quote:Sterkte
Op zaterdag 21 september 2002 16:49 schreef ParanoidEv het volgende:
Al 5 dagen geen reactie nu
quote:Zozo, sinds een half uurtje een reactie
Op zaterdag 21 september 2002 16:53 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Sterkte
Hoop nog steeds dat ze terug komt, maar dat zal wel niet meer gebeuren.. ![]()
En dan zijn al mijn vrienden vanavond ook nog eens weg, kan ik alleen thuis gaan zitten
Ik heb alleen m'n herinneringen nog en die doen nu juist zo ontzettend veel pijn...
mjah noem me maar een slijmerd ![]()
prrrrrrr
quote:Er is 1 oplossing voor dit probleem: ga 's praten met een therapeut
Op vrijdag 20 september 2002 22:18 schreef ivetje het volgende:
Beetje klote...
Mannen...heb al 4 smsjes gestuurd maar hoor nix terug, en weet niet waar ie uithangt of nix...en als ik iets haat, als ik ergens onzeker van wordt...dan is het dat welEn twijfels...de hele dag door. Aan mezelf, aan m'n vriend...vind ie me wel echt leuk, wat wil ie precies, passen we wel bij elkaar...steeds weer twijfels. Waarom moet juist ik zo onzeker zijn...waarom kan ik niet gewoon aannemen dat als ie zegt dat ie me echt leuk vind, dat dat dan ook gewoon zo is!! Waarom moet ik hem nou juist opschepen met de problemen die ik in het leven heb. Waarom moet ik hem juist die pijn mee geven die ik heb...hij verdient beter. Ik wil em die pijn niet geven....hij is te lief om met mij opgescheept te zitten. Ik wil dat ie gelukkig wordt, en ben bang dat ie dat niet kan zijn met mij...met een meisje dat met zichzelf in de knoop zit. Alleen...ik durf hem nu nog niet om hulp te vragen. Bang dat ik hem met me mee trek, het allemaal verpest als ie weet hoe alles zit...als ie weet hoe ik verder ben, weet hoe mijn leven in elkaar zit...bang dat ik hem afschrik...zo bang dat ik hem verlies, want dat wil ik niet...echt niet
Maar ik denk dat het voor hem beter is als ie niet bij me is...als ie een vriendin heeft die goed voor hem is, die hem verdient...* ivetje voelt zich klote...
quote:Idem. Ik leef met je mee.
Op zaterdag 21 september 2002 23:51 schreef RAiDEN het volgende:
Grieperig en moe. Volgende week pas weer feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |