abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127739979
Even twee posts van de GeenStijl-user gekopieerd. Voor tere zieltjes als LosingMyReligion_ zal ik de achternaam even censureren.

quote:
Wisten jullie dat de oud directeur niet 1 maar 4 zoontjes daar op school heeft zitten?
En allemaal moesten ze toevallig 4 en 5 vwo in 1 jaar doen. Zodat ze 6 vwo rustig aan konden doen (met het spieken) IEDEREEN had dat gevoel altijd want ze hadden opvallende hoge cijfers altijd!
quote:
Anass zit al zeker 2/3 jaar daar niet meer op school als ik me niet vergis met een andere broer van hem want B. had/heeft 4 kinderen daar op school.
Ik was toen 19 en en Anass was op toen al 16 in 6vwo het examen jaar al.
Anass stond er bekend om dat hij opvallend hoge cijfers had. En hij had het 4e en 5e jaar vwo in 1 gedaan. "IN DE ZOMERVAKANTIE""
Doe ermee wat je wilt...
pi_127740065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:07 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Ik suggereer niks; ik stel vast dat het hoogstwaarschijnlijk gewoon zo is. En dat verzin ik niet, het blijkt gewoon uit berichten die nu komen bovendrijven. Over de school wordt gezegd:

[..]

De term haatpaleis lijkt me daarvoor prima op z'n plaats.
Hoogstwaarschijnlijk een haatpaleis in je hersenpan. Verder suggereer ik ook niks hoor.
pi_127740245
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:19 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk een haatpaleis in je hersenpan. Verder suggereer ik ook niks hoor.
Weet je überhaupt wel wat suggereren is? Ik begin er namelijk aan te twijfelen.

Voor de duidelijkheid, nogmaals: ik suggereer niet dat die school een haatpaleis is, ik stel dat gewoon, op basis van de informatie die bekend is. Ik ga dus verder dan het slechts suggereren.

Maar natuurlijk ben ik benieuwd naar het "haatpaleis in mijn hersenpan", dat wat je suggereert. Informatie die daarop duidt, heb je namelijk niet. En die kun je ook niet hebben, omdat je suggestie simpelweg onjuist is. Het aan de kaak stellen van misstanden is namelijk heel wat anders dan ongegrond mensen haten.
pi_127740332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:26 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Weet je überhaupt wel wat suggereren is? Ik begin er namelijk aan te twijfelen.

Voor de duidelijkheid, nogmaals: ik suggereer niet dat die school een haatpaleis is, ik stel dat gewoon, op basis van de informatie die bekend is. Ik ga dus verder dan het slechts suggereren.

Maar natuurlijk ben ik benieuwd naar het "haatpaleis in mijn hersenpan", dat wat je suggereert. Informatie die daarop duidt, heb je namelijk niet. En die kun je ook niet hebben, omdat je suggestie simpelweg onjuist is. Het aan de kaak stellen van misstanden is namelijk heel wat anders dan ongegrond mensen haten.
Cut the crap man. Welke bewijzen heb je dan om een instelling tot haatpaleis te bombarderen?
pi_127740649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Cut the crap man. Welke bewijzen heb je dan om een instelling tot haatpaleis te bombarderen?
Belabberd onderwijs, fraude van moslimbroeders die elkaar "voorthelpen", snoepreisjes naar Mekka, zich actief afzetten tegen de Nederlandse cultuur, figuren als Samir A. voortbrengend, haat prediken richting Joden en Christenen, directeurszoon die fan is van clubs als Sharia4Holland, enzovoort.

Het is een aardig lijstje. Nu graag jouw lijstje over mijn hersenpan, in plaats van om de hete brij heen te draaien.
pi_127740956
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat er heel wat is met deze instelling is onderhand wel bewezen lijkt me.
pi_127741758
Niet in de ogen van sommige mensen hier :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_127741843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Niet in de ogen van sommige mensen hier :')
Kun je even aangeven waar ontkent wordt dat er heel wat mis is met deze school?
pi_127742089
Niks aan de hand volgens de directeur.
pi_127742476
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:40 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Belabberd onderwijs, fraude van moslimbroeders die elkaar "voorthelpen", snoepreisjes naar Mekka, zich actief afzetten tegen de Nederlandse cultuur, figuren als Samir A. voortbrengend, haat prediken richting Joden en Christenen, directeurszoon die fan is van clubs als Sharia4Holland, enzovoort.

Het is een aardig lijstje. Nu graag jouw lijstje over mijn hersenpan, in plaats van om de hete brij heen te draaien.
Dit hele lijstje van je bewijst helemaal niks. Allemaal aannames.
pi_127742517
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Tuurlijk joh... :')

[insert plaatje van struisvogel die z'n kop in het zand steekt]
pi_127742525
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat er heel wat is met deze instelling is onderhand wel bewezen lijkt me.
Niemand ontkent hier dat er dingen gebeuren op deze instelling die niet kunnen. Maar maakt dat de hele instelling een haatpaleis?
pi_127742546
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Klopt, maar dat er een hoop fout gaat daar is geen aanname. En dat dit al langer speelt ook niet. Tijd voor een grondig onderzoek denk ik dan.
pi_127742712
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:42 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Tuurlijk joh... :')

[insert plaatje van struisvogel die z'n kop in het zand steekt]
Wel fijn dat je zo snel tot inkeer komt. De meeste mensen die zo stellig overtuigd zijn van hun eigen gelijk zijn meestal niet erg snel op andere gedachtes te brengen omdat ze niet open staan voor andere meningen. Zij hebben meestal een mening en daar zoeken ze dingen bij om die te bevestigen.
pi_127742763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wel fijn dat je zo snel tot inkeer komt. De meeste mensen die zo stellig overtuigd zijn van hun eigen gelijk zijn meestal niet erg snel op andere gedachtes te brengen omdat ze niet open staan voor andere meningen. Zij hebben meestal een mening en daar zoeken ze dingen bij om die te bevestigen.
Dat is zeker zo.
pi_127742776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:42 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat er een hoop fout gaat daar is geen aanname. En dat dit al langer speelt ook niet. Tijd voor een grondig onderzoek denk ik dan.
Denk ook niet dat die achterwege blijft. Het is in het belang van iedereen dat daar goed gekeken wordt waarom er dingen mis zijn en gaan en of en hoe dit op te lossen is.
pi_127742922
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je weet niet wat suggereren is en sarcasme is je ook al vreemd...

Het zou ook nog andersom kunnen: dat er simpelweg zo veel zaken boven water komen, zo veel berichten, dat je simpelweg niet anders kunt dan een bepaald standpunt innemen. Ik weet niet wat voor standpunten jij graag inneemt, maar ik kies graag voor standpunten die waarheidsgetrouw zijn.

Mijn mening is dat de extremistische islam (salafisten ed.) in Nederland veel krachtiger moet worden bestreden dan de naïeve, fluwelen-handschoen-aanpak die er nu is. Aanpakken, die haatpaleizen; ongeacht of ze zich vermommen als moskee of als school.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:54:37 #293
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127742969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:40 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
directeurszoon die fan is van clubs als Sharia4Holland, enzovoort.
Nou, lekker naar Syrië sturen, probleem opgelost.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127742976
Wat een kneusjes die de examens gejat hebben. Lekker alles verpesten voor iedereen.
pi_127742983
Die ananas zal vast een heel goede dokter worden in de toekomst.

OVERHEID, DOE IETS!!!
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:57:11 #296
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127743049
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
Die ananas zal vast een heel goede dokter worden in de toekomst.

OVERHEID, DOE IETS!!!
Wat wil je dat ze doen, dan? :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127743456
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:52 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Je weet niet wat suggereren is en sarcasme is je ook al vreemd...

Het zou ook nog andersom kunnen: dat er simpelweg zo veel zaken boven water komen, zo veel berichten, dat je simpelweg niet anders kunt dan een bepaald standpunt innemen. Ik weet niet wat voor standpunten jij graag inneemt, maar ik kies graag voor standpunten die waarheidsgetrouw zijn.

Mijn mening is dat de extremistische islam (salafisten ed.) in Nederland veel krachtiger moet worden bestreden dan de naïeve, fluwelen-handschoen-aanpak die er nu is. Aanpakken, die haatpaleizen; ongeacht of ze zich vermommen als moskee of als school.
Ik neem in het begin het liefst geen standpunt in als ik mijn mening ergens over wil vormen en er zo weinig over weet. Het is vrij lastig omdat je als persoon best wel biased bent tegenover een hoop zaken. En niet iedereen is daar altijd bewust van.
Het is verstandiger om eerst te kijken wat er precies is vast gesteld en wat de mogelijke oorzaken daarvan zijn. Dan pas kan je beginnen met een mening vormen.

Dat er een paar leerlingen zitten die niet helemaal onze meningen delen over bijvoorbeeld een sharia4belgie wil niet zeggen dat de hele instelling verrot is en dat iedereen daar een aanhanger is van die gasten uit belgie.

[ Bericht 4% gewijzigd door Chadi op 13-06-2013 11:19:33 ]
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:14:14 #298
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_127743583
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik neem in het begin het liefst geen standpunt in als ik mijn mening ergens over wil vormen en er zo weinig over weet. Het is vrij lastig omdat je als persoon best wel biased bent tegenover een hoop zaken. En niet iedereen is daar altijd bewust van.
Het is verstandiger om eerst te kijken wat er precies is vast gesteld en wat de mogelijke oorzaken daarvan zijn. Dan pas kan je beginnen met een mening vormen.

Dat er een paar leerlingen zitten die niet helemaal onze meningen delen over bijvoorbeeld een sharia4belgie wil niet zeggen dat de hele instelling verrot is en dat iedereen daar een aanhanger is van die gasten uit belgie.
Er zijn ruimschoots voldoende signalen geweest om te weten dat het niet een instituut is dat bijdraagt aan een ontwikkeling van Nederlandse mores.
Life is what you make it.
pi_127743597
Waar rook is is vuur, zal de rechter concluderen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_127743645
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik doe precies hetzelfde. Ik heb de school aanvankelijk niet veroordeeld om hun islam-zijn, maar slechts om het feit dat die examens hebben kunnen lekken. Gaandeweg weten we steeds meer. De opsomming van misstanden is bekend. Eén van jouw denkfouten is dat misstanden "vastgesteld" moeten worden. Het probleem is nou juist dat veel misstanden vakkundig onder de pet worden gehouden.

Het gaat ook niet alleen om de leerlingen die er zitten, het gaat om de koers die de school vaart. Een zeer strikte (extremistische) interpretatie van de islam, het veroordelen van leerlingen die niet moslim genoeg zijn (privézaak!), snoepreisjes naar Mekka.... - de school heeft een actief aandeel in de radicalisering van leerlingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')