Nog weer vijf jaar langer werken voor ze hun paspoort terugkrijgen van de lokale mensenhandelaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar gaat haar spaargeld, geïnvesteerd in 1 laatste strohalm gokkend op kapitalistisch succes.
Om vervolgens door haar oom achter een raam te worden gezet om de investering terug te verdienen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog weer vijf jaar langer werken voor ze hun paspoort terugkrijgen van de lokale mensenhandelaar.
En laat V_P zich ook even inhoudenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar die zijn veel te lokaal, zigeuners blijven nooit lang genoeg op 1 plek voor een archief.
Jokertjes wife-to-be.quote:
De meeste zigeuners komen uit Roemenië en Bulgarije, die hebben geen paspoort meer nodig om hier te geraken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog weer vijf jaar langer werken voor ze hun paspoort terugkrijgen van de lokale mensenhandelaar.
Maar hij is de expert waar ik mijn casus op moet bouwen.quote:
Ik trek immers ook door stad en land sinds ik niet meer in Nederland woon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar hij is de expert waar ik mijn casus op moet bouwen.
Ja maar een 5-serie is wat beter dan een paard en wagen met 30 verkneukelde straatmuzikanten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik trek immers ook door stad en land sinds ik niet meer in Nederland woon.
Dit is wel leuk. Veel meer tieten ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na Oh-Oh-Tirol ben ik afgehaakt.
Tieten zijn altijd een sterk argument.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is wel leuk. Veel meer tieten ook.
Respectvol en niet teveel insmeren met stront.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef von_Preussen het volgende:
Ik kan mij trouwens nog een mod herinneren die constant riep dat hij zigeuners in elkaar wilde beuken, dat verwart mij natuurlijk enorm als het goed over hoe men zich op Fok! t.o.v. zigeuners dient op te stellen.
Die is vooral aangetrokken door de faam van meneer Joker.quote:
Dus zachtjes slaan en maar een beetje stront? Mwoh het is een begin.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Respectvol en niet teveel insmeren met stront.
Alsof er vrouwen zijn die zich tot een man voelen aangetrokken vanwege "liefde".quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef waht het volgende:
[..]
Die is vooral aangetrokken door de faam van meneer Joker.
Kim Kardashian en Kanye West.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof er vrouwen zijn die zich tot een man voelen aangetrokken vanwege "liefde".
Lelijke vrouwen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof er vrouwen zijn die zich tot een man voelen aangetrokken vanwege "liefde".
Klopt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen wonen eenzaam in een appartementje minstens met twee katten.
Remlof is een lelijke vrouw?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen wonen eenzaam in een appartementje met twee katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |