Oh ja, vertel eens? Wat doet ze dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, ze vertoont aardig wat overeenkomst met de pkk'ers.
Ik vind jou na deze vraag echt dom. Deze vraag is tig keer gesteld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hak-der en AjN zijn toch alevieten? En demonstreren tegen Erdogan. Ik vraag mij serieus af waarom alevieten tegen Erdogan zijn.
Alevieten zijn qua religie liberaler dan de gemiddelde Soennitische Turk en verder zijn de meeste gewoon traditioneel Kemalistisch en pro-CHP ingesteld. De Kemalistische Soennitische Turken die ik ken zijn net zo anti-Erdogan als de gemiddelde Aleviet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom zijn alevieten tegen Erfogan? Serieuze vraag.
Kun je dan niet beter vragen waarom Hak-der en AjN tegen Erdogan zijn?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hak-der en AjN zijn toch alevieten? En demonstreren tegen Erdogan. Ik vraag mij serieus af waarom alevieten tegen Erdogan zijn.
Nee want bij beide heren Xjes is het altijd zwart wit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Mercan het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter vragen waarom Hak-der en AjN tegen Erdogan zijn?
Volgens mij zijn er ook Alevieten voor Erdogan en zijn er tegenstanders van Erdogan die niet Aleviet zijn.
Ok, misschien had ik het op die manier moeten formuleren. Maar hak der is de grootste alevitische vereniging volgens mij? Anyways, dan formuleer ik het zo: waarom is hak der en ajn tegen Erdogan, ISMFOF?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Mercan het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter vragen waarom Hak-der en AjN tegen Erdogan zijn?
Volgens mij zijn er ook Alevieten voor Erdogan en zijn er tegenstanders van Erdogan die niet Aleviet zijn.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee want bij beide heren Xjes is het altijd zwart wit.
Je bent of voor, of tegen.
Beantwoord mijn vraag dan? Wat is nu nog het nut van demonstreren en rellen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het nut is om nu nog te gaan demonstreren, dingen te vernielen en rellen? Er komen toch versnelde verkiezingen? Dan kan iedereen stemmen op de partij die men wil, zo werkt dat toch in een democratie?
Of zijn de demonstranten bang dat ze de minderheid zullen vormen? Wat willen jullie dan, met de minderheid de meerderheid besturen/regels opleggen? Zo werkt een democratie niet.
Waarom zou ik hier antwoord op kunnen geven? Ik zou zeggen boek een vliegtuig en vraag het ze. Ik kan niet voor ze spreken of wel?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Beantwoord mijn vraag dan? Wat is nu nog het nut van demonstreren en rellen?
Allereerst zijn er geen vervroegde verkiezingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het nut is om nu nog te gaan demonstreren, dingen te vernielen en rellen? Er komen toch versnelde verkiezingen? Dan kan iedereen stemmen op de partij die men wil, zo werkt dat toch in een democratie?
Of zijn de demonstranten bang dat ze de minderheid zullen vormen? Wat willen jullie dan, met de minderheid de meerderheid besturen/regels opleggen? Zo werkt een democratie niet.
Sure, als dat een demonstratie was voor het belang van Turkije (of je nou links of rechts bent). Dan zouden niet de koerdistan en apo vlaggen voorop staan maar de Turkse vlaggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ik ging naar een meeting van Hakder en AjN en heb de PKKers hard aangesproken. Maar ik hoef jou niks uit te leggen. Wie denk jij wel niet dat je bent man.
Het is heel simpel. Als je nu als volk een stap terug doet dan denkt Erdogan helemaal dat hij alles kan maken. Er is nu maar 1 weg en dat is dat Erdogan een stapje terug doet en zijn woorden zorgvuldiger gaat kiezen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Als je "is" vervangt door "zijn" dan is het helemaal topquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, misschien had ik het op die manier moeten formuleren. Maar hak der is de grootste alevitische vereniging volgens mij? Anyways, dan formuleer ik het zo: waarom is hak der en ajn tegen Erdogan, ISMFOF?
En dat is haar schuld?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Sure, als dat een demonstratie was voor het belang van Turkije (of je nou links of rechts bent). Dan zouden niet de koerdistan en apo vlaggen voorop staan maar de Turkse vlaggen.
Je zal het hier mee oneens zijn, maar de onder die voetbalhooligans zitten veel relschoppers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef Theoden het volgende:
Zoals meeste wel weten ben ik Fenerbahce supporter en lid van 12 Numara (grootste forum van Fenerbahce supporters). Normaal organiseerde 12 Numara ook de supporters om te gaan demonstreren, maar vandaag hebben ze geen enkel woord gezegd op Twitter.
Net even wat rondgevraagd en dit is wat ik te horen kreeg:
[..]
Vertaling: Politie heeft de leiders van de 3 grote supportersgroepen bijeen geroepen en gezegd dat ze keihard aangepakt gaan worden als ze hiermee doorgaan.
Democratie!
ISMFOF is geen Alevi...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, misschien had ik het op die manier moeten formuleren. Maar hak der is de grootste alevitische vereniging volgens mij? Anyways, dan formuleer ik het zo: waarom is hak der en ajn tegen Erdogan, ISMFOF?
Dan vind jij dat maar, lekker op de persoon spelen. Ik hou het topic niet constant in de gaten en weet ook niet alles. Als je het niet weet of geen uitleg wilt geven hoef je niet te reageren. Waar slaat het nu op om zo te reageren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ja, vertel eens? Wat doet ze dan?
[..]
Ik vind jou na deze vraag echt dom. Deze vraag is tig keer gesteld.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft dan dus wel een pro-pkk/koerdistan meeting bijgewoond
Slikken Xaban. Jij speelt ook vaak op de persoon. De vraag is reeds vele malen gesteld, misschien is hier een andere Alevi die hier antwoord op wil geven. Ben biktim.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan vind jij dat maar, lekker op de persoon spelen. Ik hou het topic niet constant in de gaten en weet ook niet alles. Als je het niet weet of geen uitleg wilt geven hoef je niet te reageren. Waar slaat het nu op om zo te reageren?
Verwacht je na zoveel topics in deze reeks nog een directe antwoord van bepaalde users..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Oke en nu?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Ambipur het volgende:
Damn gozer. Je doet universiteit zeg je.. Als ik je zo zie lezen, twijfel ik daar echt over.
Dat de vraag reeds gesteld is, ookal is het 10x gesteld, geeft bij jou reden om iemand dom te vinden. Wanneer het woord alevi valt springt alles bij je op hol lijkt het wel, hoe komt dat? Ik stelde serieus een vraag, zonder een toon te zetten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]Damn gozer. Je doet universiteit zeg je.. Als ik je zo zie lezen, twijfel ik daar echt over.
[..]
Slikken Xaban. Jij speelt ook vaak op de persoon. De vraag is reeds vele malen gesteld, misschien is hier een andere Alevi die hier antwoord op wil geven. Ben biktim.
RTL nieuws besteedt nu trouwens even aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |