Ben je een vrachtwagen?quote:
Door het slotje postenquote:
Jaloers?quote:
Vrachtwagen forum al opgezocht?????quote:
Je bent zelf een inktvipquote:
goeiemoggelquote:
Te breed dusquote:
dj macabrequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Toto69 het volgende:
xcachet is een macabere persiflage van het x-chromosoom en het is plausibel dat zij een extra terrestrial is.
Je bent zelf een opgave waar je moet differentiëren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef DrNick het volgende:
Wiskunde ging we lekker trouwens, had alleen een aantal opgaven niet waar je moest differentieren.
Niet eens vet of spieren in je voet hebbenquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent zelf een opgave waar je moet differentiëren.
Wis Aquote:
zo vervelend als je moet lopen naar de metro terwijl je rechtervoet slaaptquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet eens vet of spieren in je voet hebben
Vmbo Kquote:
amai ge bent zelf een metroquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zo vervelend als je moet lopen naar de metro terwijl je rechtervoet slaapt
Wakker maken dan hequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zo vervelend als je moet lopen naar de metro terwijl je rechtervoet slaapt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet eens vet of spieren in je voet hebben
Ik had vandaag ook wiskunde proefwerkquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef DrNick het volgende:
Wiskunde ging we lekker trouwens, had alleen een aantal opgaven niet waar je moest differentieren.
kader. is KB geloof ikquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook wiskunde proefwerkging niet goed
ik heb bij de helft van de vragen een pizza getekend en erbij gezet 'Want pizza is altijd het antwoord.'
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook wiskunde proefwerkging niet goed
ik heb bij de helft van de vragen een pizza getekend en erbij gezet 'Want pizza is altijd het antwoord.'
quote:
Niet kunnen differentierenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef DrNick het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Toto69 het volgende:
xcachet is een macabere persiflage van het x-chromosoom en het is plausibel dat zij een extra terrestrial is.
mja dat heb je als je op de deur hebt gezeten in de trein, dan slaapt je voet of beenquote:
Op de deur zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja dat heb je als je op de deur hebt gezeten in de trein, dan slaapt je voet of been
en daarna stroomt er weer bloed door en dan tintelt het enzo
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
bij scheikunde vragen een mol tekenen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik tekende eens een scheikunde-beer op een toets, maar Boer kon het niet waarderen. Had 1 punt in totaal
En een tekening van de chagrijnige surveillant op een obesitaseenhoornquote:
Hoe kan je op een deur zitten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja dat heb je als je op de deur hebt gezeten in de trein, dan slaapt je voet of been
en daarna stroomt er weer bloed door en dan tintelt het enzo
aan de deur zitten van die stangen ofzo waar je op kan zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe kan je op een deur zitten?
Dat is echt een kut gevoel trouwens
Ohhhquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
aan de deur zitten van die stangen ofzo waar je op kan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |