abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127674962
Zwangerschap & geboorte

23 juni: Elmo76 (meisje)

16 juli: Kiwisoep (meisje)
24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla
12 november: Limone
22 november: martine1984
23 november: Mabawa.
27 november: Purple010

04 december: angelatje
05 december: Sethiwe
20 december: ProjSkippy
***14 december: Soempie & Wiebelkont***
27 december: ikke_84

10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
24 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_127675084
De wielen zijn heel makkelijk van de wagen te klikken bij maxi cosi. En de ruimte op zich valt het nog mee. In mn polo ging hij makkelijk mee mits de wielen er af.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:32:56 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127675394
M'n buik heeft volgens mij een groeispurt gehad: iedereen maakt er vandaag constant opmerkingen over, zelfs mensen vd catering, de beveiliging van m'n werk etc :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:47:56 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127678446
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef GotC het volgende:
M'n buik heeft volgens mij een groeispurt gehad: iedereen maakt er vandaag constant opmerkingen over, zelfs mensen vd catering, de beveiliging van m'n werk etc :')
_O-

Hier is het kl#te, het kamertje is vandaag geleverd en veel beschadigingen -O- morgen Babydump maar eens bellen :'(
pi_127679243
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef GotC het volgende:
Ik vond dat zooooo leuk O+

Dat is écht niet leuk bubsel! verheug je je op de spullen is het stuk :'(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:17:08 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127679882
Ohh Bubsel, wat bagger zeg :( Ik lees daar wel vaker over, bah :(
pi_127680335
Bubseltje, das wel behoorlijk balen! Dan ben je net zo blij dat alles er is en dat je lekker kan inrichten en dan is het allemaal niet naar wens...

Elmo, hoe was je suiker vandaag? Heb je ook al gesprek gehad

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik vond dat zooooo leuk O+

Dat is écht niet leuk bubsel! verheug je je op de spullen is het stuk :'(
Ik vind het ook wel erg leuk om te horen. Maar ik hoor het nu echt dagelijks, in alle versies en varianten. Van heel complimenteuse mensen tot mensen die zeggen "Zo! Jij bent dik geworden" En van mijn directe collega's lijkt het een wekelijks terugkerend ritueel te worden dat ze zeggen dat ik toch nog verder ben gegroeid.
Ik ben ook wel erg dik hoor, maar wel echt een bolletje naar voren (van achteren bijna niet te zien), dus ik ben er ook best wel een beetje trots op!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:29:10 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127680612
Ik weet nauwelijks wat ik moet antwoorden op alle complimenten en opmerkingen. Wat zeggen jullie?

Ik heb trouwens nog iets stoms. Ben ineens 'bang' om bv in de buik te worden gestompt of gestoken. Las weleens van die verhalen en ben me er nu zo van bewust dat m'n buik steeds zichtbaarder wordt. Ben gewoon bang dat er iets gebeurt.. Ongegronde angst, I know, maar zit niet meer prettig in de tram :X
pi_127680995
GotC, ik heb dat een beetje met drukke menigte, ik ben bang dat mensen tegen me aan stoten of botsen. Ik ben niet zo bang voor bewust geweldd, maar ik zit dan ook nooit in de tram en maak ook nooit ruzie ;)

Ik zeg meestal iets in de trant van " ja, groeit goed he!". Heel veel mensen vragen ook, hoelang ik nog moet, ik krijg altijd het idee dat mensen dat ik verder ben dan dat ik ben en dat is wel confronterend. In de winkel en op de markt zeggen ze soms al " ohw jij hoeft ook niet lang meer, zeker?!" en dan zeg ik meestal iets in de trant van "Nou!...langer dan jij denkt!"
pi_127681283
Bubseltje,wat klote zeg!

en GotC, ik reageer er meestal maar op met : ja, groeit goed he?

Vond het vorige week moeilijker, ik was heel moe en daardoor voelde ik me bagger. En dan gaan mensen heel lief vragen of het nog wel gaat. Maarja, om dan maar steeds in tranen uit te barsten..

Gelukkig voel ik mij nu weer beter.
pi_127681291
Bubsel dat is zeker niet leuk. Je kijkt er zo naar uit.
Elmo hoe is het bij je?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:43:20 #12
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127681441
Ja hoi! Ik meld me ook maar eens!

M'n suiker was goed vandaag! 4,2 zowel nuchter als 2 uur na het ontbijt.

Uit de echo van vandaag lijkt het dat ik een megababy aan het bakken ben! Ze werd nu geschat op 4400 gram! En bij het meten vh been zei ze 'jemig wat een lange benen!' Dus ik vermoed dat ze int geheel gewoon erg groot is en niet alleen qua gewicht.

En ik mag nog steeds afwachten tot er vanzelf wat gebeurt. Dus ik ben benieuwd!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_127681719
Dat zijn hele mooie waardes Elmo. En je krijgt een grote meid die dus prima in je mooie buik past. Hebben ze ook nog met de hand geschat?
pi_127682118
Bubs, wat ruk :(.

Elmo, inderdaad een flinkerd! Ben benieuwd of ze heel spekkig is :D.

Pvoesss, tja, het verschilt blijkbaar per praktijk!

Bang voor m'n buik ben ik niet, als men er tegenaan botst dan zij dat zo. Ik slaap nog steeds op m'n buik dus hij kan wel wat hebben ;). Krijg ook nauwelijks opmerkingen, nu ik erover nadenk. Gek.
Home is where the O+ is...
pi_127683153
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

_O-

Hier is het kl#te, het kamertje is vandaag geleverd en veel beschadigingen -O- morgen Babydump maar eens bellen :'(
Wat :( :( :( :( :( :( :( hopelijk lossen ze het snel op en kan je alsnog snel aan de inrichting beginnen.
pi_127684616
Balen, Bubsel!

Hier slaat mijn vriendje nu al door... Sinds m'n positieve test smeer ik gelijk mn buik in, gewoon voor de lol en omdat het zo heerlijk naar baby ruikt (ok, misschien sla ik ook n beetje door, haha)...maar het leek me zo romantisch als m'n vriend m'n buik in zou smeren, dus dat vroeg ik aan 'm... ging hij eerst de Zwitsal Buik balsem fles lezen om te kijken of het wel mocht...
pi_127684714
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Cwen het volgende:

Bang voor m'n buik ben ik niet, als men er tegenaan botst dan zij dat zo. Ik slaap nog steeds op m'n buik dus hij kan wel wat hebben ;). Krijg ook nauwelijks opmerkingen, nu ik erover nadenk. Gek.
WAT!! Slaap jij op je buik? Ik ben nu dus jaloers hè!!

Ben wel voorzichtig bij veel mensen. Maar ik kom eigenlijk nergens waar veel mensen komen (niet bewust hoor) Maar het naar de kroeh gaan sla ik over. Voor de rest ben ik een beetje een saaie doos geworden :D
pi_127684834
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef Babbel1 het volgende:
Balen, Bubsel!

Hier slaat mijn vriendje nu al door... Sinds m'n positieve test smeer ik gelijk mn buik in, gewoon voor de lol en omdat het zo heerlijk naar baby ruikt (ok, misschien sla ik ook n beetje door, haha)...maar het leek me zo romantisch als m'n vriend m'n buik in zou smeren, dus dat vroeg ik aan 'm... ging hij eerst de Zwitsal Buik balsem fles lezen om te kijken of het wel mocht...
Hahahahaha en de naam 'Zwitsal buikbalsem' gaf de clue niet weg? Wel über lief natuurlijk!
pi_127687871
Mag ik in de lijst naar 3-1-2014 gezet worden?
pi_127693806
Twinkly en Nelisb gefeliciteerd *O*

Babbel en djmomo gefeliciteerd *O*
pi_127693951
Vandaag 30 weken *O* , weer een klein mijlpaaltje!

Gister trouwens ook het proefkaartje binnen gekregen en die was helemaal naar ons zin O+ !!

Elmo, fijn dat je suiker nu goed was!
pi_127694118
Elmo fijn dat je suiker goed is. Zal vast een hele opluchting zijn.

Sull al weer 30 weken.

Hier ga ik zo voor de laatste keer de mvm flessen weg brengen. Heerlijk weer normaal plassen zonder me schuldig te voelen.
pi_127694375
Hier moet ik 2 uur wachten voor de suikertest😳. Mensen kijken in de hal van t ziekenhuis.

Eerste prik was 4.5 en t drankje viel reuze mee.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_127694663
wat stom van de beschadigde meubeltjes!

Elmo fijn dat je suiker goed is

*O* voor 30 weken

en bang voor in mijn buik niet echt, maar wel voorzichtiger..zeker tijdens het stoeien met mijn dochtertje en als ik bij de paarden rondhang

babbel, je vriendje :D O+

Gotc, ik zou ook niet weten hoe te reageren hoor...
pi_127694757
Wat vreselijk balen, Bubsel. Je wilt dan zo graag aan de slag met je spullen voor de kleine.

Wij hebben een kamer gekocht via MP. Alleen de kamer is nog niet klaar. Zie klustopic. Maar ik wil ook zo graag mijn kleertjes in de kast hangen ipv in een doos en weer in een andere doos. Omdat ik ze toch door mijn handen wil hebben.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')