Nah, tegenwoordig niet meer, bij de generatie onder de 50 houdt het wel op na een stuk of 5 a 6.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of ze die wel dragen.. Ze hebben niet voor niets allemaal 14 kinderen!
Bronquote:In 1976 is men in Nederland begonnen kinderen in te enten tegen de mazelen. Kinderen geboren vanaf 1968 zijn toen ook alsnog ingeënt.
Ik denk niet dat je dat als "goedpraten" moet zien, maar meer als een manier om het leed te kunnen dragen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik neem aan (of hoop eigenlijk) dat dat ook geldt voor de ouders van zo'n meisje. Die worstelen ook met zo'n dilemma. Dat zij het voor zichzelf goedpraten door het geloof vind ik persoonlijk verwerpelijk.
beter dan niet vaccineren dan spuit je geen gif in je lichaam.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is vast een weloverwogen keuze van die baby/peuter om niet gevaccineerd te worden.
Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:31 schreef tribalwars het volgende:
beter dan niet vaccineren dan spuit je geen gif in je lichaam.
Alleen jammer dat je dan weer dood kun gaan door mazelen of invalide kunt worden door polio.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:31 schreef tribalwars het volgende:
Je lichaam kan meer aan dan je denkt hoor .quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dan weer dood kun gaan door mazelen of invalide kunt worden door polio.
Die hyperige hoax over autisme heeft wat dat betreft wel weer aardig wat kinderen benadeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dan weer dood kun gaan door mazelen of invalide kunt worden door polio.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daarom gaan er ook ongeveer 1 van de 500 dood aan mazelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je lichaam kan meer aan dan je denkt hoor .
Oh oh tribalquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja, dat dacht Sylvia Millecam ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:33 schreef tribalwars het volgende:
dquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom gaan er ook ongeveer 1 van de 500 dood aan mazelen
Dat is ook maar 0,2 % dus waar maak je druk om.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:33 schreef tribalwars het volgende:
Man, je moet nú ophouden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef tribalwars het volgende:
Beter om niet te vaccineren is veel beter voor je lichaam.
Dat is ook een beetje het probleem natuurlijk. 1 op de 500 betekent dat het gros van het statistisch ongeletterde klootjesvolk dit zelf niet in haar eigen omgeving zal ervaren. Dan ontstaat de perceptie dat het allemaal niet zo erg is, maar wanneer er b.v. miljoenen mensen geïnfecteerd zijn levert het toch een aanzienlijk dodental op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is NWS he, geen BNW.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
d
[..]
Dat is ook maar 0,2 % dus waar maak je druk om.
Dus ik mag toch wel mijn mening geven.quote:
Dat de mensen in de Biblebelt redelijk 'ongestraft' hun kinderen niet in laten enten is toch ook alleen maar mogelijk omdat eromheen wel (bijna) iedereen is ingeënt? Dan blijven epidemieën ook beperkt tot de Biblebelt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:38 schreef Monolith het volgende:
Dat is ook een beetje het probleem natuurlijk. 1 op de 500 betekent dat het gros van het statistisch ongeletterde klootjesvolk dit zelf niet in haar eigen omgeving zal ervaren. Dan ontstaat de perceptie dat het allemaal niet zo erg is, maar wanneer er b.v. miljoenen mensen geïnfecteerd zijn levert het toch een aanzienlijk dodental op.
Tuurlijk. Jij slaat medicatie ook per definitie af omdat het gif is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
d
[..]
Dat is ook maar 0,2 % dus waar maak je druk om.
Je mag ook van mening zijn dat één plus één drie is. Mag je vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:39 schreef tribalwars het volgende:
Dus ik mag toch wel mijn mening geven.
Ik denk trouwens dat er misschien wel meer mensen dood gaan dan 1 op 500 aan de vaccinatie zelf binnen een bepaalde tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat de mensen in de Biblebelt redelijk 'ongestraft' hun kinderen niet in laten enten is toch ook alleen maar mogelijk omdat eromheen wel (bijna) iedereen is ingeënt? Dan blijven epidemieën ook beperkt tot de Biblebelt.
Dat heb je gedaan en geloof me, de boodschap is overgekomen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus ik mag toch wel mijn mening geven.
Klopt, bij vaccinatie gaat het ook om zogenaamde 'herd immunity'. Besmettelijke ziekten moeten zich kunnen verspreiden en dat wordt lastiger als een groot deel gevaccineerd is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat de mensen in de Biblebelt redelijk 'ongestraft' hun kinderen niet in laten enten is toch ook alleen maar mogelijk omdat eromheen wel (bijna) iedereen is ingeënt? Dan blijven epidemieën ook beperkt tot de Biblebelt.
Kun je dat ook onderbouwen, of is dat een 'gevoel'.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:41 schreef tribalwars het volgende:
Ik denk trouwens dat er misschien wel meer mensen dood gaan dan 1 op 500 aan de vaccinatie zelf binnen een bepaalde tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |