Atari 2600, everyone in your household can play your game! You can even play your game at your friends house at ANY time! Up to unlimited people can play your game!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Het staat zelfs op de xbox.com site:
http://news.xbox.com/2013/06/license
[..]
Niet vergelijkbaar, weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Atari 2600, everyone in your household can play your game! You can even play your game at your friends house at ANY time! Up to unlimited people can play your game!
Ik denk dat Microsoft zichzelf nu behoorlijk in de voet schiet door het 'lekker even gamen' gevoel kapot te maken door overal, maar dan ook overal een slaatje uit te slaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:54 schreef CaasS het volgende:
[..]
Alles gaat om geld.Gamers zijn gewoon pissed omdat ze moeten inleveren zonder dat het oplevert. Levert het meer op, maakt het niet meer uit. Alleen daarom snap ik Microsoft dus niet. Geef gamers wat en ze accepteren het heus wel, maar geef dan wat.
Uit dat stukje tekst lijkt het alsof het bijzonder is dat mensen jouw games kunnen spelen. Ja je kunt je games ergens anders ophalen op iemand anders zijn xbox, vroeger moest je ze meenemen. mwah.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar, weet je zelf ook wel.
Familie in het buitenland kan zonder bij mij geweest te zijn elk spel spelen dat ik heb, vind ik meer dan 'mwah'quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uit dat stukje tekst lijkt het alsof het bijzonder is dat mensen jouw games kunnen spelen. Ja je kunt je games ergens anders ophalen op iemand anders zijn xbox, vroeger moest je ze meenemen. mwah.
* Ceased2Be zet de vaseline vast klaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
Prima, koop jij een Xbox One met slechtere specificaties & meer restricties voor 100 euro meer. Puur uit merk loyaliteit laat je dan jezelf in de kont nemen door Microsoft.
Dat begin ik ook te denken. Kijken hoever we kunnen gaan, reacties peilen, teveel kritiek? aanpassen. Oftewel wat kunnen we er maximaal uitkrijgen. Misschien denken ze dat men snel vergeet, ik weet het niet, maar vind dit toch wel vreemd overkomen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk dat Microsoft zichzelf nu behoorlijk in de voet schiet door het 'lekker even gamen' gevoel kapot te maken door overal, maar dan ook overal een slaatje uit te slaan.
Nu je het zegt, nu kan je gewoon omslachtig games uitlenen door elkaar je inloggegevens geven! Is wel dat constant mensen op je account zitten, maar dit maakt wel korte metten met dat niet mogen uitlenen. Of hoe moeten ze weten of die mensen echt family members zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Familie in het buitenland kan zonder bij mij geweest te zijn elk spel spelen dat ik heb, vind ik meer dan 'mwah'
Waar denk je dat die Kinect voor is dan? Gezichtsstructuur scannen etc.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu je het zegt, nu kan je gewoon omslachtig games uitlenen door elkaar je inloggegevens geven! Is wel dat constant mensen op je account zitten, maar dit maakt wel korte metten met dat niet mogen uitlenen. Of hoe moeten ze weten of die mensen echt family members zijn?
Ik zag daar een memestripje over maar ik dacht dat het een parodie wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar denk je dat die Kinect voor is dan? Gezichtsstructuur scannen etc.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar denk je dat die Kinect voor is dan? Gezichtsstructuur scannen etc.
quote:For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bijkomend nadeel is dat je telkens op elkaar accounts speelt en je dus nooit weet wie online is als je andere users ziet.
Wat is een grap voor 500 euro.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat hoeft als het goed is dus helemaal niet.
Dat hangt helemaal van de regio's af. Als de EU een regio is en de VS een regio is, dan hoeft het niet zo'n issue te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu kunnen we ook geen games goedkoop meer halen van buitenlandse sites
Dat is toch al zo (PAL en NTSC), waarom zouden ze al die landen dan opnoemen en niet ordenen op PAL of NTSC en Azie (weet die code daar even niet)quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de regio's af. Als de EU een regio is en de VS een regio is, dan hoeft het niet zo'n issue te zijn.
Het gaat er toch om dat je op iemand anders zijn xbox inlogt op je account en daar de games kan spelen die je hebt aangeschaft? Dan kunnen anderen gewoon op je account spelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat hoeft als het goed is dus helemaal niet.
Schijnbaar kan je 10 familieleden/vrienden jouw spellen laten spelen voor nop. Klinkt heel mooi op papier maar ze hebben er niets over gezegd en aangezien MS alleen draconisch is geweest met customer service denk ik niet dat we er veel van kunnen verwachten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat je op iemand anders zijn xbox inlogt op je account en daar de games kan spelen die je hebt aangeschaft? Dan kunnen anderen gewoon op je account spelen.
Ik snap dat met die family members niet hoor. Op je eigen account kan je gewoon inloggen op je eigen account, je kan dus 10 andere 'family members' je games laten spelen. Kan je die games dan gratis geven op hun account ofzo?
Mocht het zo mooi zijn als het klinkt zou het mooi zijn, dan kan je weer games uitlenen en lenen. Sterker nog, je kan je eigen games nog spelen als je ze 'uitgeleend' hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schijnbaar kan je 10 familieleden/vrienden jouw spellen laten spelen voor nop. Klinkt heel mooi op papier maar ze hebben er niets over gezegd en aangezien MS alleen draconisch is geweest met customer service denk ik niet dat we er veel van kunnen verwachten.
Nee. Lees dit even door: http://news.xbox.com/2013/06/licensequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is toch al zo (PAL en NTSC), waarom zouden ze al die landen dan opnoemen en niet ordenen op PAL of NTSC en Azie (weet die code daar even niet)
[..]
Het gaat er toch om dat je op iemand anders zijn xbox inlogt op je account en daar de games kan spelen die je hebt aangeschaft? Dan kunnen anderen gewoon op je account spelen.
Ik snap dat met die family members niet hoor. Op je eigen account kan je gewoon inloggen op je eigen account, je kan dus 10 andere 'family members' je games laten spelen. Kan je die games dan gratis geven op hun account ofzo?
Je kan niet tegelijk zelfde spel spelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mocht het zo mooi zijn als het klinkt zou het mooi zijn, dan kan je weer games uitlenen en lenen. Sterker nog, je kan je eigen games nog spelen als je ze 'uitgeleend' hebt.
Maar er zullen nog wel wat kleine lettertjes bij zitten/komen.
Ik denk dat er in het algemeen nog wel veel kleine lettertjes gaan aankomen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mocht het zo mooi zijn als het klinkt zou het mooi zijn, dan kan je weer games uitlenen en lenen. Sterker nog, je kan je eigen games nog spelen als je ze 'uitgeleend' hebt.
Daarom. Ze doen eerst heel raar over dat je spellen niet / moeilijk kan uitlenen maar tegelijkertijd kan je het wel met 9 andere mensen doen wat uiteindelijk betekent dat voor elke 10 mensen 1 spel wordt gekocht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[sarcasm]quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik denk dat er in het algemeen nog wel veel kleine lettertjes gaan aankomen.![]()
Sony die drm wat aanpast, Microsoft die hiermee komt en nu met die regio's....
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee. Lees dit even door: http://news.xbox.com/2013/06/license
Je hebt een eigen account en daar kan je accounts van 'familie'leden aan koppelen. Dan kunnen je familieleden op hun eigen account jouw games spelen als je zelf dat spel niet aan het spelen bent.
De enige beperking is dus dat je niet tegelijkertijd het spel kan spelen (wat een beetje onzinnig is, omdat het technisch mogelijk is) en max 10 mensen. Klinkt alsnog als een prima manier om games uit te lenen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan niet tegelijk zelfde spel spelen.
Wat effectief wel lastig wordt als je allemaal tegelijkertijd dezelfde AAA titel wil spelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom. Ze doen eerst heel raar over dat je spellen niet / moeilijk kan uitlenen maar tegelijkertijd kan je het wel met 9 andere mensen doen wat uiteindelijk betekent dat voor elke 10 mensen 1 spel wordt gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |