Is het lekker warm onder je steen met je PS2?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef alinity het volgende:
is die nieuw ?wij hebben thuis wel een playstation 2 staan met veel spellen. Kan je die ook op de playstation 4 spelen??
nee helaas nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef alinity het volgende:
is die nieuw ?wij hebben thuis wel een playstation 2 staan met veel spellen. Kan je die ook op de playstation 4 spelen??
Je kan games doorverkopen ofzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit was altijd HET argumemt om een xbox fanboy uit te lullen waarom de ps3 beter was, nu moeten we iets nieuws verzinnen.
Ik vind het wel chill dat je in een ps3 een ssd kan plaatsen zodat ie sneller wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit was altijd HET argumemt om een xbox fanboy uit te lullen waarom de ps3 beter was, nu moeten we iets nieuws verzinnen.
:pquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
ps4 is goedkoper, niet allways online, geen rare drm, spellen kunnen uitlenen, moet ik nog ff doorgaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dan kan je net zo goed webcam in huis plaatsen en die 24 uur live laten uitzendenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:09 schreef Doosopwielen het volgende:
wat is dezen!??!?!?!
je moet betalen voor online tekunnen!!!!!
ik stap over naar xbox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is nooit anders geweest dan dat zodra een user kenbaar maakte dat zij vrouwelijk was er een horde mannen boven opsprong.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
vroeger droomden mensen op fok nog over baajguardian..
Dat heb ik nog nooit gespeeld. Ik zou ook te goed zijn voor dat soort gekke spelletjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef alinity het volgende:
[..]
die hebben wij ookiets van 15 spelletjes. maar ik speel niet zo veel op de playstation, heel af en toe singstar met vriendinnen
Dan wil ik je wel uitdagen om singstar te spelen. No way dat je zo goed als mij bent ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gespeeld. Ik zou ook te goed zijn voor dat soort gekke spelletjes.
Minstens, ik zet altijd zieke highscores op dat soort games.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef alinity het volgende:
[..]
Dan wil ik je wel uitdagen om singstar te spelen. No way dat je zo goed als mij bent ?
pffffff bewijs het maarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Minstens, ik zet altijd zieke highscores op dat soort games.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |