SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
IN THE JARquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WHISKEH
[..]
Nou gewoon, niet bestellen / kopen / krijgen
Waarom steek jij je tong uit meisjequote:
Met wat lekkere kaas en vlees.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou gewoon, niet bestellen / kopen / krijgen
Omnomnomnomnomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wat lekkere kaas en vlees.
[..]
Om jou te likken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
IN THE JAR
[..]
Waarom steek jij je tong uit meisje
Kom haten dan.quote:
Kut, nu heb ik honger en heb niks in huis dat eetbaar is.quote:
ZUIPEHquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
IN THE JAR
[..]
Waarom steek jij je tong uit meisje
Dat is wel mooi fucked, jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, nu heb ik honger en heb niks in huis dat eetbaar is.
Hehehe ja, ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZUIPEHIk heb best wel weer zin om te zuipen
![]()
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bring it.. He? Kom dan
Also
[ afbeelding ]
Jij wel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is wel mooi fucked, ja
[..]
Hehehe ja, ik ook.. Donderdagavond wellicht
Met je lachje.. Doe je niet eh? Mag wel hoor :$quote:
Helaas geen wijn. Wel bier en port. Maar ik drink bijna nooit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met je lachje.. Doe je niet eh? Mag wel hoor :$
Pics van je .... wijn
Pics van dat andere dan maar?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas geen wijn. Wel bier en port. Maar ik drink bijna nooit.
Ik heb geen flauw benul van wat je nu suggereert.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met je lachje.. Doe je niet eh? Mag wel hoor :$
Pics van je .... wijn
quote:
Doe niet zo onschuldig en preutsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul van wat je nu suggereert.
quote:
Goh leukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb me toch een fijne Zweedse chick ge(s)naaid in Turkije,
Gefeliciteerd met je SOA!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Spannend.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik speel hard to get, jwz.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo onschuldig en preuts![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
>Feraquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo onschuldig en preuts![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Ben ik wel onschuldig?quote:
Heb dit nootje (no pun) al vaker gekraakt, lukt wel weer.. Feertje smelt namelijk weg bij me en ze weet hetquote:
Ik ben een M&M.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb dit nootje (no pun) al vaker gekraakt, lukt wel weer.. Feertje smelt namelijk weg bij me en ze weet het
quote:
Leer het mij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb dit nootje (no pun) al vaker gekraakt, lukt wel weer.. Feertje smelt namelijk weg bij me en ze weet het
Dan weet ik wat me te doen staatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een M&M.
"Melts in your mouth, not in your hand".
Oké Henk, gr gr.quote:
I knew you were clever.quote:
Je smelt al eh Fera.. Melting into supernova'squote:
Whoohooquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef Fera het volgende:
Wauw, ik krijg een mail met complimenten van mijn werkgever.![]()
![]()
Ik ben heul geen Fera!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je smelt al eh Fera.. Melting into supernova's
Er schijnt binnenkort een vacature vrij te komen. Daar ga ik voor.quote:
Was het maar zo hč.quote:
I knowquote:
Zeker.quote:
Je bent weer aan het werk?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef Fera het volgende:
Wauw, ik krijg een mail met complimenten van mijn werkgever.![]()
![]()
Nice, good luckquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Er schijnt binnenkort een vacature vrij te komen. Daar ga ik voor.
Het uittypen van interviews weer opgepakt. Vanaf vandaag tot en met donderdag weer lekker bezig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Je bent weer aan het werk?
Thanks!quote:
Tsss, ik ben geen lopend telegram hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know
Gebruik jou even als praatkanaal :$
Nee is al klaar.. Ze komt wel terug uit zichzelf.. Wacht welquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tsss, ik ben geen lopend telegram hoor
Ah nice.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het uittypen van interviews weer opgepakt. Vanaf vandaag tot en met donderdag weer lekker bezig.
Toch tijd zatquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee is al klaar.. Ze komt wel terug uit zichzelf.. Wacht wel
Daarom..quote:
Gewoon detrivore zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom..
Wacht als een ware predator in de bosjes en verscheur vervolgens mijn prooi
Wat een geniale tactiek heb je toch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom..
Wacht als een ware predator in de bosjes en verscheur vervolgens mijn prooi
Slow.. Doooown slow.. Doooown slow.. Down slow.. Tututututuquote:
Yes, there will be pain and bloodquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een geniale tactiek heb je toch.
Eerst chips eten nu :$ Hongerrrrrrrrrrrrrquote:
Ik wil ook chipsquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerst chips eten nu :$ Hongerrrrrrrrrrrrr
En ik wil nog steeds ijsjes
Bugles en Picklesquote:
We wachten even de test af, oké?quote:
Roger that.quote:
Goddommequote:
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goddomme
Ik wens jullie alvast een goede nachtrust toe, ik lig in bed met telefoon dus ik zal zo wel weg zijnvan een
Morgen even naar de supertquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja
HeheheheWelterusten alvast dan in dat geval.. Fijn dromen ditdat alles
Nemo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
TOUCH ME WITH YOUR LOVE AND REVEAL TO ME MY TRUE NAAAAAAAAAAME LALALALA
Ik ook, want bijna opquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen even naar de supert
Dankjewel![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, want bijna op
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik drinken had, lag het nu op mijn toetsenbord.
Laat me maar weer achter hoor.. Tssskquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef Fera het volgende:
Ik ga nog even GoT lezen en dan pitten.
Weltrusten Dqod en eventuele andere levende wezens.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef Fera het volgende:
Ik ga nog even GoT lezen en dan pitten.
Weltrusten Dqod en eventuele andere levende wezens.![]()
Ik ben er nogquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat me maar weer achter hoor.. Tsssk
Leesze chick en slaap lekker alvast![]()
Ik ook nog.. Half danquote:
Ik ben een echte bazin toevallig, want ik ben nog opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Je moet gewoon even normaal doen.. Met je hoofd ;$quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:49 schreef remlof het volgende:
Ik heb m'n biertje bijna op, dan ga ik naar bed en slaap ik binnen 10 minuten
Je hebt de regelbazin al ingelicht zie ik, dus het komt vast goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:51 schreef remlof het volgende:
Jullie moeten de meet verzetten trouwens want ik kan niet
En Vans ook al niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Vinniiee op 12-06-2013 08:07:24 ]
Like a bossquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:51 schreef remlof het volgende:
Jullie moeten de meet verzetten trouwens want ik kan niet
En Vans ook al niet.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Myraela het volgende:
Wil ik naakt een ontbijtje maken, loopt er ineens een bouwvakker op een steiger langs het huis, dat was schrikken.
hehehe. had hij je gezien? Floot hij?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Myraela het volgende:
Wil ik naakt een ontbijtje maken, loopt er ineens een bouwvakker op een steiger langs het huis, dat was schrikken.
gun die vent ook eens watquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Myraela het volgende:
Ik denk niet dat die me zag, ik heb me snel verstopt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe. had hij je gezien? Floot hij?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die me zag, ik heb me snel verstopt.
Sexy hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Myraela het volgende:
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:23 schreef alinity het volgende:
Hoi!! De gezelligheid in dit topic sprak mij wel aan. Mag je hier praten over van alles en nog wat en mag ik me aansluiten ?
Dat mag behalve als je alles 2 keer gaat postenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:23 schreef alinity het volgende:
Hoi!! De gezelligheid in dit topic sprak mij wel aan. Mag je hier praten over van alles en nog wat en mag ik me aansluiten ?
Leeftijd, geslacht, foto's, dagbesteding, zusjes en IQ.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:23 schreef alinity het volgende:
Er valt niet veel 'door te lezen hoor'quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:26 schreef alinity het volgende:
Ik lees alles even door als ik thuis ben. Ik zit nu op school
Staat al wat in haar fobo anders.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leeftijd, geslacht, foto's, dagbesteding, zusjes en IQ.
Zijn wel eerst dingen die we van je moeten weten.
Ja godverdomme, ik ga zelf toch geen moeite doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat al wat in haar fobo anders.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesprokenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:28 schreef alinity het volgende:
Maar zijn er ook regels of mag ik gewoon gezellig meedoen ? even verder met de les waar ik zit, ik kom er vanavond op terug
Hmmmm.....quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:23 schreef alinity het volgende:
Ok. Ze is 20, vrouw, studeert voor Mondhygiëniste en de rest is onbekend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik ga zelf toch geen moeite doen.
En ze is bi...quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Ze is 20, vrouw, studeert voor Mondhygiëniste en de rest is onbekend.
Sorry? Volgende slachtoffer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O god, je volgende slachtoffer gevonden?
Niet Friesland.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ze is bi...
nou wat wil je nog meer
Dat neem je als man zijnde toch op de koop toe....quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat neem je als man zijnde toch op de koop toe....
Valt me nog mee dat Faxie niet gelijk komt binnen vallen met zijn zwoele one-liners
Zou raken. 3 2 1.....quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat Faxie niet gelijk komt binnen vallen met zijn zwoele one-liners
Is wel grappig als je soms de fobo's van vrouwelijke users bekijkt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij schittert door afwezigheid.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je denkt aan mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:26 schreef Myraela het volgende:
zusjes
Zijn wel eerst dingen die we van je moeten weten.
Dat is slechts een excuus. Hij zit vast weer bij een of andere user.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij schittert door afwezigheid.
Volgens mij is hij nog ziekjes.
Op wat voor school zit je dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:36 schreef alinity het volgende:
Lerares Nederlands loopt gewoon mee te kijken op mijn telefoonhatelijkkk. Tot vanavond dan leuke mensen x
Vooral niet reageren. Beetje afgetakeld qua opmerkingen hoor!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is slechts een excuus. Hij zit vast weer bij een of andere user.
okquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vooral niet reageren. Beetje afgetakeld qua opmerkingen hoor!
Hanzehogeschool mondzorgkunde in groningenquote:
Dan kan die lerares toch niet meer meekijken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef alinity het volgende:
[..]
Hanzehogeschool mondzorgkunde in groningenwat voor school zit jij dan? Of ben je al afgestudeerd ?? Pauze nu
slaapkopquote:
Ik heb geen idee... ik sta ook echt op het punt om mijn haren te wassen *iew*quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef alinity het volgende:
Ohh bah! Een en al vettige boel? Vies vies
Hey Lolaquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
slaapkop
[..]
Ik heb geen idee... ik sta ook echt op het punt om mijn haren te wassen *iew*
there's something about mary image kreeg ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Kapster heeft troep in mijn haar gesmeerd.. kan niet eens normaal een hand door mijn haar halen bah....
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
there's something about mary image kreeg ik
Hahaha, jeeez. Lekker hard geregeld dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef alinity het volgende:
Ja maar ze loopt de hele tijd door het lokaal rond om te kijken wat iedereen aan het doen is, en dan gaat ze weer zitten te koffie drinkenniet dat ze er wat van zou zeggen maar ik ben bang dat het in de bespreking komt als ik de hele tijd met andere dingen bezig ben
Huh wat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dankjewel trouwens! je hebt mijn leven weer inhoud gegeven
Hoi, welkomquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:23 schreef alinity het volgende:
Indian Summer Festival!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef alinity het volgende:
Nog 4 saaie uurtjesik heb zin in het weekend. Pinkpop
zijn er meer mensen die ook gaan of andere leuke dingen gaan doen ?
Ga je er heen ja?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Indian Summer Festival!
Al in Pinkpop ook tof.
ik ben weer bereikbaar enzo! heb weer iets te doen als ik 's avonds in bed lig of ergens in de file staquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huh wat?
Nou daar dansen we op he?
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben weer bereikbaar enzo! heb weer iets te doen als ik 's avonds in bed lig of ergens in de file sta
Ohh lekker... ik ga vanavond tagliatelle eten met groente en roomsausjequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
vanavond maar spaghetti Bolognese maken. En nee, niet van die honig meuk, maar zelf alles maken.
Stuur ook een bordje deze kant opquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
vanavond maar spaghetti Bolognese maken. En nee, niet van die honig meuk, maar zelf alles maken.
Tagliatelle met spinaze, crema di balsamico en gerookte zalmquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh jagraag gedaan hoor
[..]
Ohh lekker... ik ga vanavond tagliatelle eten met groente en roomsausje
Roomsausjes ben ik helaas niet zo kapot vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ohh lekker... ik ga vanavond tagliatelle eten met groente en roomsausje
Tooooof! Doen we daar een kleine FOK meet.quote:
Gooi die vis maar weer terug in zeequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Tagliatelle met spinaze, crema di balsamico en gerookte zalm
Nee ik ben er wel een keer geweest. Ik kan dit weekend niet.quote:
Ik zit op m'n werk; kom af en toe even lurkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:07 schreef alinity het volgende:
[..]
Hoi! Dankje vinook vanuit school of je werk, of ben je vrij met dit lekkere weer?
Als ik het zeker weet regelen we watquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tooooof! Doen we daar een kleine FOK meet.
Deze man weet!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die vis maar weer terug in zee
Hmm het is nog niet heel erg duidelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
dan is het misschien duidelijk hoe dankbaar ik ben
Hoezo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die vis maar weer terug in zee
Wie?quote:
kan ik iets voor je betekenen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm het is nog niet heel erg duidelijk
Omdat ik dat niet lekker vind, op haring na, met juin!!!!quote:
Het bleeft SEX SC tochquote:
Aan de zwarte zee toch in Bulgarije?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef Dven het volgende:
Ik wilde dit weekend de hoogste berg van het land beklimmen. Met de verwachte UV-Index van 16 ga ik toch maar naar het strand
Dat lekkere weer hier in friesland! De zon schijnt niet echt, maar het is zo warmquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk; kom af en toe even lurken
Welk lekker weer?
Die zijn best te doen ja. Tot ik een verkeerde te pakken heb. Dan ben ik direct weer voor een jaar genezenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet lekker vind, op haring na, met juin!!!!
Of wat verder reizen en naar de middellandse zee, we zien welquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aan de zwarte zee toch in Bulgarije?
Recept voor frikandellen al gevonden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Die zijn best te doen ja. Tot ik een verkeerde te pakken heb. Dan ben ik direct weer voor een jaar genezen
Een collega is allemaal snacks aan het importeren. Vraagt alleen wel 50 euro voor 40 frikandellenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Recept voor frikandellen al gevonden?
Nu moet ik aan zo'n foute pick up line denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkoper dan bij de frietzaakquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Een collega is allemaal snacks aan het importeren. Vraagt alleen wel 50 euro voor 40 frikandellen
Gemalem koeien ogen en ingewanden is mij ooit verteld. Lekkah lekkahquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Recept voor frikandellen al gevonden?
Lijkt me een prima tijdsbestedingquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef Dven het volgende:
Ik wilde dit weekend de hoogste berg van het land beklimmen. Met de verwachte UV-Index van 16 ga ik toch maar naar het strand
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu moet ik aan zo'n foute pick up line denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het maar duidelijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Frikandel speciaalquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:16 schreef alinity het volgende:
[..]
Gemalem koeien ogen en ingewanden is mij ooit verteld. Lekkah lekkah
Welke berg?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef Dven het volgende:
Oh, hier in Arnhem niet echtquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef alinity het volgende:
[..]
Dat lekkere weer hier in friesland! De zon schijnt niet echt, maar het is zo warmen ook wel benauwd eigenlijk! Ik heb zin om te barbecuen ! Iedereen die hier over spaghetti enzo praat! Volgens mij eet ik vanavond lasagne met soep en stokbrood
Een goede bamischijf vind ik ook wel lekkerquote:
Met enkel mayo mis ik net altijd wat erbijquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:20 schreef alinity het volgende:
Frikandel mayo![]()
! Nu heb ik honger en ik ben mijn brood vergeten mee te nemen omdat ik vanochtend haast had
En curry en uitjes, speciaal dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met enkel mayo mis ik net altijd wat erbij
doe mijn best, beloven kan ik niksquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach je kan weer wappen tochwees er zuunig op
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een goede bamischijf vind ik ook wel lekker
Af en toe moet kunnen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
Vette hap![]()
Er alleen naar kijken is al 5 kilo zwaarder....
Hmm, klinkt ook wel goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
nooit.
zacht wit bolletje frikandel en zaanse mayo.
dat is de shit.
Succesquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:24 schreef alinity het volgende:
[..]
En curry en uitjes, speciaal dusik kom vanavond denk ik weer terug. Moet van lokaal veranderen en batterij is bijna leeg. Fijne middag allemaal x
ja een zacht wit bolletjequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met enkel mayo mis ik net altijd wat erbij
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:24 schreef alinity het volgende:
[..]
En curry en uitjes, speciaal dusik kom vanavond denk ik weer terug. Moet van lokaal veranderen en batterij is bijna leeg. Fijne middag allemaal x
hey mafkeesquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Jo wazzzup, alles kits behind the rits?
* LovelyLady kijkt naar broek....quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan ik beloven, maar dat zegt verder nog niks
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt naar broek....
wellicht
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Niks, als er knaks opzitten!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er mis met een zacht wit bolletje?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, nu heb ik ook zin in een broodje frikandel. Dankje
Sorry. :$quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is benauwd, de zon schijnt amper, duffe kop.. Nee geen lekker weertje
Ik heb met echte kogels geschotenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry. :$
Iemand wel eens ge- airsoft? Lijkt me veel pijnlijker dan paintbla.... :/
Hahaha ik voel je probleemquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, nu heb ik ook zin in een broodje frikandel. Dankje
doen echte kogels pijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb met echte kogels geschoten![]()
Maar paintball kan ook pijnlijk zijn als je ze tegen je harses krijgt.
Airsoft nooit gedaan.
daarom broodje kroketquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Max. 2 broodjes, dan vind ik het niet meer lekker
Sowieso is schieten welquote:
quote:
geneukt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef Vansschoen het volgende:
Heb vanachts in bed echt vies hard mijn hoofd gestoten, gewoon een bult
als het niet koud is en wel droog. dan vind ik het altijd goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is benauwd, de zon schijnt amper, duffe kop.. Nee geen lekker weertje
Met de temperatuur is ook niks mis meequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik liep net terug van de uni en vond het best prima eigenlijk
heb ik ook met knakworsten......quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Max. 2 broodjes, dan vind ik het niet meer lekker
Gescvhoten met de Browning 9mm, de Glock17 9mm, de Uzi 9mm, de Fal 7,62, de Mag 7,62, de Browning.50.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso is schieten wel
1x met een M1 mogen schieten
[..]![]()
Wow dat is een directe vraag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wow dat is een directe vraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
details
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
baas boven baasquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gescvhoten met de Browning 9mm, de Glock17 9mm, de Uzi 9mm, de Fal 7,62, de Mag 7,62, de Browning.50.
Verder de LAW antitankraket.
En ongeveer tien keer zo duur als zelf een doos halenquote:
Dat doen we effequote:
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
En ongeveer tien keer zo duur als zelf een doos halen
Nou, een komende SEXmeet maar in Bulgarije dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Lijkt me een prima tijdsbesteding
kanquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Van toen ik mijn hoofdstote of wat bedoel je
ik moet ook het leger inquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En nog wat met buitenlandse meuk hoor
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doen we effeHep mijn vriendin ook last van, schaam je niet hoor meid. Vollere vrouwen vind ik mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Mijn zijn alle bij jou logeren dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, een komende SEXmeet maar in Bulgarije dan?
Het leger in omdat je wilt schieten? Kerel je spoort nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan
[..]
ik moet ook het leger inware het niet dat ik astma heb
Hoezo moet jij het leger in? Dienstplicht is immers opgeschortquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan
[..]
ik moet ook het leger inware het niet dat ik astma heb
Ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hep mijn vriendin ook last van, schaam je niet hoor meid. Vollere vrouwen vind ik mooier
Have you not met me?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het leger in omdat je wilt schieten? Kerel je spoort niet
omdat mij dat vet lijktquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoezo moet jij het leger in? Dienstplicht is immers opgeschort
Hehe, ja dat zal wel pijn doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb met echte kogels geschoten![]()
Maar paintball kan ook pijnlijk zijn als je ze tegen je harses krijgt.
Airsoft nooit gedaan.
Okquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:37 schreef alinity het volgende:
[..]
Alleen als ik op jouw kosten mag teren
Ook dikke vrouwen kunnen mooi zijn. Is maar net hoequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
maar er is een verschil tussen DIK en VOL
Gheghequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Have you not met me?
[..]
omdat mij dat vet lijkt
hehehe, dat is het leuke ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zal wel pijn doen.
Paintball vond ik chill, alleen wel blauwe plekken aan overgehouden. Maar dat is met verf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |