abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134399491
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:13 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, dat hele gedeelte is best belangrijk in het boek, maar wordt in de film een beetje bijzaak. Vond ik wel jammer. Vooral ook omdat het enigszins vergelijkbaar is met de Gollum-scene, die in de eerste film heel goed uit de verf kwam.
mischien in de extended dvd :p
pi_134399521
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:13 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, dat hele gedeelte is best belangrijk in het boek, maar wordt in de film een beetje bijzaak. Vond ik wel jammer. Vooral ook omdat het enigszins vergelijkbaar is met de Gollum-scene, die in de eerste film heel goed uit de verf kwam.
Misschien waren ze bang dat het teveel hetzelfde zou zijn. Maar wat mij betreft had er wel wat geren voor ingeleverd mogen worden. Ik snapte ook niet helemaal waar dat opeens vandaan kwam. Niet dat ik tegen aanpassingen ben, maar het voelde niet helemaal logisch. Sowieso konden ze toch terug naar die zijdeur?

En de introductie van Smaug, vond ik in het boek ook iets beter. Ik snapte dat dit een grotere opbouw qua spanning had, maar in een keer die realisatie dat Smaug helemaal niet slaapt heeft ook een grote impact.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134399585
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:14 schreef gotrunks het volgende:

[..]

mischien in de extended dvd :p
Laten we het hopen. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134399603
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Misschien waren ze bang dat het teveel hetzelfde zou zijn. Maar wat mij betreft had er wel wat geren voor ingeleverd mogen worden. Ik snapte ook niet helemaal waar dat opeens vandaan kwam. Niet dat ik tegen aanpassingen ben, maar het voelde niet helemaal logisch. Sowieso konden ze toch terug naar die zijdeur?
Er moest natuurlijk een overtreffende eindclash komen, aangezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu je het zo zegt sloeg het eigenlijk nergens op. Ach, die beelden van Erebor waren wel mooi.
Amen.
pi_134399707
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:19 schreef Jivis het volgende:

[..]

Er moest natuurlijk een overtreffende eindclash komen, aangezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu je het zo zegt sloeg het eigenlijk nergens op. Ach, die beelden van Erebor waren wel mooi.
Prachtige beelden! En het zorgde er wel voor dat ik zat "Oeh, dit ken ik niet, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren" ipv "Oh ja, nu gaat Smaug rond de berg vliegen enzo".
pi_134400442
Ik had ook gehoopt op een langer gesprek tussen Bilbo en Smaug, maar dat zou idd te veel op de eerste film lijken tijdens de ontmoeting tussen Bilbo en Gollum. Ik hoop op de extended version ^O^

Die scene's dat Bilbo de ring gebruikte en Smaug hem toch kon ruiken waren trouwens erg tof.

Alleen in het 3D vond ik het niet zo mooi. Als Bilbo de ring om doet wordt alles een beetje wazig, blauwig, en aan het 3D-effect heb je dan niet veel. Maar goed ik ben ook tegen 3D.. Ik heb nog geen film gezien waarbij ik het een echte toevoeging vond hebben (Ik heb Avatar niet in 3D gezien)
pi_134400479
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:51 schreef turance het volgende:
Ik heb nog geen film gezien waarbij ik het een echte toevoeging vond hebben (Ik heb Avatar niet in 3D gezien)
Gravity
pi_134400511
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:51 schreef turance het volgende:
Ik had ook gehoopt op een langer gesprek tussen Bilbo en Smaug, maar dat zou idd te veel op de eerste film lijken tijdens de ontmoeting tussen Bilbo en Gollum. Ik hoop op de extended version ^O^

Die scene's dat Bilbo de ring gebruikte en Smaug hem toch kon ruiken waren trouwens erg tof.

Alleen in het 3D vond ik het niet zo mooi. Als Bilbo de ring om doet wordt alles een beetje wazig, blauwig, en aan het 3D-effect heb je dan niet veel. Maar goed ik ben ook tegen 3D.. Ik heb nog geen film gezien waarbij ik het een echte toevoeging vond hebben (Ik heb Avatar niet in 3D gezien)
Bij 3D heb ik altijd hetzelfde: de eerste vijf minuten zie ik het en vind ik het best geinig, maar de rest van de film merk ik het niet meer. Immersie bereik je al genoeg door een groot scherm en hard geluid. Daarom vind ik IMAX wél een meerwaarde.

Die HFR kon ik ook maar niet aan wennen. Net of het allemaal versnel werd afgespeeld.
Amen.
  woensdag 18 december 2013 @ 13:00:47 #234
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_134400746
Ik ga vanavond! :D
pi_134400751
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

Gravity
Ah ja, die heb ik gemist :P
pi_134400776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ga vanavond! :D
Oei, pas maar op voor spoilers hier, niet naar boven scrollen.
  woensdag 18 december 2013 @ 13:02:27 #237
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_134400793
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:01 schreef turance het volgende:

[..]

Oei, pas maar op voor spoilers hier, niet naar boven scrollen.
Haha, inderdaad :P Moest snel naar beneden scrollen! :D
pi_134400814
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

Gravity
Dit is ook het enige voorbeeld van zinvolle 3D die ik kan noemen.
pi_134401205
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:03 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dit is ook het enige voorbeeld van zinvolle 3D die ik kan noemen.
inderdaad, zelfs bij Avatar was ik niet onder de indruk :@
Tap tap tap
pi_134401579
quote:
18s.gif Op woensdag 18 december 2013 10:07 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ik probeerde een plausibele verklaring te bieden zonder the hobbit te spoileren. :P.
Achzo :P
pi_134401888
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:00 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Hmmm, dit zou nog wel eens een aanpassing kunnen zijn waar ik moeite mee ga hebben.
Nadat Angmar was verslagen is The Witch King gevlucht naar Minas Morgul gevlucht. Daar heeft hij de laatste koning van Gondor uitgedaagd en verslagen (volgens de boeken)
SPOILER
pi_134402344
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:35 schreef jojayotho het volgende:

[..]

Nadat Angmar was verslagen is The Witch King gevlucht naar Minas Morgul gevlucht. Daar heeft hij de laatste koning van Gondor uitgedaagd en verslagen (volgens de boeken)
SPOILER
SPOILER
pi_134402578
Ik kan me trouwens totaal niet voorstellen hoe het allemaal in 2 films zou hebben gepast.

Tuurlijk, ze hebben extra scenes gefilmd, maar de 1e film had oorspronkelijk voor de poort van Mirkwood geëindigd gok ik.

Had allemaal erg gehaast en te snel gegaan denk ik...
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_134402699
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan me trouwens totaal niet voorstellen hoe het allemaal in 2 films zou hebben gepast.

Tuurlijk, ze hebben extra scenes gefilmd, maar de 1e film had oorspronkelijk voor de poort van Mirkwood geëindigd gok ik.

Had allemaal erg gehaast en te snel gegaan denk ik...
daar heb ik een antwoord op gevonden :P

Speaking on Entertainment Weekly's XM Radio Show, director Peter Jackson discussed where the first film was going to end back when The Hobbit prequel series was still just two films. Naturally, that initial film would have covered all of the events in An Unexpected Journey and a bit of what occurred in The Desolation of Smaug. According to Jackson, "The split was going to occur where Bard appears on the river bank as a silhouetted figure with a bow, so the whole barrel sequence was going to be the climax." Jackson added that ending there bothered him because that left a lot of material to get through in the second film. For those that saw the first film and the sequel, would you have preferred the prequel series remained just two films or are you glad it was split into three installments?
Read more at http://www.comicbookmovie(...)#JDJCtodcj31xvJLr.99
pi_134402738
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:48 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_134402770
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef jojayotho het volgende:

[..]

SPOILER
Nou, maar hopen op een briljante verklaring hiervoor dan. :{
pi_134402799
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Nou, maar hopen op een briljante verklaring hiervoor dan. :{
Zou wel fijn zijn ;)
pi_134402874
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef gotrunks het volgende:

[..]

daar heb ik een antwoord op gevonden :P

Speaking on Entertainment Weekly's XM Radio Show, director Peter Jackson discussed where the first film was going to end back when The Hobbit prequel series was still just two films. Naturally, that initial film would have covered all of the events in An Unexpected Journey and a bit of what occurred in The Desolation of Smaug. According to Jackson, "The split was going to occur where Bard appears on the river bank as a silhouetted figure with a bow, so the whole barrel sequence was going to be the climax." Jackson added that ending there bothered him because that left a lot of material to get through in the second film. For those that saw the first film and the sequel, would you have preferred the prequel series remained just two films or are you glad it was split into three installments?
Read more at http://www.comicbookmovie(...)#JDJCtodcj31xvJLr.99

Wat?! Nog voorbij mirkwood??!

Tering

Goed dat het 3 films zijn geworden dus.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_134402899
quote:
11s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat?! Nog voorbij mirkwood??!

Tering

Goed dat het 3 films zijn geworden dus.
Op zich had de eerste film wel iets meer materiaal mogen gebruiken van mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')