abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134403215
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Op zich had de eerste film wel iets meer materiaal mogen gebruiken van mij.
Ik was het een half jaar geleden met je eens.

Nu ik de EE van 1 heb gezien en smaug vind ik de 1e film echt top.

Soms moeten die dingen even "rijpen" :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_134403329
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:11 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

De EE heb ik nog niet gezien, maar in ieder geval mocht er meer in de normale editie gestopt worden. Ik probeerde de eerste nog een keer te kijken, voordat ik voor deel 2 naar de bios ging, maar dat lukte echt niet. Oké, ik lag al wel lekker warm in bed, maar bij vergelijkbare films is dat geen probleem. Overigens kan ik mij met een aantal losse scenes wel heel goed vermaken. Het gesprek tussen Bilbo en de trollen bijvoorbeeld. Sowieso meer dialogen voor Bilbo. _O_ Bilbo is echt zoveel toffer dan Frodo. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134403349
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Op zich had de eerste film wel iets meer materiaal mogen gebruiken van mij.
Van mij had deel 2 ook uitgebreider mogen zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134403751
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:14 schreef jojayotho het volgende:

[..]

Van mij had deel 2 ook uitgebreider mogen zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134404371
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:26 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_134404460
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef jojayotho het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_134404735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef jojayotho het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_134407036
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:48 schreef gotrunks het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_134413505
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef jojayotho het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_134415455
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_134427303
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:14 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De EE heb ik nog niet gezien, maar in ieder geval mocht er meer in de normale editie gestopt worden. Ik probeerde de eerste nog een keer te kijken, voordat ik voor deel 2 naar de bios ging, maar dat lukte echt niet. Oké, ik lag al wel lekker warm in bed, maar bij vergelijkbare films is dat geen probleem. Overigens kan ik mij met een aantal losse scenes wel heel goed vermaken. Het gesprek tussen Bilbo en de trollen bijvoorbeeld. Sowieso meer dialogen voor Bilbo. _O_ Bilbo is echt zoveel toffer dan Frodo. :D
helemaal mee eens, Frodo met altijd dat gepijnigde miemelgezicht :N
pi_134429983
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

helemaal mee eens, Frodo met altijd dat gepijnigde miemelgezicht :N
Oh, Sam!
  Redactie Frontpage woensdag 18 december 2013 @ 23:35:02 #263
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134432042
Wat een kutfilm zeg, het is meer of je naar een langdradige videogame zit te kijken waarvan je de controllers niet mag vasthouden. En dat gekut met die dwergen die maar steeds gevangen worden genomen.
pi_134432139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:35 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfilm zeg, het is meer of je naar een langdradige videogame zit te kijken waarvan je de controllers niet mag vasthouden. En dat gekut met die dwergen die maar steeds gevangen worden genomen.
:') !!!

Nee.

Gewoon, nee!
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 18 december 2013 @ 23:41:20 #265
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_134432436
Fantastische film hoor, heb genoten _O_

Hoe je ziet hoe het vuur in de maag van Smaug begint te broeien vond ik echt onwijs gaaf gedaan. Wat mij betreft ook prima aan het boek gehouden. Toevoeging van Tauriel vond ik prima.

Stukken beter dan het eerste deel wat me met die trollenkoning een stuk minder kon boeien. Laat nu het laatste deel maar komen. *O*
  woensdag 18 december 2013 @ 23:44:07 #266
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_134432584
quote:
9s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee.

Gewoon, nee!
Joh, het is sunchaser maar, het enige wat hij nog kan zien, in ook maar iets, is negativiteit. Als hij iets wel leuk vindt dan is het 9 van de tien keer afzeikhumor.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage donderdag 19 december 2013 @ 00:26:22 #267
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134434888
Ja stel je voor dat iemand De Hobbit niet goed vindt. :') Het is langdradig, je voelt aan alles dat Jackson heeft lopen trekken en duwen om er 3 films van 3 uur uit te persen.
  Redactie Frontpage donderdag 19 december 2013 @ 00:28:51 #268
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134434999
Oja, zag de HFR versie, geen goed idee, net of je naar de tv zit te kjjken
pi_134436587
quote:
9s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee.

Gewoon, nee!
Waarom hap je? Hij zegt letterlijk bij elke film dat het kut is.
  Redactie Frontpage donderdag 19 december 2013 @ 01:20:46 #270
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134436671
Onzin, ik kijk 100 films per jaar in de bios en vind heel veel goed. Elysium was goed, hunger games, saving mr banks . TdoS was gewoon niet goed
pi_134436827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef SunChaser het volgende:
Onzin, ik kijk 100 films per jaar in de bios en vind heel veel goed. Elysium was goed, hunger games, saving mr banks . TdoS was gewoon niet goed
Elysium goed??! :')
Wat een baggerfilm met flauw verhaal was dat :') sfeertje was leuk, verhaal slecht en zeer voorspelbaar
hardcoholic
  donderdag 19 december 2013 @ 02:23:09 #272
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_134437939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef SunChaser het volgende:
Ja stel je voor dat iemand De Hobbit niet goed vindt. :') Het is langdradig, je voelt aan alles dat Jackson heeft lopen trekken en duwen om er 3 films van 3 uur uit te persen.
Smaken verschillen nou eenmaal.
Waarom noemen ze jou een hij, trouwens?
pi_134438935
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Joh, het is sunchaser maar, het enige wat hij nog kan zien, in ook maar iets, is negativiteit. Als hij iets wel leuk vindt dan is het 9 van de tien keer afzeikhumor.
pi_134438937
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waarom hap je? Hij zegt letterlijk bij elke film dat het kut is.
pi_134440245
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:11 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Deel 1 kon prima als losse film, maar hij had absoluut geen drie uur hoeven duren. Ik vind het bizar dat deel 2 korter is dan de eerste, terwijl daar veel belangrijkere dingen in gebeuren.

Eigenlijk heeft deel 1 maar een paar echt belangrijke scenes: Bilbo die besluit met de dwergen mee te gaan, de gebeurtenissen in de Misty Mountains en misschien een beetje Dol Guldur. Dat gedoe met die witte ork was veel te langdradig.

Had die film maximaal twee uur laten duren, dan was hij vermakelijker geweest en waarschijnlijk ook beter ontvangen. Maar PJ heeft gewoon issues met monteren.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')