SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Murdera op 11-06-2013 18:48:07 ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk ook aan Mono tijdens het fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Nou, nee.quote:
high on catnipquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die kat in de OP heeft net zulke pupillen als mijn kat
Doe dat maar als beloning voor heel het huis opruimen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
Ik moet hier nog ff de boel opruimen, de wasbak schoonmaken, en het bed verschonen.
Althans, dat is mijn bedoeling.
Het kan ook zijn dat ik het vandaag alleen bij lege blikjes 'n shit weggooien hou, en de rest morgen doe
Heb zin in een joint
Ja ik zei ook al, volgens mij heeft ie wel meer gebruikt dan wiet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dan krijg ik mijn jointje als beloning pas eind 2016, als ALLES opgeruimd isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe dat maar als beloning voor heel het huis opruimen.
ALLES!
Dan zij het zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan krijg ik mijn jointje als beloning pas eind 2016, als ALLES opgeruimd is
Mag ik een worstje?quote:
deze is liever.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Same shit, different day.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
Ik moet hier nog ff de boel opruimen, de wasbak schoonmaken, en het bed verschonen.
Althans, dat is mijn bedoeling.
Het kan ook zijn dat ik het vandaag alleen bij lege blikjes 'n shit weggooien hou, en de rest morgen doe
Heb zin in een joint
Zo fijn om internetmensen te hebben die je kennenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same shit, different day.
Story of Moira
Check deze danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja ik zei ook al, volgens mij heeft ie wel meer gebruikt dan wiet.
Zo kijkt ze dus altijdquote:
Is dat uw kat? ;oquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Check deze dan
[..]
Zo kijkt ze dus altijd
godverquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Check deze dan
[..]
Zo kijkt ze dus altijd
Mijn kater kijkt 24/7 echt fuuuucking stonedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Check deze dan
[..]
Zo kijkt ze dus altijd
Wil kroelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Check deze dan
[..]
Zo kijkt ze dus altijd
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn kater kijkt 24/7 echt fuuuucking stoneden zo loopt ie ook
quote:
Misschien niet zoveel bij je kater smoken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn kater kijkt 24/7 echt fuuuucking stoneden zo loopt ie ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ja, zeker 450 jaar oud!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Prachtig..
Soms word ik ook voor meneer aangesproken
Alsof ik op een fucking oude man lijk
Denken dat je dat niet doetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Prachtig..
Soms word ik ook voor meneer aangesproken
Alsof ik op een fucking oude man lijk
kan hij mooi wat slachtafval voor je meenemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)chtafval-wegdek.html
Intro staat vast en ik begin honger te krijgen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan hij mooi wat slachtafval voor je meenemen.![]()
![]()
oh, lekker danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)chtafval-wegdek.html
Intro staat vast en ik begin honger te krijgen
Ja, en zielig. Ook geen antidote dus die kat heeft een halve dag lopen trippen zonder dat ie snapte wat er aan de hand was. En was sowieso geen goeie trip....quote:
Beter gewoon een paar tiet'n manquote:
Ooit een poging gedaan om alles in plastic te hebben. Totdat je te stoned en lam bent om telkens naar de afvalbak te lopen of dat ding aan de straat te zetten is het leuk, daarna word het een tyfuszooi.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet nog afwas bleeehg. sterf. ik wil alles van plastic. dus.
quote:
Ja godver, gister niet samen gegeten, morgen niet samen etenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit een poging gedaan om alles in plastic te hebben. Totdat je te stoned en lam bent om telkens naar de afvalbak te lopen of dat ding aan de straat te zetten is het leuk, daarna word het een tyfuszooi.
Jah, gelijk stoer doen en allesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:04 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehebben ze ook eens wat, meteen nieuws
Nieuwe UIquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:04 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehebben ze ook eens wat, meteen nieuws
Vet zielig ditquote:
Nouja, het is wel gewoon bullshit, dit soort files staan altijd rond Amsterdam, is nooit in het nieuwsquote:
yupquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, het is wel gewoon bullshit, dit soort files staan altijd rond Amsterdam, is nooit in het nieuws
Ik heb heel wat experimentele stonerjaren gehad.quote:
Nouja, de ruimte in schieten was wel logisch. En op dieren testen is verder helemaal niet verkeerd, van geneesmiddelen e.d.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vet zielig dit
Opdonderen met shit op dieren testenNet zoals beetje apen en honden en katten de ruimte in schieten, ga lekker zelf
Ja precies, zo'n beest weet niet wat hem overkomt, daar kiest hij zelf niet voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, en zielig. Ook geen antidote dus die kat heeft een halve dag lopen trippen zonder dat ie snapte wat er aan de hand was. En was sowieso geen goeie trip....
ik voel een pittige discussie opkomenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, de ruimte in schieten was wel logisch. En op dieren testen is verder helemaal niet verkeerd, van geneesmiddelen e.d.
Zo pittig is 'ie niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
ik voel een pittige discussie opkomen
GMTAquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
ik voel een pittige discussie opkomen
Gewoon op zware criminelen testen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, zo'n beest weet niet wat hem overkomt, daar kiest hij zelf niet voor.
Zou me niks verbazen als die gewoon is overleden aan een hartaanval, hoor.
Ze hebben 'm vast ook veel te veel gegeven, zo'n beestje kan die shit toch helemaal niet aan man.
Test shit gewoon op mensen, je hebt altijd wel vrijwilligers die het niet boeit als ze doodgaan of niet. Vind ik ethisch verantwoorder dan het op dieren te testen
Ja dat gaat dus niet, is trouwens ook nog eens veel duurder dan testen op een dier dat ervoor gekweekt is, zoals labmuizenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon op zware criminelen testen..
Gewoon een straf opzetten voor moordenaars en criminelen dat ze een straf krijgen als proefkonijn
Maar een muis is geen mens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus niet, is trouwens ook nog eens veel duurder dan testen op een dier dat ervoor gekweekt is, zoals labmuizen
*** I DID NOT DRUG MY DOG, THE VET DID ***quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vet zielig dit
Opdonderen met shit op dieren testenNet zoals beetje apen en honden en katten de ruimte in schieten, ga lekker zelf
Dat was de beschrijving van dat filmpje die ik poste, niet van die katquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
*** I DID NOT DRUG MY DOG, THE VET DID ***
I took her to the vet and they had to give her a mild sedative in order to do some x-rays on her swollen tail. After we got home she was pretty out of it so I decided to record her while she fell asleep standing up. For all you animal nut jobs quick to judge, I did nothing but record her while she walked around.
For anyone wondering how Daisy is doing, check out this video taken a few months later... http://www.youtube.com/watch?v=Gu8fWp...
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/LD50quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, zo'n beest weet niet wat hem overkomt, daar kiest hij zelf niet voor.
Zou me niks verbazen als die gewoon is overleden aan een hartaanval, hoor.
Ze hebben 'm vast ook veel te veel gegeven, zo'n beestje kan die shit toch helemaal niet aan man.
Test shit gewoon op mensen, je hebt altijd wel vrijwilligers die het niet boeit als ze doodgaan of niet. Vind ik ethisch verantwoorder dan het op dieren te testen
Goed punt, meteen een punt om het niet op mensen te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar een muis is geen mens.
En mensen moeten stoppen met kijken naar geld want met geld bestrijd je criminaliteit
tasjes dieven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt, meteen een punt om het niet op mensen te doen.
En wat als de zware criminelen op zijn dan? Want zoveel zijn er niet.
Kun je prima op mensen doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, de ruimte in schieten was wel logisch. En op dieren testen is verder helemaal niet verkeerd, van geneesmiddelen e.d.
Eh, ja, dan zijn we in minder dan een jaar aangekomen bij mensen die verdovende middelen gebruiken, schiet niet opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
tasjes dieven.
Dan zal dat ook minder worden
Bijvoorbeeld, maar er zijn serieus genoeg mensen die zich daar vrijwillig ook voor zouden opgeven. Dan hebben ze het gevoel dat ze toch echt wat voor de samenleving betekenen, en als ze eraan dood gaan boeit het ze niksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon op zware criminelen testen..
Gewoon een straf opzetten voor moordenaars en criminelen dat ze een straf krijgen als proefkonijn
Ja, dat was de honden video. Ik had het over die kat on LSD uit 1957quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
*** I DID NOT DRUG MY DOG, THE VET DID ***
I took her to the vet and they had to give her a mild sedative in order to do some x-rays on her swollen tail. After we got home she was pretty out of it so I decided to record her while she fell asleep standing up. For all you animal nut jobs quick to judge, I did nothing but record her while she walked around.
For anyone wondering how Daisy is doing, check out this video taken a few months later... http://www.youtube.com/watch?v=Gu8fWp...
Nee, want daar is niets crimineels aan, pas als je iets afneemt van een ander persoon of schade maakt aan materiaal van de staat of een persoon ben je strafbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eh, ja, dan zijn we in minder dan een jaar aangekomen bij mensen die verdovende middelen gebruiken, schiet niet op
Oh, dus jij staat vrijwillig toe dat men de ziekte kanker bij je in spuit, vervolgens een geneesmiddel toedient en als dat niet werkt je humaan in laat slapen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je prima op mensen doen.
Beter juist, weet je gelijk hoe het op de mensen werkt.
Prachtig inderdaad. Vooral die ene soldaat die met zijn soldatenbatsje een boom wou omhakken.quote:
Dan staat het onderzoek binnen een half jaar stil.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, want daar is niets crimineels aan, pas als je iets afneemt van een ander persoon of schade maakt aan materiaal van de staat of een persoon ben je strafbaar
Ik vind dat verdovende middelen gebruiken niet gestraft mag worden
Dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
Of we testen het op niemand en krijgen maar gewoon kanker of aids en gaan dood. Klaar.
Zwakkere soorten gaan dood en de sterkere mensen blijven leven en maken nog sterkere mensen.
Dan is het ook meteen opgelost.
Dan moeten we het maar doen met onze leven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan staat het onderzoek binnen een half jaar stil.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Vooral die ene soldaat die met zijn soldatenbatsje een boom wou omhakken.![]()
Wou deze ook posten maar vond die wiki link beter passen. (Die waarschijnlijk niemand leest)
Whehe, nee, niet efficiënt, is de wereldbevolking weg en heb je nog steeds niets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar doen met onze leven.
We gaan toch vroeg of laat dood
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dus jij staat vrijwillig toe dat men de ziekte kanker bij je in spuit, vervolgens een geneesmiddel toedient en als dat niet werkt je humaan in laat slapen?
Zo nee: Hypocriet. Die beestjes worden er zelfs gewoon voor gekweekt en prima verzorgt verder.
Oh loloquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dat was de honden video. Ik had het over die kat on LSD uit 1957
Nee, maar er zijn vast mensen die dat wel vrijwillig doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dus jij staat vrijwillig toe dat men de ziekte kanker bij je in spuit, vervolgens een geneesmiddel toedient en als dat niet werkt je humaan in laat slapen?
Zo nee: Hypocriet. Die beestjes worden er zelfs gewoon voor gekweekt en prima verzorgt verder.
De wereld zou een tantoemooie plek zijn zonder mensen, hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, nee, niet efficiënt, is de wereldbevolking weg en heb je nog steeds niets.
Zit jij daar mee?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, nee, niet efficiënt, is de wereldbevolking weg en heb je nog steeds niets.
Ja, ik had het toch ook over die kattenvideo uit 1957 schatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een test uit de begin 60'er jaren, gaat tegenwoordig wel anders.
Die mensen krijgen een hoop risicogeld, en gaat vaak nog mis met ze. terwijl het dan al veelvuldig is getest. Denk je dat iemand het nog wil als je weet dat de helft dood gaat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn vast mensen die dat wel vrijwillig doen
Wow, ik verwachtte dikke haat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
Gewoon de natuur zijn werk laten doen
was een grapje broeder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een test uit de begin 60'er jaren, gaat tegenwoordig wel anders.
Ja, mensen die euthanasie willen plegen maar dat niet mogenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die mensen krijgen een hoop risicogeld, en gaat vaak nog mis met ze. terwijl het dan al veelvuldig is getest. Denk je dat iemand het nog wil als je weet dat de helft dood gaat?
Unit731quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Weet je waar pas gekke proeven gedaan zijn, in die jappenkampen zat dat laatst te lezen zo die waren gek man !
Dat zijn dan ook filmpjes van jaaaaaaaaren terug. En de mensen die vrijwillig willen zijn zo op hoor. Hoeveel muisjes denk je dat er doorheen gaan op een gemiddeld lab?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet 100% tegen dierproeven ofzo hoor, mits het natuurlijk diervriendelijk gaat.
Alleen die kat on LSD vind ik gewoon te furr gaan.
Maargoed, dat doen ze tegenwoordig ook niet meer.
In die tijd sloten ze mensen ook nog in een afgesloten bad op voor een maand als ze gek aan het doen waren, omdat ze door dat water beter werden ofzo
wauwquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, mensen die euthanasie willen plegen maar dat niet mogen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik had het toch ook over die kattenvideo uit 1957 schat
Nope.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vet zielig dit
Jah, mensen aan paaltjes gebonden in een radius van 25 meter ofzo en een handgranaat in het midden enzo kijken hoeveel schade het aanbracht op de afstanden en nog veel meer zieke shit..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Weet je waar pas gekke proeven gedaan zijn, in die jappenkampen zat dat laatst te lezen zo die waren gek man !
Dat denk jij dat ze dat niet meer doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet 100% tegen dierproeven ofzo hoor, mits het natuurlijk diervriendelijk gaat.
Alleen die kat on LSD vind ik gewoon te furr gaan.
Maargoed, dat doen ze tegenwoordig ook niet meer.
In die tijd sloten ze mensen ook nog in een afgesloten bad op voor een maand als ze gek aan het doen waren, omdat ze door dat water beter werden ofzo
Nee hoor, de mens is al decades krampachtig aan het proberen de natuur 'boven' te zijn en tegen te houden met bepaalde dingen.quote:
True, true. Het is natuurlijk ook veel makkelijker om de wetenschap links te laten liggen en je eigen mening te projecteren.quote:
Sicke shit gebeurd jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Dit x100.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, de mens is al decades krampachtig aan het proberen de natuur 'boven' te zijn en tegen te houden met bepaalde dingen.
It always strikes back sooner or later.
De mensheid is een vieze parasiet op de aardbol.
Het is dat ik er één van ben, en liever niet uitgeroeid wil worden. Maar de wereld, de natuur, zou er echt een stuk beter op zijn zonder mensen.
Sinds augustus 2012 wordt dat gewoon gedaan door de aangepaste wetgeving hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, mensen die euthanasie willen plegen maar dat niet mogen
Like I said, dingen zijn verbeterd en zolang het diervriendelijk gaat heb ik nergens wat op tegenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook filmpjes van jaaaaaaaaren terug. En de mensen die vrijwillig willen zijn zo op hoor. Hoeveel muisjes denk je dat er doorheen gaan op een gemiddeld lab?
En toch ook botten overplaatsen van ene persoon naar de andere en het verspreiden van een soort gif op hun eigen burgersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ja maar ook met dierenbloed injecteren in mensen ofzo van die rare shit
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, de mens is al decades krampachtig aan het proberen de natuur 'boven' te zijn en tegen te houden met bepaalde dingen.
It always strikes back sooner or later.
De mensheid is een vieze parasiet op de aardbol.
Het is dat ik er één van ben, en liever niet uitgeroeid wil worden. Maar de wereld, de natuur, zou er echt een stuk beter op zijn zonder mensen.
Jullie gaan niet meer naar de tandarts en huisarts dus?quote:
Ja, dat waren zieke dingen, Duitsers konden er ook wat vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En toch ook botten overplaatsen van ene persoon naar de andere en het verspreiden van een soort gif op hun eigen burgers
Serieus mensen die dat willen hoorquote:
ja en ook plassen in mensen hun kont om te kijken wat dat teweeg zo brengen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En toch ook botten overplaatsen van ene persoon naar de andere en het verspreiden van een soort gif op hun eigen burgers
Ver van m'n bed show.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat denk jij dat ze dat niet meer doen.
Jij denkt zeker ook dat ze geen mensen levenslang opsluiten en er allemaal proeven op doen of mensen die in het ziekenhuis liggen geen andere medicatie wordt gegeven dan ze nodig hebben om de reactie te zien?
Misschien niet in NL en in echte ziekenhuizen, maar in het leger enzo..
Ik zou het dan betrekken puur op het filmpje, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja want jij plaatst nooit een kort-door-de-bocht reactie?
"Het is dat ik er een ben, maar.."quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan niet meer naar de tandarts en huisarts dus?
Ja, laatst een film gezien over een duits jongentje en een pools jongentje (jood)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat waren zieke dingen, Duitsers konden er ook wat van
Met een shitload aan voorwaarden waar je aan moet voldoenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sinds augustus 2012 wordt dat gewoon gedaan door de aangepaste wetgeving hoor
Neehoor, die mensen zitten echt niet op pijn te wachten, waarom denk je dat het merendeel kiest voor een eenvoudige zelfmoord en niet dood door bloedzuigers o.i.d. ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus mensen die dat willen hoor
Die boeit het geen flikker of ze dood gaan of niet, of willen euthanasie plegen maar mogen geen euthanasie plegen omdat ze niet voldoen aan alle vereiste voorwaarden.
Die doen graag mee aan dat soort onderzoeken, dan betekenen ze nog iets voor de samenleving, en als ze dood gaan, so be it. Denken zij dan
Oh die film ken ik wel, kom alleen even niet op de naam, werd ook uitgezonden vlak na dodenherdenking geloof ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, laatst een film gezien over een duits jongentje en een pools jongentje (jood)
En ze werden vrienden en ze gingen ruilen voor een dag ofzo en die duitse jongen zoon van een of andere officier ging het kamp in omdat die nieuwschierig was en die dag gingen ze ff douchen
Weg zoon en vader voelde de pijn was wel mooie film
"Het is dat ik er één ben, en liever niet uitgeroeid wil worden."quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan niet meer naar de tandarts en huisarts dus?
Ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:21 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
ja en ook plassen in mensen hun kont om te kijken wat dat teweeg zo brengen.
Kom op hee, ik post in het stonerstopic, ik hoef niet overal een discussie op, dus dat verwacht ik dan ook nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou het dan betrekken puur op het filmpje, inderdaad.
Daar!quote:
nee het was een garpquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja?
die experiment
Maar er zijn filmpjes van op youtube toch
Was laatst ja eerste keer dat ik hem zag eigelijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh die film ken ik wel, kom alleen even niet op de naam, werd ook uitgezonden vlak na dodenherdenking geloof ik
Geloof me, er zijn mensen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, die mensen zitten echt niet op pijn te wachten, waarom denk je dat het merendeel kiest voor een eenvoudige zelfmoord en niet dood door bloedzuigers o.i.d. ?
Kom op hee, je post op een forum, bedoeld voor discussiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kom op hee, ik post in het stonerstopic, ik hoef niet overal een discussie op, dus dat verwacht ik dan ook niet
The Boy In The Striped Pyjamasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, laatst een film gezien over een duits jongentje en een pools jongentje (jood)
En ze werden vrienden en ze gingen ruilen voor een dag ofzo en die duitse jongen zoon van een of andere officier ging het kamp in omdat die nieuwschierig was en die dag gingen ze ff douchen
Weg zoon en vader voelde de pijn was wel mooie film
Ja DIE!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
The Boy In The Striped Pyjamas
Indrukwekkend boek/film
Echt, ik geloofde het ook nog.quote:
Ja die!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
The Boy In The Striped Pyjamas
Indrukwekkend boek/film
Ik post in een slowchat voor stoners, bedoeld om stoned te slowchattenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom op hee, je post op een forum, bedoeld voor discussie
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik post in een slowchat voor stoners, bedoeld om stoned te slowchatten
Dit denkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik post in een slowchat voor stoners, bedoeld om stoned te slowchatten
Mooien appel wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
Dit topic gaat nu over wiet. En treinen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom is die appel daar?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit denken
Topicception
[..]
Mooien appel wel.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
Ohja, ik zou 3 kwartier geleden een sigaretje roken zodat ik een half uur geleden kon beginnen met opruimen
Omdat dat fokking lekker smaakt.quote:
Dit, kut tijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]lekker op tijd. Time pls, stahp, go home you're drunk.
Had de dierenambulance gebeld dan, DIERENBEULquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Omg zo zielig ik zag net een konijntje naast het fietspad die spastisch van links naar rechts rende en toen ik er voorbij reed zag ik dat zn ogen ernstig geinfecteerd waren dus probably blind, bwoharm beest
wat als er geen tijd zou zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit, kut tijdWelke idioot heeft dat nou weer bedacht
Omgquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Omg zo zielig ik zag net een konijntje naast het fietspad die spastisch van links naar rechts rende en toen ik er voorbij reed zag ik dat zn ogen ernstig geinfecteerd waren dus probably blind, bwoharm beest
quote:
Welke is het nou?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gok dat die appel hol is en hij zo meer binnen krijgt
Dan zou er chaos zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:29 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
wat als er geen tijd zou zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Vlees.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
LEUGENS! Je wilt het alleen goed praten voor jezelf!!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Er stond al een man bij die hem probeerde te vangen gelukkig
Wij samen tegen 2 CPU?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Half uurtje, dus we kunnen wel ff, tegen de CPU of ieder een CPU teamgenoot? Ik maak wel.
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg
Bracht naar de dierenarts!!! STOMMENS!
En ik heb nog wel op je gefapt
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
Zwakkere soorten gaan dood en de sterkere mensen blijven leven en maken nog sterkere mensen.
Dan is het ook meteen opgelost.
hihi leuk, welke link moet ik doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
www.keezbord.nl
www.keezers.nl
Mens-erger-je-niet met kaarten, beetje pesten
quote:
Had m beter kunnen overrijden dan was ie uit zn lijden verlostquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
LEUGENS! Je wilt het alleen goed praten voor jezelf!!!
Godver wat een wijf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had m beter kunnen overrijden dan was ie uit zn lijden verlost
Binnen 20 minuten. Vind ik nog best knap.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet over mn hart krijgen
allebei klikken om te weten wat het isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
hihi leuk, welke link moet ik doen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
Ik heb ook wel zin om te kezen.
kezen
fleppen, neuken, poken, rampetampen, wippen
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/kezen
oepsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
Ik heb ook wel zin om te kezen.
kezen
fleppen, neuken, poken, rampetampen, wippen
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/kezen
Touchéquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:37 schreef LompeHork het volgende:
Ja maar wij zijn aan het Keezen, niet kezen
quote:You are in pain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing
So fine this day
all your problems has gone away
but tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay
ohquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:37 schreef LompeHork het volgende:
Ja maar wij zijn aan het Keezen, niet kezen
quote:
Niet stoppen met shift indrukken na de eerste letter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:38 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
wie nodigt me uit ik heet IKBenGeenKloon
SHITquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet stoppen met shift indrukken na de eerste letter.
Laten we het er nog eens over hebben als je sos van een stel prachtige boobies af hebt genakt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Cocaine
Neusletsel
4 zintuigen
Negers
Trei...teren
Jezusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laten we het er nog eens over hebben als je sos van een stel prachtige boobies af hebt genakt.
Ontvang ik de juiste signalen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laten we het er nog eens over hebben als je sos van een stel prachtige boobies af hebt genakt.
Keezenquote:
whehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
ik snap het niet er was een peer online en ik kreeg ruzie met hem :S
Oke.quote:
okquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
ben met hork een potje aan het spelen
ga 1 vs 1 tegen de computer
Welke van die 2 sites is het beste?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
ben met hork een potje aan het spelen
ga 1 vs 1 tegen de computer
Ik ga tegen jouquote:
je kan bij keezers.nl alleen online spelenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Welke van die 2 sites is het beste?
Ah, oke.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
je kan bij keezers.nl alleen online spelenkeezbord.nl is het bord kopen, fysieke bord
Ik heb daar wel m'n eigen naam ingevuld geloof ik, maar m'n username daar is ook gewoon Moira.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:51 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ja en bij username staat er als voorbeeld Grote-Bob12 ofzo
Same here.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb daar wel m'n eigen naam ingevuld geloof ik, maar m'n username daar is ook gewoon Moira.
quote:
Dat hoort nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:57 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Unscrewed en ik speelden random kaarten en er gebeurde niks
waaaatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hoort niet
Of je moest ze weggooien, omdat je geen opzetkaarten had
dat zijn gewoon darmbewegingen met een microfoon ernaastquote:
Ieder z'n ding, ik vind het zelf geweldigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:03 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
dat zijn gewoon darmbewegingen met een microfoon ernaast
WAB WAB WAB WAB WAB WAB WAB WOBBEL WOBBEL WOBBEL BHEEEEEEEERPquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:04 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ieder z'n ding, ik vind het zelf geweldig
Lekker tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
WAB WAB WAB WAB WAB WAB WAB WOBBEL WOBBEL WOBBEL BHEEEEEEEERP
ook lekker tochquote:
quote:
Er staat een spel open met Hork, mij, en een andere FOK!usert die jullie wss niet kennenquote:
ik kom eraanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Er staat een spel open met Hork, mij, en een andere FOK!usert die jullie wss niet kennenCare to join?
quote:
Ik heb het dan liever zoquote:
Ik was eten, staat er nog een spel open?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Er staat een spel open met Hork, mij, en een andere FOK!usert die jullie wss niet kennenCare to join?
Omg!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:42 schreef Studeur het volgende:
aangekomen in turkenland
chill hier alleen jammer dat ze alleen maar op je geld gericht zijn en je daarom niet rustig over straat kan lopen zonder dat je half naar binnen wordt getrokken overal
en ben met mn ma dus kan ook niet echt veel van t nachtleven hier meemaken, tenzij ik alleen naar de kroeg ga
er lopen wel geile deense en zweedse chicks rond hier zeg
wat? ben jij er ook?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg!
Welkom
Dat is geniaal, word helemaal mee getrokken en zeg: "Smoke die ganja nigga" en steek een dikke jonko op.
Ga dan massaal varkens slachten en neuken voor het huwelijk.
Ja! Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat? ben jij er ook?
kon ik hier maar blowen
Doe! Stap alleen niet op een dame af, dan wordt je in elkaar geslagen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:48 schreef Studeur het volgende:
kan hier opzich wel van de hotelkamer af maar ik heb het lef gewoon niet om een bar in te stappen en met willekeurige toeristen te gaan zuipen
Laat mij straks ook een potje mee doen.quote:
We moeten een even aantal hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Laat mij straks ook een potje mee doen.
Ohquote:
Iemand kan niet tegen haar verliesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat klopt, Keezen met Hork is Keezen voor zwakzinnigen
whehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen ik binnen was, waren we al klaar
Geen idee, zal Mono wel zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef Moira. het volgende:
Ik meen me een jongeman te herinneren die overtuigd was van zijn winst, achtte de kans zeer klein nog te verliezen.
En wie ging er met de buit vandoor? Uiteraard; je girl Moira.
waarom zit je eigenlijk in turkey?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef Studeur het volgende:
AALLLAAAAAAH HAAKBAAAAARRR
uit 3 moskeeen op vol volume te horen hier
in het buitenland zijn is dan idd wel de harde manier om een pauze te houdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:00 schreef Studeur het volgende:
het besef dat ik 9 dagen niet ga blowen slaat nu wel hard in
dan maar vervangen voor turks bier, Efes 14.gif
wou mn ma, ik vind het wel goed beetje de hele dag op t strand chillen en lekker etenquote:
OKEquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
KOM DIE GAME JOINEN DAN G KOM VECHTEN TEGEN DE LOMPE HORK
ik klik op een open slot, dan join en doet ie niks...quote:
Niet gewerkt...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://www.keezers.nl/reset.php en dan nog een keer proberen.
Neen.quote:
Heb net gespeeld en was voor jullie geleaved.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit als dit al niet werkt. Flash Player wel up to date? Welke browser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |