Wij hebben thuis een Skoda Superb maar die heeft idd die bochtverlichting waarbij een mistlamp aanspringt maar ook meedraaiende verlichting in koplampen en dat is echt ideaal. bocht insturen en je ziet dat de lampen meedraaien en eruit komen zie je ze ineens weer recht naar voren gaan schijnen.,. tegenliggers vinden dat laatstequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Idd, volgens mij heb je er geen flikker aan ookdie meedraaiende lampen voegden ook echt iets toe.
Die bochtverlichting werkt wel goed als het (erg) donker is, je ziet een stuk meer. Maar over het algemeen heb je het niet nodig en vertelt iedereen je dat 1 van je mistlampen stuk isquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Idd, volgens mij heb je er geen flikker aan ookdie meedraaiende lampen voegden ook echt iets toe.
Whaha terecht! Vind ze echt onrustig rijden. En dat gebrul als je even wilt inhalen op de snelwegquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
M'n pa begon al voorzichtig: zullen we bij de Prius kijken, die is wel groot.
Ik gelijk NEE!!! en m'n ma vond 'm op de pausmobiel lijken dus dat ging 'm niet worden
Nooit mee gereden, in het donker dan..quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Xenon in grootlicht is wel echt episch
Grootlicht is gewoon wel handig als je inderdaad op de buitenwegen komt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:42 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Nooit mee gereden, in het donker dan..
Maar moet zeggen, ook met halogeen gebruik ik eigenlijk nooit grootlicht, terwijl mijn ouders toch wel in een landelijk gebied wonen.
Prius vindt ik inderdaad niks. Als ik een 14%'er zou moeten kiezen zal het denk ik een eeuwige Megane worden. Je ziet 'm belachelijk veel, maar als ik er in rijdt heb ik niet het gevoel dat het behelpen is. Wat je bijvoorbeeld bij alle slowmotion modellen wel hebt.
Daarnaast mag hij ook gewoon een fatsoenlijke aanhanger trekken, is soms toch wel erg handig.
Die C4 Picasso hadden wij in Exclusive uitvoering. Bij grootlicht ging dan de unit naast de Xenon er ook nog even bij aan. Had je zo'n Rally auto gevoelquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Grootlicht is gewoon wel handig als je inderdaad op de buitenwegen komt.
En Xenon is dan wel de overtreffende trap
Al kun je ook je medeweggebruiker trakteren op een lichtkannonade.
Al moet ik zeggen dat ik met 14% wel voor een Focus zou gaan.
Zo'n CT200H is gewoon een Prius in een ander jasje, rijdt even beroerd. Zo'n V40 vindt ik persoonlijk vrij lelijk, en volgens mij ook enorm klein van binnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef Pizzabodem het volgende:
Bij 14%, dan ga ik voor de Volvo V40 D2, of toch een Ct-200h.
105 pk als je diesel hebt geloof ik en 100 met de 3cilinder benzine.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:17 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Zo'n CT200H is gewoon een Prius in een ander jasje, rijdt even beroerd. Zo'n V40 vindt ik persoonlijk vrij lelijk, en volgens mij ook enorm klein van binnen.
14% focus is inderdaad mooier als een Megane, maar slechts 95pk. Wel een enorm fijne versnellingsbak trouwens, had er vorige week een. Die versnellingsbak is precies goed!
En met ingedeukte trommelvliezen..quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
CT200H is niet verkeerd vind ik. En die CVT-bak is ook wel leuk, bij het invoegen in 1 streep naar de 120 zonder schakelen
We hadden ook flippersquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Dat gevoel kan in een C4 Picasso nooit lang geduurd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |