Ik wel, mijn lading niet. Zo'n Citan is trouwens wel krap van binnen, er is wel iemand bij ons die er niet in pastquote:
Heeel gaaf!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef mothergoose het volgende:
Jongens ik heb het meest idiote chauffeursverhaal ooit meegemaakt gisteren..
Klant reed met zijn vrouw in de audi q7 richting tilburg, ik moest erachteraan in de touareg 5.0 v10 TDI. Lekkerconstant 160 knallen achter deklant aan. Daar terrasje gedaan en tijd gehad om te studeren. Daarna verder met de audi richting noorden. De klant vroeg of ik het relaxed vond om met de trein terug te gaan. Prima natuurlijk.
Na wat gekletst te hebben vroeg ik hem hoe hij eigenlijk terug naar maastricht ging. 'metde heli' was het antwoord. Nouja uiteindelijk ging ik dus niet metde trein terug naar huis maar met de helikopter!
Hijvloog naar een huisje net over de grens met België waar hij in de achtertuin landde. De splinternieuwe Porsche 911 S stond daar te wachten voor de laatste 10 km naar huis.
En vanmorgen vloog ik dus weer terug en rij hem nu weer de hele dag
Op een blauwe plek op mijn linkerknie na alleen blikschade..quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Viezze het volgende:
Ai, beste klap. Nog letsel of alleen blikschade?
Hahahahaha, WTF. Dat is inderdaad het meest onovertrefbare verhaal ooit in deze topicreeks. Wie dit overtreft krijgt van mij een krat bier en daar kun je me aan houden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef mothergoose het volgende:
Jongens ik heb het meest idiote chauffeursverhaal ooit meegemaakt gisteren..
Klant reed met zijn vrouw in de audi q7 richting tilburg, ik moest erachteraan in de touareg 5.0 v10 TDI. Lekkerconstant 160 knallen achter deklant aan. Daar terrasje gedaan en tijd gehad om te studeren. Daarna verder met de audi richting noorden. De klant vroeg of ik het relaxed vond om met de trein terug te gaan. Prima natuurlijk.
Na wat gekletst te hebben vroeg ik hem hoe hij eigenlijk terug naar maastricht ging. 'metde heli' was het antwoord. Nouja uiteindelijk ging ik dus niet metde trein terug naar huis maar met de helikopter!
Hijvloog naar een huisje net over de grens met België waar hij in de achtertuin landde. De splinternieuwe Porsche 911 S stond daar te wachten voor de laatste 10 km naar huis.
En vanmorgen vloog ik dus weer terug en rij hem nu weer de hele dag
Haha kan je denk ik makkelijk doen, volgens mij overtref je dit alleen als je Obama rond mag rijdenquote:
Geen kratje bier voor mij?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Hahahahaha, WTF. Dat is inderdaad het meest onovertrefbare verhaal ooit in deze topicreeks. Wie dit overtreft krijgt van mij een krat bier en daar kun je me aan houden.
Die rijdt best redelijk hoor, veel koppel laag in toeren, ook op de snelweg is het goed genoeg. Kruipt langzaam naar de topsnelheid, maar hij komt er welquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:06 schreef Fiorano het volgende:
Spoedje Amersfoort - Alkmaar in een Transporter met 84pk...
Ik ooit een keer op vrijdagavond om 21.30quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:16 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo zo, laat smsje nog van EW. Zo laat heb ik er nog nooit een van hun gekregen!
Vertel...?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef RobinhoAjax het volgende:
Welke PC mag ik even een DM sturen met een vrij simpel vraagje over een ritje?
Ik moest een keer naar een adres op de Maasvlakte. Toen ik in Oostvoorne aankwam, ontdekte ik dat ik dat formuliertje niet bij me had. AR vond het heel belangrijk dat ik het wel zou hebben toen, dus ben uiteindelijk langs de bieb gegaan daar, maar die snapten niet hoe een printer werkte en heb het toen bij een bakker uitgeprintquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:10 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Vertel...?
Ik heb ook een vraag voor transport, ik moet morgen namelijk een keer transportritjes doen. Hierbij moet ik dus een aantal formulieren printen, en nu heeft mijn printer het begeven. Hebben jullie wel eens bij de eerste klant gevraagd of je wat formuliertjes mag printen of is dat echt 'not done'?
En de klant is een bedrijf, dus niet particulier
Wat voor een hebben jullie er besteld? Heb 't even gemist geloof ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:37 schreef zazzel het volgende:
Pff de Volvo van m'n pa is vandaag opnieuw besteld. Levertijd 16 wekenwas wat fout gegaan bij de LM.. Dus nu wachten tot oktober..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |