Dus als ik nu een scheet laat dan hoort MI5 het?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, daar zit één van de belangrijkste afluisterstations van West-Europa, compleet met een inlichtingenverwerkingseenheid.
Als ze in Siberië een scheet laten, horen ze het in de Achterhoek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus als ik nu een scheet laat dan hoort MI5 het?
Nice.
Altijd nuttig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ze in Siberië een scheet laten, horen ze het in de Achterhoek.
De eckte eckte shit zit in Friesland.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ze in Siberië een scheet laten, horen ze het in de Achterhoek.
quote:De bijbel voor geestelijke aandoeningen, DSM, is in de vijfde editie weer uitgebreid. En nu maakt ook koffieverslaving, en de mogelijke afkickverschijnselen daarvan, onderdeel uit van DSM-5.
Dat kon al lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Om voor de overheid te gaan werken moet je inderdaad een bepaalde mate van geestelijke beperking hebben.quote:
Ja, ze gaan lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef waht het volgende:
Overigens is vrijwel iedereen gek te verklaren met dat boek waarvan het grootkapitaal smult.
Go cry me a river.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En dat Turkije een middeleeuwse dictatuur noemen.
Hypocriet weer.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En dat Turkije een middeleeuwse dictatuur noemen.
Hypocriet weer.
Thats me!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
Patriot Act is echt voor kortzichtige mongolen.
Uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Paper_Tiger. Heeft dus al die tijd gewoon gelijk.
Hij bedoelde dat jij de overheid bent, dat je als een parasiet in de bak met vis van iemand anders zit te hengelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |