Fixed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:43 schreef Tamashii het volgende:
Nederlandse vrouwen, kom op. Misschien dat het in het echt wel meevalt, maar op Fok! zie ik alleen maar vreselijk volk.
Ja dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:43 schreef Tamashii het volgende:
Britse vrouwen, kom op. Misschien dat het in het echt wel meevalt, maar op tv zie ik alleen maar vreselijk volk.
Het is vooral een probleem omdat dat volk bij zijn universiteit hangt.quote:
Dergelijke marginalen zouden natuurlijk ver van iemand met het statuur van Bram moeten blijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:58 schreef waht het volgende:
[..]
Het is vooral een probleem omdat dat volk bij zijn universiteit hangt.
Bram heeft het postuur van erik?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Dergelijke marginalen zouden natuurlijk ver van iemand met het statuur van Bram moeten blijven.
Dan had ik wel 'postuur' geschreven, he.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bram heeft het postuur van erik?
Valt ook wel mee, in het echt zijn veel FOK! vrouwen wel leuk hoor.quote:
Nee, maar in de media zijn Nederlandse vrouwen sowieso al afgeschreven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch?
Pak de Nederlandse commerciële TV erbij. Ik geloof ook niet dat je daar een positief beeld van de Nederlandse vrouw aan overhoudt.
Ik dacht dat er alleen maar lelijke mensen - zoals ik - op Fok! posten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, in het echt zijn veel FOK! vrouwen wel leuk hoor.
Leuk is niet gelijk aan mooi.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleen maar lelijke mensen - zoals ik - op Fok! posten?
Nee hoor, dat valt reuze mee. Ik heb irl nog geen lelijke FOK!ers ontmoet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij heb liever je eigen hand???quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat heb je aan een "leuke" vrouw als ze niet mooi is?
Lelijke zwendelaars inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je leert wat van zo'n topic. Madurodam ligt in Amsterdam en Eindhoven is een megastad.quote:
Dat laatste kan volgens mij ook uit de mond van Hexagon komen, aangezien ik ooit eens een heel betoog las waarom het aansluiten van Eindhoven op het nachtnet Nederland uit de crisis zou helpen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je leert wat van zo'n topic. Madurodam ligt in Amsterdam en Eindhoven is een megastad.
En daar rommel achterlaat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:58 schreef waht het volgende:
[..]
Het is vooral een probleem omdat dat volk bij zijn universiteit hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |