SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
ik moet idd echt eens haze rokenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als ik een paar dagen WW rook begint het me te vervelen eigenlijkIk vind persoonlijk sativa ook chiller dan indica. Er gaat niets boven een goeie haze
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat veel van mijn posts op FOK! een wat overdreven beeld geven van hoe ik echt ben
quote:
Oh dat weet ik nog niet hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vast ook chill
Kom je ook op de meet de 30e?
Maakt niemand uit, je bent welkomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:10 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nog niet hoor![]()
Ben nog niet zo'n regular hier
Ja dat komt echt door dit topic hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:10 schreef Amarantha het volgende:
Ja Moira zo kom je wel aan +300 posts per dag
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:12 schreef Moira. het volgende:
Slowchatten is echt wel fijn man.
Zou niet weten in welk ander topic ik zo fijn zou kunnen slowchatten als deze reeks ooit het loodje legt of niet meer chill is
100+ pagina'squote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:12 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik lees trouwens nog steeds dat topic van die dikke jongenbest heftig
Serieus? Ik was al best snel weer opgehouden. Nog een keer link?quote:
Ja precies!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:12 schreef Amarantha het volgende:
Waar moet ik al mijn bullshit dan kwijt?
Hij is al ongeveer 20 kilo kwijtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:12 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik lees trouwens nog steeds dat topic van die dikke jongenbest heftig
Niks overtreft ONZ STONERSquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies!
Of weer een nieuw probeersel topic openen in de hoop dat dat net zo'n bazenreeks wordt als deze
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154206951&page=6quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Ik was al best snel weer opgehouden. Nog een keer link?
Ik ben ook niet verder gaan lezenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Ik was al best snel weer opgehouden. Nog een keer link?
pagina 6quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb de eerste 30-40 gelezen denk ik
waarom manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:14 schreef Drommeldaris het volgende:
200+ pagina's trouwens. Ik heb de eerste 30-40 gelezen denk ik
Komt doordat je onbewust die man ziet welke in de achtergrond een squat maaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfs mijn tienerkutje werd nat van dat nummer en die clip
Vond het wel een vermakelijk SOGquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarom man
Ik ben blij met die 300 posts per topic van FOK!
HAHAAHquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfs mijn tienerkutje werd nat van dat nummer en die clip
wat, waarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt doordat je onbewust die man ziet welke in de achtergrond een squat maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:16 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
OH MIJN GOD DIE VOETEN VAN HEM![]()
![]()
18 maand niet gedouched vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja wat wil je als je zo dik bent en alles daar al anderhalf jaar lang ongewassen vies en vettig ligt te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
![]()
Die zijn niet van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Your beauty never ever scared me.
quote:Two years ago I tried to ride a bike. Both of the tires instantly pushed flat on the ground. I got off the bike because I was going to wreck it.
Not to mention the bike seat pushed so far up my ass that for a month after I was sure I was going to end up pregnant with its kids.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe breed is je muzieksmaak?
Metal
Rock
Geen idee, chilltrance ofzo
Pop
Goed ik kap, gaat veel te veel tijd inzitten als ik alles bij langs moet
Nee verlaat mij niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:20 schreef Moira. het volgende:
Ja ik ga er ook over niet al te lange tijd mee kappen
overheen gelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:25 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:25 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe het de hele tijd. Heb maar een harde schijf van 100 gig en dat is voor mijn doen echt meer dan genoeg maar ik hou hem graag op orde enz. Austistquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens een middagje voor uittrekken
ohja ik moet ook weer eens defragmenteren enzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe het de hele tijd. Heb maar een harde schijf van 100 gig en dat is voor mijn doen echt meer dan genoeg maar ik hou hem graag op orde enz. Austist
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik vind het mooi geweest! Slaap lekker stonertjes![]()
HAHAHAAH. DOODMAKEN!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:32 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mensenik wil ze niet op deze aarde
Da's toch geen echt bont johquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die bont dragen moeten sowieso dood![]()
![]()
Nickelson is echt bont..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's toch geen echt bont joh
Da's die nep-dooie-fret die om de capuchon van die vuilniszak Nickelson jassen van ze zit
Serieusquote:
Jep dat is echt bont. Mensen die dat dragen moeten dus doodquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus
Die vuilniszakken kutjassen die die kutblagen altijd aanhebben is echt bont?![]()
Wat is deze
Dat maakt die jassen en de kinderen die er in zitten zó veel pauperder
Teringquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep dat is echt bont. Mensen die dat dragen moeten dus dood
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat ben ik ook een kneus, zit ik allemaal mails zonder bijlage te sturen
Ik snap er geen fluit van. Waarom die stokjes?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:43 schreef Moira. het volgende:
Soms zijn Belgen wel grappig
[ afbeelding ]
Geen idee, waarschijnlijk is W de eerste letter van de naam van haar liefjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap er geen fluit van. Waarom die stokjes?
Mweh. Wat een loser. Waar haal je dit eigenlijk allemaal weg?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk is W de eerste letter van de naam van haar liefje
Mono's fotoalbumquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh. Wat een loser. Waar haal je dit eigenlijk allemaal weg?
https://www.facebook.com/(...)481554060373?fref=tsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh. Wat een loser. Waar haal je dit eigenlijk allemaal weg?
1 hahaha!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je inmiddels?
Ze lezen meeDe illoeminadie, ze zijn hier
Niemand hier maakt het uit hoor, maar ik heb geen zin in een crew-raid hierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:47 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik zal niet meer zoveel vloeken met kk
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga pitten, de opdracht is ingeleverd
Same herequote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe idd
Speel het al lang niet meer though
Geluid op z'n hardstquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter belt niemand me wakker met onbelangrijke telefoontjes want ik verwacht een belangrijk telefoontje in de ochtend maar vrees dat ik hem ga missen
whehehe, ik vind dat altijd leuk om door terug te scrollenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:57 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die hier morgenvroeg kijken denken ook 'wtf doen al die plaatjes hier?'
quote:
bedanktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
stuuuuu veel plezier op je vakantie, geniet ervan![]()
veel plezier manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
bedankt
in het afgelopen jaar nog nooit zo vroeg op geweest als nu![]()
zometeen de laatste bonghit nemen en dan een beetje stonen op schiphol/ in t vliegtuig
Turkijequote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
veel plezier man
wohin fahren Sie?
Nicequote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
Turkije
ben nu stoned en de taxi is er zo
GEGROET ALLEN![]()
![]()
Veel plezier manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
Turkije
ben nu stoned en de taxi is er zo
GEGROET ALLEN![]()
![]()
Picsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:58 schreef Murdera het volgende:
Hm, zit te twijfelen of ik mn sik weg zal halen.
in dropbox zetten en uploaden op tinypic oidquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe nee zit op werk
Weet sowieso niet hoe ik mobiele fotos hier kan posten.
voor tinypic moet ik m eerst naar mn pc sturen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
in dropbox zetten en uploaden op tinypic oid
Als je dropbox op je telefoon hebt, upload hij automatisch je foto's naar dropboxquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor tinypic moet ik m eerst naar mn pc sturen.gedoe.
en als ik dat niet heb?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als je dropbox op je telefoon hebt, upload hij automatisch je foto's naar dropbox
Wtf ik dacht dat jij links wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:55 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Taking "Kijk ons sletjes zijn"-foto's to a whole other level
m.imgur.comquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe nee zit op werk
Weet sowieso niet hoe ik mobiele fotos hier kan posten.
meestal vinger erop houden dan komt er een vakje met kopieren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik de link die hij geeft?
Nee, alleen met pastequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
meestal vinger erop houden dan komt er een vakje met kopieren?
2x snel indrukken staat op googlequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
the fuck is het voor een kenkerding dan.
Goed, even met iemand anders naar gekeken.
De conclusie: het kan niet.
ja, maar toch. wat een zwakzinnig kankerding als hij tekst in een box niet kan selecteren maar alleen de box.quote:
Ligt vast aan je dikke vingersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, maar toch. wat een zwakzinnig kankerding als hij tekst in een box niet kan selecteren maar alleen de box.
"smart"phone.![]()
Waterdicht, kan op skype onder de douche. Heb je er nu nog iets tegenin te brengen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Srs, waarom bestelde je dan ook die telefoon zonder het te bespreken.
Ja dat ie best slechte recensies heeft misschienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waterdicht, kan op skype onder de douche. Heb je er nu nog iets tegenin te brengen?
En bameerste mobiele pic post.
Wel omslachtig met die app.
Maar op skype onder de douche..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat ie best slechte recensies heeft misschien
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen leuk als je vrouwelijke skyper die telefoon heeft.
Nee.. Hoe krijg je die?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook die banner waar "sexy videos" op staat op mobiel?
uiteraard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie ook die banner waar "sexy videos" op staat op mobiel?
begreiptquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
tfoeeee hoeren, ze waarderen geen pik :S
Ware woorden. Deze man heeft duidelijk een lang en vruchtbaar leven achter de rug. Is wereldwijs geworden, en deelt deze wijsheid graag met ons.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nou pas?quote:
Lijkt me ook echt een show voor jouquote:
Ja maar ook dat datingprogramma van Sterretje, nu ook al Jokertjes jawoordquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou pas?Dat had ik al halverwege die show waar ze mee begon
Ja echt hé.. Is denk ik iets voor Murquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ook dat datingprogramma van Sterretje, nu ook al Jokertjes jawoord.
En waar zou dat dan over moeten gaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou ook zo'n programma moeten hebben.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Guys, heeft er iemand ervaring met de turkse pizza's van de aldi?
Zou niet doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Guys, heeft er iemand ervaring met de turkse pizza's van de aldi?
Booyahh.. Wordt wel een harde serie dan ofnie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over mijn harde straatleventje. dope hosselings en cruizen met de homies jwz.
18+ rated.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Booyahh.. Wordt wel een harde serie dan ofnie.
probeer gewoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
J maar 4 van die dingen voor 3 euri
Je kunt ze altijd aan de hond van de buren gevenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
J maar 4 van die dingen voor 3 euri
Of als ik stoned benquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer gewoon.Wacht wel tot je erge honger hebt.
Ook wel aan m'n eigen hond.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Je kunt ze altijd aan de hond van de buren geven
Ja weet ik veel dat jij een hont hebtquote:
Heb ook geen hond hehe, maar donderdag haal ik de hond van mn tante en oom op want zij gaan naar Engeland.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat jij een hont hebtEen kat zie ik wel es op tc
Ach, die pizza kun je best zolang bewarenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ook geen hond hehe, maar donderdag haal ik de hond van mn tante en oom op want zij gaan naar Engeland.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel, als je in de text box zit en niets geselecteerd hebt en dan dubbel klikt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
the fuck is het voor een kenkerding dan.
Goed, even met iemand anders naar gekeken.
De conclusie: het kan niet.
dan selecteert hij alleen de box.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
[..]
Kan wel, als je in de text box zit en niets geselecteerd hebt en dan dubbel klikt.
Oh vreemdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan selecteert hij alleen de box.niet de tekst die erin staat.
Ja, maar als toch niemand ervaring ermee heeft dan laat ik het maarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach, die pizza kun je best zolang bewaren
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar als toch niemand ervaring ermee heeft dan laat ik het maar
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar als toch niemand ervaring ermee heeft dan laat ik het maar
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Binnenkort misschien verhuizen
Gister gebeld met woningbouw, zeggen ze: 'Ja jullie krijgen de woning aangeboden, wacht maar op de mail.'
Geen mail gehad, bel weer. 'Oh ja, hij is aan iemand anders aangeboden, helaas.'
WAT![]()
![]()
Vanmorgen gebeld, 'ja jullie krijgen hem nu zeker aangeboden.'
Net gelukkig bevestiging gehad en misschien vanavond al bezichtigen asdfghjkl
Jullie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Binnenkort misschien verhuizen
Gister gebeld met woningbouw, zeggen ze: 'Ja jullie krijgen de woning aangeboden, wacht maar op de mail.'
Geen mail gehad, bel weer. 'Oh ja, hij is aan iemand anders aangeboden, helaas.'
WAT![]()
![]()
Vanmorgen gebeld, 'ja jullie krijgen hem nu zeker aangeboden.'
Net gelukkig bevestiging gehad en misschien vanavond al bezichtigen asdfghjkl
Fout gelezen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij heb ik ooit gehoord dat die wel oké waren Vas. Of waren dat nou die van de Lidl. Hm.
Lidl en Aldi, zijn die niet van dezelfde "baas"?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij heb ik ooit gehoord dat die wel oké waren Vas. Of waren dat nou die van de Lidl. Hm.
Geen idee, heb t wel ff gegoogled en ze schijnen wel te kanen zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
We wonen nu samen in een studioquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie?Je gaat samenwonen met Intro?
Ik denk allllllquote:
Netjes, welke stad?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We wonen nu samen in een studio_ Maar nu naar iets groters dus
Gelukkig staat ie al 71 maande ingeschreven
Geeeen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Lidl en Aldi, zijn die niet van dezelfde "baas"?
KAUFEN DAN SCHNELL!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, heb t wel ff gegoogled en ze schijnen wel te kanen zijn
Ohh,, pas 71 maandenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We wonen nu samen in een studio_ Maar nu naar iets groters dus
Gelukkig staat ie al 71 maande ingeschreven
Tilbug, staan over het algemeen wel steeds op de eerste of tweede plek dus das wel fijnquote:
Zou van mn lang zal zn leven niet in tilly gaan wonenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tilbug, staan over het algemeen wel steeds op de eerste of tweede plek dus das wel fijn
Ja ik ookquote:
Ik ben Almere gewend, Tilburg is een hele verbeteringquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou van mn lang zal zn leven niet in tilly gaan wonen
Wat is er mis met tilburg?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou van mn lang zal zn leven niet in tilly gaan wonen
Schijnt wel een van de 'mindere' steden van Brabant te zijn. Ik heb het nog niet gemerkt tho.quote:
Ik vond het wel een leuke stad eigenlijk. Ken veel mensen die het daar fantastisch vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Schijnt wel een van de 'mindere' steden van Brabant te zijn. Ik heb het nog niet gemerkt tho.
Zou wel in Utrecht ofzo wonen hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles buiten damsco is buiten je comfortzone.
Daar zou ik dan weer niet willen wonen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou wel in Utrecht ofzo wonen hoor.
Ik vind het ook leukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke stad eigenlijk. Ken veel mensen die het daar fantastisch vinden.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer niet willen wonen.
JAHWOHLquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:32 schreef Murdera het volgende:
UFTJE vertel ons over je huisje.
Al een plattegrond gezien? oppervlak, kamers, kosten?
Hoeveel meter totaal?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JAHWOHL
3 slaapkamers, woonkamer en keuken redelijk ruim, 21m2 en 15m2. Overal ligt al laminaat en rond de 500/550 huur. Dichtbij een winkelcentrum en bushalte, 15 min van tilburg station met de fiets.
Het is geen villa ofzo maar flinke upgrade van een studio toch welIk ben sowieso niks gewend van vanuit huis hier in de studio gekomen en verder nog helemaal niks qua op mezelf.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JAHWOHL
3 slaapkamers, woonkamer en keuken redelijk ruim, 21m2 en 15m2. Overal ligt al laminaat en rond de 500/550 huur. Dichtbij een winkelcentrum en bushalte, 15 min van tilburg station met de fiets.
Het is geen villa ofzo maar flinke upgrade van een studio toch welIk ben sowieso niks gewend van vanuit huis hier in de studio gekomen en verder nog helemaal niks qua op mezelf.
Ehquote:
Ja binnenkort bezichtigen, hoop zo dat het wat is!quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ehrond de 86m2 kan dat? Volgens mij 10,5 bij 8,6 ofzo.
[..]
Ja binnenkort bezichtigen, hoop zo dat het wat is!
Ik heb de plattegrond gestuurd voor de zekerheidquote:
Lekkahquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JAHWOHL
terug met lege handen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een pauperwinkelHoofddoekie die moeilijk gaat doen om 3 cent
!
Neenee, icetea, die turkse pizza's, foccacia's en afbak italiaanse bollen.quote:
Sowieso goede keuzesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neenee, icetea, die turkse pizza's, foccacia's en afbak italiaanse bollen.
Voor dat laatste ging ik er eigenlijk heen.
K heb honger gekregen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same herequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb de plattegrond gestuurd voor de zekerheidik ben niet zo thuis in die vage maten langs de kantlijn
Ja tochquote:
Hehe, ik kan die turkse pizza's door de doos heen ruiken en het ruikt best goedquote:
Breng even dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Hehe, ik kan die turkse pizza's door de doos heen ruiken en het ruikt best goed.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb alleen twee bruine broodjes kipfilet hier
Eenschquote:
Met mozarella tomaat en pesto nomnomnomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eenschmaar ik prefereer een italiaanse bol op dit moment
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je al iets voor avondeten? (probably not) Anders mag je dat.
Met kip en ham en bacon en sla en komkommer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eenschmaar ik prefereer een italiaanse bol op dit moment
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met mozarella tomaat en pesto nomnomnom
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met kip en ham en bacon en sla en komkommer.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met kip en ham en bacon en sla en komkommer.
Kip en salami?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met kip en salami en bacon en sla en komkommer.
Fixed.
waarom niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, geen paard, hond, kat, krokodil, kangoeroe, aap, mens.
Kangoeroe is wel lekker heurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, geen paard, hond, kat, krokodil, kangoeroe, aap, mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |