quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef GotC het volgende:
M'n buik heeft volgens mij een groeispurt gehad: iedereen maakt er vandaag constant opmerkingen over, zelfs mensen vd catering, de beveiliging van m'n werk etc
Ik vond dat zooooo leukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef GotC het volgende:
M'n buik heeft volgens mij een groeispurt gehad: iedereen maakt er vandaag constant opmerkingen over, zelfs mensen vd catering, de beveiliging van m'n werk etc
Ik vind het ook wel erg leuk om te horen. Maar ik hoor het nu echt dagelijks, in alle versies en varianten. Van heel complimenteuse mensen tot mensen die zeggen "Zo! Jij bent dik geworden" En van mijn directe collega's lijkt het een wekelijks terugkerend ritueel te worden dat ze zeggen dat ik toch nog verder ben gegroeid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik vond dat zooooo leuk
Dat is écht niet leuk bubsel! verheug je je op de spullen is het stuk
Watquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Hier is het kl#te, het kamertje is vandaag geleverd en veel beschadigingenmorgen Babydump maar eens bellen
WAT!! Slaap jij op je buik? Ik ben nu dus jaloers hè!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Cwen het volgende:
Bang voor m'n buik ben ik niet, als men er tegenaan botst dan zij dat zo. Ik slaap nog steeds op m'n buik dus hij kan wel wat hebben. Krijg ook nauwelijks opmerkingen, nu ik erover nadenk. Gek.
Hahahahaha en de naam 'Zwitsal buikbalsem' gaf de clue niet weg? Wel über lief natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef Babbel1 het volgende:
Balen, Bubsel!
Hier slaat mijn vriendje nu al door... Sinds m'n positieve test smeer ik gelijk mn buik in, gewoon voor de lol en omdat het zo heerlijk naar baby ruikt (ok, misschien sla ik ook n beetje door, haha)...maar het leek me zo romantisch als m'n vriend m'n buik in zou smeren, dus dat vroeg ik aan 'm... ging hij eerst de Zwitsal Buik balsem fles lezen om te kijken of het wel mocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |