Ben je een vrachtwagen?quote:
Door het slotje postenquote:
Jaloers?quote:
Vrachtwagen forum al opgezocht?????quote:
Je bent zelf een inktvipquote:
goeiemoggelquote:
Te breed dusquote:
dj macabrequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Toto69 het volgende:
xcachet is een macabere persiflage van het x-chromosoom en het is plausibel dat zij een extra terrestrial is.
Je bent zelf een opgave waar je moet differentiëren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef DrNick het volgende:
Wiskunde ging we lekker trouwens, had alleen een aantal opgaven niet waar je moest differentieren.
Niet eens vet of spieren in je voet hebbenquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent zelf een opgave waar je moet differentiëren.
Wis Aquote:
zo vervelend als je moet lopen naar de metro terwijl je rechtervoet slaaptquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet eens vet of spieren in je voet hebben
Vmbo Kquote:
amai ge bent zelf een metroquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zo vervelend als je moet lopen naar de metro terwijl je rechtervoet slaapt
Wakker maken dan hequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zo vervelend als je moet lopen naar de metro terwijl je rechtervoet slaapt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet eens vet of spieren in je voet hebben
Ik had vandaag ook wiskunde proefwerkquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef DrNick het volgende:
Wiskunde ging we lekker trouwens, had alleen een aantal opgaven niet waar je moest differentieren.
kader. is KB geloof ikquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook wiskunde proefwerkging niet goed
ik heb bij de helft van de vragen een pizza getekend en erbij gezet 'Want pizza is altijd het antwoord.'
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook wiskunde proefwerkging niet goed
ik heb bij de helft van de vragen een pizza getekend en erbij gezet 'Want pizza is altijd het antwoord.'
quote:
Niet kunnen differentierenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef DrNick het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Toto69 het volgende:
xcachet is een macabere persiflage van het x-chromosoom en het is plausibel dat zij een extra terrestrial is.
mja dat heb je als je op de deur hebt gezeten in de trein, dan slaapt je voet of beenquote:
Op de deur zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja dat heb je als je op de deur hebt gezeten in de trein, dan slaapt je voet of been
en daarna stroomt er weer bloed door en dan tintelt het enzo
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
bij scheikunde vragen een mol tekenen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik tekende eens een scheikunde-beer op een toets, maar Boer kon het niet waarderen. Had 1 punt in totaal
En een tekening van de chagrijnige surveillant op een obesitaseenhoornquote:
Hoe kan je op een deur zitten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja dat heb je als je op de deur hebt gezeten in de trein, dan slaapt je voet of been
en daarna stroomt er weer bloed door en dan tintelt het enzo
aan de deur zitten van die stangen ofzo waar je op kan zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe kan je op een deur zitten?
Dat is echt een kut gevoel trouwens
Ohhhquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
aan de deur zitten van die stangen ofzo waar je op kan zitten
Ja wow * de afgeleide van de wortel/breuk doen kaulo lastig mattiequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Was met wortels en breuken tantoe lastig.
ah zemmelquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja wow * de afgeleide van de wortel/breuk doen kaulo lastig mattie
Zeekoequote:
Je bent een zeepaardquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
soms vraag ik me wel af hoe lang je been kan slapen voor ie niet meer wakker wordt
amaai zegquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat gaat ge doen de polisie bellen?
'ja'
WIEWIEWIEWIEWIEWIEEEEE
er was zo'n film van zo'n gast die mensen vermoordde met wortelsquote:
Ben jij dat?quote:
Carrot revenge?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
er was zo'n film van zo'n gast die mensen vermoordde met wortels
en steeds hoorde je zo'n wortel knakken voordat je hem zag nohhh zo'n goeie film
wat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
er was zo'n film van zo'n gast die mensen vermoordde met wortels
en steeds hoorde je zo'n wortel knakken voordat je hem zag nohhh zo'n goeie film
in hun oog gooienquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat.
Hoe vermoord je iemand met een wortel?
Waarom moest ik lachenquote:
Dromen zijn geen films :Squote:Op woensdag 12 juni 2013 12:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee het was echt een lange film, en niet animatie
Nietquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moest H&M bellen, dus ik toets het nummer in.. bleek dat ik op 1 nummer verkeerd had gedrukt en toen zat ik aan de feyenoord ticket lijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moest H&M bellen, dus ik toets het nummer in.. bleek dat ik op 1 nummer verkeerd had gedrukt en toen zat ik aan de feyenoord ticket lijn![]()
![]()
ik weet ik weetquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm nee dan had jij nu al 3 oscars
Dat lijkt me nou niet echte een goede filmquote:
nja het is wel de beste film over wortelkillsquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet echte een goede film
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nja het is wel de beste film over wortelkills
Ik hoor een nirvana liedjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen gekookt.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:59 schreef Etsu het volgende:
Ik ga ook tosti maken.niet ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb pannenkoeken gebakken
dus ik heb geen zin meer in tosti's.
ok.
jawelquote:
quote:
quote:
jaquote:
quote:
quote:
Als je een wortel kookt en je bijt erop heb je dat geluid niet dus kan je die horrorfilm niet naspelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
hoezo kan ik niks snappen van wortels.
smaak is smaak.
Maar ik eet geen rauwe wortels want dan kan je dat rauwe spul niet doorslikken en heb je op een gegeven moment een hele wortel in je mond die half verteert is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je een wortel kookt en je bijt erop heb je dat geluid niet dus kan je die horrorfilm niet naspelen.BEGRIJP DAT DAN.
Gewoon slikkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik eet geen rauwe wortels want dan kan je dat rauwe spul niet doorslikken en heb je op een gegeven moment een hele wortel in je mond die half verteert is.
Je moet hem ook niet eten. Je moet erop bijten zodat je dat geluid krijgt en dan snel weer uitspugen en iemand ermee vermoorden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik eet geen rauwe wortels want dan kan je dat rauwe spul niet doorslikken en heb je op een gegeven moment een hele wortel in je mond die half verteert is.
Ik vermoord geen mensen Hypoquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet eten. Je moet erop bijten zodat je dat geluid krijgt en dan snel weer uitspugen en iemand ermee vermoorden.
blijf afquote:
quote:
quote:
quote:
Goedzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh ja shit Amerika leest mee![]()
Ik vermoord ook geen mensen.Nooit
Je hebt het er zelf naar gemaaktquote:
Heb je al wat met sof dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ging vreemd met Etsu gisteravond![]()
![]()
![]()
Hij was te aantrekkelijk
Nu niet meer dus hequote:
Zulke mensen moeten sowieso zakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:29 schreef Toto69 het volgende:
:
"13.00 geweest, geen bericht dus dat betekenD geslaagT!"
HOE SLAAG JE
HOE DAN?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:29 schreef Toto69 het volgende:
:
"13.00 geweest, geen bericht dus dat betekenD geslaagT!"
HOE SLAAG JE
quote:
vreemd gaan kun je niet goed makenquote:
Hoe schrijf je 'geslaag....?'quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja voor 99,9% zeker wel. Maar word morgen pas gebeld tussen 13.00 en 16.00
Succes. kost je maar 300 euro oidquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:34 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Supersof dm je adres ik bestel een robotstofzuiger voor je
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:34 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Supersof dm je adres ik bestel een robotstofzuiger voor je
quote:
Ik heb het bedrag dat ik moet betalen voor zo'n stofzuiger graag voor sof overquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:35 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Succes. kost je maar 300 euro oid
Goed eerste kado, zie dat maar te overtreffen met de volgende verrassing
Eigenlijk welquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja met een 'd'
Jij denkt ook echt dat alle vmbo'ers zo zijn he..
nee dus. waar kan ik het na lezen of hebben jullie vieze dm gesprekken gehad?quote:
Moet je mod voor zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dus. waar kan ik het na lezen of hebben jullie vieze dm gesprekken gehad?
Wil je mijn wachtwoordquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Wil je mijn wachtwoord![]()
Moet je eerst 2000 dm's van ons doorscrollen
Ach ja. Yolo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan nog haha. Maar gaat niet gebeuren.. Helaas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt een hele dag naar Etsu gaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom vertrouw je mij niet als ik een dagje naar Etsu ga
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
Ik erger me helemaal dood aan mensen die woorden die geen werkwoord zijn met -dt schijven
Ik erger me dood aan bijna alle taalfouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Met een overnachtingquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Je wilt een hele dag naar Etsu gaan?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
Ik erger me helemaal dood aan mensen die woorden die geen werkwoord zijn met -dt schijven
Dan moeten die mensen stoppen want jij moet niet doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom vertrouw je mij niet als ik een dagje naar Etsu ga
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Je wilt een hele dag naar Etsu gaan?
He wat.quote:
Ga ik morgen ook doen bij jou.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme zeg, al die Facebook statussen met hun 'geslaagt' 'me examens gehaalt' 'ben trots op jouw'
Ik zie vooral veel a's te veel: GESLAAAAAAGDquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme zeg, al die Facebook statussen met hun 'geslaagt' 'me examens gehaalt' 'ben trots op jouw'
oh okequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:49 schreef supersof het volgende:
toto, nu weten we het wel. Genoeg is genoeg.
Ik, dood? hu?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen stoppen want jij moet niet dood
Nederlandquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef Toto69 het volgende:
"Morgen ben ik even niet vegetarisch"quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan bijna alle taalfouten.![]()
![]()
Doei he.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ga gauw weer verder slapen, de komende dagen
Boeie, voor je het weet zit ik er ook bijquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef Toto69 het volgende:
Ik 400quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, ik heb 98 facebook vrienden in totaal
400 wtfquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik 400![]()
Moet nodig opschonen, maar vind ik moeilijk.
niet te letterlijk opvattenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik 400![]()
27quote:
Verkapt kijk mij veel vrienden hebben postquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik 400![]()
Mn neefje vanmiddag, schattekequote:k wordt alleen gebeld als ik gezakt ben haha dus hoop dat ze niet belle
Ja dat hoop ik ook voor je.. 400 contacten bijhouden pffquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
veel mensen die ik nooit meer zie of spreek.
SORRYquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
61 op mijn huisje gevonden/sleutels/samenwonen foto. En geen like van jou
Is alleen van VMBO zeker vandaag bekend?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef xcachet het volgende:
Wow, de N-term van mijn geschiedenis examen is 1,2. Hij was al super moeilijk dus hoop dat t nog meevalt
Verkapt kijk mijn 400 vrienden mij is mogen postquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Etsu het volgende:
Op mijn rijbewijs status iets van 50 likes.
Op mijn uit de kast status iets van 75 likes.
Op mijn verhuizing status iets van 75 likes.
Zijn jullie nu jaloers?
Geen idee eigenlijk. Zag het op facebook staan net. Behalve economie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Is alleen van VMBO zeker vandaag bekend?
Alsof dat gaat gebeuren joh. Die kans is nihil.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef nodig het volgende:
Havo en vwo kandidaten die de 'gestolen examens' in hun pakket hebben:
Op dit moment is het nog niet duidelijk wat er met deze examens gebeurt. De Onderwijsinspectie geeft morgen (woensdag 12 juni) om 17.00 duidelijkheid of de gestolen examens door iedereen opnieuw gemaakt moet worden. Dit zouden wij (= LAKS) onacceptabel vinden!
61 likes op 'Nee.'quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie nu jaloers?
Ik zag gister de profielfoto van het vriendinnetje van een oud scharrel. 126 likes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie nu jaloers?
Neequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie nu jaloers?
Watquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
61 likes op 'Nee.'
85 likes op 'Hey -- met Ahmed'
170 likes op 'Kersttoespraak Koningin Beatrix uitgelekt.'
321 likes op 'Alweer aangepaste dienstregelingblabla.... etc.'
127 likes op 'Download ik een film, praat er de hele tijd een regisseur doorheen.
Is dit nieuw ofzo?'
Hier een like van mijquote:
Ja, ik heb maximaal iets van 5 likes gehad, hoe doe je dat, heb je tips?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie nu jaloers?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Hier een like van mijga wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Mij eens* mogen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Verkapt kijk mijn 400 vrienden mij is mogen post
Meer buiten komenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik heb maximaal iets van 5 likes gehad, hoe doe je dat, heb je tips?
Normaal doen tegen anderen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik heb maximaal iets van 5 likes gehad, hoe doe je dat, heb je tips?
Verkapt kijk mij eens goed in Nederlands zijn postquote:
321 o.Oquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
61 likes op 'Nee.'
85 likes op 'Hey -- met Ahmed'
170 likes op 'Kersttoespraak Koningin Beatrix uitgelekt.'
321 likes op 'Alweer aangepaste dienstregelingblabla.... etc.'
127 likes op 'Download ik een film, praat er de hele tijd een regisseur doorheen.
Is dit nieuw ofzo?'
Als ik zo op mijn laptop zit, doe ik een nieuwequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef supersof het volgende:
arachide., kan jij een nieuwe Voordat je reageert makendeze wordt saai.
oke topquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik zo op mijn laptop zit, doe ik een nieuwe
Joh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ezell is dus helemaal niet jarig, want gisteren stond het er ook al!
quote:
Echt waarquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ezell is dus helemaal niet jarig, want gisteren stond het er ook al!
Wil je niet thuis zijn dan? En moet je je cijferlijst die dag niet ophalen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:13 schreef nodig het volgende:
Ik moet gewoon werken wanneer ik gebeld word voor mijn examen uitslag
Volgens mij had mijn moeder nog speciaal vrij gevraagdMag die oppakken
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef xcachet het volgende:
Ik slaag niet met een 7 gemiddeld.
* xcachet gaat in een hoekje zitten huilen
Nee over 2 weken is die uitreiking pasquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Wil je niet thuis zijn dan? En moet je je cijferlijst die dag niet ophalen?
Oh bij ons was het zo dat je gebeld werd als je niet geslaagd was. Als je niet werd gebeld dan was je dus geslaagd en moest je naar school om je cijferlijst op te halen. Al gelijk die dag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee over 2 weken is die uitreiking pasEn dan weet ik maar een paar uurtjes later of ik geslaagd ben of niet
Alleen had ik graag wel mijn examencijfers willen vragen maarja dat komt wel
Ik wel, maar ik moet het ook om naar vwo te mogen:/quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef xcachet het volgende:
Ik slaag niet met een 7 gemiddeld.
* xcachet gaat in een hoekje zitten huilen
Kutzooi! Moet vrijdag om half 10 lees ik nu gvd dan moet ik werkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh bij ons was het zo dat je gebeld werd als je niet geslaagd was. Als je niet werd gebeld dan was je dus geslaagd en moest je naar school om je cijferlijst op te halen. Al gelijk die dag.
gewoon telefoonstekker eruit trekkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:18 schreef Pastapipos het volgende:
Van die scholen dat als je niet gebeld wordt dat je geslaagd bent.
Die kinderen helemaal stressen en hopen dat de telefoon niet overgaat
Gewoon bellen
sukkelquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Kutzooi! Moet vrijdag om half 10 lees ik nu gvd dan moet ik werken![]()
Ha, ik om 10 uurquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Kutzooi! Moet vrijdag om half 10 lees ik nu gvd dan moet ik werken![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gewoon telefoonstekker eruit trekken
HOEZO NIET GESLAAGD, IK BEN NIET GEBELD HOOR!
mehehehe
Ik niet. Maar heb geen flikker gedaan voor mijn examens en nu baal ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik moet het ook om naar vwo te mogen:/
[..]
mehehehe
bij ons hoeft het nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik moet het ook om naar vwo te mogen:/
Topicpointer heet datquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef supersof het volgende:
arachide., kan jij een nieuwe Voordat je reageert makendeze wordt saai.
[..]
mehehehe
Ik wist niet meer zekerquote:
Box!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bij ons hoeft het niet
Maar ik slaag wel met een 7 gemiddeld
vraag gewoon of je ff weg magquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar er staat nergens verplicht in het stukje![]()
![]()
Vraag wel of een vriend hem meeneemt
ALs het alleen daar om gaat; nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik zit zo te twijfelen of ik niet havo moet gaan doen. Puur voor de extra vakantie
Voor dat laatste alleen moet je dat niet doen natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik zit zo te twijfelen of ik niet havo moet gaan doen. Puur voor de extra vakantie
Doe je vmbo dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:24 schreef xcachet het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor dat laatste alleen moet je dat niet doen natuurlijk
Hoe kan je dan lager dan een 7 hebbenquote:
Tenzij ik een 6,5 heb voor economie. Dat weet ik dus niet..quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan je dan lager dan een 7 hebben![]()
![]()
Nee grapje, kan best als je lui bent, LUILAK!
Zijn er zo veel op die school waar ik op zat eh..quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weer 2 jaar op die school van je zitten, ben je 19 als je slaagt. HOERA.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga nou maar mbo doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn er zo veel op die school waar ik op zat eh..
Jij gaat vwo doen. Dan is 19 best normaal. Voor havo is dat al een ander verhaal.quote:
En dan nog vwo gaan doen, 21 op de middelbare das toch gewoon awesome.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb de 24e al kennismaking met mijn nieuwe klasquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga nou maar mbo doen.
[..]
Jij gaat vwo doen. Dan is 19 best normaal. Voor havo is dat al een ander verhaal.
Valt ook wel weer mee, wij hadden 1 iemand die 18 is en de rest was iedereen jonger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef xcachet het volgende:
Zo veel die met hun 19e slagen voor havo hoor..
Nou mooi tog.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb de 24e al kennismaking met mijn nieuwe klas
Ik ben dan 20quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga nou maar mbo doen.
[..]
Jij gaat vwo doen. Dan is 19 best normaal. Voor havo is dat al een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |