quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat laatste kan volgens mij ook uit de mond van Hexagon komen, aangezien ik ooit eens een heel betoog las waarom het aansluiten van Eindhoven op het nachtnet Nederland uit de crisis zou helpen.
Dag.quote:
Starters met een universitaire opleiding moeten verplicht een dakloze in huis nemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met meer vrijstaande woningen voor starters met een universitaire opleiding.
Turk in een S-klasse.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Starters met een universitaire opleiding Linksen moeten verplicht een dakloze in huis nemen.
Ik heb in deze wel meer sympathie voor de Turkse ondernemer die wél wat bijdraagt aan de economie dan voor die arrogante agent die niets bijdraagt aan de samenleving en met zo'n paternalistisch toontje z'n gelijk probeert te halen.quote:
Ja, net als over die kernwapens op Volkel. Dat was ook al lang bekend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat iedereen opeens verontwaardigd is over Prism.
Charles Groenhuizen verwoordde het mooi gisteren bij K&vdB.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Nou, omdat ik nooit over ECHELON had gehoord.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Amateur.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, omdat ik nooit over ECHELON had gehoord.
Nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amateur.
AKTINOVA ken je wel toch?
Schande!quote:
Jij weet dat de Achterhoek een belangrijke rol speelt voor de internationale inlichtingendiensten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amateur.
AKTINOVA ken je wel toch?
Dat is de AIDB.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij weet dat de Achterhoek een belangrijke rol speelt voor de internationale inlichtingendiensten?
Nee, daar zit één van de belangrijkste afluisterstations van West-Europa, compleet met een inlichtingenverwerkingseenheid.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is de AIDB.
Achterhoekse inlichtingdienst Boereninitiatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |