SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Oh gewoon omdat ik het nog niet voorgeschoteld heb gekregen, zou het wel proberen, minus mensenvlees.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom niet?
En jij zou mensenvlees echt wel proberen.
Waar heb je dat gegeten?quote:
Klein foutje gefixed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Origineel of niet, bij de gedachte aan de TS word jij sowieso zeiknat.
Nee maar ffsrs, waarom nooit geprobeerd dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
HJB, de enige drug die ik nodig heb zijn mijn squats.
Groningenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:30 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh
Weer onderweg naar het prachtige Groningen!
Prima, ik hang tegenwoordig rond in Gam.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, waar kom jij ineens vandaan gast![]()
Ja man alles prima hier, met jou ook ?
you look like someone tried to put out a forest fire with a screwdriverquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, waar kom jij ineens vandaan gast![]()
Ja man alles prima hier, met jou ook ?
Heb je jouw gezicht in de ochtend wel eens gezien dan? Een treinramp is er niets bijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
you look like someone tried to put out a forest fire with a screwdriver
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je jouw gezicht in de ochtend wel eens gezien dan? Een treinramp is er niets bij
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
O mi kanki, we waren al 2 pagina's verder.
wat nak je mn swaggerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
O mi kanki, we waren al 2 pagina's verder.
Ik weet niet wat het betekentquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
En daarmee bedoel je eigenlijk 'oh, mijn kanker'?
Ik squat wel en het was een grap godverdomme.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, schrijf jezelf bij voorbaat maar af als kansloos jij squatloze heiden
* Drommeldaris past even de positie van UFT op zijn bangalijst aanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik squat wel en het was een grap godverdomme.
Ze is van 2 naar 1 gestegen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommeldaris past even de positie van UFT op zijn bangalijst aan
Waar sta ik op je bangalijst, dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohmyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
tandenstokers aan het tellen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
Fuck, het meest hersendodende werk dat mogelijk is aan het doen.
Niet, dat ben ik al aan het doen namelijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
Treinen rijden?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
Duitse ondertitels invoeren, uitrenderen en opslaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet, dat ben ik al aan het doen namelijk
Fokken, minecraft, tweakers, koffie drinken en roken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Duitse ondertitels invoeren, uitrenderen en opslaan.
wat doe jij?
Ik denk dat je gewonnen hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat doe jij?
Handtekeningen zetten onder te versturen laatste sommatiesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat doe jij?
strijd der titanen hier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Handtekeningen zetten onder te versturen laatste sommaties
Wat ben je nu aan het doen dan, niet-fokken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:11 schreef Olment het volgende:
Pfff.. Overheid is hier op het werk voor een auditrail
Dus ipv niks doen en fokken, kan ik niks doen en niks doen
Sneakyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het doen dan, niet-fokken?
geen probleemquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekentCredits to nestalgie maar het klinkt wel leuk.
Whahahaa, is het zo erg dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
vertel meer. ik heb zeer veel positieve afleiding nodig.
Bohhh.. Moet je dat handmatig doen of .. ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit op regel 100. bijna een kwart.
copy pasten, op render drukken, wachten, opslaan. en herhaal.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Bohhh.. Moet je dat handmatig doen of .. ?
Kende geen scriptje daarvoor schrijven zodat het automatisch gaat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
copy pasten, op render drukken, wachten, opslaan. en herhaal.
Nope.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Kende geen scriptje daarvoor schrijven zodat het automatisch gaat?
De nadaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef Sardu het volgende:
Ik ga na de gedane arbeid nu gewoon keihard genieten van een dikke joint en spaans leren.
Una cerveza por favor.
Ik ga zo ook maar eens ff naar de shoppa jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:21 schreef Sardu het volgende:
Ik ga na de gedane arbeid nu gewoon keihard genieten van een dikke joint en spaans leren.
Una cerveza por favor.
KUSJE OP JE BOOS MURquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
m'n humeur begint kwalijke vormen aan te nemen.
Je kan ook gewoon weer wiet gaan roken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
m'n humeur begint kwalijke vormen aan te nemen.
zou nu wel chill zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon weer wiet gaan roken.
Een docu over tukkers?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef Murdera het volgende:
..einen langen Schwanz, Zähne und Klauen an den Vorderbeinen.
Betekent t ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat schwanz leuter betekende
Niet dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat schwanz leuter betekende
Wat voor show/serie ofzo ben je dan aan het doen? Lijkt me niet iets voor kinderenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Euhhmmm dat zullen de jonge kijkertjes niet zo leuk vinden dan.
In ieder geval niet Doraquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Een lange leuter, tanden en klauwen aan de voorbenen?Wat is deze.
ooooh dat kan jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
. Een lange staart, tanden en klauwen aan de voorpoten.
Ah oke, vergeten dat schwanz ook staart betekent, gebruik het nooit daarvoor
Spuit 11quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:11 schreef Sardu het volgende:
Een snelle google search leert mij dat schwanz staart betekend.
maar ook piemel toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:11 schreef Sardu het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:11 schreef Sardu het volgende:
Spuit 11 once again.
Nee, de kennis van een zooi stonede FOK!kers is waar je je oordeel op moet basseren.quote:
godver,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, de kennis van een zooi stonede FOK!kers is waar je je oordeel op moet basseren.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, de kennis van een zooi stonede FOK!kers is waar je je oordeel op moet basseren.
hebben we allemaal op school moeten leren toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Dientje12 het volgende:
Weet je, het leven van een chirurg is raar, je weet gewoon hoe iemand van binnen eruit ziet
lijkt me best vet. Ik weet waar al die organen globaal zitten door die plastic biologiepoppen, maar ik zou niet weten hoe dat er allemaal in het echt in je lichaam uit zietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Dientje12 het volgende:
Weet je, het leven van een chirurg is raar, je weet gewoon hoe iemand van binnen eruit ziet
Lijkt me ook saai,, de binnenkant zal voornamelijk hetzelfde zijn bij de meeste mensen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Dientje12 het volgende:
bloederig, slijmerig en nastyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
lijkt me best vet. Ik weet waar al die organen globaal zitten door die plastic biologiepoppen, maar ik zou niet weten hoe dat er allemaal in het echt in je lichaam uit ziet
Ik niet, alleen een beetje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
hebben we allemaal op school moeten leren toch?
Jah, ik weet het ook beetje maar gewoon hoe het er echt uit zietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
lijkt me best vet. Ik weet waar al die organen globaal zitten door die plastic biologiepoppen, maar ik zou niet weten hoe dat er allemaal in het echt in je lichaam uit ziet
Chirurgie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens iets gaan doen
Whehehheee...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
ik ben bij regel 150.nog zo'n 250 te gaan.
Ff powernappie en gaaaaaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Pfffmoet nog van alles doen vandaag maar heb vannacht te kort geslapen om langer dan 23 seconden aaneengesloten te concentreren
welke zonnenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef Capslockie het volgende:
Ik heb vandaag ook een kleine dip. Ik wilde eigenlijk een deel van mijn scriptie afronden, maar ik ga er nu één rollen en in de zonnen liggen.
Hahaha, ik snap niet hoe ik dat heb kunnen typen en het is ook te laat voor een edit. Ik bedoelde de zonquote:
Nogmaals,, welke zonquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Hahaha, ik snap niet hoe ik dat heb kunnen typen en het is ook te laat voor een edit. Ik bedoelde de zon
In Utrecht zegt u?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Hier in Utrecht schijnt hij gewoon.
Is er veel animo dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
In Utrecht zegt u?
De 30e hebben we de stonermeet in het WilhelminaparkKom je ook?
Beetje chillen, beetje blowen.
Beetje zuipen, beetje stelen.
Whehehe, zou wel geniaal zijn jaquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe, zou wel geniaal zijn ja
Maar ik weet dat het wel een meet is waar ik al maanden naar uit kijk
Weet je wat het is... ik ben een echte stoner.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:49 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Weet je wat het is... ik ben een echte stoner.
Dat wil zeggen dat ik alleen kom als ik zin heb.
Dus dat kan ik nu nog niet zeggen.
Gaat hem niet worden vrees ikquote:
Nicequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:52 schreef Capslockie het volgende:
Klinkt wel gezellig verder. Zal het even noteren.
Ik zou hem dan echt uitlachen als hij nog zn wiet wil.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren was ik zo lief om spontaan wiet mee te nemen voor A. Ik heb gisteren de hele dag niks gehoord van hem (had hem ook gesmst dat ik dat deed), loop net na beneden en hij snauwt 'wat doe je hier?' om vervolgens alsnog de wiet te willen. Echt wtf waarom doe ik lieve dingen die toch niet worden gewaardeerd? Zondag nog zijn fucking fiets uit het centrum gehaald omdat hij die was vergeten. Karma is een bitch
Ik heb het hem alsnog gegeven.. vervolgens zei ik 'jointje roken?' zegt die nee ik ga nu weg naar skateparkje om daar te chillen. Hij wist ook niet of die überhaupt vandaag nog wou chillen met me. Mweh hard hard..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou hem dan echt uitlachen als hij nog zn wiet wil.
Lachend weglopen. Altijd lachend weglopen.
Boeie gewoon je eigen ding doen en die wiet zelf op roken! Fuck hem, zo simpel is het leven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het hem alsnog gegeven.. vervolgens zei ik 'jointje roken?' zegt die nee ik ga nu weg naar skateparkje om daar te chillen. Hij wist ook niet of die überhaupt vandaag nog wou chillen met me. Mweh hard hard..
Ja wiet heb ik al gegeven, te laatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Boeie gewoon je eigen ding doen en die wiet zelf op roken! Fuck hem, zo simpel is het leven.
Hoe staat het met de zoektocht naar een eigen plekje/huisje/whatever? Lijkt me niet echt dat nog langer met A. wonen een heel goede invloed op je heeft...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren was ik zo lief om spontaan wiet mee te nemen voor A. Ik heb gisteren de hele dag niks gehoord van hem (had hem ook gesmst dat ik dat deed), loop net na beneden en hij snauwt 'wat doe je hier?' om vervolgens alsnog de wiet te willen. Echt wtf waarom doe ik lieve dingen die toch niet worden gewaardeerd? Zondag nog zijn fucking fiets uit het centrum gehaald omdat hij die was vergeten. Karma is een bitch
Ja slecht. Ik had op dingen gereageerd maar niks geworden helaasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe staat het met de zoektocht naar een eigen plekje/huisje/whatever? Lijkt me niet echt dat nog langer met A. wonen een heel goede invloed op je heeft...
Mag en is ook beter maar zo zijn sommige mannen/jongetjes niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik verwacht echt niet dat hij spontaan me terug wilt door lieve dingen te doen voor hem maar fuck een beetje waardering mag toch wel?
Het beste is om gewoon helemaal niks te verwachten en dus ook gewoon niks te doen wat hij ook voor jou niet zou doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik verwacht echt niet dat hij spontaan me terug wilt door lieve dingen te doen voor hem maar fuck een beetje waardering mag toch wel?
Het enige goede antwoord op de kwestie!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het beste is om gewoon helemaal niks te verwachten en dus ook gewoon niks te doen wat hij ook voor jou niet zou doen
Dan kan ik niks meer doen voor hemquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het enige goede antwoord op de kwestie!
Het lijkt er ook niet echt op dat wel wat voor hem doen echt zoden aan de dijk zet.quote:
Dat laatste is ook waar.. Ik wil het zelf ook niet maar het zit gewoon in mij om lief te doen voor hem. Naar de shop fietsen voor hem terwijl ik er net weg kom enz. Mweh ik voel me eenzaamquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het lijkt er ook niet echt op dat wel wat voor hem doen echt zoden aan de dijk zet.
Je geeft hem meer leverage en zelf lijk je er niet echt beter door te worden. Telkens als jij wat voor hem doet en een reactie krijgt waar je niet op zit te wachten, voel jij je kut en hij doet maar wat. Ik kan niet in je hoofd of je situatie kijken maar persoonlijk zou ik mezelf niet telkens door hem als voetveeg gebruikt willen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hallonquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:17 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Mag en is ook beter maar zo zijn sommige mannen/jongetjes niet.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Had hem nog een smsje gestuurd.. Best normaal berichtje dacht ik zobeter was geweest; krijg de tyfus maar asociale hond, Ik doe geeb fuck meer voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan krijg ik weer vette ruziequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter was geweest; krijg de tyfus maar asociale hond, Ik doe geeb fuck meer voor je.
Kun je je wel sneller over de hele situatie heenzetten en door gaan..quote:
Dan word ik echt opgefokt.. Heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Kun je je wel sneller over de hele situatie heenzetten en door gaan..
Ah, mag ik even iets zeggen?quote:
Sorry hoor maar hou nou eens op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Fout 1: SMSje sturen.quote:
Ik heb gewoon een zwak voor hem.. ken der weinig aandoenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hou nou eens op.Niet weer teruggaan naar hem en dan hier je R&P droppen.
Jawel, gewoon nee zeggen tegen jezelf. Je bent toch baas in je eigen hoofd? Of bestuurt hij jouw gedachtes? Dan ben je er namelijk al veel te diep in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zwak voor hem.. ken der weinig aandoen
Ja maar wij zitten hier ook niet echt op te wachten, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die weer diep zucht als je er weer over begintquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zwak voor hem.. ken der weinig aandoen
Ik had achteraf nooit iets moeten beginnen met een huisgenootquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar wij zitten hier ook niet echt op te wachten, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die weer diep zucht als je er weer over begint. Hopelijk ben je snel dat huis uit iig, dat hoop ik echt voor je
Zeg je het perfect.. Achterafquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had achteraf nooit iets moeten beginnen met een huisgenoot
Vrolijke ondertitel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Zeg je het perfect.. Achteraf
Probeer hem uit je hoofd te zetten
Ik heb vorige week nog geprobeerd om meteen terug te gaan naar mijn vader maar zijn woorden waren 'daar zit ik niet op te wachtten'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef Unscrewed het volgende:
Oh je woont in hetzelfde huis? Ga weg dan. Nu. lol zoek iets ookal is het een krot.
Als hij zo makkelijk jou weer terug kan krijgen, dan is hij duidelijk gevaarlijk voor je gezondheid.
Je kan heel goed voor super goedkoop een klein kamertje huren en zelfs nog afdingen, goed rond zoeken. Heb namelijk het idee dat A. een soort verslaving is... noem me gek, maar negativiteit en depressie is zeer verslavend.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog geprobeerd om meteen terug te gaan naar mijn vader maar zijn woorden waren 'daar zit ik niet op te wachtten'
Mijn moeder is een verhaal apart. Dat gaat niet
Oh maar zo voelt het ook hoor. Vet kutquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je kan heel goed voor super goedkoop een klein kamertje huren en zelfs nog afdingen, goed rond zoeken. Heb namelijk het idee dat A. een soort verslaving is... noem me gek, maar negativiteit en depressie is zeer verslavend.
Daarom. Is gevaarlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar zo voelt het ook hoor. Vet kut
Baan zoeken ofzo, zwart desnoods als dat je uitkeringdinges in gevaar brengt maar dan heb je tenminste wel iets anders te doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar zo voelt het ook hoor. Vet kut
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Zo veel te afhankelijk Van hem voor jouw geluk
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Baan zoeken ofzo, zwart desnoods als dat je uitkeringdinges in gevaar brengt maar dan heb je tenminste wel iets anders te doen
Na weetje wat het ook is? Ik wil gewoon niet kut doen tegen hem omdat ik niet zo ben. Voor mij voelt het op zo'n moment goed om voor hem naar de shop te gaan of drank mee te nemen. Ik ben ook verder niet met hem bezig en ik doe ook wel mijn eigen ding maar ik doe gewoon graag die dingen voor iemand die ik lief vind (ja hoe ik dat kan vinden vraag mij dat ook niet)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Zo veel te afhankelijk Van hem voor jouw geluk
Ik heb het idee dat je nog steeds iets voor hem voelt ondanks zijn gedrag naar jou toe, jij wilt niet iets voor hem voelen dus houd jezelf voor de gek en schuift het op andere dingen waardoor het wel goed lijkt (te aardig om hem te beledigen), etc. Ik ben geen psychiater, maar de situatie lijkt me wel vrij duidelijk voor mensen die buiten jouw situatie staan. (Veel makkelijker analyzeren dan).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na weetje wat het ook is? Ik wil gewoon niet kut doen tegen hem omdat ik niet zo ben. Voor mij voelt het op zo'n moment goed om voor hem naar de shop te gaan of drank mee te nemen. Ik ben ook verder niet met hem bezig en ik doe ook wel mijn eigen ding maar ik doe gewoon graag die dingen voor iemand die ik lief vind (ja hoe ik dat kan vinden vraag mij dat ook niet)
Deze 15jarige is op het moment zoooooveel volwassener dan de 23jarige Amaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je nog steeds iets voor hem voelt ondanks zijn gedrag naar jou toe, jij wilt niet iets voor hem voelen dus houd jezelf voor de gek en schuift het op andere dingen waardoor het wel goed lijkt (te aardig om hem te beledigen), etc. Ik ben geen psychiater, maar de situatie lijkt me wel vrij duidelijk voor mensen die buiten jouw situatie staan. (Veel makkelijker analyzeren dan).
Maar waarom zou jij lief tegen hem zijn als ie je als stront behandelt? Dat heb je zelf meerdere keren gezegd en dat vinden wij ook. Het is niet dat je hem nu helemaal de tering in moet schelden en gemeen terug moet doen maar lief doen ook niet, dan veranderd er helemaal geen fuck tussen jullie want hij denkt dat ie alles kan maken en lig je vanavond weer in z'n bed en word morgen weer afgekat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na weetje wat het ook is? Ik wil gewoon niet kut doen tegen hem omdat ik niet zo ben. Voor mij voelt het op zo'n moment goed om voor hem naar de shop te gaan of drank mee te nemen. Ik ben ook verder niet met hem bezig en ik doe ook wel mijn eigen ding maar ik doe gewoon graag die dingen voor iemand die ik lief vind (ja hoe ik dat kan vinden vraag mij dat ook niet)
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze 15jarige is op het moment zoooooveel volwassener dan de 23jarige Ama
Drom weerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Amarantha, je bent best een mooi meisje. Ik denk dat als je squat je wel een goede catch kan maken
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Amarantha, je bent best een mooi meisje. Ik denk dat als je squat je wel een goede catch kan maken
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik kan Ama niet.. jeweet.
Het is moeilijk om een situatie te analyzeren als je er midden in zit en jezelf ook nog eens voor de gek houd.
Daarom zeg ik ook; die gast is gevaarlijk. Door hem laat jij jezelf toe, jezelf te manipuleren, voor zijn bestwil. Snapte? Hij heeft een soort van ingebroken bij je.Zou ik niet pikken hoor. Gaatje dichtmetselen (2x zo goed) en hem mentaal kapot stampen door niks meer van jezelf te laten horen. Niks meer van jezelf laten horen is veel beter dan boos tegen hem doen, dat weet hij dat je nog op hem valt en daar vreet hij van. Als je gewoon weg gaat, dan gaat hij zich kut voelen. En hoeveel smsjes hij ook stuurt, niet erop antwoorden. Serieus. Hij stuurt die smsjes alleen, zodat als jij ook maar 1x reageert, hij zich weer goed voelt, en dan begint alles weer opnieuw.
Einde rant.
Begin van een dikke playlist muziek en nog meer nadenken over het leven!(tevens ook een verslaving
-- beide )
Ik wilde iets ongepast vragen, maar toen dacht ik:quote:
quote:
You sir are a boss.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik kan Ama niet.. jeweet.
Het is moeilijk om een situatie te analyzeren als je er midden in zit en jezelf ook nog eens voor de gek houd.
Daarom zeg ik ook; die gast is gevaarlijk. Door hem laat jij jezelf toe, jezelf te manipuleren, voor zijn bestwil. Snapte? Hij heeft een soort van ingebroken bij je.Zou ik niet pikken hoor. Gaatje dichtmetselen (2x zo goed) en hem mentaal kapot stampen door niks meer van jezelf te laten horen. Niks meer van jezelf laten horen is veel beter dan boos tegen hem doen, dat weet hij dat je nog op hem valt en daar vreet hij van. Als je gewoon weg gaat, dan gaat hij zich kut voelen. En hoeveel smsjes hij ook stuurt, niet erop antwoorden. Serieus. Hij stuurt die smsjes alleen, zodat als jij ook maar 1x reageert, hij zich weer goed voelt, en dan begint alles weer opnieuw.
Einde rant.
Begin van een dikke playlist muziek en nog meer nadenken over het leven!(tevens ook een verslaving
-- beide )
Je blijft die puberhormonen houden hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wilde iets ongepast vragen, maar toen dacht ik:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je blijft die puberhormonen houden he.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wilde iets ongepast vragen, maar toen dacht ik:
[..]
Ben ik met je eens Ik zou ook gelijk wat ongepast vragenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ach, zolang ik maar diep van binnen goed zit, is alles best.
Tevens is dat een hele normale reactie op ik hou van je.
Daarom.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik met je eens Ik zou ook gelijk wat ongepast vragen
en daarom hoef jij het niet te vragenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef Unscrewed het volgende:
Nah, ik kan het antwoord toch al voorspellen.
Oh shit, ze kan gewoon mee lezen.quote:
hoiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
en daarom hoef jij het niet te vragen
Aan de grootte van die pupillen te zien, heeft de OP-kat wel meer dan alleen wiet gebruikt.quote:
Welke andere chickquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:27 schreef Unscrewed het volgende:
Waar is die andere chick? Bij haar heb ik wel een e-kansje.
Ohja? Wil je bewijs?quote:
quote:
Zie hier, Bewijsstuk A.quote:Flippiee zei ooit:
ewa unscrewed ik wil je tantoe hart neuqe jwz nigga
Gast je squat niet eens, wil je Flippiee imponeren dan zul je in mijn voetstappen moeten tredenquote:
Jij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast je squat niet eens, wil je Flippiee imponeren dan zul je in mijn voetstappen moeten treden
Mi kankiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef Unscrewed het volgende:
WTF! Ik was helemaal vergeten dat ik eigenlijk aan het fappen was, maar Ama en A. hebben me helemaal onderbroken. Mijn fapbeurt, wat doe je?
Watte?quote:
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:55 schreef Murdera het volgende:
Mensen die niet aan een combo Van vas uft en Flippie denken tijdena het fappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Begin met Starting Strenght of Strongliftsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij.
Ik doe... err.. deed... P90X ULTIMATE EXTREME DOUBLE CORE WORKOUT EPIC VERSION 9001.
Voor een dag of 3.
Toen ging ik blowen, daarna hoorde je mijn naam en fitness nooit meer in dezelfde zin staan.
Maar nu ik gestopt ben heb ik weer motivatie om eraan te beginnen.
Ik weet alleen hoe de poes van vas eruit ziet, ik hoop na de meet dezelfde combo te kunnen genieten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:55 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe de poes van vas eruit ziet, ik hoop na de meet dezelfde combo te kunnen genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Dat heb ik nog nooit gevonden daar.quote:
Klopt, ook gewoon ronduit smerige troep zoals mensen die afgeschoten worden of afgezaagde ledematen etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gevonden daar.
Maar dat staat wel echt ziek veel rare shit op.
Dat heb ik er ook nog nooit gevonden? ._.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt, ook gewoon ronduit smerige troep zoals mensen die afgeschoten worden of afgezaagde ledematen etc.
Lol, zou best kunnen dat het een keer gecleand is. Laatste keer dat ik er te vinden was, is alweer zo'n twee jaar geleden denk ik... Toen werd die site ook continu uit de lucht gehaald, omdat er schijnbaar ook veel filmpjes op stonden met minderjarigen. Sindsdien controleren moderators de nieuwe uploads ook voordat ze op de site komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik er ook nog nooit gevonden? ._.
Ik had het over andere ranzige troep zoals poepseks.
Maar dat hoef ik allemaal niet te zien.
Ik ben meer geinteresseerd in de tienertjes.
(Geen pedo als 15 jaar.)
Kloptquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol, zou best kunnen dat het een keer gecleand is. Laatste keer dat ik er te vinden was, is alweer zo'n twee jaar geleden denk ik... Toen werd die site ook continu uit de lucht gehaald, omdat er schijnbaar ook veel filmpjes op stonden met minderjarigen. Sindsdien controleren moderators de nieuwe uploads ook voordat ze op de site komen.
Eens, zo lang het vrijwillig is uiteraard. Mensen die fappen op rape of geforceerde shit zijn even ziek als de mensen die het maken en uploadenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt
Maar ze laten nog ziek veel toe en zeggen dan dat het niet hun schuld is als andere mensen er iets op zetten wat tegen hun regels is, om die reden blijft die site gewoon nog in de lucht.
En dingen met kinderen erin rond de 10 is gewoon ziek makend om zacht uit te drukken, mensen die dat maken/erop zetten moeten ze afknallen.
Maar 16-17 is niks mis mee vind ik
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eens, zo lang het vrijwillig is uiteraard. Mensen die fappen op rape of geforceerde shit zijn even ziek als de mensen die het maken en uploaden
Al kijk ik zelf niet naar 16-17 btwquote:
Nee, oke. Maar jij bent ook al ouder he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Al kijk ik zelf niet naar 16-17 btwVind dat te jong, zou over het algemeen ook niet met een meisje jonger dan 18 aan gaan pappen
Idd op huilie huilie zit niemand te wachten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter was geweest; krijg de tyfus maar asociale hond, Ik doe geeb fuck meer voor je.
Beetje laat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:33 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Idd op huilie huilie zit niemand te wachten.
Ben zelf ook pas 18 hoor. Maar vind eigenlijk al sinds m'n puberteit vrouwen die iets volgroeider zijn 'interessanter' dan meisjes die nog aan het ontwikkelen zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar jij bent ook al ouder he.
Ik vind 16-21 het lekkerst.
Zou wel express zo zijn... of is aangeleerd dat je mensen rond je eigen leeftijd het 'interessanste' vind.
Eensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha precies.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben zelf ook pas 18 hoor. Maar vind eigenlijk al sinds m'n puberteit vrouwen die iets volgroeider zijn 'interessanter' dan meisjes die nog aan het ontwikkelen zijnbij nader inzien hebben trouwens veel meiden van 16-17 ook al een redelijk volwassen lichaam, dus misschien was m'n vorige post een beetje overdreven
het lekkerstquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar jij bent ook al ouder he.
Ik vind 16-21 het lekkerst.
Zou wel express zo zijn... of is aangeleerd dat je mensen rond je eigen leeftijd het 'interessanste' vind.
Mensen die dat niet doen denken aan mij tijdens het fappen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:55 schreef Murdera het volgende:
tettenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha precies.Eigenlijk boeit het me niet zolang ze maar lekker zijn.
(En dikke tetten)
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen denken aan mij tijdens het fappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet niet, geilst zou een beetje awkward zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |