Nee dat was ik, toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was met Koninginnenacht, toen was hij vlakbij mijn straat ja.
Gewoon setje in elkaar zetten en sturen naar discotheken, kroegen en andere tentjes daar in de buurt. Het zelfde mailtje en dan naar verschillende sturen (niet tegelijk, dat kunnen ze zien, dus een voor een).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar in Enschede goed rondkijken en ergens in proberen te komen, Zutphen is natuurlijk precies nul
Oke dan verander ik mijn zin.quote:
Nu zeg jij hihihihihhiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ihihihi. Nou kijk, daarom dus.
Ik was ook ooit ee nkeer in Groningen. Leuk he. Met oud en nieuw
ja precies en in enschede zijn ze al blij als je iets anders dan jantje smit draaitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon setje in elkaar zetten en sturen naar discotheken, kroegen en andere tentjes daar in de buurt. Het zelfde mailtje en dan naar verschillende sturen (niet tegelijk, dat kunnen ze zien, dus een voor een).
1. Setje maken
2. Emailen.
3. ????
4. Profit!
maar crackie waar was jij met oud en nieuw dan? HIHIHIHIHIquote:
Zou je er geld voor kunnen vragen of dat nog niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja precies en in enschede zijn ze al blij als je iets anders dan jantje smit draait
oh wacht dat was volendamquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja precies en in enschede zijn ze al blij als je iets anders dan jantje smit draait
Mooi Warkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zat in een of andere bunker nee ehh loods ofzo met allemaal gekkies en drugs. En ik zat op een bankje want ik was moe. En ergens bij een mensjes thuis die aan een pleintje woonde niet ver van het station..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar crackie waar was jij met oud en nieuw dan? HIHIHIHIHI
IK WAS OOK IN GRONINGEN OMG en toen was ik zo dronken dat ik tegen een boom aanliep op de vismarkt en later weer.
ik liep laatst nuchter tegen een boom aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar crackie waar was jij met oud en nieuw dan? HIHIHIHIHI
IK WAS OOK IN GRONINGEN OMG en toen was ik zo dronken dat ik tegen een boom aanliep op de vismarkt en later weer.
Hahaha ik tegen een lantaarnpaal, deed pijn auwieauwieuaowquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik liep laatst nuchter tegen een boom aan.
kan je nagaan als ik dronken ben
ach, vandaar je username.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat in een of andere bunker nee ehh loods ofzo met allemaal gekkies en drugs. En ik zat op een bankje want ik was moe. En ergens bij een mensjes thuis die aan een pleintje woonde niet ver van het station..Geen idee dus..
High fivequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha ik tegen een lantaarnpaal, deed pijn auwieauwieuaow
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dankje, ik moet nog wat magere kwark wegwerken.
SUBSONICquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat in een of andere bunker nee ehh loods ofzo met allemaal gekkies en drugs. En ik zat op een bankje want ik was moe. En ergens bij een mensjes thuis die aan een pleintje woonde niet ver van het station..Geen idee dus..
hahaahahahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha ik tegen een lantaarnpaal, deed pijn auwieauwieuaow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou een boek over gaan schrijven als ik jou wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik liep laatst nuchter tegen een boom aan.
kan je nagaan als ik dronken ben
quote:
Ik heb niks gepland die vrijdag, dus het zou eventueel kunnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
hele bossen, vriend, hele bossen.
Nee daar was ik nietquote:
ZULLEN WE SAMEN WIET ROKEN OOIT?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik doe geen drugs (op wiet na dan)
Nou laat maar eens zien hoe een hard gekookt ei jij bent want daar komt NIKS van in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb niks gepland die vrijdag, dus het zou eventueel kunnen.
Maar mijn chick wil mee.![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou een boek over gaan schrijven als ik jou was
geen hasj?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik doe geen drugs (op wiet na dan)
Okequote:
Ja mama.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou laat maar eens zien hoe een hard gekookt ei jij bent want daar komt NIKS van in.
..watquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb niks gepland die vrijdag, dus het zou eventueel kunnen.
Maar mijn chick wil mee.![]()
Nee, dat ging en keertje niet goed dus dat vind ik beetje eng nuquote:
oh, subsonic is ook onder de grondquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee daar was ik niet. Gewoon een loods op een industrieterrein met gekkies.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke. Maar ik rook maar weinig wiet want meteen stoned en als ik dan meer rook val ik in slaap of val ik om of wordt alles zwart
.
oohquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat ging en keertje niet goed dus dat vind ik beetje eng nu.
gekkiesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee daar was ik niet. Gewoon een loods op een industrieterrein met gekkies.
Nog nooit geweest, maarja i kkom nooit in Groningen. Hoor er wel van alles overquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh, subsonic is ook onder de grond
Haha ja ik ga ook wel veel lachen.. ik lach om alles maar ik zeg zelf niet veel meer want dat kan ik niet. Ik lag gewoon om alles. Dus als jij dan veel gaat praten dan kan ik veel lachen. Perfect matchquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik ga om van alles lachen en word ik extra extravert en dan dan dan
lig ik binnen 1 uur KO.
Ja echt gekkies. Iedereen daar aan de drugs en zo'n ventje steeds tegen me aan lullen helemaal onder drugsjes ik vind dat maar stomquote:
Gebruik tenminste dan niet dat verklein woord plzquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt gekkies. Iedereen daar aan de drugs en zo'n ventje steeds tegen me aan lullen helemaal onder drugsjes ik vind dat maar stom.
Hoezo? Een gek klinkt negatief en het warne geen negatieve gekkies.. maar wel gekkies maar dan positief dus gekkiesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gebruik tenminste dan niet dat verklein woord plz
Juist lachen dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt gekkies. Iedereen daar aan de drugs en zo'n ventje steeds tegen me aan lullen helemaal onder drugsjes ik vind dat maar stom.
Wietjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gebruik tenminste dan niet dat verklein woord plz
Ja ik kan daar niet mee om gaan hoorquote:
Fapjesquote:
Haha leuke beredenering welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo? Een gek klinkt negatief en het warne geen negatieve gekkies.. maar wel gekkies maar dan positief dus gekkies.
Ik ken zo'n gek wijf met die naam brrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ken zo'n gek wijf met die naam brrrLief he, zo'n -tje erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, het lijkt haar helemaal geweldig.![]()
vrouwen
SHOTGUN OP DIE FIJNE STOEL DING!!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]wat een maffe vriendin heb jij
vind het wel een beetje raar hoor, heb ook niet zo heel veel plek voor veel mensen. hooguit 7 zit plekken
ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stoel ding? m'n bank bedoel je
Gestorven aan ouderdom of zo. Van de meeste spullen hier weet niemand hoelang het er al staat.quote:
Heus heb je geen leunstoel!?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stoel ding? m'n bank bedoel je
dat is dus een van de de redenen waarom ik me nooit fijn zou voelen om in een studentenhuis te wonenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gestorven aan ouderdom of zo. Van de meeste spullen hier weet niemand hoelang het er al staat.
Ja maar ik had al bedacht dat ik zo'n lieve schattige kleine oma wordt dus dan kan het wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je in het bejaardentehuis zit en dan aangesproken wordt met Maartje.
Lijkt me zo gek.
Zitten is voor hommos en gehandicapte.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]wat een maffe vriendin heb jij
vind het wel een beetje raar hoor, heb ook niet zo heel veel plek voor veel mensen. hooguit 7 zit plekken
Jawel hoor, want als ik niet wil dat ze mee gaat gaat ze niet mee.quote:
Shotgun regels niet kennen.quote:
Ach, moet toch ergens wonen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is dus een van de de redenen waarom ik me nooit fijn zou voelen om in een studentenhuis te wonen
Regels, yolo toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zitten is voor hommos en gehandicapte.
[..]
Jawel hoor, want als ik niet wil dat ze mee gaat gaat ze niet mee.En dan kan jij mooi mijn handje vast houden in de trein enzo.
[..]
Shotgun regels niet kennen.Dat mag pas als je het shotgunonderwerp gezien hebt.
DMAA?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef Pastapipos het volgende:
Ik ben zwaar gevoelig voor alle soorten drugs
Met wiet ben ik snel stoned, bier voel ik na een halve liter alEn DMAA (1.3 dimethylamylalamine) en lachgas ga ik ook hard op, veel harder dan m'n vrienden.
Wel goedkoop though
O--quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je in het bejaardentehuis zit en dan aangesproken wordt met Maartje.
Lijkt me zo gek.
Oh alcohol kan hier ook hard gaan ja. Wat ik dus niet chill vindt want na een wijntje al niet meer uit je woorden kunnen komen is gewoon schijt irritant.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef Pastapipos het volgende:
Ik ben zwaar gevoelig voor alle soorten drugs
Met wiet ben ik snel stoned, bier voel ik na een halve liter alEn DMAA (1.3 dimethylamylalamine) en lachgas ga ik ook hard op, veel harder dan m'n vrienden.
Wel goedkoop though
ok.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze heeft foto's van m'n kamer gezien, dus ze heeft recht op shotgun.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Jawel hoor, want als ik niet wil dat ze mee gaat gaat ze niet mee.En dan kan jij mooi mijn handje vast houden in de trein enzo.
[..]
Shotgun regels niet kennen.Dat mag pas als je het shotgunonderwerp gezien hebt.
ieuw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op mijn werk noem ik een van de bewoonsters zustertje (omdat ze vroeger zuster was). Kuchi alles
Ha, ja dit!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze heeft foto's van m'n kamer gezien, dus ze heeft recht op shotgun.
Hoe kan je dat na 1 wijntje al hebben?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh alcohol kan hier ook hard gaan ja. Wat ik dus niet chill vindt want na een wijntje al niet meer uit je woorden kunnen komen is gewoon schijt irritant.
Ik heb maar 'n liter bloed in mn lichaam.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je dat na 1 wijntje al hebben?
Stimulerend spul, beetje afgeleid van amfetamines. Is nu niet meer legaal maar is het wel heel lang geweest.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh alcohol kan hier ook hard gaan ja. Wat ik dus niet chill vindt want na een wijntje al niet meer uit je woorden kunnen komen is gewoon schijt irritant.
Dat blijkt jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb maar 'n liter bloed in mn lichaam.
Dan telt je shotgun ook niet.quote:
Gawegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze heeft foto's van m'n kamer gezien, dus ze heeft recht op shotgun.
Beter andersomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
ik ga gewoon op cracks schoot daar heb ik recht op want ik ben de enige homo en ja, dan mag ik dat
Jaquote:
Dan moet je dus staan, dat heb ik net gepost.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
ik ga gewoon op cracks schoot daar heb ik recht op want ik ben de enige homo en ja, dan mag ik dat
Hm, geen ervaring verder behalve met wiet. Zou opzich nog wel wat willen proberen verderquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Stimulerend spul, beetje afgeleid van amfetamines. Is nu niet meer legaal maar is het wel heel lang geweest.
Na 2 pillen ben ik de hele avond hard gegaan op een hardcore feest![]()
nee jij moest op zo'n shotgunquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter andersom
[..]
Ja. Heel irritant.. niet altijd hoor trouwens
.
Ga straatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan telt je shotgun ook niet.
[..]
Gaweg
Ik doe niet wat jij wilt. Want ik ken je niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je dus staan, dat heb ik net gepost.
ik dacht al; ik mis ietsquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
'zittenn is voor homo's en gehandicapten' dan moet etsu zitten, dombo
door wie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:01 schreef arachide. het volgende:
Ik werd net in mijn gezicht lelijk genoemd door een onbekende.
Dat deed serieus pijn
Oh, ik dacht dat ik het andersom had gepost.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
'zittenn is voor homo's en gehandicapten' dan moet etsu zitten, dombo
Ah, dat is jammer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe niet wat jij wilt. Want ik ken je niet.
beter dan van iemand die dichtbij je staat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:01 schreef arachide. het volgende:
Dat deed serieus pijn
Waarom een vreemde je lelijk noemen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:01 schreef arachide. het volgende:
Dat deed serieus pijn
Ik voorspel een mini fok-meetquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, geen ervaring verder behalve met wiet. Zou opzich nog wel wat willen proberen verder
Een klant?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:01 schreef arachide. het volgende:
Dat deed serieus pijn
Arachide is knap.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:01 schreef arachide. het volgende:
Dat deed serieus pijn
Tussen?quote:
Spreek het eens tegen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef Tchock het volgende:
Ik ben even de afwas doen en ik kom terug en ik ben een zachtgekookt ei hoor. Stelletje misbaksels.
Hoe kan het ook anders, kijk naar je wangetjes. Koetsjiekoetsjiequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef Tchock het volgende:
Ik ben even de afwas doen en ik kom terug en ik ben een zachtgekookt ei hoor. Stelletje misbaksels.
hoi mag crack op mn schoot zitten vrijdag?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef Tchock het volgende:
woon je al in rotterdam?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:01 schreef arachide. het volgende:
Dat deed serieus pijn
Ja.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders, kijk naar je wangetjes. Koetsjiekoetsjie
Nee, want ik ben bang dat ze je straight maakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoi mag crack op mn schoot zitten vrijdag?
Daar krijg je dat elke avond te horenquote:
Ja maar hij is toch onbekend? of bedoel je waar oid?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
die onbekende komt toch ergens vandaan?
ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar hij is toch onbekend? of bedoel je waar oid?
Tussen wie wat waarquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
Nee, want ik ben bang dat ze je straight maakt.
Ik heb ook zelden dm's, ik ben niet populair genoeg op FOK!.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voel je belangrijk. Dat bericht krijg ik om de dag of zo. En zelden gemiste DM's
Je voorspelt een mini fok-meet. tussen wie?quote:
Nee, want Tchock is bang dat ze je homo maakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook zelden dm's, ik ben niet populair genoeg op FOK!.
Wat kan ik daar aan doen?
Ohja, Crack houdt mijn handje vast in de trein als ik volgende week vrijdag de trein in stap. Oke?
Moet meteen aan Gerard Joling denken enzo en dat is niet echt positief.quote:
tuurlijk wel, gerard joling is een lekkerding en mn soulmattie en allesquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet meteen aan Gerard Joling denken enzo en dat is niet echt positief.
Om te gierennnnquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet meteen aan Gerard Joling denken enzo en dat is niet echt positief.
Antwoord op mijn vraag goffetomme.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een onbekende. Like I said.
Dat deed serieus pijn.
Bah, je dealt nu in mijn scorelijstjequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gerard joling is een lekkerding en mn soulmattie en alles
Hou op.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want Tchock is bang dat ze je homo maakt.
Goede zaak. Waar ergens?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:07 schreef arachide. het volgende:
Ewa typisch. Ik heb een huisje in Roffa
Jouquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je voorspelt een mini fok-meet. tussen wie?
Of uitgaan met Xquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
JouEn andere fokkers om te smoken
Zou wat zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
JouEn andere fokkers om te smoken
Is toch niks raars aan?quote:
Hahah goede meet. Allemaal elkaar knuffelen en hakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
nee ik weet niet, ik knars soms nogal met mijn tanden, dus ik denk niet dat xtc verstandig voor mij isquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah goede meet. Allemaal elkaar knuffelen en hakken.
Heb trouwens vandaag serotonine binnen gekregen, dus ik kan de boel weer op peil zetten na een avondje beuken![]()
Ach, stoned kutfilms kijken is ook leukquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef Typisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gemaakt door Typisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hoef je niet stoned voor te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, stoned kutfilms kijken is ook leuk
Gewoon onder de brug.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee ik weet niet, ik knars soms nogal met mijn tanden, dus ik denk niet dat xtc verstandig voor mij is
Ik snap de indeling van Rotterdam nooit. Wat is nou het centrum, wat zijn de goede wijken, wat is de 'Bijlmer'?quote:
nee nee dat kloptquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoef je niet stoned voor te zijn.
[..]
Gewoon onder de brug.
Hm nee dankjequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Na een paar keer heb jij een kunstgebit nodigKan je gewoon uitgaan zonder gebit
Wat zouden FOK!ers dan doen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ooit wil ik nuchter nog een keer mdma proberen. Maar niet met fokkers..of het moeten mensen zijn die ik echt leuk vind en vertrouw
Weet ik niet. Maar ik heb liever geen autisten of mensen met geestelijke beperkingen van alle soorten en maten om me heen als ik hard ga.quote:
Haar doorverkopen aan een stel enge mannen in trenchcoats en van het geld een verzameling Barbiepoppen kopen.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik heb liever geen autisten of mensen met geestelijke beperkingen van alle soorten en maten om me heen als ik hard ga.
Voor 10 euro wil ik wel sitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ooit wil ik nuchter nog een keer mdma proberen. Maar niet met fokkers..of het moeten mensen zijn die ik echt leuk vind en vertrouw
Nouja ongeacht of iemand van FOK! of niet komt, gewoon met mensen die je vertrouwd en je vrienden zijn jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik heb liever geen autisten of mensen met geestelijke beperkingen van alle soorten en maten om me heen als ik hard ga.
Oh dit vind ik wel echt aidsmuziek trouwensquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef Pastapipos het volgende:
Lekker tandenknarsend op deze muziek de hele avond beuken met je fok vriendjes en vriendinnetjes
Verkrachten in een donker steegje als ze denkt dat ze aan het rijden is op vliegende paarse eenhoorns natuurlijk.quote:
Als ik zo rustig thuis zit vind ik t niks, maar op een festival/feest wat dan ook ben ik helemaal in m'n element met deze muziek. Ben ermee opgegroeid sinds ik een jaar of 8 benquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dit vind ik wel echt aidsmuziek trouwens
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
DV, soms maak jij opmerkingen waarbij ik denk: gvd meid, waz met jou.
Je stond op je 8ste al strak ja?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als ik zo rustig thuis zit vind ik t niks, maar op een festival/feest wat dan ook ben ik helemaal in m'n element met deze muziek. Ben ermee opgegroeid sinds ik een jaar of 8 ben
10 euro aan eten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik geef je eten. Daar doe je het maar voor.
Ja vorige week nog.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verkrachten in een donker steegje als ze denkt dat ze aan het rijden is op vliegende paarse eenhoorns natuurlijk.
Oh dat heb ik zelf ook vaak genoeg. Maar zo rol ik nou eenmaal. De gekste dingen komen op de raarste momenten uit dit brein geploft. Things happen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
DV, soms maak jij opmerkingen waarbij ik denk: gvd meid, waz met jou.
Zie m'n edit ;pquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je stond op je 8ste al strak ja?
Get Loose van Showtek vind ik wel lekker nummertje daarvoor trouwens.
Eerste zeg je dat er geen fokkers zijn die je echt leuk vind of die niet autistisch is en daarna dit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Komt dat vet daar ook vandaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zelf ook vaak genoeg. Maar zo rol ik nou eenmaal. De gekste dingen komen op de raarste momenten uit dit brein geploft. Things happen.
Hm ja ik ben niet zo van de hardcore enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zie m'n edit ;p
Maar ik kreeg cd's van mn buurjongen die altijd dreunend met zn auto de straat inkwam. Daarna thunderdome gekocht enzo.
Ik ga m zo luisteren
Oke.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
deal
[..]
Mensen moeten stoppen met mij quoten
srry :$quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
deal
[..]
Mensen moeten stoppen met mij quoten
Soms he, soms... Gewoon soms.. Shut up.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zelf ook vaak genoeg. Maar zo rol ik nou eenmaal. De gekste dingen komen op de raarste momenten uit dit brein geploft. Things happen.
Wut, waar zeg ik dat? Zeg ik dat letterlijk of vang jij dat zo op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerste zeg je dat er geen fokkers zijn die je echt leuk vind of die niet autistisch is en daarna dit.
Je straalt wel als een zonnetje vandaag.
Godverdomme, wat een diepgang
Eigenlijk is t ook gewoon herriequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja ik ben niet zo van de hardcore enzo.
Wel andere grote feesten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Eigenlijk is t ook gewoon herrie
Maar ik dig die shit. Jammer dat ik nooit thunderdome mee heb kunnen maken
jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt dat vette karakter daar ook vandaan?
Mij blijkbaar wel, maar het is algemeen bekend dat ik een toffe gast ben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerste zeg je dat er geen fokkers zijn die je echt leuk vind of die niet autistisch is en daarna dit.
Je straalt wel als een zonnetje vandaag.
Godverdomme, wat een diepgang
wat danquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wut, waar zeg ik dat? Zeg ik dat letterlijk of vang jij dat zo op.
En ja ik rol lekker vandaag. Lekkere achtbaan van emoties deze dag.
Jij vindt jezelf zo geweldig dat ik wed dat je fantaseert over masturberen als je seks hebt met een modelquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mij blijkbaar wel, maar het is algemeen bekend dat ik een toffe gast ben.
Dit jaar heb ik masters of hardcore gemist, wel naar fantasy island geweest (alleen de unity en early stage). Miss dat ik naar unity ga dit jaar, maar t is 18+. Kan t opzich wel proberen voor die 15 euro.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel andere grote feesten?
Sensation lijkt me dan nog wel tof
Frustraties opkroppen wordt niemand gelukkig van. Dus ga je gang.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soms he, soms... Gewoon soms.. Shut up.![]()
Maar lobi hoor. Niks tegen jou.
Oh je bent nog geen 18?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik masters of hardcore gemist, wel naar fantasy island geweest (alleen de unity en early stage). Miss dat ik naar unity ga dit jaar, maar t is 18+. Kan t opzich wel proberen voor die 15 euro.
Sensation lijkt me ook wel tof ja
Get loose is idd wel leuk. Maar zoiets zou ik dus niet op een feest willen hebben
Dat valt wel mee, ik ben gewoon tevreden. Beetje overdrijven mag toch wel, zeker op den foks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf zo geweldig dat ik wed dat je fantaseert over masturberen als je seks hebt met een model
Nope. Februari pas ;p Maar ik denk dat t wel te proberen valt, ze controleren toch bijna niet op leeftijd. Alhoewel dat wel een kleiner feest is.quote:
Nee, dat zeg je zo. Man man man, je zet jezelf vooral te kakken met zulke opmerkingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wut, waar zeg ik dat? Zeg ik dat letterlijk of vang jij dat zo op.
En ja ik rol lekker vandaag. Lekkere achtbaan van emoties deze dag.
Ach, wie zegt dat ik dat doe.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Frustraties opkroppen wordt niemand gelukkig van. Dus ga je gang.
Hm, je kan het proberen. Ik dacht altijd dat controle juist wel streng was daarquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:22 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nope. Februari pas ;p Maar ik denk dat t wel te proberen valt, ze controleren toch bijna niet op leeftijd. Alhoewel dat wel een kleiner feest is.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je zo. Man man man, je zet jezelf vooral te kakken met zulke opmerkingen.
Het is zo.. On.. Ondoordacht.
Ik denk ook nooit voor ik aan een post begin dus ja, dat klopt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je zo. Man man man, je zet jezelf vooral te kakken met zulke opmerkingen.
Het is zo.. On.. Ondoordacht.
Mwoa ik word vaak wel 20 oid geschat, heb niet een erge babyface oid.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, je kan het proberen. Ik dacht altijd dat controle juist wel streng was daar![]()
Je kan zo`n meet wel proberen trouwens ja, denk dat EK er ook wel voor is
Ik luister alles. van Snow Patrol tot Nirvana en van Eminem tot de meeste dance-muziek welquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mwoa ik word vaak wel 20 oid geschat, heb niet een erge babyface oid.
Wat voor muziek luister jij vooral naar? Ik meestal rustigere dingen zoals diplo, nero etc. maroon 5/coldplay/muse
Ik sta boven jullie peasantsquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
Ach, stiekem is DV ook gewoon een van 'ons'.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik luister alles. van Snow Patrol tot Nirvana en van Eminem tot de meeste dance-muziek wel
Ik eerst ook maar zag de beer nog welquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat echt op die band te letten wat er ging gebeuren
Ja, nog ff.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik sta boven jullie peasants
394 gb?..quote:
dacht dat het een hond was en snapte niet waarom iedereen wegrendequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik eerst ook maar zag de beer nog wel
ik wil alles weten goffetommequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie liefde weer terug was. Oh oh oh wat mis toch dingen op FOK!.Wie update mij even in dm?
Ik stap over naar hbo Zakken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, erfbelasting en schenkbelasting bestuderen. En jij?
Of neem nog een reep chocolade.quote:
Yup. Download bijna altijd de volledige albums, en meestal ook zonder compressie.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik stap over naar hbo Zakken.
[..]
Of neem nog een reep chocolade.
Ohquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup. Download bijna altijd de volledige albums, en meestal ook zonder compressie.
hoihe wpquote:
hou jij wel van he?quote:
Dat laatste.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent dood volgens je avatar. Of je bent zo'n monnik die z'n hartslag kan vertragen.
Als ik iets zeg, dan meen ik 't ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt het nog echt gedaan ook, in je fotoboek.
Ik respecteer jouw levensstijl ook, hoe was je kapsalon?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, maar ik respecteer je levensstijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik respecteer jouw levensstijl ook, hoe was je kapsalon?Ik heb net wel ham met roomkaas opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Help, is dit leuk?JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon lekker casual
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Help, is dit leuk?Ja prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help, is dit leuk?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien is dat een idee, je acties doordenken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik denk ook nooit voor ik aan een post begin dus ja, dat klopt.
Help, is dit leuk?Prima toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest overigens eventjes nadenken voordat ik ontdekte hoe het kwam dat die spullen zo raar op de achtergrond zaten.![]()
Hahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Prima toch?
Moest overigens eventjes nadenken voordat ik ontdekte hoe het kwam dat die spullen zo raar op de achtergrond zaten.
Door 't effen grijs?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Ja weet niet, vind het ook beetje flats.. weet je wat ik bedoel?
Probeer anders een wit t-shirt. Misschien komt het doordat de kleur van je shirt dezelfde is als van je jasje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Ja weet niet, vind het ook beetje flats.. weet je wat ik bedoel?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij komt elke avond melden wanneer je gaat slapen?
who the fuck ben jij nou weer?quote:
Je ondertitel verraad je wel een beetje.quote:
Neequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij komt elke avond melden wanneer je gaat slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |