Danger.Mouse | woensdag 12 juni 2013 @ 14:09 |
![]() Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. ![]() Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ![]() Agenda: 29 Juni 2013 - Motorrijders newbierit! In de planning: - Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik - Rit in Twente - Internationale kampeer-rit ![]() • Honda CBR600F '94 - (dribbel79) • Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085) • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje) • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier) • Suzuki GS500e- (Cocktailprikker) • Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie) • Suzuki GSX750F '05 - (bwt) • Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie) • Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon) • Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK) • Yamaha SZR660 - (-XX-) • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd) • Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-) ![]() • Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982) • Honda Transalp XL600V '94 - (Anne) • Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria) • Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim) • Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys) • Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse) • Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r) • Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee) • Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker) • Suzuki GSX600F '98 - (lipjes) • Suzuki SV650S '01 - (Tankiej) • Suzuki SV650S '07 - (mstx) • Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi) • Yamaha SRX 600 '86 - (Skv) • Yamaha XJ900 '92 - (whY...) • Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel) ![]() ![]() Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen. ![]() Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken. ![]() Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland. ![]() Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog. ![]() Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. ![]() Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's. ![]() Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. ![]() Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden. ![]() Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden. ![]() Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden ![]() ![]() Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen. ![]() Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen. Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden! Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit ![]() ![]() • Alles van nul tot ?2.500,00 • Occasions • Speurders • Marktplaats • Duitse motoren op Mobile.de • Duitse motoren op Scout24 • BPM-Calculator • Tarieven snelheidsovertredingen Onderdelen, kleding & aftermarket parts • RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires. • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!) • Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires • Superpole uitlaten • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires! • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor! • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor! • Motorolie te koop • Ontwerp je eigen TankPad • Ontwerp je eigen motorpak • Reflectiestickers Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970 • Bikez Motorreparatie • Motorcycle repair • Vele Motor gebruiks/service handleidingen Motorfietsen voor grote mensen • Klik! Motorfilmpjes!! • Duc and WSBK movies, manuals and more. Disclaimer: Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico ![]() Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is. ![]() | |
StateOfMind | woensdag 12 juni 2013 @ 14:23 |
![]() | |
Dekatria | woensdag 12 juni 2013 @ 14:27 |
Ik had zonet een busje die een poging driebanden met me wilde doen geloof ik...![]() | |
pindaplukker | woensdag 12 juni 2013 @ 14:30 |
Misschien wilde hij duidelijk maken dat jij je kind niet met een spanband aan je zelf mag vast maken. ![]() | |
Dekatria | woensdag 12 juni 2013 @ 14:41 |
Die heeft wel een hele aparte rugzak. Is dat er zoéén waar je ook uit kan drinken? | |
stinkie | woensdag 12 juni 2013 @ 14:48 |
maak jij wel eens ritten waarbij je niet denkt dat er iemand eenaanslag op je wil plegen ![]() | |
motorbloempje | woensdag 12 juni 2013 @ 14:50 |
Misschien is 'dode-hoek-rijden' wel z'n favoriete sport ![]() | |
Vrieskist | woensdag 12 juni 2013 @ 15:43 |
Die alp wil ook niet zo snel inhalen, dus dan blijf je ook lang in die dode hoek hangen ![]() | |
Salatrel | woensdag 12 juni 2013 @ 15:45 |
Knippert onder garantie vervangen ![]() | |
Dekatria | woensdag 12 juni 2013 @ 15:48 |
Het zijn allemaal huurlingen van de Illuminati ![]() Blablabla ![]() Ik blijf nooit thv achterwielen rijden juist om dit te voorkomen, maar dat betekent natuurlijk nog niet dat mensen je altijd zien aankomen als je inhaalt. | |
Vrieskist | woensdag 12 juni 2013 @ 15:52 |
Ik merk ook vaak dat ik minder ruimte krijg op drukke snelwegen dan ik zou willen. Ook moet je constant blijven opletten om niet geplet te worden tussen een busje en de vangrail. Ach, een van de charmes van het motorrijden toch, kunnen we lekker klagen ![]() | |
Dekatria | woensdag 12 juni 2013 @ 15:57 |
Stomme koekblikkers ![]() | |
Salatrel | woensdag 12 juni 2013 @ 16:47 |
teringlijers... ze hebben de 10 gewassen ![]() | |
Salatrel | woensdag 12 juni 2013 @ 16:55 |
ik had een aanpassing aangevraagd voor de OP maar Anne was te lui en zei hijs bijna vol dus open maar een nieuwe en pas het zelf aan ![]() | |
blup | woensdag 12 juni 2013 @ 18:29 |
Moet je een TR doen | |
Maegrim | woensdag 12 juni 2013 @ 18:59 |
die koffers wennen snel zeg, dat wordt sparen voor een allroad ofzo ![]() geen alp | |
BlackLining | woensdag 12 juni 2013 @ 19:17 |
Ah, dus dan ga je eindelijk dat VFR hok inruilen voor een echte motor? ![]() | |
Salatrel | woensdag 12 juni 2013 @ 19:31 |
Crosstourer | |
StateOfMind | woensdag 12 juni 2013 @ 19:36 |
Dan bied ik me aan om op de VFR te passen ![]() | |
Tankiej | woensdag 12 juni 2013 @ 19:50 |
De Gladius is de opvolger van de SV650N. De -N is de naakte variant van de -S. Om het nog wat 'duidelijker' te maken ![]() | |
BlackLining | woensdag 12 juni 2013 @ 19:57 |
Huh? Ik wist niet dat de SV al end of life was ![]() ![]() Sowieso moeten motorfabrikanten in het algemeen eens wat meer aan typenamen gaan doen vind ik. Bandit, V-Strom, Fireblade, Blackbird, Transa.. nou ja, die dan weer niet, maar goed ![]() | |
Maegrim | woensdag 12 juni 2013 @ 19:59 |
mooi niet, de VFR rij ik op ![]() | |
Tankiej | woensdag 12 juni 2013 @ 20:01 |
De -S is nog wel geproduceerd t/m 2012, maar de -N werd vervangen met de Gladius in 2009. Aldus Wikipedia ![]() | |
Salatrel | woensdag 12 juni 2013 @ 20:05 |
de transalp is ook uit productie | |
einschtein | woensdag 12 juni 2013 @ 20:07 |
Ik zit er aan te denken om mij GoPro te verkopen, heb bijna geen tijd meer om te monteren... ![]() Ietwat off-topic, maar het heeft met (mijn) motorrijden te maken? ![]() | |
Salatrel | woensdag 12 juni 2013 @ 20:10 |
2 knaak 50 geboden | |
Danger.Mouse | woensdag 12 juni 2013 @ 20:11 |
krat pils, 2 euroknallers en een krolse kat geboden. | |
BlackLining | woensdag 12 juni 2013 @ 20:13 |
Ruilen tegen de motor van Danger.Mouse? Moet je die wel zelf even op gaan halen. En dan kun je de camera gewoon naar mij opsturen ![]() | |
Salatrel | woensdag 12 juni 2013 @ 20:21 |
dan zou ik de gopro houden en de motor van Danger.Mouse opsturen | |
Danger.Mouse | woensdag 12 juni 2013 @ 20:21 |
Mijn motor gaat met die lekker band voorlopig nergens naartoe ![]() ![]() | |
picodealion | woensdag 12 juni 2013 @ 20:23 |
Ik heb mijn eerste boete binnen. En mijn tweede. En een brief van de belastigdienst dat het bericht dat ik nog 500 euro van ze kreeg een fout was, en ik ze waarschijnlijk juist wat schuldig ben (blijkbaar nooit aangifte over 2011 gedaan). Gaat lekker zo ![]() | |
Salatrel | woensdag 12 juni 2013 @ 20:25 |
KLIKKERDEKLIK | |
Danger.Mouse | woensdag 12 juni 2013 @ 20:26 |
Vrijdag het achterwiel eraf halen en ff naar de bandenboer ![]() | |
einschtein | woensdag 12 juni 2013 @ 20:53 |
Inclusief persoonlijke butler? | |
klawie | woensdag 12 juni 2013 @ 21:08 |
al je spijker ziet zitten en je legt je duimen aan de zijkant van het loopvlak en hij zit er tussen in mag je hem gwn plakken voor een prop hoeft je wiel er nl niet af met rug tegen een muur aan zitten achter kant van je motor tussen je benen en gaan ![]() | |
Maegrim | woensdag 12 juni 2013 @ 21:13 |
en met wat diesel erbij blijft ie waterdicht ![]() | |
BlackLining | woensdag 12 juni 2013 @ 21:28 |
Dafuq did I just read? | |
klawie | woensdag 12 juni 2013 @ 21:30 |
lol jullie begrijpen wat ik bedoel ![]() | |
picodealion | woensdag 12 juni 2013 @ 21:31 |
Misschien moet je eens fatsoenlijk schrijven. Met punten en komma's zegmaar. Ik snap er namelijk geen hol van. | |
Danger.Mouse | woensdag 12 juni 2013 @ 21:34 |
| |
Gummiebeer | woensdag 12 juni 2013 @ 21:35 |
KLB / Interpunctie. Doe er je voordeel mee klawie. ![]() | |
BlackLining | woensdag 12 juni 2013 @ 21:38 |
Nee. | |
klawie | woensdag 12 juni 2013 @ 21:39 |
snap dat het moeilijk vervelend is maar dit bedoel ik: ik laat de lucht er ook altijd in kost iets meer kracht maar werkt fijner voor mij gevoel ![]() | |
Gummiebeer | woensdag 12 juni 2013 @ 21:39 |
http://www.motorshopper.n(...)HONDA-CBX-750-F.html Ik..wil..hebben! ![]() ![]() Wel veur erbij. Dan wordt de Alp een pekelfiets | |
Gummiebeer | woensdag 12 juni 2013 @ 21:43 |
Goedzo klawie! ![]() Edit: Crap, vetgedrukt werkt niet zo lekker bij de interpunctie. ![]() | |
Yreal | woensdag 12 juni 2013 @ 21:44 |
Mijn schatje is ook weer thuis ![]() | |
whY... | woensdag 12 juni 2013 @ 22:37 |
Net voor de regen thuis! Heerlijk droog binnen ![]() | |
DarkNoize | woensdag 12 juni 2013 @ 22:37 |
Pfff, had een duoseatcover op Ebay gekocht, past met moeite en erg veel kleurverschil ![]() Als het me blijft storen misschien nog een keertje over laten spuiten. Zit nu alleen nog naar andere koppeling&rem hendels te kijken, dan is 'ie wel af ![]() | |
Gummiebeer | woensdag 12 juni 2013 @ 22:37 |
Heb je dr wel aan de ketting gelegd? | |
BlackLining | woensdag 12 juni 2013 @ 23:15 |
Een Bolletje ![]() | |
Gummiebeer | woensdag 12 juni 2013 @ 23:37 |
![]() Iets geheel anders dan een allroad, maar ik hou wel van de jaren '80 fietsen, ze hebben gewoon iets. ![]() | |
KneusTeun | woensdag 12 juni 2013 @ 23:42 |
een bolletje is toch een bol d'or en dit is een CBX en geen CB750f? Ik heb de CB750KZ de voorloper van de Bol d'or maar vrijdag weer 2 kijkers dus misschien is ie dan weg. Leuke Bol te koop hier ome de hoek! ![]() | |
Gummiebeer | woensdag 12 juni 2013 @ 23:51 |
Ik zoek er toch 1 met kuip, dus de CBX 750F oftewel de Bol d'or ![]() De TDM laat ik maar voorbij gaan, ik blijf bij de '80s Honda | |
KneusTeun | woensdag 12 juni 2013 @ 23:52 |
oke, sorry. Ik vind hem alleen minder mooi en moderner ogen ofzo. Staat wel gewoon bol d'or op ook nog ![]() | |
Gummiebeer | woensdag 12 juni 2013 @ 23:56 |
Stijner heeft de laatste tijd vaker van die oldskool fietsen in de showroom valt mij op. Misschien es effe een keer met hem praten of hij een Bol d'or kan vinden in redelijke staat. | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 00:32 |
http://link.marktplaats.nl/687212377 | |
Gummiebeer | donderdag 13 juni 2013 @ 00:36 |
![]() ![]() Alleen jammer dat ie wit is, maar daar kan zo een matzwart verfje tegenaan! ![]() | |
BlackLining | donderdag 13 juni 2013 @ 00:38 |
't Is nog vroeg ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 13 juni 2013 @ 00:58 |
Veulste vroeg, ik ga naar mn nest toe. Morgen lekker in de regen rijden gezien de weersberichten, wordt mn alp ook weer eens gewassen ![]() | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 06:14 |
Vette fiets ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 13 juni 2013 @ 09:09 |
![]() En door een paar financiele meevallers komt die nu heel erg dichtbij ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 09:11 |
bredere steppies en bar risers besteld en de preload op de voorvering wat aangedraaid ![]() | |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 09:13 |
Jij reedt niet toevallig in de buurt van de A12 Maarsbergen gisteren? Ik zag net zo'n motor als jij hebt en de kentekenplaat hing niet helemaal goed (lees: alsof hij er elk moment af kon vallen) ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 09:14 |
mijn motor stond gisteren voor zijn 10k beurt bij hans van wijk dus ik heb alleen huis - zoetermeer v.v. gereden gisteren en daarbij niet op de a12 geweest ![]() | |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 09:17 |
Dan zal het wel een kwaaltje van dat model zijn ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 09:18 |
dat sowieso. lees laatste pagina van het xt660z topic op MF maar eens.. ik had erover gepost.. iedereen schijnt dat te hebben ![]() | |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 09:22 |
Haha wtf ![]() En iedereen krijgt ook hetzelfde verhaal te horen wat betreft die knipperlichten, dat het niet bekend is bij Yamaha ![]() ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 09:24 |
mjah 1pitters trillen nou eenmaal meer dan andere motoren (vooral wat heftiger) en die hele taartschep achterop is van plastic ![]() | |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 09:25 |
Dat snap ik, maar dat moeten ze bij Yamaha toch ook wel kunnen bedenken ![]() | |
BlackLining | donderdag 13 juni 2013 @ 09:31 |
In zekere zin zijn het natuurlijk ook wel honkie tonkie motoren ![]() | |
1517 | donderdag 13 juni 2013 @ 09:32 |
Wil mijn telefoon voor navigatie gaan gebruiken en ook een 12v aanleggen. Wie van jullie heeft zijn telefoon op het stuur gemonteerd? Tips? Heb geen telefoon van apple dus zal even goed moeten zoeken naar een oplossing | |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 09:34 |
Ik heb een Givi S950 aan m'n stuur hangen waar mijn telefoon in kan ![]() Maar die gebruik ik eigenlijk nooit meer, dus als je interesse hebt.. ![]() | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 09:39 |
dat wil ik dus ook nog. Probleem is alleen dat het of een waterdicht hoesje is of 1 waar je ook nog je headset kan aansluiten. Dus dan moet ik er ook nog zo'n communicatie setje fixen. Want moet wel waterdicht zijn. | |
Daantke | donderdag 13 juni 2013 @ 10:20 |
ik heb zo'n hoesje van DX besteld, dan zit ie er volgens mij los in (want vtwin = trillen) zodat ie niet snel kapot trilt, en met ritssluiting dus die kan je dan gewoon dichtdoen met nog het oplaadsnoertje ertussen gok ik ![]() en touch sensitive ![]() | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 10:24 |
http://www.ebay.nl/itm/Wa(...)&hash=item3a7c03853d Dit is wat ik zag wat me interessant leek. | |
Maegrim | donderdag 13 juni 2013 @ 10:56 |
Ritssluiting is verre van waterdicht kan ik je vertellen ![]() | |
Daantke | donderdag 13 juni 2013 @ 11:10 |
Ik heb het niet zo op houders van alleen plastic, ik heb laatst mn telefoon als optische navi gebruikt, en de bewegingssensor hield er al een paar keer mee op, volgens mij sloop je echt je telefoon daarmee ![]() Ik heb deze besteld, ritssluiting ziet er wel redelijk goed uit, en het is een 'bag' en geen case of holder, dus volgens mij zit mn telefoon redelijk los erin: http://dx.com/p/universal(...)l-phone-black-189594 | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 11:17 |
Mijn schoonbroer rijd al 3 jaar met iphone op zijn stuur rond en heeft 0,0 problemen. Vraag me ook af wat probleem moet zijn, zoveel bewegende delen zitten er niet in de telefoons van tegenwoordig. | |
Daantke | donderdag 13 juni 2013 @ 11:18 |
En dat wil ik graag zo houden ja ![]() | |
stinkie | donderdag 13 juni 2013 @ 12:38 |
Ik heb een iphone houder aan mijn clipon. Van kunstof met een rubber binnenzijde, aan te passen aan het model telefoon. | |
einschtein | donderdag 13 juni 2013 @ 13:38 |
Kopeuh? ![]() V&A / [TK] GoPro Hero Silver 3 + Accessoires | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 13:52 |
neu helm gekauft. nog even paar tientjes korting geroggeld | |
BlackLining | donderdag 13 juni 2013 @ 13:56 |
Wè veur ene? | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 13:58 |
ben uiteindelijk voor de shoei neotec gegaan. wilde pinlock, ingebouwd zonnevizier en een systeemhelm leek me ook wel praktisch... en omdat ik toevallig wist dat deka een jaar nadat hij er 1 kocht er nog 1 bijkocht had ik een donkerbruin vermoeden dat ie er erg tevreden over was ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 13:58 |
en nee hijs niet high vis geel | |
1517 | donderdag 13 juni 2013 @ 14:08 |
Transalpers, hebben jullie een kap over je voor rem? De bouten waarmee die kap bij mij vast zat waren helemaal uitgerekt en ik wil ze vervangen. Kan alleen nergens van die bouten vinden, laat staan een foto van een front-brake-cover | |
Maegrim | donderdag 13 juni 2013 @ 14:27 |
Borealis sala? ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 14:34 |
gewoon plain white | |
Maegrim | donderdag 13 juni 2013 @ 14:36 |
Ah, zodat iedereen direct ziet dat jij en deka een stelletje zijn ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 14:38 |
Dat en ze hadden geen andere kleuren ![]() | |
Maegrim | donderdag 13 juni 2013 @ 14:39 |
Hoeveel heb je ervoor betaald dan? | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 14:40 |
485,- | |
Gummiebeer | donderdag 13 juni 2013 @ 14:43 |
Nope, helaas niet. ![]() Edit: Ik vind het ook niet terug in de Haynes. Probeer eens contact op te nemen met http://www.desertmotors.nl/ Misschien kunnen zij jou verder helpen. | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 15:18 |
En nog één bekeerd ![]() Maar in dezelfde kleur als ik, doe eens origineel ![]() | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 15:31 |
Nee, maar zoek je model eens op op cmsnl.com. Daar staan erg veel reserveonderdelen op, per fabricagemodel (zoeken op VIN is mogelijk). Kans is aanwezig dat je wat vindt. [ Bericht 16% gewijzigd door Dekatria op 13-06-2013 15:45:25 ] | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 15:48 |
zeg dat maar tegen de inkopers van hans van wijk ![]() ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 15:50 |
nouja dan hoef ik die reflecterende stickers die erbij zaten er ook niet op te plakken
| |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 15:50 |
Passen, en bestellen in andere kleur ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 15:51 |
kleurtjes zijn duurder ![]() ![]() | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 15:52 |
Gebruik ze maar om je motor bijeen te houden ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 15:53 |
daar heb ik tiewraps en ducttape voor in mijn topkoffer zitten ![]() | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 15:54 |
En als je topkoffer eraf trilt? ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 15:55 |
dan trek ik de remleidingen van de dichtstbijzijnde alp af om dingen aan elkaar te knopen | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 15:57 |
Ik zal eens een knoop in jouw remleidingen leggen ![]() | |
StateOfMind | donderdag 13 juni 2013 @ 16:04 |
Ik loop nu heel erg op de feiten vooruit alvast, maar weten jullie toevallig goede motorzaken (zowel qua verkoop als onderhoud) in de (wijde) omgeving van Nijmegen? Op elke straathoek, bij wijze van, zit wel een autozaak of garage, maar ik ken hier in de omgeving alleen Termaat Motoren, en In Grave zit een motorzaak (Triumph) en dan zit er nog een Ducati dealer in Overasselt. Ik koop mijn motor (en dat zal waarschijnlijk of een Suzuki, of een Honda of een Yamaha sport tourer worden) liever bij een dealer/motorzaak dan bij een particulier. | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 16:06 |
Termaat is wel een goeie voor zover ik weet... | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 16:15 |
Minsk restauratie ![]() | |
Maegrim | donderdag 13 juni 2013 @ 16:16 |
ik zal je V&A topic niet verkloten, maar een class 10 kaartje doet het uitstekend met HD beelden hoor, duurder dan 21 euro per kaart moet je het echt niet maken ![]() | |
einschtein | donderdag 13 juni 2013 @ 16:22 |
Ik heb ook niet gezegd dat een andere class slecht werkt. Het werkt alleen beter. ![]() ![]() Daarbij is juist een class 10 kaartje voor HD beelden. ![]() | |
Maegrim | donderdag 13 juni 2013 @ 16:25 |
ja, dat zeg ik. als je daar 64 euro voor gaat betalen heb ik er nog een paar voor je te koop ![]() ![]() [ Bericht 64% gewijzigd door Maegrim op 13-06-2013 16:44:38 ] | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 16:49 |
De tering ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 17:04 |
Dat stuur ook gelijk..... knap dattie hem wist te houden | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 17:10 |
Hoe groot is de fucking kans ![]() ![]() | |
WallyPower118 | donderdag 13 juni 2013 @ 17:21 |
Termaat is een hele goeie voor kleding en helmen. Motoren weet ik zo niet. De Triumph dealer mijden als de pest, ik woon zelf in grave en die kerel is gewoon zuur en onkundig. Affetto Ducati ken ik weliswaar persoonlijk, maar in mijn ogen is dat gewoon een hele goeie zaak. | |
1517 | donderdag 13 juni 2013 @ 18:24 |
Dank! Had al op CMSNL gezocht maar kon het niet vinden. Ik denk dat het van een Africa Twin komt! Alleen kan ik op CMSNL niet de boutjes vinden die ik zoek. Zal morgen Desertmotors eens bellen. dank! | |
#ANONIEM | donderdag 13 juni 2013 @ 18:59 |
De AT is uit de OP; niet teruggevonden? | |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 19:04 |
Wat is nog wijde omgeving van Nijmegen? ![]() Ik hoor in ieder geval goede verhalen over de Valkenier in Barneveld en John vd Bunt motoren in Nijkerk ![]() | |
StateOfMind | donderdag 13 juni 2013 @ 19:12 |
Ik woon in één van de 3 kleine dorpjes aan de andere kant van het water ![]() Een Ducati zit er voorlopig nog lang niet in vrees ik, maar Affetto heeft landelijk een goede naam. En ik zag dat er in Volkel ook een motorzaak zit, Van Sleeuwen meen ik. Jammer dat er zo weinig zaken zijn. | |
StateOfMind | donderdag 13 juni 2013 @ 19:17 |
Thanks, ik heb ze aan mijn lijstje toegevoegd. Aanvullingen zijn welkom, wijde omgeving Nijmegen mag zeer wijd zijn ![]() | |
pindaplukker | donderdag 13 juni 2013 @ 19:21 |
Zit Pajic niet in de buurt van Nijmegen? Ook een goeie ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 13 juni 2013 @ 19:32 |
Gendringen. Daar is de demper op mn Alp geknutseld. Is een goeie idd ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 19:33 |
zoek het eens over de grens? | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 19:57 |
Blik op de weg is ook wel weer interessant. Meneer de agent zegt dat er geen afspraken zijn met hoeveel boetes er uitgeschreven moeten worden, oftewel zoals veel mensen zeggen een quota halen. Maar dat het ministerie van financien alleen doorgeeft hoeveel uur er aan verkeershandhaving besteed moet worden. (dat is dus flitsen en laseren etc) Mijn vraag: Is dit niet hetzelfde? Want Ik neem aan dat Justitie over het korps gaat normaal. Waarom moet dan financien opdracht geven aan een korps hoeveel uur ze moeten flitsen etc? Ik neem aan dat zij ook wel snappen dat het maken van meer uren zorgt voor hogere inkomsten? en dus indirect leggen ze wel een soort van quota op. En bepalen ze hun inkomsten. Het is dus eigenlijk doen alsof er niet een quota is, maar ondertussen kan financien dus bepalen hoeveel er in het laatje gebracht moet worden. | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 20:03 |
Dat doen ze voor de veiligheid hoor niet voor het geld ![]() | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 20:04 |
Ja dat is dus wat ze je willen laten denken. Maar nu vind ik het nog triester dan gewoon zeggen dat ze een quota hebben. | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 20:05 |
ik weet er alles van ![]() | |
rulerofdeath | donderdag 13 juni 2013 @ 20:20 |
ja, prachtig toch ![]() | |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 20:30 |
Eerste boete binnen sinds ik m'n rijbewijs heb: na correctie 5 hele kilometers te hard op de A12, mobiele flitser. 35 euro ![]() Heel erg stom, want die flitser staat er elke ochtend. Maar dit was de eerste keer dat ik er op de motor langs kwam, ipv in de auto met cruise control ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 20:40 |
ik had juist (bijna) het omgekeerde ![]() ![]() kwam ik daar in de auto van mijn vader die ik kon gebruiken omdat ze op vakantie waren maar dat is een diesel ![]() ![]() ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 20:41 |
sowieso raar om daar te hard te gaan rijden want 200m ervoor staat ook nog een flitspaal bij het kruispunt ![]() | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 20:45 |
Daarom staat tie hier nog steeds stil, als ik dan weer lees waar ze overal staan te flitsen denk ik ja laat ook maar ![]() Moet er nog een betalen van 220 + | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 20:46 |
op de GSR had ik binnen een week nadat ik examen had gedaan een prent te pakken ![]() ![]() inb4 grappen over niet te hard kunnen rijden of uberhaupt kunnen rijden op een Tenere ![]() | |
pindaplukker | donderdag 13 juni 2013 @ 20:48 |
Hard zal het zeker wel gaan ![]()
| |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 20:51 |
Dat had ik laatst ook toen ik een paar dagen motor had gereden ipv auto. Laat je het gas los omdat je denkt dat je wel afremt, blijf je bijna met gelijke snelheid doorrollen ![]() | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 21:12 |
Met de auto (van paps) vond ik het wel eens leuk om te kijken zo zuinig mogelijk te rijden. Wanneer er niemand achter je zat 400/500 meter voor de rotonde gas los en zonder remmen erover. Keer 6 rotondes scheelt je dat toch paar kilometer benzine ![]() | |
Sounddragon | donderdag 13 juni 2013 @ 21:27 |
Nope, helaas pindakaas ![]() | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 21:31 |
Kans is nu ook wel vrij klein denk ik ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 13 juni 2013 @ 21:34 |
Matig. Gaat 'm inderdaad niet meer worden. | |
Sounddragon | donderdag 13 juni 2013 @ 21:45 |
Jeh, wordt met de dag kleiner. Voor iedereen die meer dan 500¤ aan extra's op zijn brommer heeft zitten; opgeven aan de verzekering en mee laten verzekeren ![]() ![]() Je zit heel rap aan die 500¤, reken maar effe uit wat je koffersetje inclusief rekken kost; topkoffertje, uitlaatje, ruitje, navibracket andere knippers, rizoma greepies... gaat hard, ik schrok ook wat er onderaan de streep stond, en ik krijg er maar een schijntje van terug. ![]() Do not make the same mistake... [ Bericht 2% gewijzigd door Sounddragon op 13-06-2013 21:52:23 ] | |
Sounddragon | donderdag 13 juni 2013 @ 21:52 |
Ow, en ws moet ik effe wennen aan de GTR, want ik zag vanmiddag toen ik thuis kwam dat ik een mooi gat en een smeltplek in mijn rechterbroekspijp heb; tegen de uitlaat aan gestaan bij het verkeerslicht denk ik. Al eerder gebeurd, want ik had mijn regenpak aan, en dat was OK. | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 22:02 |
Thx for the heads up, morgen even bellen ![]() | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 22:03 |
Dus als je een harley hebt ben je per week meer over verzekerd! Je verliest elke week wel een onderdeel. Edit: ik heb niet eens diefstal verzekering ![]() | |
einschtein | donderdag 13 juni 2013 @ 22:07 |
Hij zei "extra's", niet als vervanging voor de dingen die er onderweg bij het rijden van een Harley afvallen ![]() | |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 22:11 |
Diefstal verzekering is bij mij 120 euro per jaar extra. Bij een dagwaarde van 2200-2600 euro vind ik dat het wel waard ![]() | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 22:12 |
Ga ik dat toch even uitzoeken! want nu betaal ik dat al aan sloten etc. ![]() | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 22:16 |
Sloten bult metaal bij je, en nemen ze hem nog mee ![]() | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 22:22 |
Net even uitgezocht, maar ze vragen originele catalogus waarde, die weet ik niet. Als ik daar de huidige waarde invoer zou ik slechts 50 euro per maand jaar extra voor beperkte casco betalen. | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 22:23 |
Slechts 50 euro per maand ![]() | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 22:25 |
Bedoel je niet per jaar, KT? | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 22:25 |
sterker nog per jaar! was typo ![]() | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 22:26 |
Ik heb WA+ Beperkt Casco, zal morgen ff checken hoe dat met extra's zit. | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 22:26 |
En aangezien ik yamaha rij zullen de sloten er ook wel vanzelf afvallen ![]() | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 22:28 |
Alleen maar goedkoper toch ![]() | |
WallyPower118 | donderdag 13 juni 2013 @ 22:28 |
Valt dan nog mee, bij mij was WA ¤17 en WA+ beperkt casco ¤32. Procentueel gezien toch wel een verschil. | |
einschtein | donderdag 13 juni 2013 @ 22:31 |
WOW, DAT GELUID, HEERLIJKK ![]() http://www.dumpert.nl/med(...)_of_man_tt_zero.html | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 22:34 |
Ja maar dan voer ik dus de huidige geschatte waarde in, weet niet of dat kan natuurlijk. Maar dat ding is dan ook gewoon oud ('89). | |
chiren | donderdag 13 juni 2013 @ 22:50 |
Ik ben verzekerd bij bikerpolis, all risk voor 35e p.m. voor een kawa zx6r 2004, goedkoper kon ik het niet vinden. Voorwaarden mbt diefstal zijn in vergelijking met andere verzekeraars erg soepel. | |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 22:54 |
Als je op de Unive site je verzekeringspremie wil berekenen en je vult je kenteken in, geeft hij de originele catalogus waarde. In ieder geval voor heel veel modellen, dus dat kan je wel proberen als je daar achter wil komen ![]() | |
DarkNoize | donderdag 13 juni 2013 @ 22:58 |
Ik betaal voor WA 10,nogiets bij Univé.. Ben 21 en heb 0 schade vrije jaren. Of jouw verzekering is nog relatief duur of je hebt een heule dure motor. Mijn vorige motor was ook zo'n ZX6R. Die had ik allrisk op mijn vaders naam verzekerd, met 15 schadevrije jaren alsnog ¤35 per maand bij De Europeesche. Wou deze motor (Z1000) sowieso op mijn naam verzekerd hebben en ding staat in een afgesloten garage met 9 van de 10 keer een auto recht voor de deur dus moeten ze eerst de auto stelen voordat ze de garage in kunnen dus diefstal verzekering had ik ook geen zin in. Mooi lekker goedkoop alleen WA ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 23:01 |
14,50 voor WA+beperkt casco incl. diefstal | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 23:01 |
Ah bedankt! Beperkt casco wordt 106,- Nu heb ik Wa 58,- Dit is per jaar ![]() Misschien morgen even met de verzekeraar bellen ![]() | |
BlackLining | donderdag 13 juni 2013 @ 23:03 |
Die AT ga je niet meer terugvinden inderdaad ![]() En verzekeringen zullen je altijd naaien op alles wat los en vast zit inderdaad. Ik heb middels de 4 trapfietsen die heir gejat zijn (degelijke mountainbikes, iets duurder dan de gemiddelde stadsfiets dus) wel geleerd om hem over te verzekeren, inderdaad elke exta mee, en het slot waarop ie verzekerd is los te bewaren in een kluis met originele verpakking, sleutels en factuur. En even zorgen dat je een slijptol bij de hand houd, voor als de verzekering een doorgerslepen slot wil zien als bewijs. | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 23:06 |
het is het sowieso wel waard om af en toe eens te shoppen.... meestal als ik de nieuwe polis krijg ga ik rondkijken of het goedkoper kan ![]() daar naaien ze je namelijk mee. mensen kijken niet meer om naar verzekeringen zodra ze afgesloten zijn.. heel veel mensen zijn voor bepaalde zaken ook dubbel verzekerd ![]() | |
Dekatria | donderdag 13 juni 2013 @ 23:06 |
Volgens die Univé site is de nieuwwaarde van de Alp 7700 euro. Die dingen kostten toch geen 15000 gulden in '99? ![]() | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 23:07 |
mijne was 7500,- in 1989 | |
WallyPower118 | donderdag 13 juni 2013 @ 23:10 |
Ben verzekerd bij KNMV. De motor is verzekerd voor 5200 euro. Helaas had ik nog geen schadevrije jaren en ben ik jonger dan 24, wat mij in de risicogroep laat vallen. | |
Tankiej | donderdag 13 juni 2013 @ 23:13 |
Ik betaal 16,50 p/m voor wa beperkt casco incl diefstal verzekering, alleen wa zou 6 euro zijn ![]() Ik zit ook nog onder de 24 en heb nu 1 schadevrij jaar. Toen ik hem afsloot betaalde ik 19-20 euro p/m ofzo Catalogusprijs zit op 7714 in 2001 volgens Unive ![]() | |
klawie | donderdag 13 juni 2013 @ 23:13 |
is die niet duur had me motor daar ook eerst 30 euro per maand heb hem nu bij ohra 7.70euro per maand | |
BlackLining | donderdag 13 juni 2013 @ 23:13 |
Mwa, mijn motor is verzekerd voor nog niet de helft, en dat is al redelijk oververzekerd ![]() Ach ja, als ze hem jatten, so be it. Ik vermoed dat ik toch meer zal zitten met het verlies van de fiets (als in deze specifieke Bandit) uberhaupt dan met de financiele schade. Edit: Al heb ik dus wel alle zooi voor de verzekering compleet met factuur in de kluis. Mij naaien ze geen twee keer. | |
KneusTeun | donderdag 13 juni 2013 @ 23:13 |
Koop je een frame met kenteken van voor '88 en zet je die op je naam. De andere op naam van je ouders, op deze rij je. Dat frame kost geen drol en verzeker je minimaal dus kost je keer 30 euro in het jaar. Ondertussen bouw je mooi goedkoop schade vrije jaren op ![]() Bedenk ik me net, dus kan nog een catch aan zitten ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 23:14 |
ik was ook bij KNMV verzekerd... totdat ze mij de polis voor het nieuwe jaar toestuurden.. ging de premie omhoog ipv omlaag. scheelde me 5 euro per maand nadat ik was overgestapt.. lijkt misschien weinig maar op een bedrag van 19 euro is het procentueel gezien behoorlijk ![]() | |
klawie | donderdag 13 juni 2013 @ 23:14 |
die ga ik onthouden | |
Salatrel | donderdag 13 juni 2013 @ 23:16 |
dacht dat ze van verzekering tillen in gouda wel verstand hadden | |
klawie | donderdag 13 juni 2013 @ 23:18 |
hier wonen alleen nette sociale mensen die eerlijk zijn ![]() ![]() | |
WallyPower118 | donderdag 13 juni 2013 @ 23:21 |
Owja, vergeten in het bovenstaande bericht, heb dus wel WA+ beperkt casco. Dus diefstal, joyriden, brand, natuurschade, en aanrijdingen met dieren. Dus via flappie of bambi kan het wel een allrisk verzekering worden ![]() | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 23:28 |
Die worden ook het hardst in hun kont geneukt, en we doen allemaal lekker mee ![]() | |
DarkNoize | donderdag 13 juni 2013 @ 23:28 |
Wat nou als de dieven zo slim zijn om alle sporen te wissen en dus gewoon het slot mee nemen? Gaat de verzekering dan serieus moeilijk doen? (Dus je hebt wel een aankoopfactuur, 2 sleutels van het slot etc.) Of ze stelen de motor gewoon inclusief slot, kan ook. Dat verklaart een hoop ![]() | |
BlackLining | donderdag 13 juni 2013 @ 23:30 |
Goed lezen, daarom ligt het slot waarop mijn motor verzekerd is gewoon in de kluis, en niet om mijn motor heen ![]() ![]() | |
klawie | donderdag 13 juni 2013 @ 23:30 |
![]() | |
DarkNoize | donderdag 13 juni 2013 @ 23:32 |
Nee dat heb ik helemaal goed gelezen en snap ik. Maar stél nou dat je wel gewoon een slot gebruikt waarvoor hij bedoelt is ![]() Fijne verzekering ![]() | |
BlackLining | donderdag 13 juni 2013 @ 23:34 |
Ja, dat vond ik inderdaad ook. Unigarant BV. trouwens ![]() Al was dat al wel de derde fiets van mij die daar gejat werd he, dat zal meespelen. Maar ik heb altijd netjes aangifte gedaan, de fiets op slot gehad met exta kettingslot eraan en heb ze nooit getild. Tot ze mij begonnen te tillen ![]() | |
DarkNoize | donderdag 13 juni 2013 @ 23:36 |
Dan geef ik je ook groot gelijk hoor. Ik heb het geluk dat mijn motor in een garage kan staan. (Wel 5/10 minuten fietsen van mijn slaapplek af maargoed ![]() | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 23:37 |
Tering veel grond | |
whY... | donderdag 13 juni 2013 @ 23:38 |
Ik betaal 16 euro voor WA opzittende en rechtsbijstand (2 schadevrije jaren en 193.03 p.j) | |
DarkNoize | donderdag 13 juni 2013 @ 23:40 |
Haha was dat maar. Nee, motor staat bij mijn vader en woon bij mijn moeder (daar kan de motor niet eens achterom, laat staan in de kleine schuur). Maargoed beetje offtopic. Kwam laatst via via bij deze bandenboer: www.motorcare-brabant.nl Misschien wel iets voor de mensen die in de buurt wonen. Je kan daar banden bestellen tegen de laagste prijs die jij kan vinden en opleggen is ook redelijk goedkoop. | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 23:43 |
Pa en ma uit elkaar? | |
BlackLining | donderdag 13 juni 2013 @ 23:43 |
Van die site:
![]() Maar ehh, U is ook Brabander dan? ![]() Mijn bandenboeren zijn Ligt Autobanden (ja, ja) in Oisterwijk, en Huybers Motoren in Schijndel. Allebei erg tevreden over ![]() | |
DarkNoize | donderdag 13 juni 2013 @ 23:43 |
Jup, Sinds paar maanden. Maargoed weer erg offtopic ![]() Yes, woon onder Eindhoven. | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 23:46 |
Oke paar maanden pas, hoe oud ben jij dan? Druk aan de studie? | |
BlackLining | donderdag 13 juni 2013 @ 23:46 |
Eindelijk, beschaving in het topic ![]() Ik woon in Den Bosch. Wat voor motor rijd je eigenlijk? | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 23:46 |
En idd wtf rij je ![]() | |
DarkNoize | donderdag 13 juni 2013 @ 23:48 |
Ben 21, zit nu in het 4e jaar van mijn HBO opleiding ja. Na 1,5 jaar Kawasaki ZX6R (25kw) heb ik 3 weken geleden een Kawasaki Z1000 uit 2004 gekocht, die oranje waar ik laatst een vage foto van stuurde. Moet nog steeds betere foto's maken maar mijn telefooncamera is aan gort ![]() | |
Vinniiee | donderdag 13 juni 2013 @ 23:48 |
Ik wist dat het wat gladder zou zijn vandaag, want regen na lange droge periode. Niks van gemerkt totdat ik wat enthousiast weg wilde rijden bij het verkeerslicht ![]() | |
DarkNoize | donderdag 13 juni 2013 @ 23:49 |
Nu ik toch aan het spammen ben. Van m'n vorige motor heb ik wel mooie plaatjes: ![]() ![]() Helaas 'moeten' verkopen omdat ik door de te sportieve houding last kreeg van m'n rug. | |
Vinniiee | donderdag 13 juni 2013 @ 23:50 |
Very nice ![]() ![]() | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 23:50 |
Wanneer is die geweest dan ![]() | |
DarkNoize | donderdag 13 juni 2013 @ 23:51 |
Vind ik dus ook. Maar helaas dus weer de deur uit gedaan. Gelukkig is de Z1000 een goede vervanger ![]() | |
Vinniiee | donderdag 13 juni 2013 @ 23:52 |
Ik kan me niet herinneren wanneer het voor het laatst fatsoenlijk geregend heeft. | |
BlackLining | donderdag 13 juni 2013 @ 23:52 |
Ik ben vandaag ook zeikesnat geregend hoor ![]() Gelukkig niet op de motor. Wel even gereden, paspoort lag bij mijn ouders (waarom? geen idee) en dat moest ik ophalen aangezien ik weer een baan heb ![]() ![]() Even opgehaald dus. Naar mijn ouders is 15km enkele reis, maar toch kwam ik terug met de dagteller op 85km ![]() | |
Vinniiee | donderdag 13 juni 2013 @ 23:53 |
Dat lijkt mij ook ja ![]() | |
Danger.Mouse | donderdag 13 juni 2013 @ 23:53 |
Het 2005 model is net een stukje geiler, klopt helemaal ![]() | |
Geerd | donderdag 13 juni 2013 @ 23:54 |
Goedbezig, wat ga je worden? | |
DarkNoize | donderdag 13 juni 2013 @ 23:56 |
Dat model achtervolgt mij op die tweede foto ![]() | |
Vinniiee | donderdag 13 juni 2013 @ 23:57 |
Grapjas ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 13 juni 2013 @ 23:57 |
Om effe terug te komen over verzekering qua diefstal. Ik kan mijn Alp niet eens daarvoor verzekeren, te oud, economische dagwaarde is nihil. ASR trouwens. | |
Danger.Mouse | donderdag 13 juni 2013 @ 23:58 |
Kijk eens ff waar ikzelf op rij ![]() | |
Vinniiee | donderdag 13 juni 2013 @ 23:59 |
Ik weet heus wel waar jij op rijdt hoor ![]() Anyway, pitten. 5 uur de wekker ![]() | |
Geerd | vrijdag 14 juni 2013 @ 00:02 |
17.00 neem ik aan? ![]() | |
Gummiebeer | vrijdag 14 juni 2013 @ 00:08 |
Zijn er nog FOK!mc'ers die morgen naar Volkel gaan naar de KLu open dagen? | |
Geerd | vrijdag 14 juni 2013 @ 00:09 |
Wat voor open dagen? | |
Gummiebeer | vrijdag 14 juni 2013 @ 00:10 |
http://www.defensie.nl/luchtmachtdagen Mn ouwe werkgever. http://www.defensie.nl/luchtmachtdagen/programma/ | |
Geerd | vrijdag 14 juni 2013 @ 00:13 |
Whehe moesten ze die ouwe bakken afgelopen week nog schoonmaken ook nog ![]() | |
Danger.Mouse | vrijdag 14 juni 2013 @ 00:16 |
Halfuurtje wielrennen van m'n huis af ![]() | |
Gummiebeer | vrijdag 14 juni 2013 @ 00:17 |
Hehehe, ouwe uitgefaseerde F-16 hokken ![]() Maar het heeft wel wat. en laten we eerlijk wezen, motoren en vliegend spul hebben wel wat gemeen met elkaar. http://www.vkmag.com/magazine/motor_met_vliegtuigmotor/ ![]() | |
Geerd | vrijdag 14 juni 2013 @ 00:20 |
Idd, al die vergader uren, bladzijden in kranten, pagina's vol op internet. Hadden er al 60 stuks jfs gestaan geseald en al, Alleen nog paar bommen er onder, maar die lagen hier ook al las ik ![]() | |
Gummiebeer | vrijdag 14 juni 2013 @ 00:25 |
De JSF was en is de grootste blunder die er gemaakt is. Dat speelde al in mijn dienst tijd, en die krengen zijn hier nog steeds niet. ![]() Die bommen die op Volkel liggen is mij al langer bekend, echt ouwe koeien uit de sloot halen weer van Lubbers ![]() Maar goed, ik ga Zaterdag denk ik maar effe kijken. Dan heb ik er meer tijd voor ![]() | |
Geerd | vrijdag 14 juni 2013 @ 00:27 |
Fyra 2e helft ![]() | |
Tankiej | vrijdag 14 juni 2013 @ 06:51 |
Kan wel, als je bij een fatsoenlijke verzekering zit ![]() Bij Unive kan je elke motor verzekeren tegen diefstal, maakt niet uit hoe oud die is. Ik snap trouwens ook niet echt waarom er verzekeringen zijn die diefstal verzekering niet meer willen afsluiten bij oudere motoren. Die dingen zijn meestal niet veel meer waard, dus ze hoeven niet veel uit te keren als ze gestolen worden. Daarnaast worden er veel vaker nieuwere motoren gestolen, dus de kans dat ze moeten uitkeren is veel kleiner. Lijkt mij bijna pure winst voor de verzekering, als ze wel een diefstal verzekering afsluiten voor oudere motoren. Ook al vinden zij de dagwaarde nihil, ik vind 1500-2000 euro nog steeds best veel geld. Als je dan voor 50-100 euro per jaar dat ding tegen diefstal kan verzekeren ![]() | |
WallyPower118 | vrijdag 14 juni 2013 @ 08:40 |
Ah ik zie dat jij ook wel eens op het Flight Forum komt ![]() | |
Salatrel | vrijdag 14 juni 2013 @ 08:40 |
dat barrel wat ik als leenmotor mee kreeg was allrisk verzekerd ![]() | |
chiren | vrijdag 14 juni 2013 @ 09:08 |
Nice! Dat is dus ook wat ik nu rij: ![]() ![]() Hoe bevalt de Z1000 ten opzichte van de ZX? Rijgedrag/fun/power etc? Ik heb ook een tijdje aan een Z750 gedacht namelijk. | |
StateOfMind | vrijdag 14 juni 2013 @ 09:10 |
![]() Wat voor een is dat? | |
chiren | vrijdag 14 juni 2013 @ 09:16 |
Kawasaki zx6r 2004 met een modje her en der ![]() | |
StateOfMind | vrijdag 14 juni 2013 @ 09:22 |
Schitterende fiets ![]() Maar is de ZX6R dan de supersport en de ZX6 de sport touring versie? | |
WallyPower118 | vrijdag 14 juni 2013 @ 09:28 |
http://en.wikipedia.org/w(...)otorcycle_%26_Engine onderaan de pagina staat een mooi overzichtje van de afgelopen jaren. ![]() | |
StateOfMind | vrijdag 14 juni 2013 @ 09:48 |
Thanks ![]() | |
picodealion | vrijdag 14 juni 2013 @ 11:09 |
Altijd fijn als je gaat solliciteren en de baas rijdt ook motor. Hij had ook een XJ (maar dan 1100) gereden, dus ik viel meteen goed binnen. | |
Vinniiee | vrijdag 14 juni 2013 @ 11:14 |
Dit lijkt verdomd veel op de garage van het ROC in Apeldoorn ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 14 juni 2013 @ 11:15 |
Ik zie geen blauwe details ![]() | |
staticdata | vrijdag 14 juni 2013 @ 11:16 |
Garage op R'dam zuid ziet er ook zo uit ![]() | |
StateOfMind | vrijdag 14 juni 2013 @ 11:16 |
Het zou ook zomaar de parkeergarage van de Sint Maartenskliniek in Nijmegen kunnen zijn. | |
motorbloempje | vrijdag 14 juni 2013 @ 11:16 |
Kortom, 'ergens in NL' ![]() ![]() | |
chiren | vrijdag 14 juni 2013 @ 11:52 |
![]() ![]() Het is overigens een garage ergens in N-H. | |
Maegrim | vrijdag 14 juni 2013 @ 12:11 |
waar precies dan? | |
Anne | vrijdag 14 juni 2013 @ 12:35 |
Of Kelfkensbos in Nijmegen. Ow, ik had de posts erna niet gelezen ![]() | |
KneusTeun | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:14 |
![]() Scheurtjes in mijn band, ik vraag me af of het normaal is als je dikke noppen hebt. Dat door het koppel gewoon hard getrokken wordt aan de noppen. | |
Vrieskist | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:29 |
Rij jij een tractor of een motor ![]() | |
KneusTeun | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:30 |
Een motor, jij een scooter? ![]() | |
Vrieskist | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:32 |
![]() | |
Yreal | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:33 |
is de shoei xr1100 gewoon uitverkocht in xxxl | |
Skv | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:34 |
Is het de garage aan het Houtplein in Haarlem? ![]() | |
KneusTeun | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:36 |
Maar nu hek nog geen antwoord op mijn vraag. Dat er verschillende types motoren niet bekend zijn bij mensen was niet het punt waar ik naar toe wou ![]() | |
Skv | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:39 |
![]() YEAH. ![]() | |
chiren | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:42 |
Nope ![]() Verder hoeft hier niet te staan waar hij dan wel precies staat, je weet nooit wie er meeleest. | |
Salatrel | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:42 |
dat heb ik op mijn tourances ook alleen dan niet in het profiel maar op de "noppen" de tourances hebben er overigens bijna 10k opzitten dat moet wel gezegd worden | |
KneusTeun | vrijdag 14 juni 2013 @ 13:43 |
Achja, ze houden het vast nog wel ff vol. | |
1517 | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:01 |
Kilometertellerkabel wil ik vervangen maar het schroefje zit vast ![]() Ik haat vast zittende schroefjes en bouten | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:08 |
Conti Attack ![]() Slijt wel als een malle ![]() | |
picodealion | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:08 |
Schroefje? Bij mij zaten die gewoon boven en onder met een schroefkapje vast. | |
Maegrim | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:15 |
Ik ben juist erg tevreden over m'n Michelin bandjes ![]() | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:19 |
Ze cuppen mij teveel. Kan natuurlijk ook gewoon een slechte batch gehad hebben hoor, daar niet van, maar dat getril in bochten geeft niet zo'n vertrouwen. En het duurde me wat te lang voor ze warm zijn. Ookal hang het natuurlijk grotendeels van de motor en zijn vering af hoe een bepaalde band het doet. En daarnaast maak ik een enigzins oneerlijke vergelijking, want mijn Michelin setje had achter 150/70, en de Conti band is 160/60. Bochtengedrag is sowieso wat anders dus. Bridgestone BT023 vond ik niks, die heb ik in principe halverwege hun levensduur er onderuit gehaald. Maar zo ken ik ook weer iemand die na 10km op de Conti banden weer is omgedraaid voor ander rubber.. Overigens zijn die Michelins, althans de PR2 set die ik had, wel lekker slijtvast ![]() ![]() | |
chiren | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:29 |
Ik ben ook zeer tevreden met mijn Michelin Road 2CT, slijt niet heel hard, warmt snel op en plakt lekker. | |
StateOfMind | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:33 |
Wat kost dat eigenlijk, een fatsoenlijke band voor een motor? | |
Skv | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:38 |
Ligt er aan wat je wil, ik was onlangs 300 kwijt voor 2 banden incl montage. | |
motorbloempje | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:38 |
Afhankelijk van merk, type, maat, etc. | |
stinkie | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:39 |
En door wie je het laat doen | |
Skv | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:39 |
Overigens aardig als je bij Ten Kate wat besteld in de webshop: je krijgt er altijd gratis het blad 'MOTOR' bij! ![]() Verder ook een erg goede service; ik wilde graag een pinlock op mijn vizier, toen boden ze aan dat ik mijn vizier even opstuurde, zodat zij het pinlock er netjes in konden boren. Twee dagen laten had ik 'm al retour. ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:40 |
Valt onder de etc. Scheelt ook of je zelf je wiel al onder je motor uithaalt en met dat wiel naar je bandenboer rijdt of dat je hem alles laat doen (ook wiel eruit halen enzo).. | |
Tankiej | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:46 |
Dat was me ook al opgevallen ja, nu 2 keer wat besteld bij Ten Kate en beide keren dat blad erbij ![]() Vorige week kreeg ik m'n bestelling van hun binnen met de MOTOR van Januari-Februari dit jaar, daar staat een heel verslag in van de ZZ races ![]() Dat zijn races met klassieke motoren op een oud stratencircuit in noord-oost Groningen, wordt één keer in de drie jaar georganiseerd. Familie van me woont aan dat circuit en ik was er ook bij, sta zelfs op één van de foto's in het blad ![]() | |
Skv | vrijdag 14 juni 2013 @ 14:52 |
Ik heb er al drie op die manier gekregen. ![]() Zijn idd wel oudere uitgaves. Gaaf dat je er in staat, reed je zelf mee of keek je? | |
KneusTeun | vrijdag 14 juni 2013 @ 15:05 |
![]() Nice pic! | |
chiren | vrijdag 14 juni 2013 @ 15:06 |
Inderdaad zeg! Jammer van die motor ervoor ![]() | |
Gummiebeer | vrijdag 14 juni 2013 @ 15:18 |
![]() En ja, dat is vrij normaal. Beweeg die noppen maar es met de hand, dan merk je dat ze vrij makkelijk bewegen. ![]() Tis niet voor niets een offroad bandje he ![]() | |
Dekatria | vrijdag 14 juni 2013 @ 15:26 |
![]() Wat een heerlijk sleutelweer. | |
Vrieskist | vrijdag 14 juni 2013 @ 15:43 |
Over sleutelen gesproken, bij mijn Garmin zat een kabel om deze aan te sluiten op de accu. Nu heb ik ook gelezen dat het verstandig is om deze op de verlichting aan te sluiten, ipv de accu. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Of hebben jullie sowieso geen vaste stroomaansluiting voor de Garmin? Heb jij ook GPS op de VFR? Zo ja, op welke manier? | |
Dekatria | vrijdag 14 juni 2013 @ 15:44 |
Veelvoorkomend euvel bij de pre-millennium Alp. Heb nu tot tweemaal toe van die originele kruiskoppen uit moeten boren ![]() | |
WallyPower118 | vrijdag 14 juni 2013 @ 15:46 |
Via de verlichting heeft het voordeel dat je je accu niet leeg kan trekken als t contact uitstaat. Ook heb je dan meteen er een zekering tussen zitten, welke voorkomt dat je motor affikt als je een keer kortsluiting maakt ![]() | |
Vrieskist | vrijdag 14 juni 2013 @ 15:48 |
In de kabel van de Garmin zit ook een zekering btw. Het leegtrekken verhaal is natuurlijk het grootste voordeel. Daarnaast is het monteren op de accu een makkelijker dan ergens aan de draden van de verlichting solderen. | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:03 |
Veel. Ik was 250 kwijt voor een set Conti RA2. met achter 160/60, voor 110/50. Inclusief opleggen en balanceren. Moest ik wel losse wielen aanleveren. Maar ik heb er wat voor onderhandeld (dat kan gelukkig bij bijna elke motorzaak, je moet altijd een beetje afdingen) en de prijs origineel zou 289 zijn. Wel jammer trouwens dat het praktisch niet te doen is even een aantal banden uit te proberen. Er zijn nog wel een aantal sets die ik zou willen proberen. En dan liefst gewoon onder de eigen motor, bandjes pakken die al 100km gereden hebben, en dan ff een testrondje maken. Zou het vergelijken en kiezen wel een stuk makkelijker maken. Maar ja. Wiel eruit, bandje eraf, bandje erop, balanceren, wiel erin, spannen, inrijden.. ![]() | |
lipjes | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:07 |
Al een week niet gereden en begin me steeds meer te verbijten. Vooral gisteren, dik een uur onderweg geweest, met de motor maar 25-30 minuten ![]() Tevens wel eind van de maand nieuwe banden eronder, MPR3's gaan eraf. Iemand nog intresse erin? Profiel zat | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:09 |
Vertel er dan ook ff bij dat ze gecupt zijn ![]() ![]() Welke komen er onder? | |
1517 | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:10 |
Heb nog nooit iets er uit geboort. Heb je tips? | |
Dekatria | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:11 |
Merkte trouwens dat m'n achterband ook wat vierkant begint te worden. Even met 120 door die bocht van Schiedam > Beneluxtunnel, begon een beetje te kwispelen. Over een maandje nieuw rubber. | |
lipjes | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:11 |
Mwa, weet niet of het echt cuppen is, maar in vind ze gewoon niet al te prettig meer rijden ![]() Maar ik neig naar de Dunlop Roadsmart 2 | |
Maegrim | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:12 |
Ik heb een zumo 210, gemonteerd op de bouten van de tank met RAM mount RAM-B-231Z: ![]() de stroom heb ik van m'n achterlicht gehaald | |
Dekatria | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:12 |
Goed passend metaalbitje, en veel geduld. Verzonken schroeven zijn helemaal een drama ![]() | |
lipjes | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:13 |
Ik heb mijn Zumo 350 gewoon direct op de accu aangesloten. Zit een zekering tussen, dus de garmin is niet de zekering. Ga vanavond wel merken of die mijn accu leegtrekt ![]() | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:14 |
Als het echt vaak voorkomt, gewoon de hele handel uitboren, schroefgat opboren, tappen, coil erin en weer vastzetten. Dan ben je van het gedonder af. Die wil ik inderdaad ook nog steeds een keer proberen ![]() Zoals het er nu uitziet overleeft de Conti voorband twee achterbanden, en de achterband gaat gok ik een 6.000km mee. Dus volgend jaar wellicht die maar eens proberen. Combineren van twee banden begin ik niet meer aan, en de Conti bevalt zo goed dat er geen haast achter zit. Daar gaat gewoon nog een keer een nieuw achterbandje onder. | |
Vrieskist | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:16 |
De RAM mount heb ik al, zal al op het stuur toen ik hem kocht Had je nog problemen om de kabels weg te werken, ik las dat sommigen de kabels onder de tank leggen en daarvoor moet de tank omhoog? Leegtrekken is volgens mij pas een probleem wanneer je stil staat en de garmin aan ![]() | |
Dekatria | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:17 |
Punt is meer met de schroeven in een Alp dat het van die waaibomen kruiskoppen zijn vervaardigd uit pisbakkenstaal. Als je die eenmaal vervangen hebt is er niks aan het handje - vorig jaar bijv de schroeven van de luchtfilter moeten uitboren en vervangen met RVS platkoppen, en vanmiddag kon ik daardoor het filter er zo uit halen ![]() | |
Maegrim | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:18 |
zo heb ik het ook gedaan dat er plek is op de clipons trouwens, doe eens een foto ![]() | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:19 |
Mwa, daarom kun je hem schakelen op bijvoorbeeld licht, of op kentekenverlichting. Daar heb ik hem nu op zitten. Of althans, de eerste beginselen voor een 12V aansluiting want ik ben er nog mee bezig. Relais op de kentekenverlichting, door een losse zekering en dan naar de accu. Eventueel nog een schakelaar zodat ik het relais kan bypassen, maar dat weet ik nog niet zeker. Als je hem op het licht hangt, let goed op het stroomverbruik. Zou lullig zijn als in de middle of nowhere je voorlichtzekering klapt omdat je Zumo even teveel stroom vroeg. | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:21 |
Waarom heb je dan al twee keer moeten uitboren? ![]() Maar dat is wel lekker. Schroefgat vervangen ben je stiekem toch wel even mee bezig. Ik heb voor volgend weekend ook zo'n leuk klusje op het programma staan; dolgedraaid schroefdraad in het motorblok (!) opnieuw tappen ![]() | |
lipjes | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:21 |
Ik zal je de verhalen wel laten horen zodra ik weer echt mag rijden. Komende tijd doe ik nog maar korte stukjes. Maar wat ik zo hoor over de roadsmart 2 is het inderdaad een prima bandje, en dat wordt hier ook nog eens aardig bevestigd. Het grootste nadeel van de MPR3 vind ik zijn zenuwachtige gevoel in de bochten, dat geeft mij er iets minder vetrouwen in. Mijn MPR3's hebben nu btw ongeveer 10K gelopen, maar kunnen voorlopig nog wel even door. | |
lipjes | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:22 |
Ja trek hem er ook af als ik de motor uitzet ![]() | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:23 |
MPR2 hier heeft het ruimschoots 20.000km volgehouden ![]() Maar in de bochten zijn ze inderdaad wat nerveus als je wat sportiever gaat rijden. Het is een beetje een woon-werkband mijn insziens. Slijt nauwelijks, grip op nat wegdek is prima, maar superstrak bochtenwerk gaat er niet lekker op. Natuurlijk heeft Michelin ook wel andere bandjes die iets meer tussen toer en sport in zitten. Conti RA2 is het tegenovergestelde: slijt als een malle, water vind ie niet zo heel leuk, maar in de bocht heb je af en toe het gevoel dat ie het asfalt mee omhoog wil trekken zoveel grip dat ie heeft ![]() | |
lipjes | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:26 |
Ja daarom ga ik de RoadSmart 2 eens testen. Als die goed werkt dan is dat mijn band, want tussen woon-werk en toeren in ga ik ook wel eens een stukkie lekker racen als het kan. | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:27 |
Nou ja, ik woon, werk en studeer tegenwoordig in één en dezelfde stad. Dus de motor staat er eigenlijk vooral voor de lol ![]() Als het meezit rij ik die Conti's trouwens voor de winter nog wel op. Misschien dat ik dan eens die Dunlops probeer, want ik vrees er echt voor wat deze banden gaan doen in herfst/winter-achtige toestanden. | |
Maegrim | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:28 |
m'n MPR3's hebben me echt nog geen enkel moment in de steek gelaten, 100% vertrouwen in die banden ![]() Misschien als voorband een pilot sport, dat schijnt ook goed samen te gaan | |
lipjes | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:29 |
Ja ik had het idee om dit jaar 25K weg te rijden, helaas nu een half jaar verder heb ik geloof ik net 5K gereden ![]() Dus mijn banden slijten niet zo erg hard dit jaar ![]() | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:33 |
MPR3 heb ik nooit gehad ![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens, Deka, kunnen we dat 'hi-tech Dekatria Tank Elevation Device' binnenkort ergens bestellen? ![]() | |
einschtein | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:35 |
Zeau, mijn groot licht doet het ook weer. ![]() | |
Yreal | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:39 |
ik heb onder de fazer roadsmart 2. puik bandje | |
Maegrim | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:40 |
alleen maar door die VFR? ![]() | |
lipjes | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:41 |
Ja wij hebben nu allemaal Road 3's Dus kleine lips mag weer eens de tester zijn, zelfde was namelijk ook bij de Road3's ![]() | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:41 |
Hehe, neer hoo ![]() ![]() Ohja, dat doet me eraan denken, ik gaat er ook ff een nieuw lampje inschroeven ![]() | |
einschtein | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:42 |
Mijn 'pass'-knopje deed het niet meer. Dus als ik even moest flashen met groot licht, dan moest het door middel van de constant-schakelaar. ![]() | |
Danger.Mouse | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:43 |
Zal ik voor een hattrick lapo gaan? ![]() | |
Maegrim | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:43 |
nee | |
lipjes | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:43 |
Nein ![]() | |
BlackLining | vrijdag 14 juni 2013 @ 16:44 |
Nee. |