Nou nou, hij kreeg even een beetje water over zich heen.quote:
Wel triest, maar denk niet dat in het heetst van de strijd je daar op let.quote:
Ja, en daar trappen ze dus niet in ....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Burgemeester van Istanbul geeft een persco. Korte samenvatting:
-op het plein staan "marginale randgroeperingen" die kwade wil hebben, hiertegen wordt vanaf dit moment hardhandig opgetreden
-de jeugd in het park heeft alle recht om te protesteren, maar vanwege de gevaarlijke setting in hun directe nabijheid adviseert hij ze met klem om naar huis te gaan.
Geef je mij nou een slechte bijnaam?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een beetje een Balrog van Fok, komt af en toe uit de diepte opduiken om iedereen te kwellen.
Nee ik geef enkel erkenning ervan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Geef je mij nou een slechte naam?
[..]
Geef je mij nou een slechte bijnaam?
Tsja, maar voor mensen die niet op dat plein staan is het wel lastig oordelen. Die burgemeester deed erg z'n best om duidelijk te maken dat hij niet tegen het protest is, maar tegen de relschoppers op het plein. Maakte echt een duidelijke tweedeling, en deed heel veel zalvende woorden richting de orginele demonstranten. Hij maakt het makkelijk om hem te geloven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, en daar trappen ze dus niet in ....
Gelijk schoon, zo koud is het daar niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou nou, hij kreeg even een beetje water over zich heen.
Door?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef Mercan het volgende:
Op CNN international is Erdogan vergeleken met Hitler.
Als ze gezipark aanpakken gaat het echt losbarsten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Mercan het volgende:
Politie is nu bezig om het Gezi Park te ontruimen en tenten te slopen.
Het lijkt erop dat de politie vanavond door blijft gaan.
Immens triest.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef Mercan het volgende:
Op CNN international is Erdogan vergeleken met Hitler.
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef lucaszio het volgende:
Is er veel te zien op livestream? en zo ja heeft iemand een goede livestream?
Dat is wel mijn vrees. Er zijn nu grote groepen onderweg naar Taksim maar worden tegengehouden door de politie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ze gezipark aanpakken gaat het echt losbarsten.
Bron/meer info?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is wel mijn vrees. Er zijn nu grote groepen onderweg naar Taksim maar worden tegengehouden door de politie.
Dat heb ik niet gehoord hoor zit hele tijd te kijken. Er liep alleen tijdens een verslag vanuit Gezi Park een demonstreerder langs die dat riep.quote:
Deze stream doet het helaas niet bij mij, iemand toevallig een andere?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ja.
http://www.dha.com.tr/canli-yayin/
Wel Turks:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef lucaszio het volgende:
[..]
Deze stream doet het helaas niet bij mij, iemand toevallig een andere?
Dankjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Mercan het volgende:
[..]
Wel Turks:
http://cm.ntvmsnbc.com/ServerSite/wui/NTVCanliYayin/default.aspx#
twitter:bramvermeul twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 21:49:14live in nieuwsuur geannuleerd, satelietjongens zijn bang voor molotov cocktails #Taksim reageer retweet
Adana nuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Theoden het volgende:
In Adana loopt een grote menigte richting AKP hoofdgebouw
ja, ik vind het ook al lang duren. Het is echt een opstand.quote:
Ja, vooralsnog wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lees allemaal berichten dat de politie Taksim in handen heeft en dat de demonstranten terug moeten trekken... is dit zo?
Terwijl Ibrahim Kalin op CNN International nog steeds roept dat Gezi Parki niet ontruimd zal wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef YazooW het volgende:
Zo te zien is de politie Gezi Park aan het overnemen.
CNN Turk is niks aan het uitzenden grapjas.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:02 schreef YazooW het volgende:
CNN
"Many people are watching at us because they don't trust their media."
Volgens mij vergeet meneer dat er ook een CNNTurk is.
Preciesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Theoden het volgende:
[..]
CNN Turk is niks aan het uitzenden grapjas.
Ik ben niet ver van Taksim. Ik krijg dit te horen van mensen die er in de buurt wonen. Ze kunnen momenteel de deur niet uit.quote:
Ok, Sterkte daar!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben niet ver van Taksim. Ik krijg dit te horen van mensen die er in de buurt wonen. Ze kunnen momenteel de deur niet uit.
Carsi zijn echt helden aan het wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoor geruchten dat de Çarşı groep met een vrachtwagen Taksim binnen wil rijden.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoor geruchten dat de Çarşı groep met een vrachtwagen Taksim binnen wil rijden.
Carsi is al sinds dag 1 bezig het volk te helpen. Ze delen maskers uit, helpen met opruimen en doen soms hilarische dingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:20 schreef superworm het volgende:
[..]Ik moest googelen om uit te vinden wie ze waren maar props aan de voetbalsupporters.
Fijn is dat om te horen. Uit nieuwsgierigheid: hebben de voetbalclubs beef met Erdogan, dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef Theoden het volgende:
[..]
Carsi is al sinds dag 1 bezig het volk te helpen. Ze delen maskers uit, helpen met opruimen en doen soms hilarische dingen.
Same net de Fenerbahce supporters hebben ze al aardig wat bereikt en zijn echt super georganiseerd.
Fenerbahce sinds 3 juli 2011. Er zijn toen tientallen Fenerbahce bestuursleden opgepakt en berecht wegens een omkoopschandaal zonder enige vorm van bewijs. Er waren toen ook een paar Besiktas bestuurders bij betrokken. Een erg lang verhaal in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Fijn is dat om te horen. Uit nieuwsgierigheid: hebben de voetbalclubs beef met Erdogan, dan?
Fijn dat iemand zo ingevoerd is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef Theoden het volgende:
[..]
Fenerbahce sinds 3 juli 2011. Er zijn toen tientallen Fenerbahce bestuursleden opgepakt en berecht wegens een omkoopschandaal zonder enige vorm van bewijs. Er waren toen ook een paar Besiktas bestuurders bij betrokken. Een erg lang verhaal in ieder geval.
Fenerbahce supporters zijn toen straat opgegaan om te protesteren, maar zijn toen kei en keihard aangepakt en dat zijn ze niet vergeten.
Besiktas supporters hebben beef met Erdogan, omdat ze hun oude stadion wordt afgebroken en ze nog steeds geen vergunning hebben gekregen voor een nieuwe (omdat het zogenaamd te dichtbij Dolmabahce staat).
Galatasaray heeft weinig problemen met Erdogan aangezien ze een gratis stadion hebben gekregen van de regering en dikke vriendjes zijn. Ook daar zie je echter best wel wat supporters van die Besitkas en Fenerbahce supporters joinen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Fijn is dat om te horen. Uit nieuwsgierigheid: hebben de voetbalclubs beef met Erdogan, dan?
Ah, het is dus echt een cocktail van vijanden die de regering de afgelopen jaren heeft gemaakt. Bedankt voor het uitleggen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef Theoden het volgende:
[..]
Fenerbahce sinds 3 juli 2011. Er zijn toen tientallen Fenerbahce bestuursleden opgepakt en berecht wegens een omkoopschandaal zonder enige vorm van bewijs. Er waren toen ook een paar Besiktas bestuurders bij betrokken. Een erg lang verhaal in ieder geval.
Fenerbahce supporters zijn toen straat opgegaan om te protesteren, maar zijn toen kei en keihard aangepakt en dat zijn ze niet vergeten.
Besiktas supporters hebben beef met Erdogan, omdat ze hun oude stadion wordt afgebroken en ze nog steeds geen vergunning hebben gekregen voor een nieuwe (omdat het zogenaamd te dichtbij Dolmabahce staat).
Galatasaray heeft weinig problemen met Erdogan aangezien ze een gratis stadion hebben gekregen van de regering en dikke vriendjes zijn. Ook daar zie je echter best wel wat supporters van die Besitkas en Fenerbahce supporters joinen.
Dat zijn er echt belachelijk veel, en wat dat betreft is het niet slim om grote clubs tegen je in te werken/hebben gewerkt, als er toch al protesten gaande zijn - voetbal is voor veel mensen een way of life.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef Theoden het volgende:
[..]
Beelden van zondag toen Fenerbahce supporters naar Taksim liepen.
Dat is het ook en daarom is het moeilijk neer te slaan. Fenerbahce supporters, Besiktas supporters, in mindere mate Galatasaray supporters ... Kemalisten, journalisten, artiesten zoveel groepen die hij heeft weten te negeren tot nu toe.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah, het is dus echt een cocktail van vijanden die de regering de afgelopen jaren heeft gemaakt. Bedankt voor het uitleggen!![]()
Wist dit allemaal niet maar het verklaart de vastberadenheid van de supporters/demonstranten.
Ja, vooral in Turkije. Ik zei het op dag 1 al dat als je Fenerbahce Besiktas en Galatasaray supporters samen kan laten werken weet je gewoon dat je iets fout hebt gedaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat zijn er echt belachelijk veel, en wat dat betreft is het niet slim om grote clubs tegen je in te werken/hebben gewerkt, als er toch al protesten gaande zijn - voetbal is voor veel mensen een way of life.
En ook écht, écht fout.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, vooral in Turkije. Ik zei het op dag 1 al dat als je Fenerbahce Besiktas en Galatasaray supporters samen kan laten werken weet je gewoon dat je iets fout hebt gedaan
Die quote heb ik onthoudenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, vooral in Turkije. Ik zei het op dag 1 al dat als je Fenerbahce Besiktas en Galatasaray supporters samen kan laten werken weet je gewoon dat je iets fout hebt gedaan
Off-Topicquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef lucaszio het volgende:
De Besiktas aanhang (Çarşı) is toch ook overwegend links anti-racistisch en dergelijke en voor gelijke rechten? Dan lijkt me sowieso wel dat je Erdogan dan niet erg mag
Vond Hamburg toch al een toffe stad maar dit maakt 't alleen maar tofferquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:38 schreef Mercan het volgende:
[..]
Off-Topic
Deze zomer staat een oefenwedstrijd gepland tussen St Pauli en Besiktas.
Dit na verzoek van de St Pauli supporters.
Off-Topicquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik als koyu Galatasarayli heb echt respect voor Çarsi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |