SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Ik vind t zo lame.. Dan kan ik er net zo goed een echte in laten schuiven, right?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik zou het ander behoorlijk missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan koop ik voor jou wel een voorbind :$quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Scharen lijkt me wel minder leuk dan 'geneukt' worden door een meisje.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Logische kaapquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
Ik wilde vroeger graag dat mijn ex een vriendin zou krijgen omdat ik haar niet met een andere jongen wilde zien. Toen bleek dat ze daadwerkelijk ook met een meisje ging was ik wel benieuwd naar hoe ze het deden. Tot ik erachter kwam dat het meisje meer op een mislukt nichterig jochie lijkt. Weg fantasie
Oh ja? Hoe dat zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:10 schreef Vansschoen het volgende:
Volgensmij moet ik even afleiding gaan zoeken
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:10 schreef Vansschoen het volgende:
koel anders even af met een ijsjequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:10 schreef Vansschoen het volgende:
Mijn nieuwe vriend wil dat ik hem keihard neemquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:10 schreef alinity het volgende:
Hoe gaat het met jullie ?eeeindelijk thuis. Vanavond nog even naar de sportschool en daarna bankhangen
Kun je leuke dingen mee doenquote:
Beetje random wel, dit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn nieuwe vriend wil dat ik hem keihard neem
Ik ookquote:
Want ik keek verkeerd en dacht dat er veel meer tijd zat tussen lapo en nieuwe topic.quote:
toch wel makkelijk als je thuis zit jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Net op, niet gewerkt, denk dat het een koude douche wordt
Beetje a la lyrics Abracadabra - Steve Miller Band?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Net op, niet gewerkt, denk dat het een koude douche wordt
volledig gekleed en beide handen boven mijn bureau!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
Mensen die niet semi-nakend fokken en "afleiding" zoeken tegelijkertijd
1 minuut zat er tussen indeed, maar goed, voor een keertje okeaay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want ik keek verkeerd en dacht dat er veel meer tijd zat tussen lapo en nieuwe topic.
Sorry!
Voor straf mag je in dit topic niet meer postenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:13 schreef alinity het volgende:
sorry ik wist niet dat ik een nieuw topic moest maken
En je gulp openquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
volledig gekleed en beide handen boven mijn bureau!
Goodytwoshoesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
volledig gekleed en beide handen boven mijn bureau!
Iemand vraagt hoe het met iedereen gaat, en jij reageert dat je vriend hard genomen wilt worden? Dat vond ik random.quote:
Dat je zomaar out of the fucking blue zo'n directe opmerking neer zet. Beetje zo van:quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand vraagt hoe het met iedereen gaat, en jij reageert dat je vriend hard genomen wilt worden? Dat vond ik random.
Soort van "Wat eet jij vanavond?" "Ik zuig mijn vriend helemaal leeg vanavond."
Lol, teringquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je zomaar out of the fucking blue zo'n directe opmerking neer zet. Beetje zo van:
'alles goed?'
'blauwe regenjas!'
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand vraagt hoe het met iedereen gaat, en jij reageert dat je vriend hard genomen wilt worden? Dat vond ik random.
No problem! Is al gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:13 schreef alinity het volgende:
Dat idee had ik al en wellicht zat je nog mobiel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:13 schreef alinity het volgende:
Met een strapon iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je zomaar out of the fucking blue zo'n directe opmerking neer zet. Beetje zo van:
'alles goed?'
'blauwe regenjas!'
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Met een strapon idd
Wel in laarzen met hoge hakken.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Met een strapon idd
Ging jij geen koude douche nemen?quote:
Okquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Met een strapon idd
Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shit, je vat em echt niet he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Met een strapon idd
slecht voorbeeld, want die klopt eigenlijk wel gewoonquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik meedoen?quote:
Ja mijne was beter he!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
slecht voorbeeld, want die klopt eigenlijk wel gewoon
Van zwarte mannen die elkaar pijpen achter gele bomen?quote:
Ik denk dat je het toch voor elkaar hebt, je bent onderwerp van gesprek.quote:
Als ze dat willen prima toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Van zwarte mannen die elkaar pijpen achter gele bomen?
Godverquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je het toch voor elkaar hebt, je bent onderwerp van gesprek.
Ik snap er niks vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je het toch voor elkaar hebt, je bent onderwerp van gesprek.
Ja daar draait het toch om lijkt mij.quote:
Okay inleveren!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:20 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
EINDELIJK ! Mijn nieuwe schoenen zijn binnen![]()
Beetje jelly wel.. Ik ga mezelf even leegzuigen denk ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja daar draait het toch om lijkt mij.
Mooie schoenenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:20 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Tof.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:20 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je wel eens seks met dieren gehad?
Nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef Dqod het volgende:
Ja nee, jij hebt nog geen schoenen genoeg hoor Tam.. Neeeeuuuhhhh
whehehehequote:
Ja hallo, waar vandaan, hoe duur, hoe lang was de levertijd, hoe hoog zijn die hakken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef alinity het volgende:
Whoeee, me gusta!dankjewel tamashii & mistress
![]()
Ik heb er ook niet veel. Ik heb ooit geteld en toen had ik maar 34 paar ofzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:23 schreef Myraela het volgende:
Je kan nooit genoeg schoenen. Zeg ik, terwijl ik helemaal niet veel schoenen heb.
Deze danquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal de enige zijn die ze niet mooi vind
KIJK NIET BOOS NAAR ME OF IK HAPPYSLAP JEquote:
Oh.. Die heb ik namelijk :$quote:
Oh die zijn ook wel mooi. En van Mince, wel een pluspunt.quote:
heb je daar dan ook een foto van?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:20 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
daar hebben ze wel meer leuke dingetjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh die zijn ook wel mooi. En van Mince, wel een pluspunt.
ik sta aan jouw kantquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Die heb ik ook, maar dan helemaal donkerblauw.quote:
Ik denk dat ik niet eens tot de 20 kom.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet veel. Ik heb ooit geteld en toen had ik maar 34 paar ofzo.
Ik ook, maar ik hou dus van hoerenlaarsjes, dus ik tel niet meequote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hou dus van hoerenlaarsjes, dus ik tel niet mee
En van paarsgepunt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd niet van laarzen/schoenen met puntige punten. Ronde punten.
voor mij welquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hou dus van hoerenlaarsjes, dus ik tel niet mee
Rare laarsjes danquote:
ja dat zijn mijn nieuwe schoenen. Ze lagen mij op te wachten toen ik zonet thuis kwamquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ja van haar nieuwe schoenen... of waren dat de nieuwe?
Mah goed daar kan je ook wel mee combineren. Ik 1 paar Vans, 2 paar Allstars, 13 paar hoge hakken, 7 paar laarzen, 1 paar Gstar schoentjes en dan nog een sucker voor alle schoenen van de grotere collecties met designer van H&M.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet eens tot de 20 kom.
5 paar Vans, 3 paar Allstars, 2 paar hoge hakken, 1 paar laarzen, 1 paar boots.
Dan nog wat simpele schoentjes, lagere pumps en ballerina's en sportschoenen.
So so liefquote:
Dat waren de nieuwe jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ja van haar nieuwe schoenen... of waren dat de nieuwe?
zonde van je geldquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef alinity het volgende:
[..]
ja dat zijn mijn nieuwe schoenen. Ze lagen mij op te wachten toen ik zonet thuis kwam
Woooow, u kidding me. Je gaat me toch niet zeggen dat je die hakken niet mooi vind?quote:
Teenslippers zeker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:30 schreef rival het volgende:
ik heb 10 paar schoenen en 5 paar slippers
verschillen mogen er zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Woooow, u kidding me. Je gaat me toch niet zeggen dat je die hakken niet mooi vind?
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Geeft niet, het is zomer dus ik draag alleen nog maar teenslippersquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat vind ik echt niet staan, sorry
Volgens mij wordt het tijd om richting m'n werk te gaanquote:
Ik vind ze niet echt mooi nee..... misschien kan dat veranderen als ik ze gedragen zie..quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Woooow, u kidding me. Je gaat me toch niet zeggen dat je die hakken niet mooi vind?
Birckenstocks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
1 paar nikes
1 paar nette schoentjes met hakje
1 paar ballerina's
1 paar slippers
1 paar sneakers
1 paar birkenstocks
Weeeeinig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
1 paar nikes
1 paar ballerina's
1 paar slippers
1 paar sneakers
1 paar birkenstocks
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tijd om richting m'n werk te gaan
Later schatjes![]()
1 paar kapotte nikesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
1 paar nikes
1 paar ballerina's
1 paar slippers
1 paar sneakers
1 paar birkenstocks
Uggsquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weeeeinig.
Ohja ik heb ook nog ballerina's, birkenstocks en Uggs.
Ik heb zulkequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Birckenstocks.
Vriendin hep zwe ook. Gruwelijk lelijk
Ik wilde niet eens iets zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal!(huppel kop dicht)
ik ben dan ook niet echt een vrouwquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weeeeinig.
Ohja ik heb ook nog ballerina's, birkenstocks en Uggs.
Hippie!!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef Dven het volgende:
Vaak loop ik ook gewoon op blote voeten trouwens
Ja die wil ik ook hebben!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
van die 5 zijn er denk ik 2 of 3 teenslippers..... van die hawaiana's.. damn die lopen lekker
Havaianasquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
van die 5 zijn er denk ik 2 of 3 teenslippers..... van die hawaiana's.. damn die lopen lekker
Hmm dat is wel lastig ja. Ik heb dat wel bij hakken, vaak te klein of te groot. Zit altijd tussen 38 en 39 in en ja wat doe je dan he...quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben dan ook niet echt een vrouw![]()
Moeilijk met schoenen
Iets met zooltjes en lengteverschil
JE kan toch van die hielstukjes erin plakken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm dat is wel lastig ja. Ik heb dat wel bij hakken, vaak te klein of te groot. Zit altijd tussen 38 en 39 in en ja wat doe je dan he...
Je gaat wel schoenen passen in de namiddag altijd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm dat is wel lastig ja. Ik heb dat wel bij hakken, vaak te klein of te groot. Zit altijd tussen 38 en 39 in en ja wat doe je dan he...
Uggs kunnen gewoon tof zijn. Het is zo'n gegeneraliseerd.quote:
Have funquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens op weg naar het zwembad... jongste heeft weer les
Doei kanjerquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tijd om richting m'n werk te gaan
Later schatjes![]()
Nee joh! Lekker op de warme stenen of het warme zandquote:
Ja, maar die zijn best irritant. Moet je goed plakken en anders plakken ze niet meer en ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JE kan toch van die hielstukjes erin plakken?
Ik vind het er echt totaal niet uitzien. Walgelijk om dat te zien. Kut Australiersquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uggs kunnen gewoon tof zijn. Het is zo'n gegeneraliseerd.
Lekker in die benauwende warmte zitten enzquote:
Daar hou ik echt nooooit rekening mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat wel schoenen passen in de namiddag altijd?
Precies. Stop dan gewoon je voet in de endeldarm van een schaap en begin dan te lopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het er echt totaal niet uitzien. Walgelijk om dat te zien. Kut Australiers
Probeer het eens. Helpt echtquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar hou ik echt nooooit rekening mee.Bovendien koop ik veel op the interwebz.
Tot je in een stuk glas trapt die een Rus op het strand kapot hep gegooid.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh! Lekker op de warme stenen of het warme zandBeter voor het lichaam ook!
Leuk dat visueel ingesteld zijn!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Stop dan gewoon je voet in de endeldarm van een schaap en begin dan te lopen
Die uggs slippers zijn ook wel cool voor meidenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef Myraela het volgende:
Uggs worden vaak als sloffen gedragen. Maar mooie Uggs, bij een meisje met mooie slanke benen, kan geen kwaad.
Het vertrouwen in mijquote:
Daar ontwikkel je dan ook eelt voorquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot je in een stuk glas trapt die een Rus op het strand kapot hep gegooid.
Nee dank je wel.
RANDOOOMquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef alinity het volgende:
ik kom aardig in de buurt van het aantal paar schoenen van tamashii![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello kitty suikerspinnnnnvandaag tijdens de les tandheelkunde
![]()
Sorry voor de foto's, ik probeerde tegelijk uit te zoeken waar die knopjes hierboven voor zijn
Jullie werken met iMacs.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef alinity het volgende:
ik kom aardig in de buurt van het aantal paar schoenen van tamashii![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello kitty suikerspinnnnnvandaag tijdens de les tandheelkunde
![]()
Sorry voor de foto's, ik probeerde tegelijk uit te zoeken waar die knopjes hierboven voor zijn
meestal vroeg in de ochtend...... niet goed?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat wel schoenen passen in de namiddag altijd?
doegquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens op weg naar het zwembad... jongste heeft weer les
Ik wilde nog zeggen dat je een goede muzieksmaak hebt en een mooie foto in je fotoboekquote:
Nope.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
meestal vroeg in de ochtend...... niet goed?
Al ben ik laatst wel in een punaise gaan staan en het deed toch verdomde veel zeerquote:
Op LEGO gaan staan, dat doet pas zeer!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Al ben ik laatst wel in een punaise gaan staan en het deed toch verdomde veel zeer
het kan er best leuk uitzien, maar meestal hebben die mannen gelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef Myraela het volgende:
Uggs worden vaak als sloffen gedragen. Maar mooie Uggs, bij een meisje met mooie slanke benen, kan geen kwaad.
Kan ik me ook nog wel herinneren van vroeger jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op LEGO gaan staan, dat doet pas zeer!!
Ghehequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan ik me ook nog wel herinneren van vroeger ja
Oh damn dat doet zo'n pijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op LEGO gaan staan, dat doet pas zeer!!
Van die derderangs uggs van 1 of ander aziatisch B-merk zijn nog erger. Krijg je van die horizontale hielkutjes vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
het kan er best leuk uitzien, maar meestal hebben die mannen gelijk
Zo mijn stijlquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:20 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die derderangs uggs van 1 of ander aziatisch B-merk zijn nog erger. Krijg je van die horizontale hielkutjes van
Hier nietquote:
Was ik maar in NL. Hier is het koud en regenachtig. 24 gradenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier niet
Hartstikke benauwd hier!!
Nee nee, jij gaat er voor zorgen dat ik op mijn verjaardag zon heb!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Was ik maar in NL. Hier is het koud en regenachtig. 24 graden
Die verjaardag duurt dan ook wel nog evenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee, jij gaat er voor zorgen dat ik op mijn verjaardag zon heb!!
Dus blijf nog maar even lekker daar
Klopt!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
je roept altijd rond dat ik een klootzak ben
4 maanden en 1 dag om precies te zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Die verjaardag duurt dan ook wel nog even
heb toch nooit ergens last vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Namiddag omdat je voet in de loop van de dag door het lopen toch uitzet. Betere pasvorm dus in de namiddag
Ik ben blij voor jequote:
misschien dat ik daarom geen last heb, ik draag weinig pumpsquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je![]()
Als ik op zoek ga naar sneakers maakt het me ook niet uit hoor maar voor pumps kan ik echt beter in de namiddag gaan
Jij liever dan ik!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit wil ik ook nog eens gaan doen
[ afbeelding ]
buiten op het terrasquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker in die benauwende warmte zitten enz
Gelukkig!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
misschien dat ik daarom geen last heb, ik draag weinig pumps
quote:
Ik ga dit jaar toch weer voor Reefs denk ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet nog een paar leuke uitzoeken voor onder mijn hippe zomerbroeken
alleen het einde toch? heb ik van horen zeggen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan iedereen the hangover 3 aanraden btwKei tof.
waar heb je last van?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
Hoi
Vrijdagmiddag om half 4 naar de fysio. Wat een kut tijd
Ik vond 'm tegenvallenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef Tamashii het volgende:
Het einde was magnifiek ja. Maar de rest was oude stijl maar toch komisch!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
alleen het einde toch? heb ik van horen zeggen...
Omfg, ik heb echt zo gelachen.quote:
van je zitpositie op de brommert?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stijve spieren en pezen in m'n lies/hamstring.
haha je zei stijfquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stijve spieren en pezen in m'n lies/hamstring.
Inb4: hihaho hij zei stijf
Ik heb die film zaterdag gekeken, ik heb me echt dood gelachen bij sommige stukjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik ook ja. Vooral bij dat begin stuk dat hij Ave Maria gaat zingen. En ook best kippenvel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef alinity het volgende:
[..]
Ik heb die film zaterdag gekeken, ik heb me echt dood gelachen bij sommige stukjes![]()
Wie zegt dat ik niks kan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:11 schreef alinity het volgende:
[..]
En zodra ik bij je ben ? je bent zo stijf als een plank
Hahahaha ja daar kreeg ik ook kippenvel bijquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook ja. Vooral bij dat begin stuk dat hij Ave Maria gaat zingen. En ook best kippenvel.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook ja. Vooral bij dat begin stuk dat hij Ave Maria gaat zingen. En ook best kippenvel.
Tof joh al die spoilers!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef alinity het volgende:
[..]
Hahahaha ja daar kreeg ik ook kippenvel bijDat stukje dat ze die chaos op de snelweg creëren
alhoewel vond ik dit deel wel het minst leuk van alle 3 de delen. Jij ook ?
nou sorry hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tof joh al die spoilers!!
Nee, echt. Tof!
Met die smiley erachter is het ook wel heel geloofwaardig jaquote:
ja inderdaad, ik moet een beetje lachen om je reactie jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met die smiley erachter is het ook wel heel geloofwaardig ja![]()
Maar ja, ik ga wel weg ff dan kunnen jullie doorspoileren!
Ik vond die tweede minder boeiend geloof ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef alinity het volgende:
[..]
Hahahaha ja daar kreeg ik ook kippenvel bijDat stukje dat ze die chaos op de snelweg creëren
alhoewel vond ik dit deel wel het minst leuk van alle 3 de delen. Jij ook ?
Ach man, we verklappen niks boeiends. Dit is ook al in de trailer te zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Tof joh al die spoilers!!
Nee, echt. Tof!
Thanks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met die smiley erachter is het ook wel heel geloofwaardig ja![]()
Maar ja, ik ga wel weg ff dan kunnen jullie doorspoileren!
Ik wil weer naar Vegas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef Tamashii het volgende:
Doe je dat toch...quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil weer naar Vegas.The Strip <3 Luxor <3 The Venetian <3
Ga je mee? Gaan we daar trouwen.quote:
Ja of die bloemenvaart met al die chicks. Dat ze de berg afrollen zeg maar.quote:
Ojaaaa dat stukjequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja of die bloemenvaart met al die chicks. Dat ze de berg afrollen zeg maar.
Ja, ik heb alle muziek inmiddels via Spotify al beluisterd want dat vond ik dan wel weer leuk. Al stond het geluid in de bios wel erg hard.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:26 schreef alinity het volgende:
[..]
Ojaaaa dat stukjedat was wel het allermooist
Kennis van mij heeft dit serieus gedaan. Gevolg was een familie ruziequote:
eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil weer naar Vegas.The Strip <3 Luxor <3 The Venetian <3
hey ff zonder grappen he, spoilersquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:23 schreef Tamashii het volgende:
Overigens vond ik die zelfmoord van die knappe gast nog het leukst. Het was zo goed neergezet en ik moest gewoon echt keihard lachen. Die muziek ook op die achtergrond. Het had net zo goed een pretpark achtbaan ritje kunnen zijn.
![]()
Welke knappe gast?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:23 schreef Tamashii het volgende:
Overigens vond ik die zelfmoord van die knappe gast nog het leukst. Het was zo goed neergezet en ik moest gewoon echt keihard lachen. Die muziek ook op die achtergrond. Het had net zo goed een pretpark achtbaan ritje kunnen zijn.
![]()
Tja ik zou het ook niet doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft dit serieus gedaan. Gevolg was een familie ruzie
Vinniequote:
quote:
je hebt dan wel een leuke reis naar Vegas voor minder dan je anders een jurk had!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja ik zou het ook niet doenhet is zo onpersoonlijk en niet speciaal.
Precies. Mij ook niet gezien. Ik zou in principe best eens naar Vegas willen... maar niet om te trouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja ik zou het ook niet doenhet is zo onpersoonlijk en niet speciaal.
Neutraalquote:
Heb je niet door dat we zitten te spelen? Dat is echt niet gebeurd...quote:
Ach je hoeft ook niet bang te zijn om je te vervelen daar. Je kan je alleen al een dag vermaken in 1 van de hotels en dan bedoel ik niet om te gokken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Mij ook niet gezien. Ik zou in principe best eens naar Vegas willen... maar niet om te trouwen.
Ik ben sowieso niet van plan om te trouwen zonder familie en vrienden erbij
Oh ja ik ook wel hoor,quote:
Ik heb me laten vertellen dat er zelfs een achtbaan door een hotel heen gaatquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach je hoeft ook niet bang te zijn om je te vervelen daar. Je kan je alleen al een dag vermaken in 1 van de hotels en dan bedoel ik niet om te gokken.
Huh wat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:36 schreef alinity het volgende:
Dat van 6 juli lijkt mij leukmaar ik zie dat vinniiee misschien komt en nu ben ik er niet meer zeker van
Dat klinkt goed! iets bijzonders/nieuws dat het erg prettig maakt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NeutraalEn vooral erg prettig.
Hoe is jouw leven?
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat er zelfs een achtbaan door een hotel heen gaat
Dat lijkt me wel tofquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Is het New York hotel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van plan om te trouwen zonder familie en vrienden erbij
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ja ik ook wel hoor,maar ik kan me niks herinneren van die zelfmoord?
bastardsquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb je niet door dat we zitten te spelen? Dat is echt niet gebeurd...
Wat we zeiden kon je ook in de trailer zien, de rest was bullshit.quote:
Datum staat nog niet vast, en voor vinnuh hoef je heul niet bang te zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef alinity het volgende:
[..]
Nou 6 juli dat lasergamen, uit eten gaan enzoof heb ik mij vergist in de datum ?
of winkelcentra's waar exclusieve autohandelaren zitten met in die zaak meer luxe wagens dan je ooit gezien hebt bijvoorbeeld....quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat er zelfs een achtbaan door een hotel heen gaat
Het begint er op te lijken dat ik aankomende september aan een nieuwe studie ga beginnen. Laatste tijd ook een aantal leuke nieuwe mensen ontmoetquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! iets bijzonders/nieuws dat het erg prettig maakt?
Mijn leven is ook niet verkeerd, zeker de komende warme maanden niet
Oh dat lijkt me echt heel erg tofquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef BobbyB het volgende:
Je hebt ook nog stratosphere waar je als attractie hebt alsof het lijkt dat je in de diepte wordt gelanceerd.
En dit ding
[ afbeelding ]
Dat is het hotel waar ik in zatquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef BobbyB het volgende:
Je hebt ook nog stratosphere waar je als attractie hebt alsof het lijkt dat je in de diepte wordt gelanceerd.
En dit ding
[ afbeelding ]
Je mag vast wel bij vinnie slapenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef alinity het volgende:
En ik weet ook niet of ik dan nog wel zo laat met het OV terug naar huis kan
Er wordt nog over gediscussieerd. Maar waarom ben je niet zeker als ik kom?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef alinity het volgende:
[..]
Nou 6 juli dat lasergamen, uit eten gaan enzoof heb ik mij vergist in de datum ?
Waarom moet dat IN een hotelquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
of winkelcentra's waar exclusieve autohandelaren zitten met in die zaak meer luxe wagens dan je ooit gezien hebt bijvoorbeeld....
IN een hotel
broek poepen/ overgeven/ flauwvallen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef BobbyB het volgende:
En dit ding
[ afbeelding ]
Wij zaten in het Luxor. Waren best leuke dingen qua attracties. Soort simulator geval en IMAX bios en een nachtclub. Het mooie is als je op de gallerij loopt denk je; tering wat een kabaal. Maar zodra je de kamerdeur achter je dicht trekt hoor je echt NIKS van buiten. Of nou ja, binnen het hotel dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
of winkelcentra's waar exclusieve autohandelaren zitten met in die zaak meer luxe wagens dan je ooit gezien hebt bijvoorbeeld....
IN een hotel
een heleboel goed nieuws in 1 post, lekker bezigquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken dat ik aankomende september aan een nieuwe studie ga beginnen. Laatste tijd ook een aantal leuke nieuwe mensen ontmoetEindelijk bezig met rijbewijs en dit gaat goed!
Energie vretende mensen uit mijn leven gewerkt. En ik date iemand die me vrolijk maakt
ga je op vakantie?
omdat ik je volgens jou verkeerd onderschat hebquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er wordt nog over gediscussieerd. Maar waarom ben je niet zeker als ik kom?
Inderdaadquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
een heleboel goed nieuws in 1 post, lekker bezig
dat ga ik wel, maar in september pas, naar griekenland
hoi!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je mag vast wel bij vinnie slapen
Vinnie is lief en te vertrouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:44 schreef alinity het volgende:
[..]
hoi!is hij wel te vertrouwen ?
Jij kent hem beter dan ik denk ik ?
dat weet ik ook niet, ik denk omdat het kan! was om je even een beeld te geven van de gekte daarquote:
Ik doe niemand kwijt, vraag dqod maarquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je mag vast wel bij vinnie slapen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:44 schreef alinity het volgende:
[..]
omdat ik je volgens jou verkeerd onderingeschat heb![]()
was maar een grapje. Maar ik ken hier nog verder niemand. Ik hoop dat ik voor die tijd dan jullie beter leer kennen
ja nu je het zegt, zodra je de kamer binnen komt heb je rust. hebben ze goed geregeldquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij zaten in het Luxor. Waren best leuke dingen qua attracties. Soort simulator geval en IMAX bios en een nachtclub. Het mooie is als je op de gallerij loopt denk je; tering wat een kabaal. Maar zodra je de kamerdeur achter je dicht trekt hoor je echt NIKS van buiten. Of nou ja, binnen het hotel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |