Ik heb alle control schemes uitgeprobeerd, Wiimote lijkt het beste te werken. Richten is vaak essentieel en dat gaat minder makkelijk met een Pro Controller of op de Gamepad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Speel je met gamepad of met Wii mote?
Bij mij was de sensor bar niet eens aangesloten, maar dat heb ik toch maar wel gedaan voor Pikmin. Werkt inderdaad veruit het beste naar mijn mening.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:41 schreef nomar83 het volgende:
Bingo Battle staat bij mij in het rijtje beste Nintendo-multiplayers naast Mario Kart, Smash bros en GoldenEye. Hele avond gespeeld, echt hilarisch.
[..]
Ik heb alle control schemes uitgeprobeerd, Wiimote lijkt het beste te werken. Richten is vaak essentieel en dat gaat minder makkelijk met een Pro Controller of op de Gamepad.
Dikke sukkel! PIKMIN 3 is een bazen game! Nu gauw de NPC games kopen voor de Wii!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:30 schreef CoExist het volgende:
Pikmin 3 nog niet gespeeld... misschien breng ik 'm nog terug naar de winkel. Ik heb 'm eigenlijk meegenomen vanwege de gunstige prijs. Vond de voorgaande delen op de NGC onspeelbaar met de controller. Heb die New Play Control re-makes voor de Wii nooit gespeeld.
Noem je jezelf nou een sukkel?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:42 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dikke sukkel! PIKMIN 3 is een bazen game! Nu gauw de NPC games kopen voor de Wii!
Pikmin 2 voor 30 euro gezien 2de hands. Dat gaat mij een beetje te ver. Deel 1 is nieuw voor 10,- te vinden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ga ook eens kijken of ik Pikmin 1 en 2 op kan pikken ergens, met NPC uiteraard.
Pikmin 2 zal wel zeer zeldzaam zijn. Volgens mij is dit maar in hele beperkte oplage of misschien niet eens in NL uitgebracht. 1 moet makkelijk te vinden zijn.
Anders heb ik altijd Pikmin 2 voor de Gamecube hier nog liggen, maar eigenlijk wil ik dat ding niet weer aan moeten sluiten.
Schijnt inkoper bij Amerikaanse keten te zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wie is hij en wat zou hem een betrouwbare bron maken?
Wind waker HD bundel !, GIEF !quote:
Fanrenderquote:
de meeste zelda-fans hebben die game allang gespeeld hoor. Ik zou het niet onder systemseller scharen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef nomar83 het volgende:
Een Wind Waker Bundel zou serieus een goed idee zijn. Dan verkoopt de Wii U wel.
Het zou Nintendo-fans kunnen overhalen die nog geen WiiU hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
de meeste zelda-fans hebben die game allang gespeeld hoor. Ik zou het niet onder systemseller scharen.
Ik vraag het me af. Ik snap daadwerkelijk niet dat ze niet meer bundels hebben met bv Pikmin 3 of een Wonderful 101. Een stuk aansprekender dan een HD-port. Mij kunnen ze overhalen met een goede bundel, en tot nu toe heb ik op de N64 na elke console gehad van Nintendo. Ik kan je melden dat Zelda het niet gaat doen voor me. Of het moet de Wii U Zelda zijn, maar die duurt nog wel evenquote:Op maandag 29 juli 2013 09:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Het zou Nintendo-fans kunnen overhalen die nog geen WiiU hebben.
Een Pikminbundel zie ik niet zo snel komen. Ik verwacht een Zelda en Mario 3D-bundel vanaf oktober.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Ik snap daadwerkelijk niet dat ze niet meer bundels hebben met bv Pikmin 3 of een Wonderful 101. Een stuk aansprekender dan een HD-port. Mij kunnen ze overhalen met een goede bundel, en tot nu toe heb ik op de N64 na elke console gehad van Nintendo. Ik kan je melden dat Zelda het niet gaat doen voor me. Of het moet de Wii U Zelda zijn, maar die duurt nog wel even
Nintendo brengt vaak later nog bundels uit, (ver) na de release van een spel.quote:
Zelda schijnt wel een ‘challenge mode’ te krijgen en ik hoop dat ze wat frustraties/verzamelen uit de Gamecube-versie opgelost hebben.quote:Die had me wel overgehaald denk ik, maar goed, Nintendo wil geen nieuwe eigenaren, als ik het zo zieZelda HD zou ik niet eens kopen, want naast HD is er eigenlijk niets om die nog eens te spelen. En ik ben al HD-port moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |