abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127684969
Carsi is officieel toch opgeheven in 2008?
pi_127685060
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:41 schreef lucaszio het volgende:
Mja en nee :)

Ze zijn niet meer echt een vereniging dat klopt, maar ze bestaat zeker nog wel :)
pi_127685127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:41 schreef lucaszio het volgende:
Ze zeiden toen ""Carsi Carsiya karsi"
Dit betekent: Carsi is tegen Carsi....
Eskimo Joe
pi_127685230
Wat vinden jullie van:

Every nation deserves its leader
Eskimo Joe
pi_127685246
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Mercan het volgende:

[..]

Het had in ieder geval iets te maken met dat hun eigen ideeën voor de belangen van Besiktas gingen op een gegeven moment en dat vonden ze geen goed idee. Ze zijn toen officieel opgeheven, maar onofficieel bestaan ze gewoon nog.
pi_127685331
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef lucaszio het volgende:
De Besiktas aanhang (Çarşı) is toch ook overwegend links anti-racistisch en dergelijke en voor gelijke rechten? Dan lijkt me sowieso wel dat je Erdogan dan niet erg mag

Maar uhh, carsi is idd overwegend links, logo is zelfs anarchistenlogo dus het is dan ook geen wonder dat ze nu samen actief zijn met al die communisten van Isci Partisi etc. En daarnaast staat carsi ook wel bekend als mediageil waarbij ze (overdreven) inspelen op bepaalde conflicten.

Desondanks blijft het wel mooi om te zien wat ze doen hoor.
pi_127685346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:43 schreef Theoden het volgende:

[..]

Mja en nee :)

Ze zijn niet meer echt een vereniging dat klopt, maar ze bestaat zeker nog wel :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Mercan het volgende:

[..]

Eigenlijk bestaat het dus gewoon nog :)
pi_127685450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef lucaszio het volgende:

[..]

[..]

Eigenlijk bestaat het dus gewoon nog :)
Tuurlijk,
Zoiets kun je niet opheffen.
Het is een gevoel, een manier van leven, een traditie.

Zal altijd blijven bestaan.
Eskimo Joe
pi_127685496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef expans het volgende:

[..]

Maar uhh, carsi is idd overwegend links, logo is zelfs anarchistenlogo dus het is dan ook geen wonder dat ze nu samen actief zijn met al die communisten van Isci Partisi etc. En daarnaast staat carsi ook wel bekend als mediageil waarbij ze (overdreven) inspelen op bepaalde conflicten.

Desondanks blijft het wel mooi om te zien wat ze doen hoor.
Ja, dit was zielig voor Eboue. ;(

Net als Fenerbahçeliler die Drogba een aap noemde, maar toen hun eigen "aap" scoorden konden ze hun geluk niet op. :')

Maar dit is veel te offtopic. :D
pi_127685578
Zoals meeste wel weten ben ik Fenerbahce supporter en lid van 12 Numara (grootste forum van Fenerbahce supporters). Normaal organiseerde 12 Numara ook de supporters om te gaan demonstreren, maar vandaag hebben ze geen enkel woord gezegd op Twitter.

Net even wat rondgevraagd en dit is wat ik te horen kreeg:

quote:
Emniyet; 3 Büyükler'in taraftar liderlerini çağırıp "Siyasete alet olmazsanız her türlü protestoya izin var, olursanız aklınızı alırız" dedi
Vertaling: Politie heeft de leiders van de 3 grote supportersgroepen bijeen geroepen en gezegd dat ze keihard aangepakt gaan worden als ze hiermee doorgaan.

Democratie!
pi_127685607
Yesss, wou alleen even benadrukken waarom Carsi zo overdreven actief is.

uA daarentegen houd zich erbuiten omdat ze ook een grote 'conservatieve' (ofnjah, types die tegen de demonstraties zijn) aanhang hebben en ze dus geen onderlinge ruzie willen hebben? Denk ik dan.
pi_127685703
Carsi heeft schijt aan de oproep van de politie!

Eskimo Joe
pi_127685829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef Theoden het volgende:
Zoals meeste wel weten ben ik Fenerbahce supporter en lid van 12 Numara (grootste forum van Fenerbahce supporters). Normaal organiseerde 12 Numara ook de supporters om te gaan demonstreren, maar vandaag hebben ze geen enkel woord gezegd op Twitter.

Net even wat rondgevraagd en dit is wat ik te horen kreeg:

[..]

Vertaling: Politie heeft de leiders van de 3 grote supportersgroepen bijeen geroepen en gezegd dat ze keihard aangepakt gaan worden als ze hiermee doorgaan.

Democratie!
Dat staat er helemaal niet kneus :')
pi_127685985
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:57 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat staat er helemaal niet kneus :')
Wat staat er dan wel? Dat is misschien geen woord voor woord vertaling, maar dat is toch gewoon de strekking van dat berichtje?

En top niveau dat je meteen gaat schelden, netjes.
pi_127686131
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef Theoden het volgende:

[..]

Wat staat er dan wel? Dat is misschien geen woord voor woord vertaling, maar dat is toch gewoon de strekking van dat berichtje?

En top niveau dat je meteen gaat schelden, netjes.
quote:
Siyasete alet olmazsanız her türlü protestoya izin var
waarom laat je dit stukje weg in je vertaling?
pi_127686196
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef xaban06 het volgende:

[..]

[..]

waarom laat je dit stukje weg in je vertaling?
Omdat dat toch sowieso het geval is? Als 12numara nu zou oproepen om naar Taksim te gaan om te protesteren dan valt dat in de ogen van de overheid meteen in hokje politiek en zullen ze aangepakt worden. 1+1 = 2
pi_127686207
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef xaban06 het volgende:
Siyasete alet olmazsanız her türlü protestoya izin var
Omdat het nergens opslaat denk ik. De hele bedoeling van deze demonstraties heeft te maken met politiek?
pi_127686262
Inderdaad, waarom zal je anders een oproep doen om te demonstreren? Om de ganzen in Kugulu Park te redden?
pi_127686268
Ja, joh. Dat had je er bij moeten zetten om te laten zien dat we zoveel democratie hebben in Turkije! Nu denken mensen dat we een dictatuur zijn joh.
pi_127686395
Er zit echt tuig in Taksim momenteel.

Ze slopen alles.
pi_127686438
Denken jullie dat er vuur geopend zal worden? Gezien de "waarschuwing"? Lijkt me sterk, maar ik weet niet meer wat ik van ze kan vereachten.
pi_127686511
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Denken jullie dat er vuur geopend zal worden? Gezien de "waarschuwing"? Lijkt me sterk, maar ik weet niet meer wat ik van ze kan vereachten.
Lijkt mij stug.. :) De wereld kijkt nu echt mee.
pi_127686520
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef De_Guidance het volgende:
Er zit echt tuig in Taksim momenteel.
Op die beelden van DHA zie je hooguit 10 man ofzo die aan het rellen zijn. Politie schiet freaking hele dag met traangas, hebben 10 waterkanonnen en 300 man ofzo daar. Kunnen ze die gasten niet gewoon even met 1 charge oppakken en opsluiten? Waarom doen ze dat niet? Komt het hun toevallig goed uit dat er relschoppers tussen zitten?

Zo kunnen ze iedere dag weer blijven zeggen "ja, maar er zitten relschoppers en extremisten tussen". Ik heb ze echter nog geen 1 keer zien ingrijpen richting die relschoppers. Ze grijpen altijd in als er 20 duizend man zijn met kinderen en ouderen.
pi_127686530
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gericht schieten? Nee. Waarschuwen? Ja. Rubberen kogels? Misschien.
pi_127686550
Huh, was dat een lazer? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')