Bier blijkt een goede vervanging te zijn gelukkig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is het wel een vakantie voor jou dan of meer een psychologische marteling?
denk je dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
coke, speed of pillen ga je hier al helemaal niet krijgen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
Op kamelen rijden en hasj roken zou wel chill zijn
Dan doe je toch echt iets verkeerd. Ook in Turkije gewoon beschikbaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
coke, speed of pillen ga je hier al helemaal niet krijgen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Mensen die kunnen genieten van een jointje op zijn tijd
Geen mooie snorremeisjes?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Verdoemd geile zweedse en deense chicks wel
Uiteraard morgen even een poging doen de geile schoonmaakster met hoofddoek te verleidenquote:
Oke, doe je bestquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
Uiteraard morgen even een poging doen de geile schoonmaakster met hoofddoek te verleiden
Marrokaanse/Turkse hasj is goeie manquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:38 schreef Capslockie het volgende:
Ze hebben daar vast wel een blokkie hasj te koop.
Hem een junk noemenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Junk.
Ik blow dagelijks, maar als ik in het buitenland zit niet, maakt me geen bal uit. Of af en toe een weekje niet blowen, moet je je eens aanleren. Scheelt een hoop gejank.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Marrokaanse/Turkse hasj is goeie man
Nu heb ik eigenlijk wel zin om te kushen maar ben al lang gestopt..
Sowieso uitkijken daar met de types. Je hebt de normale jongeren die gewoon af en toe blowen zoals hier, maar wiet heeft daar ook een duistere kant, namelijk de echte junks en gure types die het gebruiken. Die gebruikers zijn van een andere slag dan in Nederland.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:56 schreef Studeur het volgende:
Ja je zal het vast wel kunnen krijgen hier, maar ik durf het risico om gepakt te worden niet te nemen.
Hij jankt dat ie niet zonder kan, ik niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hem een junk noemen
wat een kutpost sowieso. Zeggen dat je dagelijks blowt en dan iemand verkondigen dat ie moet minderen
Zolang het je lichamelijk en/of geestelijk niet beperkt kan ik het me voorstellen dat het diegene niet boeit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef Peter het volgende:
Dus dat je kennelijk verslaafd bent aan je wiet, dat boeit je niets? Vind ik nog het meest opmerkelijke..
Hij kan zonder niet van zijn vakantie genieten.. dan beperkt het dus wel degelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Zolang het je lichamelijk en/of geestelijk niet beperkt kan ik het me voorstellen dat het diegene niet boeit.
Ik bedoelde meer in het algemeen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij kan zonder niet van zijn vakantie genieten.. dan beperkt het dus wel degelijk.
Ja inderdaad, al denk ik dat TS meer rookt dan 'op zijn tijd'.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
van geld heb je zeker ook op een punt zo veel dat het niet leuk is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef TonyMalony het volgende:
Elke dag cannabis nemen!ik blow zelf ook (wel eens) maar als het een gewoonte wordt dan is het toch geen bal aan?
ts heeft gewoon een hoop tijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:05 schreef Katoenplukker het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al denk ik dat TS meer rookt dan 'op zijn tijd'.
ontken het maar, sluit je ogen voor de drugsverslaafdenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En elke alcoholist is begonnen met melk.
Alleen betaal je er 2 of 3 keer zoveel voor en heb je 10 keer zoveel nodig om er stoned van te worden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:14 schreef Rev- het volgende:
Lol in Turkije kun je overal wiet halen.. Vraag eens wat Jongeren zou ik zeggen.
neem hasj menquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Alleen betaal je er 2 of 3 keer zoveel voor en heb je 10 keer zoveel nodig om er stoned van te worden.
Vraag het maar aan jonge Turkse Taxi chauffeurs die brengen je wel,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Infection het volgende:
Ik blow ook dagelijks, maar waarom zou je wiet op vakantie willen hebben? Genoeg andere bezigheden lijkt mij...
Overigens is er genoeg wiet te verkrijgen in Turkije, alleen moet je 20x zoveel hebben dan hier om er stoned van te worden.
gewoon gaan zuipenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Studeur het volgende:
Blow bijna dagelijks, het is een gewoonte geworden. En het is zo makkelijk in ons landje, je hoeft maar even naar de shop en je kunt blowen.
Maar dan ga je op vakantie, Turkije in dit geval. Prima weertje hier, aardige mensen, heerlijk eten en normaal gesproken zou ik deze opsomming eindigen met een jointje. Want een jointje maakt het helemaal af, het hoort bij dat mooie weer en dat lekkere eten. Die gewoonte is in ieder geval ontstaan bij mij.
En nu zit ik hier op t balkon van ons appartement, en het enige wat ontbreekt is dat jointje omdat het hier net als in alle andere landen met uizondering van Nederland illegaal is. Die Turken weten niet wat ze missen.
Klacht: 9 dagen gedwongen zonder wiet moeten genieten wat dus niet lukt zonder wiet.
Annuleren als je niet zonder kan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:11 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
Terechte klacht! Ik ga volgende maand naar Engeland voor meer dan een week en weet niet hoe ik nu moet zonder jointje.
Terecht, driedubbel.
In Engeland zou het anders bijna net zo makkelijk te krijgen moeten zijn als hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:11 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
Terechte klacht! Ik ga volgende maand naar Engeland voor meer dan een week en weet niet hoe ik nu moet zonder jointje.
Terecht, driedubbel.
Kan niet, een familiebezoekje. Ik heb ze al 3 jaar niet gezien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:13 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Annuleren als je niet zonder kan.
Blowt elke dag en dan zeg je dit ghehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:14 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
[..]
Kan niet, een familiebezoekje. Ik heb ze al 3 jaar niet gezien.
Jammer genoeg wonen ze in de volle natuur totaal afgelegen in de bergen, en toch kan ik geen jointje roken.
Deze week maar 3 jointjes gerooktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:15 schreef spierbal het volgende:
[..]
Blowt elke dag en dan zeg je dit ghehe
OH JA JIJ BENT ANDERS PAS AFVALLIG SOMS GEWOON WEKEN NIETquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je bent aan het verzaken, verdomme
Vanmiddag nog 4 gram gehaaldquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
OH JA JIJ BENT ANDERS PAS AFVALLIG SOMS GEWOON WEKEN NIET![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |