Nee dat was ik, toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was met Koninginnenacht, toen was hij vlakbij mijn straat ja.
Gewoon setje in elkaar zetten en sturen naar discotheken, kroegen en andere tentjes daar in de buurt. Het zelfde mailtje en dan naar verschillende sturen (niet tegelijk, dat kunnen ze zien, dus een voor een).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar in Enschede goed rondkijken en ergens in proberen te komen, Zutphen is natuurlijk precies nul
Oke dan verander ik mijn zin.quote:
Nu zeg jij hihihihihhiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ihihihi. Nou kijk, daarom dus.
Ik was ook ooit ee nkeer in Groningen. Leuk he. Met oud en nieuw
ja precies en in enschede zijn ze al blij als je iets anders dan jantje smit draaitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon setje in elkaar zetten en sturen naar discotheken, kroegen en andere tentjes daar in de buurt. Het zelfde mailtje en dan naar verschillende sturen (niet tegelijk, dat kunnen ze zien, dus een voor een).
1. Setje maken
2. Emailen.
3. ????
4. Profit!
maar crackie waar was jij met oud en nieuw dan? HIHIHIHIHIquote:
Zou je er geld voor kunnen vragen of dat nog niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja precies en in enschede zijn ze al blij als je iets anders dan jantje smit draait
oh wacht dat was volendamquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja precies en in enschede zijn ze al blij als je iets anders dan jantje smit draait
Mooi Warkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zat in een of andere bunker nee ehh loods ofzo met allemaal gekkies en drugs. En ik zat op een bankje want ik was moe. En ergens bij een mensjes thuis die aan een pleintje woonde niet ver van het station..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar crackie waar was jij met oud en nieuw dan? HIHIHIHIHI
IK WAS OOK IN GRONINGEN OMG en toen was ik zo dronken dat ik tegen een boom aanliep op de vismarkt en later weer.
ik liep laatst nuchter tegen een boom aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar crackie waar was jij met oud en nieuw dan? HIHIHIHIHI
IK WAS OOK IN GRONINGEN OMG en toen was ik zo dronken dat ik tegen een boom aanliep op de vismarkt en later weer.
Hahaha ik tegen een lantaarnpaal, deed pijn auwieauwieuaowquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik liep laatst nuchter tegen een boom aan.
kan je nagaan als ik dronken ben
ach, vandaar je username.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat in een of andere bunker nee ehh loods ofzo met allemaal gekkies en drugs. En ik zat op een bankje want ik was moe. En ergens bij een mensjes thuis die aan een pleintje woonde niet ver van het station..Geen idee dus..
High fivequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha ik tegen een lantaarnpaal, deed pijn auwieauwieuaow
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dankje, ik moet nog wat magere kwark wegwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |