SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Als je er een tegenkomt, laat het me wetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
nephorloges nog niet echt gezien hier
Hoezo durf je dat nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:44 schreef Studeur het volgende:
vanavond aan de wodka en misschien een poging wagen ergens een nachtclub binnen te gaan, als ik het dan wel durf
alleen uitgaan lijkt me gewoon vreemdquote:
Truequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
alleen uitgaan lijkt me gewoon vreemd
al helemaal in een ander land
je bent daar alleen met je ouders?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
alleen uitgaan lijkt me gewoon vreemd
al helemaal in een ander land
met mn ma jaquote:
Fuck dat, ik zou ook met mn ouders mee gaan als ze me uitnodigden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
met mn ma ja
ik weet dat je normaal gesproken op deze leeftijd met vrienden op vakantie gaat maar zij kwam er mee en ik vind het wel chill hier
Echt he.. Je komt daar voor het eten, niet om je ego te strelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:20 schreef Studeur het volgende:
wel echt irritant die restaurants hier. ze doen iets te enthousiast om je er terug te laten komen. helemaal een nederlandse vlag op tafel zetten als je vertelt waar je vandaan komt en leuk doen en keiharde top 40 muziek![]()
doe mij maar een simpel restaurantje die ipv een hele show gewoon goed eten voor je neus zet
Ja. Terwijl nederlanders sowieso al niet echt nationalistisch zijn ofzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:20 schreef Studeur het volgende:
wel echt irritant die restaurants hier. ze doen iets te enthousiast om je er terug te laten komen. helemaal een nederlandse vlag op tafel zetten als je vertelt waar je vandaan komt en leuk doen en keiharde top 40 muziek![]()
doe mij maar een simpel restaurantje die ipv een hele show gewoon goed eten voor je neus zet
Konde niet afdingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
860 euro bemiddelingskosten voor een rondleiding van 10 minuten
Ik wil die baanquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
860 euro bemiddelingskosten voor een rondleiding van 10 minuten
Preciesquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaan wel afdingen, die gasten waren een half uur te laat voor de bezichtiging, a.k.a. hebben niet aan hun verplichtingen voldaan. 500 eu is streef
Geen wortel shit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ff een flinke eiwitshake drinken om er extra buff uit te zien bij het afdingen
Whehehehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee man, dat is veel schoonmaakwerk. Dat doe ik wel als ik samenwoon
Kom jij nou pas uit je bed rollen?quote:
No, ben net terug van school...quote:
alleen maar leuke dingen, je Kent ons tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
No, ben net terug van school...
Ik zat echt 2x op het uiterste randje van knockie gaan (ook een keer in de treinIk ging staan... normaal krijg ik dan een headrush van 2seconde, maar ik zat te tellen 1... 2... 3... 4... wtf nog steeds niet over... ik ging meteen weer zitten, iedereen mij raar aankijken
) Anyway, werk maar afgezegd, als ik daar onwel werd zou het niet goed zijn, en ik sprak met de baas en hij had er wel begrip voor, dus ontslagen word ik niet. Nu ga ik wel pitten denk ik hoor.
Tenzij er nog iets leuks is gebeurd?
Al tetpics gepost ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen maar leuke dingen, je Kent ons toch
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
No, ben net terug van school...
Ik zat echt 2x op het uiterste randje van knockie gaan (ook een keer in de treinIk ging staan... normaal krijg ik dan een headrush van 2seconde, maar ik zat te tellen 1... 2... 3... 4... wtf nog steeds niet over... ik ging meteen weer zitten, iedereen mij raar aankijken
) Anyway, werk maar afgezegd, als ik daar onwel werd zou het niet goed zijn, en ik sprak met de baas en hij had er wel begrip voor, dus ontslagen word ik niet. Nu ga ik wel pitten denk ik hoor.
Tenzij er nog iets leuks is gebeurd?
laat maar doorkomenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]klinkt niet best!
Nee hier is alles nog hetzelfde
Doorsturen die hap!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |