat minder fokken en meer buitenkomen danquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen is kut. Ik kom sowieso wel weer terecht bij iemand die wel weer een vriend heeft die ik gehad heb (en ik heb er niet eens veel gehad) en naja.. Ik zie ook niet echt meer nieuwe mensen rondlopen na 23 jaar en dat ben ik ook zat
Mee eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder fokken en meer buitenkomen dan want dit is zo'n 15jarige uitspraak
Kom je bij mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar je kent toch genoeg mensen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen is kut. Ik kom sowieso wel weer terecht bij iemand die wel weer een vriend heeft die ik gehad heb (en ik heb er niet eens veel gehad) en naja.. Ik zie ook niet echt meer nieuwe mensen rondlopen na 23 jaar en dat ben ik ook zat
Hengeloooooquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blowen maakt meer kapot dan je lief is..quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
Het is alweer half 8, wat de fuck ben ik de hele dag aan het doen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blowen maakt meer kapot dan je lief is..
Ok, kom eraanquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
WIE WILM KEEZEN TEGEN DEZE VBAAS
KOM IN MIJN SPEL DAN JONGUHquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Muis en ik wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:40 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou je daar niet mee willen spotten? Mijn opa is overleden aan een smerige toko.
WEHEHEHEquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
WEHEHEHE
Er was nog zo'n ander gifje van die baby waar ama helemaal stuk om ging
Ik vond 'm ook helemaal fucking gruwelijk hahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
WEHEHEHE
Er was nog zo'n ander gifje van die baby waar ama helemaal stuk om ging
wel beetje zwartigquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word gewoon mijn dochtertje.
Jawel soms.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haaa Typisch, leef jij ook nog zeg.
Dat was jij als babyquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was wel een weglopertjequote:
godver.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was wel een weglopertjeScheen keukens van restaurants in Griekenland in te kruipen waar ik de obers en koks ging vermaken en in het vondelpark een keer weggelopen en toen vonden ze me patat etend op schoot bij een surinaamse vrouw
.
26 graden? Poeh warmquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
26,5 hiermaar heb net gekookt dat scheelt.
Ik heb alleen bier, en ben morgen in Emmen. Eventjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |