quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef GotC het volgende:
M'n buik heeft volgens mij een groeispurt gehad: iedereen maakt er vandaag constant opmerkingen over, zelfs mensen vd catering, de beveiliging van m'n werk etc
Ik vond dat zooooo leukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef GotC het volgende:
M'n buik heeft volgens mij een groeispurt gehad: iedereen maakt er vandaag constant opmerkingen over, zelfs mensen vd catering, de beveiliging van m'n werk etc
Ik vind het ook wel erg leuk om te horen. Maar ik hoor het nu echt dagelijks, in alle versies en varianten. Van heel complimenteuse mensen tot mensen die zeggen "Zo! Jij bent dik geworden" En van mijn directe collega's lijkt het een wekelijks terugkerend ritueel te worden dat ze zeggen dat ik toch nog verder ben gegroeid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik vond dat zooooo leuk
Dat is écht niet leuk bubsel! verheug je je op de spullen is het stuk
Watquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Hier is het kl#te, het kamertje is vandaag geleverd en veel beschadigingenmorgen Babydump maar eens bellen
WAT!! Slaap jij op je buik? Ik ben nu dus jaloers hè!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Cwen het volgende:
Bang voor m'n buik ben ik niet, als men er tegenaan botst dan zij dat zo. Ik slaap nog steeds op m'n buik dus hij kan wel wat hebben. Krijg ook nauwelijks opmerkingen, nu ik erover nadenk. Gek.
Hahahahaha en de naam 'Zwitsal buikbalsem' gaf de clue niet weg? Wel über lief natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef Babbel1 het volgende:
Balen, Bubsel!
Hier slaat mijn vriendje nu al door... Sinds m'n positieve test smeer ik gelijk mn buik in, gewoon voor de lol en omdat het zo heerlijk naar baby ruikt (ok, misschien sla ik ook n beetje door, haha)...maar het leek me zo romantisch als m'n vriend m'n buik in zou smeren, dus dat vroeg ik aan 'm... ging hij eerst de Zwitsal Buik balsem fles lezen om te kijken of het wel mocht...
Ja, jeetje, heb jij dat ook? Als ik ergens anders naar de wc ga en het daardoor dus niet opvang voel ik me echt schuldigquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef martine1984 het volgende:
Elmo fijn dat je suiker goed is. Zal vast een hele opluchting zijn.
Sull al weer 30 weken.
Hier ga ik zo voor de laatste keer de mvm flessen weg brengen. Heerlijk weer normaal plassen zonder me schuldig te voelen.
Jup, hebben we geprobeerd, maar muizen blijft lastig met die afstand en laat ik dat in Illustrator nou echt nodig hebben... Het wordt gewoon een 7 weken projectquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:57 schreef Hilzillah het volgende:
Veel plezier GotC!
En misschien stomme oplossing Cwen, weet niet of het bij jou kan. Computer aansluiten op tv. Kan je op de bank blijven zitten.
Yay bubsel! en met argusogen erbij blijven of er niet het kleinste krasje op zit!
Je hebt gelukkig nog even de tijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:24 schreef Cwen het volgende:
[..]
Jup, hebben we geprobeerd, maar muizen blijft lastig met die afstand en laat ik dat in Illustrator nou echt nodig hebben... Het wordt gewoon een 7 weken project. Elke dag 15 minuten, simpel ontwerp, dan moet ik het naar m'n zin kunnen krijgen.
Dat gaan we ook zeker doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:57 schreef Hilzillah het volgende:
Yay bubsel! en met argusogen erbij blijven of er niet het kleinste krasje op zit!
in het begin ging ik steeds mee, maar dat kwam ook omdat mijn vriendin aantal weken last heeft gehad van een bloeding en dan zijn de afspraken spannend en zit je vol vragen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef ikke_84 het volgende:
Bubsel balen van de spullen. Maar gelukkig komen ze het vervangen. Komen ze al snel of weet je dat nog niet?
Elmo fijn dat je suiker test goed was
Sull 30 wekenEn martine klaar met het plassen in de fles
![]()
Proj ik werk 32 uur maar kan altijd netjes 1 kratje inleveren en soms zelf 2 volle kratjesIk ben gewoon een zeikerd blijkbaar
![]()
Cwen wat gaaf als je je eigen kaartje kan ontwerpen! Ik zou best willen dat ik zo creabea ben, maar helaas...
Gotc fijn dat alles goed was!!
Vraagje... gaan jullie mannen mee naar elke afspraak bij de vk of gyn? Mijn vriend wil graag bij elke afspraak mee, maar als ze toch geen echo gaan maken dan vind ik dat niet echt nodig. Of is dat stom als ik zo denk?
Ik plas (en drink) het meeste thuis, en s avonds. Ik redde dus wel twee kratten. Zeker vorige keer, toen ik in de kerst vakantie plastequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, jeetje, heb jij dat ook? Als ik ergens anders naar de wc ga en het daardoor dus niet opvang voel ik me echt schuldig.
Hoe veel van die kannen kan iemand die voltijd werkt en daar niet opvangt gemiddeld vol piesen? Ik krijg er max. 2 vol in een week en ik vind het iedere keer zo weinig. Niet dat het uitmaakt, want iedere druppel is er één, maar toch hè?
Ik pieste er alleen 's nachts in en deed een fles per nacht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef ProjSkippy het volgende:
Hoe veel van die kannen kan iemand die voltijd werkt en daar niet opvangt gemiddeld vol piesen? Ik krijg er max. 2 vol in een week en ik vind het iedere keer zo weinig. Niet dat het uitmaakt, want iedere druppel is er één, maar toch hè?
Ik ben er mee op de bank gekropen en heb ook alleen maar liggen aaien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef GotC het volgende:
Die doek kreeg ik ook bij de intake. Bleef 'm maar aaien
Overigens verder nog niks gehoord over het mogelijk 2e cadeau. Nu hoeft het natuurlijk ook niet, maar zeg er dan niks over bij de intake.
Ja volgens mij alleen bij 10 weken.. Mja, heb van 5w2d tot 16w3d geplast, dus kom maar op met dat cadeauquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ben er mee op de bank gekropen en heb ook alleen maar liggen aaien.
Ik heb niets gehoord bij de intake over een tweede cadeau. Volgens mij krijg je dat als je 10 weken gepiest hebt toch ofzo? Mijn aanmelding bij MvM kwam pas laat door (ergens een kromme communicatie tussen vk en MvM) dus 10 weken haal ik niet; denk dat ze daarom ook niets gezegd hebben over een 2e cadeau bij mij.
Ik zou ze bellen en als je niets krijgt een rechtszaak beginnen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja volgens mij alleen bij 10 weken.. Mja, heb van 5w2d tot 16w3d geplast, dus kom maar op met dat cadeau![]()
Kijk, dat zijn nog eens ideeën!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:08 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik zou ze bellen en als je niets krijgt een rechtszaak beginnen!![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef GotC het volgende:
Wat een gezeik hier idd zeg!
Bob gebruikt m'n blaas als springkussen. Lijkt verdorie wel een kermis daarbinnen
Hier hetzelfde verhaal. Ik mag tot vrijdag, wat zal ik blij zijn als het klaar is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:26 schreef martine1984 het volgende:
Ik moet iedere dag een verse fles gebruiken. En die zitten lang niet vol. Ook plas ik niet iedere keer in het kannetje. Vorige zwangerschap was ik meer gedisciplineerd of zo. Maar ach iedere druppel is er eentje voor het goede doel.
Hoe doe je dat? Past 'ie in de wc oid?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef ikke_84 het volgende:
[..]![]()
2de cadeau is een ABC kinderboekje over Nederland. Ik heb m 2 weken geleden met de post gekregen. De doek heb ik ook gelijk aan het begin gekregen. Heeeerlijk zacht!
Ik plaste altijd netjes in het kannetje, maar tegenwoordig pies ik gelijk in die blauwe fles...ik ben niet luiIk heb nooit last van gehad van die geur, op mijn werk ruik ik ergere dingen
Ow haai!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef ikke_84 het volgende:
Elmo denk je aan je meld plicht? Je bent nog zo stilletjes vandaag
Hèhè, ja, eindelijk, want die buik stelt nog steeds niets voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:37 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ow haai!!![]()
Hier ben ik!
Druk bezig met etiketten printen en op de enveloppen plakken! Intussen zo goed als klaar, weer wat af te strepen van het lijstje!
Vanavond toch echt de tas voor Robinson klaar maken en nog wat laatste zooi voor mezelf en dan kan dat ook weer weggestreept worden!
het begint ergens op te lijken!
Alleen zo'n ding voor aan mijn tas. Maar die is al weer behoorlijk gaar. Mn aller liefste zoon heeft er aan getrokkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:35 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Past 'ie in de wc oid?
---
Martine heb jij ook nog een sierraad gehad deze keer?Zo'n paarse? Ik wilde deze keer mijn set compleet maken (vorige keer heb ik de armband gekozen), maar die boden ze dus niet meer aan
.
Oh wacht 'tas sierraad'.. ik dacht niet naquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:51 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Alleen zo'n ding voor aan mijn tas. Maar die is al weer behoorlijk gaar. Mn aller liefste zoon heeft er aan getrokken
Heel goed mikkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:35 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Past 'ie in de wc oid?
---
Ow daar ben jequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:37 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ow haai!!![]()
Hier ben ik!
Druk bezig met etiketten printen en op de enveloppen plakken! Intussen zo goed als klaar, weer wat af te strepen van het lijstje!
Vanavond toch echt de tas voor Robinson klaar maken en nog wat laatste zooi voor mezelf en dan kan dat ook weer weggestreept worden!
het begint ergens op te lijken!
En ik ben zooooooo moe! Vanmorgen al om 5 uur wakker en ik kon niet meer slapen.![]()
Hoop dat ik komende nacht wel langer slaap. Ik heb me er al bij neergelegd dat ik af en toe er uit moet om te plassen, maar het zou fijn zijn als ik daarna nog een paar uur slaap.
Als nu de bevalling zou beginnen, kan ik een hele rol dextro opeten denk ik, blijf ik misschien een beetje wakker.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Ik mag tot vrijdag, wat zal ik blij zijn als het klaar is.
Hier eerder van werk weg en morgen dagje thuis. Ik trok het even niet en ben in huilen uitgebarsten, waarom weet ik niet eens. Nu heb ik lekker veel fruit gekocht en ga ik lekker niets doen. Vriendje heeft gisteren werkelijk heel het huis schoongemaakt. Ik hoef tegenwoordig echt niets meer te doen (behalve werken) heerlijk
Ik hoefde er maar 1 keer uit om te plassen. Dat was om 3 uur ofzo. Toen ben ik ook wel weer in slaap gevallen. Maar die van 5 uur weet ik niet waarom. Ik wil vanavond iig op tijd naar bed, maar niet voordat die tas klaar staat!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Heel goed mikkenEn nee hij past niet in de wc, gewoon boven de wc hangen net als wanneer je in die kan plast.
[..]
Ow daar ben je![]()
Lekker dat je dingen van je lijstje af kan strepen.
Balen dat je zo moe bent. 5uur is ook wel erg vroeg. Misschien helpt t als je na 20:00 uur niks meer drinkt? Dan hoef je snachts niet meer zo vaak te plassen? (helpt bij kinderen ook dus wie weet)
Nee dat mag ik niet. Maar goed ik weet het wel bijna zeker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Sethiwe het volgende:
Martine wat fijn dat je weer gewoon mag plassen![]()
Ik moet nog 1 week, kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik het erop heb zitten, word steeds misselijker van die lucht.
Skippy ik red het met fulltime werken om ongeveer 4 a 5 flessen vol te krijgen. De doek heb ik bij de intske gekregen, maar nog dicht gelaten tot de 12 weken.
Bubseltje wat balen van het kamertje, maar fijn dat ze het komen vervangen.
Fr mag je nu dan nog een keer terugkomen, omdat ze het niet goed konden zien?
Elmo hopelijk slaap je vannacht beter. Heb je nu nog veel op je lijstje staan?
Thanks, dat hoop ik ook!quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Sethiwe het volgende:
Elmo hopelijk slaap je vannacht beter. Heb je nu nog veel op je lijstje staan?
Oooh een kraamfeest! Wat een goed planquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Thanks, dat hoop ik ook!
Er staan nog 7 dingen ofzo op. We willen iig de kaartjesoor het kraamfeest klaar hebben en de tas. De rest is fijn als het gebeurd is, maar geen ramp als dat niet zo is. Bijv. de banden vd kinderwagen oppompen.
Saar is van november en heeft (binnen) bijna altijd maar 1 laag lange mouwen aangehad. Dus lange-mouwen-romper met iets met korte mouwen erover en omgekeerd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb voor november zelfs korte mouw rompers..je doet er tenslotte kleertjes over aan toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |