SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
En als je links kijkt zie je rechts niks!quote:
Haha ja, als je je veters iet meer kunt strikken is dat zeker niet mooiquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook dikke vrouwen kunnen mooi zijn. Is maar net hoe
Iedereen hier, echt heel apawrt.quote:
en weet je wat het is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En als je links kijkt zie je rechts niks!
Musala. Verder geen gigantisch dingquote:
dat is weer wat anders. Mijn vriendin valt onder nummertje "dik". Maar dat komt deels door mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha ja, als je je veters iet meer kunt strikken is dat zeker niet mooi
Als mensen er geen problemen hebben om met elkaar in een bed te liggen dan kan ik toch al zes man hostenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mijn zijn alle bij jou logeren dan?
Je geeft haar veel te eten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is weer wat anders. Mijn vriendin valt onder nummertje "dik". Maar dat komt deels door mij![]()
Maar veters strikken kan ze wel
Ik hou van bourgondisch leven ja. Dus daar is het eten ook naar gemaakt whehehequote:
Volgensmij durven de meeste wel bij elkaar in bedquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Als mensen er geen problemen hebben om met elkaar in een bed te liggen dan kan ik toch al zes man hosten
Dan mag je meequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:42 schreef alinity het volgende:
Dat lasergamen, uit eten gaan en daarna stappen lijkt mij ook wel leukalleen ik ben echt slecht in lasergame
Ik niet hoor...quote:
Lasergamenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:42 schreef alinity het volgende:
Dat lasergamen, uit eten gaan en daarna stappen lijkt mij ook wel leukalleen ik ben echt slecht in lasergame
Ik ben ook niet echt een kudde dier, maar kan wel hosselenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet hoor...
Ik ben geen kuddedier...
Ik val wel een andere keer aan... op een onverwachts moment
het is meneer hansworst voor jou, meneertje koekepeertjequote:
Zeg schei eens uit, oelewapperquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is meneer hansworst voor jou, meneertje koekepeertje
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een kudde dier, maar kan wel hosselen
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef alinity het volgende:
Maar het is voor de anderen dan geen tegenstand om tegen mij te spelenmet stappen en uit eten gaan ben ik wel erg gezellig
Ik nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een kudde dier, maar kan wel hosselen
Etenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, het gaat over eten en madam is weer wakker
FEED ME!!!!quote:
Succesquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef alinity het volgende:
Oh ik moet echt verder gaan met de lesdoegg
Jeetje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Musala. Verder geen gigantisch ding2985 meter meen ik
Dat doe ik pas als ik mensen irl gezien heb!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mr. mafketel voor jou mevrouwtje
Wellicht gaan we ook bowlen. Maar volgens mij wordt het een andere datum dan 6 julie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:42 schreef alinity het volgende:
Dan is het bij deze mevrouw vansschoen voor jouquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als ik mensen irl gezien heb!
Des te beter. Voorspelbaar is ook zo stom.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet hoor...
Ik ben geen kuddedier...
Ik val wel een andere keer aan... op een onverwachts moment
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met al mijn geilheid... vreten zul je kreng
Dan kan ik niet eh, dat weekendquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wellicht gaan we ook bowlen. Maar volgens mij wordt het een andere datum dan 6 julie.12 juli ofzo.
kom danquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als ik mensen irl gezien heb!
oooh dan kan ik misschien serieusquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wellicht gaan we ook bowlen. Maar volgens mij wordt het een andere datum dan 6 julie.12 juli ofzo.
Nice try.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan is het bij deze mevrouw vansschoen voor jou
Tof daar hou ik je aanquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:48 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Tuurlijk! Breng je wel wat skills bij
Isn't that cutequote:
Ja kom jij maar eens. Pfft. Genoeg kansen gehad. Ik ga niet naar Rdam.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oooh dan kan ik misschien serieus
Geef me framboosjes en ik ga ook zo zittenquote:
"BUT IT'S WRONG"quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof daar hou ik je aan![]()
[..]
Isn't that cute
Hahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef ErwinRommel het volgende:
KUT!!!!!!!!
M'n peuk aan de verkeerde kant aangestoken
Jij hebt je aanval al achter de schermen uitgevoerd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
zeg, scheer ons eens niet allemaal over 1 kam
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef ErwinRommel het volgende:
KUT!!!!!!!!
M'n peuk aan de verkeerde kant aangestoken
Dit dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kom jij maar eens. Pfft. Genoeg kansen gehad. Ik ga niet naar Rdam.
Ik ben best een gezellige kerel hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
ik durf niet met Erwin te lasergamen
wie weet komt ie je dan knifen enzulks
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
HahaHad ik ook eens, gelijk omgedraaid was de filter verbrand en mijn lip ook
geloof ik welquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben best een gezellige kerel hoor
Ik blijf bescheidenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geloof ik welmaar waarschijnlijk kun je wel te goed lasergamen, paintballen enzulks
Ik heb helemaal niks gedaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
Jij hebt je aanval al achter de schermen uitgevoerd?
Ik ook, dus wil bij Erwin in het team!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geloof ik welmaar waarschijnlijk kun je wel te goed lasergamen, paintballen enzulks
ja maar wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:52 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ook, dus wil bij Erwin in het team!
ja tot we op je gaan schieten, dan zijn we de lul.... ik hou je in de gatenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben best een gezellige kerel hoor
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
ja tot we op je gaan schieten, dan zijn we de lul.... ik hou je in de gaten
Ik ga huilen als t de 12/13e gaat wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:53 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
De 6e is geplant, maar volgensmij is de datum nog bespreekbaar?
hmmm de 6de kan ik sowieso niet. Dan heb ik een reunie te Schaarsbergen/Arnhem ivm reunie 11 Infbat GGJ AASLT/PARAquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:53 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
weet ik ook welquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit maar een beetje te dollen hoor
Ik zie mezelf niet als slachtofferquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bied je aan als eerste slachtoffer?
Haha jij huilen,quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga huilen als t de 12/13e gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha jij huilen,Zou je wel willen eh.. Ga je zeker ergens slachtoffer van worden dan.. Just sayin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat begint iig goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als slachtoffer
Oke, weet je laat maar dan, dan ga ik dubbel zo hard huilenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou je wel willen eh.. Ga je zeker ergens slachtoffer van worden dan.. Just sayin'
Dat wil ik wel zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oke, weet je laat maar dan, dan ga ik dubbel zo hard huilen
Oh, mijn nodeloze excuses.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
zeg, scheer ons eens niet allemaal over 1 kam
Nou, begin maar vast te ronselenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Volgensmij durven de meeste wel bij elkaar in bed
Airsoftquote:
Met bowlen heb je wel ballenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
Aan die keu.. Maar we gingen niet meer poolen
Je hebt er geen materiaal voor nodig. Slechts wat uithoudingsvermogen en spierkrachtquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeetje.Knap wel hoor. Tof ook! Special bergbeklimspullen dan?
Bowlen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan zullen we eens zien! Ik wil ook nog een bbq meet houden.quote:
HAH!! Bring itquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Geen kans, als het op pure kracht aankomt win ik zeker
Voor serieus?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Bowlen?Daar wil ik zelfs speciaal voor naar Nederland vliegen
Hmmm vingers in de gaatjes hmmmmmmmmmquote:
Ik kom wel even mijn worst opwarmen hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan zullen we eens zien! Ik wil ook nog een bbq meet houden.
Nja, de 6e kunnen 2 mensen niet die er vorige week wel bij waren dus dat is enigszins irritant. Dus een van de weekenden daarop denk ik dan.... Maar ik organiseer het dan wel, er is een topic in SEX over de meet. Post data waarop je kan en ik kijk ernaar.quote:
link?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, de 6e kunnen 2 mensen niet die er vorige week wel bij waren dus dat is enigszins irritant. Dus een van de weekenden daarop denk ik dan.... Maar ik organiseer het dan wel, er is een topic in SEX over de meet. Post data waarop je kan en ik kijk ernaar.
Ja want jij kon dan niet en Remlof niet he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:53 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, winnen of verliezen.. Accepting the challenge, time to find out ditdat allesquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Weet je zelf ook meisje, als je realistisch bent.
Wie is hier bijdehandquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
luchtzacht dan altijd nog bijdehandje!
na de 6de ga ik opgenomen worden om te de-toxen. Gaat dus sowieso nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, de 6e kunnen 2 mensen niet die er vorige week wel bij waren dus dat is enigszins irritant. Dus een van de weekenden daarop denk ik dan.... Maar ik organiseer het dan wel, er is een topic in SEX over de meet. Post data waarop je kan en ik kijk ernaar.
Nope ik kan idd niet, maar zal zometeen oven data's posten in het topic!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja want jij kon dan niet en Remlof niet he?
Tis dat ik nu op mijn werk zit, maar als iedereen nou ff data in juli neerzet dat ie kan en de voorkeur voor lasergamen of bowlen...
Oh niks voor mij dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt er geen materiaal voor nodig. Slechts wat uithoudingsvermogen en spierkracht
Schrammen en striemenquote:
Goddomme lees de OP eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan zullen we eens zien! Ik wil ook nog een bbq meet houden.
Als er een mooi lastminute offertje isquote:
quote:
Ik zit op mijn werk, ik kan verder niet in sex.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, ik kan verder niet in sex.
Oooohquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
na de 6de ga ik opgenomen worden om te de-toxen. Gaat dus sowieso niet
Gewoon een stoere vent die je die berg op sleurt en daarna een mals stuk vlees voor je bereidt op de bergtop bij een kampvuurquote:
wellicht daarnaquote:
Helaas verboden in Nederlandquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een stoere vent zonder shirt die je die berg op sleurt en daarna een mals stuk vlees voor je bereidt op de bergtop bij een kampvuur
Ag ik woon toch zo goed als in Duitsland, dit gaat op mijn lijstje!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas verboden in NederlandBelgie en Duitsland mag het wel. Volgende week neemt een collega zijn wapens vanuit belgie mee en dan kunnen we eindelijk spelen
Ja daar sta ik al biiijhiiij. Maar bij mij bedoel ik. :#quote:
Remlof drinkt veel bier hoorde ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef remlof het volgende:
Ik kan bowlen in juli op de 13e, 20e of 27e.
Lasergamen gaat niet samen met bierdrinken dus dat lijkt me niks.
Ja, anders was ik wel aan het modden, maar helaas.quote:
had je mij zeker een note gegeven?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, anders was ik wel aan het modden, maar helaas.
Welneeeeeeequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Remlof drinkt veel bier hoorde ik
Ach wat schattig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een stoere vent die je die berg op sleurt en daarna een mals stuk vlees voor je bereidt op de bergtop bij een kampvuur
Tsja, ik vind een meet daarvoor ook wel prima, eind Juni oid. Maar dat is wel kort dag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
wellicht daarna
Als ik van de drank af ben en mijn PTSS behandeld gaat worden.
Schatje, het is natuurlijk een uur lasergamen en daarna drinken!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef remlof het volgende:
Ik kan bowlen in juli op de 13e, 20e of 27e.
Lasergamen gaat niet samen met bierdrinken dus dat lijkt me niks.
lasergamen met een zakflacon wodka natuurlijk, want je vecht voor het moederlandquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Schatje, het is natuurlijk een uur lasergamen en daarna drinken!
Ik vind het ook best als het dan bij jou isquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja daar sta ik al biiijhiiij. Maar bij mij bedoel ik. :#
Remlof is leuk!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Remlof drinkt veel bier hoorde ik
Duh. Al kan ik dat nu ook hoor. Maar alleen hier.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had je mij zeker een note gegeven?![]()
Plz doe het in dat meettopic, dit is niet overzichtelijk. :$quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan 5/6 en 12/13. 19/20 kan ook, maar dan kan je niet BBQ'en bij mij.
Daarna kan ik pas 9/10 augustus.
als je dat doet, dan kom ik persoonlijk langs om je billenkoek te gevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Duh. Al kan ik dat nu ook hoor. Maar alleen hier.
Arnhem. Speciaal topic, zoek even in sex.quote:
Ik maak iedereen af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lasergamen met een zakflacon wodka natuurlijk, want je vecht voor het moederland
Ja maar dan word je moe van het vele lopen en rennen enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Schatje, het is natuurlijk een uur lasergamen en daarna drinken!
Nee hoor, doe de 20ste maar bij jou. Ik moet nog ff checken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook best als het dan bij jou is
Dan ben je extra dorstig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar dan word je moe van het vele lopen en rennen enzo.
Done.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Plz doe het in dat meettopic, dit is niet overzichtelijk. :$
Oh, lees net dat het sinds dit jaar toegestaan is in Nederland. Wel tot max. 600 FPS terwijl je hier sniperrifles van het dubbele hebtquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas verboden in NederlandBelgie en Duitsland mag het wel. Volgende week neemt een collega zijn wapens vanuit belgie mee en dan kunnen we eindelijk spelen
Hey niet zo zeuren he, want je moet ook nog de hele avond dansenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe een nobele sport een erotische fantasie werdquote:
Mag je dan wel ff met Bobby overleggen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je dat doet, dan kom ik persoonlijk langs om je billenkoek te geven
Nederland mag het sinds kort dus ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ag ik woon toch zo goed als in Duitsland, dit gaat op mijn lijstje!
Excusus bij dezequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe een nobele sport een erotische fantasie werd
Je bent zelf overzichtelijk ;$quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:08 schreef Vansschoen het volgende:
In Arnhem, en als iedereen zijn data's in het speciale meet topic wil zetten (vind je gewoon bij SEX) houden we het lekker overzichtelijk
ik overleg helemaal niets, het moet wel een straf blijven natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mag je dan wel ff met Bobby overleggen!
Dan moet je mijn stad komen. Is zo ongeveer het Mekka voor klimmen in Europaquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach wat schattig.Klinkt wel tof. Ik wil dat echt nog wel een keer doen. Normaal klimmen bij zo'n vereniging vond ik ook tof.
Is zoooo tof. En ik ben zoooo goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Totdat Bobby jou billenkoek gaat gevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik overleg helemaal niets, het moet wel een straf blijven natuurlijk
Niemand raakt mijn meisje aan zonder toestemming.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zoooo dan. Tsss.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan moet je mijn stad komen. Is zo ongeveer het Mekka voor klimmen in Europa
nee joh. Ga vooral doorquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand raakt mijn meisje aan zonder toestemming.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een liefdequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe meequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, is dit een uitnodiging?
Neequote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Totdat Bobby jou billenkoek gaat geven
Is ze jouw bezit dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Voor 95% wel ja. Al mag ik mijn eigen kleding uitzoeken hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
[..]![]()
[..]
Is ze jouw bezit dan?
[..]
Ja en bepalen wat er gekookt wordt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor 95% wel ja. Al mag ik mijn eigen kleding uitzoeken hoor.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor 95% wel ja. Al mag ik mijn eigen kleding uitzoeken hoor.
Zal jou eens billenkoek geven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Totdat Bobby jou billenkoek gaat geven
Hehehe, is dat even jammer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd
goed bezig Bobby
Oh hoi Fa... Nvmquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hey D, join je ook mee?
Mag ik joinen pleaaas, aaahhh pleasss laat me joinen!
Zeker en vast!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, is dit een uitnodiging?
Jeeeetje wat nice.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker en vast!
Dan gaan we deze jongen beklimmen
[ afbeelding ]
Dit ben jij!
[ afbeelding ]
En al is de kans erg klein, mocht het slecht weer zijn, dan gaan we gewoon in de binnenwand
[ afbeelding ]
Meet in het buitenland, bij Dven, moeten we wel met zijn 6en in 1 bedquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hoi Fa... Nvm
Maar joinen met wat?Pardon
Ge ben t'er bij!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hey D, join je ook mee?
Mag ik joinen pleaaas, aaahhh pleasss laat me joinen!
Vetquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker en vast!
Dan gaan we deze jongen beklimmen
[ afbeelding ]
Dit ben jij!
[ afbeelding ]
En al is de kans erg klein, mocht het slecht weer zijn, dan gaan we gewoon in de binnenwand
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ik dan hoogtevrees ontwikkel.quote:
Ik sleur jou aan je haren mee, eerst.. Maar verder, okquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Meet in het buitenland, bij Dven, moeten we wel met zijn 6en in 1 bed
Gewoon oogdoekje omquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan hoogtevrees ontwikkel.
Ag, ben ik toch al gewend van jouquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik sleur jou aan je haren mee, eerst.. Maar verder, ok
Went snel ehquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:17 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ag, ben ik toch al gewend van jou
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Went snel ehScheelt, hoef je t ook niet erg te vinden
Die knipoog niet overigens
OHHH VUILE SLET!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef Vansschoen het volgende:
[..]![]()
Ja wordt wel vaker aan mijn haren getrokken, went idd snel!
Oke, drie plekken gevuld. Nog drie beschikbaar!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik sleur jou aan je haren mee, eerst.. Maar verder, ok
Misschien stink ik wel, weet jij veel :$quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke, drie plekken gevuld. Nog drie beschikbaar!Zes vrouwen in 1 van mijn bedden. Wat zal ik daar lekker op slapen wanneer ze allemaal weer vertrokken zijn! snuif snuif hmmmmmmmmmmm
![]()
Haha, wat een fantasie!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke, drie plekken gevuld. Nog drie beschikbaar!Zes vrouwen in 1 van mijn bedden. Wat zal ik daar lekker op slapen wanneer ze allemaal weer vertrokken zijn! snuif snuif hmmmmmmmmmmm
![]()
Luk Skywalker trainde ook blindquote:
Mooie vrouwen stinken niet. Ze geuren hooguit een beetjequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien stink ik wel, weet jij veel :$
Oja, dat maakt hem iets minder blind jaquote:
Maar hoe weet jij dan of ik mooi benquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie vrouwen stinken niet. Ze geuren hooguit een beetje
Dat is mij reeds al ingefluisterd door meerdere inzittenden van dit topicquote:
Misschien zijn wei allemaal wel kei lelijk!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie vrouwen stinken niet. Ze geuren hooguit een beetje
NAMEN EN RUGNUMMERS WILLEN WE!!!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is mij reeds al ingefluisterd door meerdere inzittenden van dit topic
Ze hebben me ook je facebook en hyves en linkedIn al getoond
Hey, didn't make a promisequote:
Volgens mijn vriendin ben ik knapquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Misschien zijn wei allemaal wel kei lelijk!
Nou en. Ik ben ook lelijk. We doen gewoon het licht altijd uit. En overdag blinderen we de ramenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
"Wat een mooie muts heeft die knul"quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ben het met je vriendin eens!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin ben ik knap
Het rijmt op poen en je kan het aan je voeten dragenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
NAMEN EN RUGNUMMERS WILLEN WE!!!!!
[..]
Hey, didn't make a promise
Goed plan.. Daglicht is overratedquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben ook lelijk. We doen gewoon het licht altijd uit. En overdag blinderen we de ramen
Eens. Vooral met driedaags baardjequote:
Wat zit die muts nou weer over mij te roddelen danquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Het rijmt op poen en je kan het aan je voeten dragen
Sowieso. Wie wil er nu het risico lopen om bij te kleuren in de zon waarna je door de vaalbleke huid de aderen niet meer kan zien lopen en het hartje niet meer zien kloppen?quote:
Niet muts. Schoenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zit die muts nou weer over mij te roddelen danKan niet, dit
quote:
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso. Wie wil er nu het risico lopen om bij te kleuren in de zon waarna je door de vaalbleke huid de aderen niet meer kan zien lopen en het hartje niet meer zien kloppen?
Schoen, muts, 1 pot nat (hihaho no pun)quote:
Ga je smeken?quote:
Vind ik ook wle hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin ben ik knap
wel als het werkt, anders moet je de edit ff lezenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:27 schreef Dqod het volgende:
Ga je smeken?
Ik kijk wel even rond, moment
Dat weet ik nit, moet jij dat?quote:
Hehehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
wel als het werkt, anders moet je de edit ff lezen
ErwinRommel de FOK!hunkquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Asl jij nu geen kapsones hebt weet ik het ook niet meer
Zul je nog even IETS meer geduld moeten hebben, want ik moet naar de wc.. En etenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt al kunnen merken dat ik erg geduldig ben
Nicequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
Morgen met een helikopter een vlucht maken over de stad
uitzicht
[ afbeelding ]
ff quoten als bewijsquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zul je nog even IETS meer geduld moeten hebben, want ik moet naar de wc.. En eten
Brb hoor en dan zal ik er ECHT een uitzoeken, bij dezen een belofte dus![]()
Daar wil ik ook heen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
Morgen met een helikopter een vlucht maken over de stad
uitzicht
[ afbeelding ]
die ken ik, tenminste, daar heb ik hier een hele tijd terug over gelezen.... maar daar komt niks uit toch?quote:
Oh, dank, die moet ik ook nog halen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
Wil je lunsjen... trek in een gebakken eitje... geen eieren
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, dank, die moet ik ook nog halen.
Ja en om half 9 ben ik terug naar bed gegaan. Die 2,5 uur slaap van vannacht vond ik toch echt niet voldoendequote:
Hoe voel jij je?quote:
Ik haal ze altijd bij de boer, maar ik heb geen cash meer geloof ik.quote:
Zwaar misselijk. Komt door de nieuwe medicatie, althans, ander merk.quote:
Dat is mooi klote schat!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zwaar misselijk. Komt door de nieuwe medicatie, althans, ander merk.
Die wil ik ook zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef Dqod het volgende:
Ben je er rival? Heb wel een oude pic gevonden
Lekker gothic, lekker gekquote:
Laat sjien dannnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker gothic, lekker gek
Mja, staat m'n gezicht iig wel enigszins duidelijk op :$
zwart haar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker gothic, lekker gek
Mja, staat m'n gezicht iig wel enigszins duidelijk op :$
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mooi klote schat!!
Ik reageerde zo blij toen je belde en zei dat je ziek was omdat ik vannacht zo goed als niet had geslapen en nu dus ff kon doorslapen hoor. Niet omdat je ziek was!
Hele vage dromen waar ik elke keer wakker van werd gecombineerd met een beginnende maagzuur die niet wilde doorzettenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
wat is er dan loos? Dat je zo slecht hebt geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |