Deze had ik niet zien aankomen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.edge-online.co(...)onsoles-say-sources/
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
EA en Activision ontkennen en Sony heeft het niet.
dus MS heeft het zelf verzonnen.Wat dachten ze nou zelf. Faalhazen
Dus. Dat hele DRM en verplicht online moeten, wordt trouwens zwaar overtrokken vind ik. Alleen maar voer voor de fanboys die hun console moeten verdedigen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.edge-online.co(...)onsoles-say-sources/
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Our contacts described Sony’s conference announcements as a PR play, and revealed that its decision to go DRM-free was made at the very last minute.
Dus? eerst was het plan wel drm te doen maar op het laatste moment toch maar niet. Nou goed toch?quote:Our contacts described Sony’s conference announcements as a PR play, and revealed that its decision to go DRM-free was made at the very last minute.
Lees het hele artikel anders even.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Dus? eerst was het plan wel drm te doen maar op het laatste moment toch maar niet. Nou goed toch?Wat maakt het uit dat ze het eerst wel wilde doen. Zolang ze het nu maar niet doen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:23 schreef Dutchguy het volgende:
Een techdemo maar het ziet er toch wel verdomd geinig uit:
http://www.viddler.com/v/944416f2?secret=82898940
Eerst moet je dan toch een 3e speler hebben?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een grote 4de speler....
iets wat sony en ms zelf vroeger ook waren.... toen alles om nintendo en sega draaide... deze nieuwe generatie lijkt mij niet zo veel toe te voegen. Het zou tof zijn als er een fabrikant kwam die weer eens een echte impact maakte.
nintendoquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerst moet je dan toch een 3e speler hebben?
Ik zou nintendo geen kleine speler willen noemen.quote:
Of ze groot of klein zijn doet eigenlijk ook niet geheel ter zaken. Ze bieden iets heel anders. Voor sommige uniek voor andere .....niche. En helaas lijkt dat laatste steeds meer waar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou nintendo geen kleine speler willen noemen.
Klopt daarom is het dus eigenlijk tijd voor een 4de of zoals jij wil 3de speler die de gameswereld eens wakkerschud....quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of ze groot of klein zijn doet eigenlijk ook niet geheel ter zaken. Ze bieden iets heel anders. Voor sommige uniek voor andere .....niche. En helaas lijkt dat laatste steeds meer waar.
Wat omgebouwde grote games 6 maanden later na xbox en ps release.
Voor de rest exclusives waar weinig vernieuwing in zit. Mario deel 100 vast leuk voor de fans maar niet iets wat de markt wakker gaat schudden.
De Wii heeft dat wel gehad natuurlijk met de controls. Helaas voor nintendo was dat makkelijk over te nemen en bleek het meer gimmick dan voor nu echt wereldschokkend.
4x 400 euro wordt een beetje duur hequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt daarom is het dus eigenlijk tijd voor een 4de of zoals jij wil 3de speler die de gameswereld eens wakkerschud....
Er zijn genoeg opties. Waarom is er bijvoorbeeld nog geen goede modulaire gamesconsole... waar je bijvoobeeld 4 consoles aan elkaar koppelt en dan snelle games op 4K kunt spelen.
Dat soort grote stappen worden te weinig gemaakt.
Omdat niemand 1600 gaat betalen. En omdat niemand 1600 gaat betalen gaat niemand de game ontwikkelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt daarom is het dus eigenlijk tijd voor een 4de of zoals jij wil 3de speler die de gameswereld eens wakkerschud....
Er zijn genoeg opties. Waarom is er bijvoorbeeld nog geen goede modulaire gamesconsole... waar je bijvoobeeld 4 consoles aan elkaar koppelt en dan snelle games op 4K kunt spelen.
Dat soort grote stappen worden te weinig gemaakt.
Dan moeten ze goedkoper gemaakt worden....quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
4x 400 euro wordt een beetje duur heEn wat moet je met 4k als als nog bijna niemand 4k tvs heeft.
PS4 is lekker kleinquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
Wat dacht je van 4 dezelfde consoles in je woonkamer. Ik vind dat zonde van mijn ruimte
De ps4 ziet er al uit als 2 consoles... ik zeg niet dat ze groot hoeven te zijn.. maar een torentje van dunne plakjes. Het was maar een voorbeeld. Gevoelsmatig komt deze generatie eigenlijk of te vroeg of maken ze een te kleine stap. Het is echt zo'n PS3+ in plaats van een 4quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
Wat dacht je van 4 dezelfde consoles in je woonkamer. Ik vind dat zonde van mijn ruimte
Dat is de keuze geweest. En dat hebben ze denk ik goed gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De ps4 ziet er al uit als 2 consoles... ik zeg niet dat ze groot hoeven te zijn.. maar een torentje van dunne plakjes. Het was maar een voorbeeld. Gevoelsmatig komt deze generatie eigenlijk of te vroeg of maken ze een te kleine stap. Het is echt zo'n PS3+ in plaats van een 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |