hahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 07:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb jaren in West gewoond voor ik naar Noord verkaste hoorVoel me nog steeds westerling, in Noord voel ik me niet echt thuis, zegmaar...
Nope, van prof. de Moorplein naar Verdiplein is toch wel een verschil hoor...quote:Op maandag 17 juni 2013 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahahaEn dan niet thuis voelen in Noord?
![]()
Mijn vriendin laatst: Ja ik wil weer terug naar Tilburg komen (woont nu in Goirle)
Staat er in de krant afgelopen week dat Goirle bij Tilburg komt.
Die straat ken ik nietquote:
Ge-edit, haalde het door elkaar met een plein in een andere woonplaats...quote:Op maandag 17 juni 2013 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die straat ken ik nieten google ook niet
weet dus niet welk deel het was in West
ok, studentendeel dus van West, dan is het idd een heel verschil om te verhuizen naar het verdipleinquote:Op maandag 17 juni 2013 09:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ge-edit, haalde het door elkaar met een plein in een andere woonplaats...
Wie plant hem dan ook op Dinsdagquote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef theKiD het volgende:
wahaha
wat een volk... zo blijft de meet een mythe. als iedereen weer zoetjes aan terug krabbelt.
Ik blijf zoals altijd bij mijn eigen standpunt, ik meet niet.
Ik zit nu anders lekker te tikken hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Profiteurs van de staat, die niet weten wat werken is![]()
Ach, we verzetten 'm wel naar een zaterdag (niemand komt toch meer deze dinsdagavond).quote:
Dan moet ik mijn hond in bad doenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, we verzetten 'm wel naar een zaterdag (niemand komt toch meer deze dinsdagavond).
Wie kan er zaterdag 29 juni? Tegen die tijd moet er ook wel geschikt terrasweer zijn.
29 Juni heb ik een verjaardagsparty, en dag later weer een BBQquote:Op maandag 17 juni 2013 12:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, we verzetten 'm wel naar een zaterdag (niemand komt toch meer deze dinsdagavond).
Wie kan er zaterdag 29 juni? Tegen die tijd moet er ook wel geschikt terrasweer zijn.
Zal ook nog kunnen, en over het algemeen wel rustig in de stad dan vaakquote:
Vooruit, nog een poging: vrijdagavond 5 juli.quote:
Dan kan ik misschien. Maar misschien krijgen we die dag de sleutels van het nieuwe appartementquote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooruit, nog een poging: vrijdagavond 5 juli.
Ik word een beetje verdrietig hier.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan kan ik misschien. Maar misschien krijgen we die dag de sleutels van het nieuwe appartementdus not sure.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik word een beetje verdrietig hier.Ik ga mezelf wel meeten in de kroeg als het zo moet.
idd, om de 1 of andere manier kunnen grote meets niet slagen hier, alleen de mini meets met 1 of 2 personen.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef Guard het volgende:
Daarom heeft iedereen het hier ook over de mythische meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |