Deze stream doet het helaas niet bij mij, iemand toevallig een andere?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ja.
http://www.dha.com.tr/canli-yayin/
Wel Turks:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef lucaszio het volgende:
[..]
Deze stream doet het helaas niet bij mij, iemand toevallig een andere?
Dankjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Mercan het volgende:
[..]
Wel Turks:
http://cm.ntvmsnbc.com/ServerSite/wui/NTVCanliYayin/default.aspx#
twitter:bramvermeul twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 21:49:14live in nieuwsuur geannuleerd, satelietjongens zijn bang voor molotov cocktails #Taksim reageer retweet
Adana nuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Theoden het volgende:
In Adana loopt een grote menigte richting AKP hoofdgebouw
ja, ik vind het ook al lang duren. Het is echt een opstand.quote:
Ja, vooralsnog wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lees allemaal berichten dat de politie Taksim in handen heeft en dat de demonstranten terug moeten trekken... is dit zo?
Terwijl Ibrahim Kalin op CNN International nog steeds roept dat Gezi Parki niet ontruimd zal wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef YazooW het volgende:
Zo te zien is de politie Gezi Park aan het overnemen.
CNN Turk is niks aan het uitzenden grapjas.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:02 schreef YazooW het volgende:
CNN
"Many people are watching at us because they don't trust their media."
Volgens mij vergeet meneer dat er ook een CNNTurk is.
Preciesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Theoden het volgende:
[..]
CNN Turk is niks aan het uitzenden grapjas.
Ik ben niet ver van Taksim. Ik krijg dit te horen van mensen die er in de buurt wonen. Ze kunnen momenteel de deur niet uit.quote:
Ok, Sterkte daar!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben niet ver van Taksim. Ik krijg dit te horen van mensen die er in de buurt wonen. Ze kunnen momenteel de deur niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |