abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5908782
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 16:49 schreef ParanoidEv het volgende:

Al 5 dagen geen reactie nu
Sterkte
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
pi_5908947
ik voel me nogal kut, ik weet niet waarom
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_5908956
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 16:53 schreef zonzonzon het volgende:

[..]

Sterkte

Zozo, sinds een half uurtje een reactie
pi_5909213
Uitgerust, lui en kep honger (maar eten komt er al aan) Vanavond nog effe lekker werken, maw het gaat allemaal zijn gangetje....
  zaterdag 21 september 2002 @ 18:29:04 #180
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_5909762
Nog steeds klote

Hoop nog steeds dat ze terug komt, maar dat zal wel niet meer gebeuren..

En dan zijn al mijn vrienden vanavond ook nog eens weg, kan ik alleen thuis gaan zitten

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
  zaterdag 21 september 2002 @ 19:13:21 #182
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5910357
Nogal verdrietig..om wat is geweest en om wat ik kwijt ben.

Ik heb alleen m'n herinneringen nog en die doen nu juist zo ontzettend veel pijn...

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_5910377
Kvoel me troostend.
Iedereen die het nodig heeft: dikke knuf

mjah noem me maar een slijmerd

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  zaterdag 21 september 2002 @ 19:21:45 #184
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5910457
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 22:18 schreef ivetje het volgende:
Beetje klote...
Mannen...heb al 4 smsjes gestuurd maar hoor nix terug, en weet niet waar ie uithangt of nix...en als ik iets haat, als ik ergens onzeker van wordt...dan is het dat wel

En twijfels...de hele dag door. Aan mezelf, aan m'n vriend...vind ie me wel echt leuk, wat wil ie precies, passen we wel bij elkaar...steeds weer twijfels. Waarom moet juist ik zo onzeker zijn...waarom kan ik niet gewoon aannemen dat als ie zegt dat ie me echt leuk vind, dat dat dan ook gewoon zo is!! Waarom moet ik hem nou juist opschepen met de problemen die ik in het leven heb. Waarom moet ik hem juist die pijn mee geven die ik heb...hij verdient beter. Ik wil em die pijn niet geven....hij is te lief om met mij opgescheept te zitten. Ik wil dat ie gelukkig wordt, en ben bang dat ie dat niet kan zijn met mij...met een meisje dat met zichzelf in de knoop zit. Alleen...ik durf hem nu nog niet om hulp te vragen. Bang dat ik hem met me mee trek, het allemaal verpest als ie weet hoe alles zit...als ie weet hoe ik verder ben, weet hoe mijn leven in elkaar zit...bang dat ik hem afschrik...zo bang dat ik hem verlies, want dat wil ik niet...echt niet
Maar ik denk dat het voor hem beter is als ie niet bij me is...als ie een vriendin heeft die goed voor hem is, die hem verdient...

* ivetje voelt zich klote...

Er is 1 oplossing voor dit probleem: ga 's praten met een therapeut
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5911160
Ik voel me beetje kut... slecht super down.
ennuh MOE.

*zucht*

pi_5911219
pi_5912104
kkkkkkkkkkkkkkkut
how will you know i'm hurting, if you can't see my pain...to wear it on my body tells what words can not explain
pi_5912480
Ik voel me alleen.
pi_5912501
Down en zin om het op een zuipen te zetten in een huis zonder alcohol en mensen om het mee te delen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_5912605
beetje kut
after turn the volume up, it's my beat !
pi_5912813
Ik heb net effe de slappe lach gehad @ GOT forums HK, dit topic. Verder zit ik het jammer te vinden dat er zo weinig nieuws is...
Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
pi_5912875
Grieperig en moe. Volgende week pas weer feest.
pi_5912882
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 23:51 schreef RAiDEN het volgende:
Grieperig en moe. Volgende week pas weer feest.
Idem. Ik leef met je mee. .
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5913674
megakut... ben teveel in gedachten bij m'n ex... mis haar
pi_5913863
Erge buikpijn, voelt alsof m'n buik zichzelf van binnenuit verteert
Eigenlijk kan ik nie goed rechtop zitten, maja liggen is bijna net zo erg, en hier kan ik tenminste nog wat internetten
Vaag, dit heb ik tegenwoordig zo vaak, zou er iets mis zijn?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_5913913
Mistig..........
pi_5914420
Waarom doe ik altijd zo gemeen tegen mensen van wie ik zoveel hou?
Het lijkt wel alsof er dan iemand anders in mijn lichaam zit die al die dingen zegt, die ik helemaal niet wil zeggen
Ik heb zoveel spijt van de dingen die ik heb gezegd... Tegen m'n ouders, die me alleen maar willen helpen, en tegen m'n vriend
Dit verdient hij niet... Hij verdient zoveel beter dan mij...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_5914491
Ik ben niet helemaal compleet...ik zou haar graag terug willen...maar het is al 3 jaar geleden...beetje problematisch.
  zondag 22 september 2002 @ 03:15:13 #199
31999 Grunnie
Erestor Anįrion
pi_5914590
aangeschoten
Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
pi_5914640
Erg moe en nog steeds spierpijn. Lichtelijk geļrriteerd door een goede vriend van me die denkt mij een groot project op te kunnen dringen... Verder alles best
The prettiest people do the ugliest things
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')