Is het lekker warm onder je steen met je PS2?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef alinity het volgende:
is die nieuw ?wij hebben thuis wel een playstation 2 staan met veel spellen. Kan je die ook op de playstation 4 spelen??
nee helaas nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef alinity het volgende:
is die nieuw ?wij hebben thuis wel een playstation 2 staan met veel spellen. Kan je die ook op de playstation 4 spelen??
Je kan games doorverkopen ofzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit was altijd HET argumemt om een xbox fanboy uit te lullen waarom de ps3 beter was, nu moeten we iets nieuws verzinnen.
Ik vind het wel chill dat je in een ps3 een ssd kan plaatsen zodat ie sneller wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit was altijd HET argumemt om een xbox fanboy uit te lullen waarom de ps3 beter was, nu moeten we iets nieuws verzinnen.
:pquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
ps4 is goedkoper, niet allways online, geen rare drm, spellen kunnen uitlenen, moet ik nog ff doorgaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dan kan je net zo goed webcam in huis plaatsen en die 24 uur live laten uitzendenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:09 schreef Doosopwielen het volgende:
wat is dezen!??!?!?!
je moet betalen voor online tekunnen!!!!!
ik stap over naar xbox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is nooit anders geweest dan dat zodra een user kenbaar maakte dat zij vrouwelijk was er een horde mannen boven opsprong.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
vroeger droomden mensen op fok nog over baajguardian..
Dat heb ik nog nooit gespeeld. Ik zou ook te goed zijn voor dat soort gekke spelletjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef alinity het volgende:
[..]
die hebben wij ookiets van 15 spelletjes. maar ik speel niet zo veel op de playstation, heel af en toe singstar met vriendinnen
Dan wil ik je wel uitdagen om singstar te spelen. No way dat je zo goed als mij bent ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gespeeld. Ik zou ook te goed zijn voor dat soort gekke spelletjes.
Minstens, ik zet altijd zieke highscores op dat soort games.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef alinity het volgende:
[..]
Dan wil ik je wel uitdagen om singstar te spelen. No way dat je zo goed als mij bent ?
pffffff bewijs het maarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Minstens, ik zet altijd zieke highscores op dat soort games.
Je wil mij niet meemaken en horen zingen als ik aangeschoten benquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sure, jij regelt PS2 en dat spel. Doe ik de chips en cola.
En Malibu.
En Breezer.
En Red Label.
Misschien is het beter als jullie een kamer boeken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef alinity het volgende:
[..]
Je wil mij niet meemaken en horen zingen als ik aangeschoten benkan je het anders niet winnen zonder mij dronken te voeren ?
Veel te duur allemaal ! Waarom zou ik een kamer gaan boeken als singstar of een ander spel spelen ook in de woonkamer of in mijn slaapkamer kan ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef jamesb het volgende:
[..]
Misschien is het beter als jullie een kamer boeken?
www.booking.com
Nee..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef alinity het volgende:
[..]
Je wil mij niet meemaken en horen zingen als ik aangeschoten benkan je het anders niet winnen zonder mij dronken te voeren ?
Dus jij wint door vals te spelenquote:
Vooruit. Maar ik zou elk ander spel winnen waarbij behendigheid en tactiek een vereiste is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef alinity het volgende:
[..]
Dus jij wint door vals te spelen![]()
ik heb bij deze nu al gewonnen, en hebben we nog niet eens singstar gespeeld![]()
maar.... maar..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vooruit. Maar ik zou elk ander spel winnen waarbij behendigheid en tactiek een vereiste is.
Nou en, ik kan niet zingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef alinity het volgende:
[..]
maar.... maar..dat is niet eerlijk ! Ik ben niet zo goed als jullie jongens en hun schietspelletjes enzo
Ik durf wel met je te spelen..wanneer kan ik langskomen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef alinity het volgende:
ik heb wel call of duty black ops 2 op de computer maar niemand durft vast tegen of met mij te spelen
Spelen is wippen zeg ik altijd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef alinity het volgende:
ik heb wel call of duty black ops 2 op de computer maar niemand durft vast tegen of met mij te spelen
Zo hossel je dus een foksterquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef mini891 het volgende:
Goede topicwending dit. Dat ik de playa moves van VMSDKR live mee mag maken.
Mischien sinds 2009 oid maar in mijn tijd was dat niet zo, toen hadden we nog manieren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest dan dat zodra een user kenbaar maakte dat zij vrouwelijk was er een horde mannen boven opsprong.
weggooien dat spel en modern warfare kopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef alinity het volgende:
Ik ga hier zo eens even naar kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Mischien moet ik maar even een topicreport plaatsen zodat een modje wat notes kan gaan uitdelen, of mischien moeten jullie even normaal doen en je niet gedragen als een unterfokker, jullie zijn de reden dat vrouwen zo krampachtig zijn op fok tegenwoordig en geen fotos meer durven plaatsen in hun fotoboek.
<3quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga hier zo eens even naar kijken.
Nee wel deel 1 vroeger gespeeld op de PS3.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef alinity het volgende:
speelt iemand van jullie ook call of duty black ops 2 op de computer ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |